Autor: 021.rs

Novi Sad
25.06.2019.
08:17 > 17:01
Gradska uprava objavila je pobednička rešenja na arhitektonskom konkursu za idejno rešenje poslovno-ugostiteljskog objekta i pešačko-infrastrukturnog mosta na ušću Kanala Dunav-Tisa-Dunav u Dunav.
  • Slavko

    06.07.2019 15:26
    most
    Molio bih ovu gospodu da stave komentar na yadatu temu ,, most preko kanala DTD a ne neke putne deonice . I ovi doktori [to prepisuju neke lekove drugima o;igledno ynaju da koriste isti na li;nom primeru proverili .Treba da se uoybiljimo i da ka;imo kreativne komentare meni se dopada predlog br3 mada i ostala dva nisu lo[a hvala ,
  • :)

    29.06.2019 06:37
    @Trt
    “..Idioti ne mogu 8 meseci da srede 400m ulice u Kineskoj četvrti a hoće da grade most. Sikter, bre..”

    Да, да ли неко зна, да ли постоји било каква информација, када ће бити завршено тих 400 m такозване “Лиманске магистрале”?

    Од новембра су нон-стоп гужве на раскрсници Булевара и Народног фронта, зато што нема те кратке везе.
  • Dzo

    29.06.2019 02:19
    Jel to sa ovakvim mega-giga projektima, SNS-ovci vijate predizborne glasace-ovce pred izbore?
  • Nemanja

    28.06.2019 12:58
    @Omikron

    Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
  • Nemanja

    28.06.2019 12:58
    @Omikron

    Nisu dovoljno ove sulude ideje betoniranja Ribarca, evo nama i bolesnika koji bi da tuda hvataju prečicu do autoputa. Takvima treba prepisati terapiju koja bi bila kombinacija lekića, oduzimanja vozačke i prisiljavanja na kretanje pešice pod pretnjom šibe - da vidiš kako biste se doveli u red za godinu ili dve.
  • mirko

    28.06.2019 06:58
    @omikron
    o boga ti, sve biste pretvorili u parking ili autoput! ako iole razmišljaju o razvoju grada, počeće da proteruju automobile i forsiraju javni prevoz, bicikle i pešačenje. za sobraćaj od srema ka autoputu služiće most planiran kod tekija. na kanalu već ima nekoliko mostova za motorni saobraćaj, nasip i treba da bude nemotorizovana zona.
  • Djurica

    28.06.2019 00:40
    Most za Terabitiju
    Ne znam u cemu je problem (osim sto su pare otisle na nagrade). Lepo pise u tekstu:
    "Ipak, zaključuje se da bi ovakvo rešenje zahtevalo preispitivanje važeće planske dokumentacije i ozbiljno promišljanje same mogućnosti realizacije".

    Prema tome jasno je da most nece biti izgradjen.
    To je bilo samo takmichenje.
  • hm

    27.06.2019 16:06
    subpoena duces tecum
    Šteta što u Srbiji ne postoji antikorupcijski zakon koji bi proveravao svu imovinu, svu komunikaciju sudija konkursa, njihove supružnike, bližu i širu porodicu kada se pojavi sumnja u njihov neadevatan sud.
  • hm

    27.06.2019 16:03
    SUBPOENA
    Šteta što u Srbiji ne postoji antikorupcijski zakon koji bi proveravao svu imovinu, svu komunikaciju sudija konkursa, njihove supružnike, bližu i širu porodicu kada se pojavi sumnja u njihov neadevatan sud.
  • bratislav

    27.06.2019 11:38
    a šta će vam?
    Da mislim , lep je. Liči na one iz Američkih horora gde Vam bezglavi konjanik odseca glavu, al ajd . Valjda se ti Vaši stručnjaci razumu štogod.
  • nana

    27.06.2019 08:33
    pa di baš ovaj
    od tri nagrađena rešenja izabraste naružniji!!!
  • Omikron

    27.06.2019 07:33
    Saobraćaj
    Izgleda da odgovorni ne razmišljaju o budućem razvoju grada, niti o rasterećenju centra grada od saobraćajnih gužvi. Ovaj most je idealno resenje da se rastereti Bulevar oslobođenja i Partizanska ulica od vec sada prenatrpanog saobraćaja.
    Umesto da bude pesačko biciklistički treba da bude klasičan most za saobraćaj vozila sa pesačko i biciklistički stazom u punom ptofilu i da se u produžetku spoji sa putem koji pored Leara izlazi na autoput pre naplate rampe. Na ovaj način bi se napravio veliki iskorak u rasterećenju navedenih ulica od gužvi, a omogućio svima koji dolaze sa sremske strane, kao i graviturajućim delovima grada da na najbrži i najlakši način izađu na autoput ili preko viadukta u izgradnji i kaćkog puta dalje za Banat.
  • Djjjjj

    27.06.2019 01:08
    Ni jedan od ponudjena tri nije najprikladniji.
    Bilo bi dobro spojiti prvo i trece resenje,funkcija tradicionalnog mosta se menja uz koriscenje savremenih elemenata konstrukcije.
  • Хајнал Чурушки

    27.06.2019 00:17
    Мост за нигде
    Мост за повратак из недођије.
  • dno

    26.06.2019 17:33
    Lep pogled na kanalizaciju koja se izliva u Dunav, i pravi raj za obozavaoce mirisa fekalija.
  • Alex

    26.06.2019 16:29
    Kome je uopšte i potreban taj most? Bolje da ste se pozabavili prečistačem za kanalizaciju! Sramota!
  • perica

    26.06.2019 16:24
    novi most
    Ja se slazem da ovaj most treba da bude izgradjen, samo bi mogli da Varadinski most pretvore u most za bicikliste i pesake zbog podgradja kod tvrdjave.Ali isto tako mislim da bi trebalo da zazivi most u nastavku bulevara Evrope i onaj most kod Ribarca. Da li neko zna koju svrhu odnosno cemu ce da sluzi most na stubovima Franca Jozefa?
  • maja

    26.06.2019 15:27
    samo da sija
    Trece resenje mi je resenje napacenih iskomplesksiranih seljaka.Vozim
    Landrover a sipam benzin za 1000 din.Na govnari se trazi sadrzaj na mostu.
  • Јое

    26.06.2019 14:29
    Кокошињац
    Победио је кокошињац. Проверити родбинске и партијске везе твораца кокошињца.
  • /

    26.06.2019 13:18
    @ironikum
    nisam ni ja za takve mesavine ali barem pokazuju neku vestinu za razliku od nasih demagoga.
    okruzenje:
    https://cache-graphicslib.viator.com/graphicslib/page-images/742x525/262141_Viator_Thinkstock_164595.jpg

    https://www.ebrd.com/image/1395263821512.jpg

    https://citymagazine.rs/wp-content/uploads/2017/01/Tbilisi-no%C4%87u_cover-1000x500.jpg

  • Trt

    26.06.2019 12:59
    Idioti ne mogu 8 meseci da srede 400m ulice u Kineskoj četvrti a hoće da grade most. Sikter, bre.
  • ####PERICA

    26.06.2019 12:31
    DAJTE I OSTALE KANDIDATE
    Garantujem da ima boljih rešenja!
  • Aleksandar

    26.06.2019 12:30
    Novi most na ušću kanala DTD u
    Na osnovu ove tri slike, a u skladu sa produžetkom keja i u skladu sa dizajnomi namenom mosta, TREĆE rešenje je najbolje i najlepše.
    Prvo rešenje izgleda kao prolazni kokošinjac i veoma je ružno!
    Drugo je izuzetno jednostavno, bez ikakvog stila i lepote, bez mogućnosti estetskog proširenja, a namenjeno je samo za saobraćaj i ništa više... Loše rešenje takođe!
    Treće je izuzetno kvalitetno odrađeno, kako dizajnerski, tako i arhitektonski sa svim mogućim pratećim sadržajima.
  • Podbara

    26.06.2019 12:08
    špic
    I ta ideja će biti realizovana za nekih 40+ godina? ... ćorava posla
  • Ledi

    26.06.2019 11:56
    Puno komentara
    Puno komentara ali niko nas nije ni pitao za misljenje
  • Ironikum

    26.06.2019 11:49
    /

    Iskreno, taj most iz Gruzije, gdegod, je ruzan do bola. Mislim postaviti takav dizajn u tom okruzenju je kao da si stavio bling felne na raspalog poniku. Van konteksta.
  • c25

    26.06.2019 11:36
    Nadam se da su arhitekte predvidele mogućnost divnog pogleda iz restorana na mesto izlivanja svih fekalija iz prestonice kulture u Dunav.

    Zbogom pameti !!!!
  • Deks

    26.06.2019 11:28
    Drugo rešenje je jedino smisleno i krase ga jednostavnost i funkcionalnost. Treće rešenje je očigledno neprikladno jer kao da se radi o mostu u Las Vegasu, dok prvo rešenje podseća na građevine u delu Balkana koji je bio deo Osmanijskog carstva pa se na taj način nikako ne uklapa u vojvođansku arhitekturu.
  • /

    26.06.2019 11:27
    /
    Kao i sva namestena takmicenja. Drugo mesto je ustvari prvo.
  • @Podbara

    26.06.2019 11:16
    Most vodi ka nastavku šetačke i biciklističke staze, koja treba da se nastavi do Kovilja. To je ideja stara nekih 40+ godina.
  • Pokojni Čika Franja

    26.06.2019 11:02
    drugo uMesto prvog rešenjA
    Jedino funkcionalno-estetski prihvatljivo je drugo rešenje (bez hotela, budući da se nalazi u zoni odbrambenog nasipa). No, što Sava (jedan od komentatora) kaže, trebalo bi dobro razmisliti i o visini budućeg mosta, s obzirom da je kanal DTD PLOVNI PUT. U protivnom, vodni saobraćaj bio bi ozbiljno kompromitovan. Tek toliko...
    P.S. Ne bi bilo na odmet da se o izboru rešenja pitaju građani Novog Sada, na nekom tzv. "javnom uvidu i glasanju." Mi smo ipak ti koji treba da se služimo mostom i od čijeg će se novca isti praviti - zato bi, ubuduće, mi trebali da se pitamo kako će šta god da se pravi izgledati.
    P.P.S. Prioriteti, prioriteti... Što jedan drugi komentator kaže, ne znam koliko je ovo trenutno neophodno. Da li je sprovedena studija kom je naselju u Južnobačkom okrugu potreban most? Ja prvo pomislim na vezu Futog-Beočin i po meni bi najpre na tom delu Dunava trebalo most izgraditi...
  • HAHAHAHAHA

    26.06.2019 10:51
    verovali ili ne
    da nije tuzno bilo bi smesno, kao kavez za zivinu na nekoj farmi pa da li je moguce hahahaha. bravo za pilicarnik.
  • joca

    26.06.2019 10:39
    novi most
    Prvo i trece resenje mi se ne svidja zbog toga sto je suva betoncina, drugo resenje mi je najbolje zbog zelenila ali treba jos malo da se doradi...
  • Podbara

    26.06.2019 10:14
    špic
    A gde će da vodi taj most? U izbombardovanu rafineriju?
  • deda

    26.06.2019 10:07
    a taman se sangajci, radnici toplane i rafinerije, oni sa subica, obradovali kad trc, cemu sve ovo kad imate gomilu mostova na kanalu, pa valjda imaju projekte, a i sad se radi uz kanal, zasto imam utisak da ce prvo nici hotel a most...nikad il ranije
  • bora

    26.06.2019 10:06
    br.2 je prirodni nastavak keja
    Drugo resenje mi se najvise svidja,Ne razumem nedostatak da je most samo
    u funkciji saobracaja!!!!Pa to mu je i funkcija.Ne znam da li su clanovi komisije
    prelazili vodu u toku kijamete ili vetra koji stalno duva iznad vode.Koja ce se
    budala zadrzavati na mostu kada duva vetar s pogledom na kranove luke
    i rafineriju.Spominje se autor konstrukcije Kuzmanovic,ne znam sta to tacno
    znaci u strucnom smislu a neki Kuzmanovic se spominje i za zatvor hotel
    u centru s resetkama.I ovo resenje mi lici malo na zatvor.

  • Cveta

    26.06.2019 10:05
    O maj gad o.o
    Pobedničko rešenje je jednostavno preružno. Daj bože da se nikad ne izgradi...
  • Dorx

    26.06.2019 09:59
    Bot crack
    Toliko su loši predlozi da su čak i botovi zablokirali i ne udaraju minuse.
  • jasta

    26.06.2019 09:34
    Drugo resenje najbolje, mozda malo jos ukrasiti i to je to, sasvim lepo izgleda. Prvo resenje me podseca na 30te godine, a ovo trece na nemoguce godine. Trece resenje je u sustini teski kiceraj, zali boze CPU-a i RAM-a na renderu.
  • Ivan

    26.06.2019 09:22
    Užas
    Da li je ovo stvarno? Kakvi tamo novosadski mrzitelji tamo sede i odlučuju o našim životima?
  • N

    26.06.2019 08:53
    Nadao sam se ovom mostu. Na stranu sta jos treba da se uradi u gradu, ali je taj most dobra ideja. Ali sto se tice konkretnog resenja, sta cemo za bicikliste? Pa, zar nije skoro najavljivano da ce most da premosti evropsku dunavsku biciklisticku rutu, jer vec ima oko 3km sa druge strane Dunava.
    "Navodi se da je ovim pristupom pružena mogućnost za razmatranje dodatnog objekta na lokaciji visoke spratnosti, ...", znaci, Galens.
  • Komentator

    26.06.2019 08:44
    Samo be(ha)ton
    Ako mogu da primetim promašaj glavne ideje, a gde je biciklistička, ili za SNS članove ne mora da se ispoštuje.
    Kao kod učiteljice:
    -Čime se bavi tvoj tata?
    -On je dirtektor učiteljice.
    -A bravo, onda je ovaj sastav za čistu peticu.
  • MonteDushano

    26.06.2019 08:39
    Meni je vrh treća nagrada, najlepši je.
  • Vlada

    26.06.2019 08:34
    ---
    Od ideje mosta preko kanala napraviše konkurs za cirkus.
  • dzo

    26.06.2019 08:33
    not windproof
    e cek da dune prvi vetric a kamoli kosava....
  • /

    26.06.2019 08:06
    /
    ovo je pesacki most u tbilisiju, gruziji.
    da, gruziji, opet drzavom i narodom kojima se rugate

    https://s3.amazonaws.com/bit-wp-repository/wp-content/uploads/2018/09/05005514/bridge-of-peace-tbilisi-georgia-RTTTBILISI0618-890x480.jpg

    zatvorite te srpske fakultete i akademije zbog rezultata negativne selekcije


  • Faro

    26.06.2019 07:24
    Pobedila kutija sa stepenicama. Nadam se da shvataju da je neophodno inkorporirati i lift u ovo, kako bi bilo svima dostupno.
  • Marko

    26.06.2019 06:57
    Ovo drugo rešenje, ako izuzmemo hotel na odbrambenom nasipu, još je i najjednostavnije i najbolje.
  • Poras

    26.06.2019 03:54
    Minimalan most
    Elem, kad smo vec kod zvanicno izabranog, nadam se da doticna ekipa koja je smislila ovu nakazu cita. Resenje vam je djubre sa svakog aspekta, niti je dobar brutalizam, niti je estetski dobro osmisljeno, niti se uklapa u ambijent, a ako vam je cilj da forsirate Turkmenistansku ili S.Korejsku arhitekturu, molim vas idite tamo pa to radite, a najbolje vratite diplome i ispisite se iz komore u koju se cenim ionako usli preko SNSa.

    Ako budete imali odgovor na ovaj komentar, znacu da neko pise umesto vas, posto captcha filtrira botove.
  • ФИРМА 1989

    26.06.2019 02:41
    Тај мост има смисла једино ако би био и за друмски саобраћај чиме би се олакшало кретање становника Шангаја. Ал шта они знају, хоће да направе пешачки мост кроз тврђаву и лифт да избуше на горе а друмски саобраћај и даље кроз градић да иде.

    Малоумници и г..нари.
  • Sava

    26.06.2019 02:00
    A brodovi?
    Kanal je sastavni deo plovnog puta,a ovi mostovi blokiraju prolaz svakom vecem plovilu
  • bez ulice

    26.06.2019 01:42
    Užas na šta odoše silne pare. Ne zna se koji je gori. NS na vodi ili kanalu! A ulice po gradu užas, Pogledajte malo Salajku, Podbaru....
  • Ledi

    26.06.2019 01:14
    Inspiracija
    Prva nagrada Mostovi okruga Medison.
  • StudentNS

    25.06.2019 23:46
    Puno lepše ovo drugo rešenje
  • Izmišljati, ako nema

    25.06.2019 23:03
    Dok ima radova i faktura, biće i krađe javnog novca.

    Ne daj Bože, da nestane radova!
  • Aja

    25.06.2019 22:45
    A
    Najgore resenje dobro neko rece ko da je kamenolom u Rakovcu. To mesto je udaljeno oko dva kilometra od centra grada a trece mesto je prenaglaseno ko da ga grade u Turiji
  • Majko

    25.06.2019 22:43
    Moja
    Jel ostao neki deo grada koji necete us*ati glupistima
  • Гига Моравац

    25.06.2019 22:41
    Ма треба срушити све мостове па да прелазимо са друге стране чамцима као 99-е :))
  • Банг Брос

    25.06.2019 22:34
    Дошо сам на аудицију
    Живели наши напредни победници!
  • Salamander

    25.06.2019 22:05
    peru lovu kroz konkurse
    Oni samo peru lovu


    grrrrr @&@"+*€#€€£


  • Ajmo bagro

    25.06.2019 21:55
    Stokizacija
    Beogradizacija novog sada
  • bora

    25.06.2019 21:29
    kamenolom Rakovac
    Kada sam video sliku u prvom trenutku sam pomislio da su rudnici nemetala
    Rakovac i transportna traka koj ide preko puta i pruge.
  • Tercer

    25.06.2019 21:15
    Koliko će ovo biti udaljeno od uređaja za preradu otpadne (kanalizacione) vode.
  • Lola

    25.06.2019 20:44
    Setimo se
    Žeželja smo čekali 20 godina. Koliko nam je život bio paralisan. Jedva ga završiše,a sad nove bajke....
    Neka gradonacelnik obidje Podbaru i vidi ulice i trotoare našta liče....zapravo citav grad selendra zapuštena. Bruka i sramota kad dodju turisti.
  • Seka Persa

    25.06.2019 20:28
    Hahahahha!!!!
    Pa onda opet hahahhahaha!!!

    Pobednički mauzolej?
    Pa to je kao benzinska na autoputevima u UK. Iz 60tih.

    Ono kao... retro je.
    Slažem se. LOL

    Prim aut:
    https://www.theguardian.com/travel/2019/mar/24/what-a-journey-sixty-years-of-motorway-service-stations
  • jamajka i rakija

    25.06.2019 20:13
    Most-pijaca-tezga. Sele kvantaš na most.
  • Podbarac

    25.06.2019 20:12
    Baš bruka
    Onaj kao najlepši je najobičnija kutija koja ničemu ne služi - a pogotovo ne kao biciklistički most. Ono treče, paaaa... da smo u Dubaiu, ali za ovde - jok. Drugo rešenje je po meni skroz OK. A što se tiče "sadržaja", pa kao nema prostora za mitigne po gradu?

    Da li nam treba most - treba, ali prvo pešako-biciklistički za Tvrđavu, pa onda mostovi ka Frušoj gori, pa onda neki na kraj Petrovaradina.

    Najednostavnije bi bilo da su onaj stari most "montažno-demontažni" turili tu i mirna Bačka. Tolko.
  • Covek

    25.06.2019 19:45
    LjSPP
    Da li bar jedno resenje i koje? Ima prelaz za ljude sa posebnim potrebama?
    Da li iko misli na njih?
    Nisu u stanju da prodju ulicama od pipucalig betona i propalog behatona,o ivicnjacima da ne pricamo,ako sidju na stazu za bicikle tu obicno ceka 5-6 mama sa decijim kolicima......
    Ajde malo promislite!!!!!!
  • Alex

    25.06.2019 19:43
    Odlično se uplapa realna slika ''plavog'' Dunava sa prve slike i ''plažice'' sa treće.
  • Mile

    25.06.2019 19:33
    Ispod mosta
    Zamišljam već kako prelazim bilo koji od ova tri mosta a zapahne me miris kanalizacije kod Žeželja...i onda se trgnem i setim da je isti ovakav konkurs bio pre nekoliko godina za most sa Štranda na Ribarac. Ljudi pokupili pare za projekte i vozdra...nikad mosta. Tako i ovde. Ma...
  • Točak

    25.06.2019 18:04
    A kako se tu penju biciklisti?
  • Toza

    25.06.2019 17:58
    Potreba
    Slazem se ja da treba most na Kanalu ali bi ukazao na potrebniju malu ivesticiju a to je stalna kancelarija sa ispitnom opremom za sanitarnog inspektora na Limanskoj pijaci. Truju nas prodavci, obolevamo ozbiljno a niko ne kontrolise nacin prodaje i zagadjenost proizvoda. Hiljade gradjana se hrani sa ove pijace, sramota je kakva prljavstina vlada a o zdravstvenoj ispravnosti prodavaca da se i ne prica. Sutra nece biti Novosadjana da koriste most.
  • NN lice

    25.06.2019 17:57
    Господе Боже, нисам злонамерна, али на шта личи првопласирани нацрт?! Људи, па, то је грозно и старомодно. Одбијам да поверујем да је ико при здравој памети могао да изабере ово ругло и још да му додели милион динара.
  • Slavija

    25.06.2019 17:54
    Prvo treba napraviti kej sa stazama i zelenilom od ušća DTD u Dunav sve do Big-a i dalje. Treba spojiti kej na Dunavu sa ovim novim kejom, čime bi se napravila još jedna deonica za bicikliste, kojom bi se spojio jedan kraj grada sa drugim, a biciklisti izbegli saobraćajne gužve. Tek onda treba razmišljati o mostu. Ovako most na tom mestu ne bi imao nikakvu svrhu, jer vodi od ničeg ka ničemu. Baš kao i aktuelna politika, a i one pre nje.
  • Lala

    25.06.2019 17:51
    Bruka i sramota
    Bruka i sramota je gde se rasipaju naše pare, nas poreskih obveznika!
    Ovo se NIKADA neće izgraditi, i bolje je da se ne izgradi, jer su sva rešenja sramota za struku!
    Od ovog mosta korist će jedino imati desetak stanovnika vikend naselja Subićevo i meštani Šangaja.
  • Radoslav

    25.06.2019 17:37
    Cistka
    Za kuma jedan mali poslic,regularan potpuno jer prolazi zakonitu proceduru grada,kako to sada nije vazno. Ove pametnice su izgleda izuzete od Vuciceve najave cistke u vrhu SNSa jer svako ima svoju visoku cenu pa su se razradili u poslednje vreme.
  • Sažaljevam

    25.06.2019 17:27
    Ovde će ljudi da se peku i bare.
    Da li je projektant čuo za leto i Sunce?
  • Bruce Lee

    25.06.2019 17:26
    Trećenagradjeni most je brutalan ali verovatno najskuplji za izgraditi. Prva nagrada deluje kao most iz 1945. Staromodno, samo za pešake, jeftin za izgraditi...takva nam je I gradjevinska operativa. Bolje ne znamo.
  • Sun

    25.06.2019 17:24
    Info
    Ne razumem potencijalnu lokaciju mosta?
  • Lala

    25.06.2019 17:23
    i samo na nagrade otisla 1.1 milka a da li ce se ikada i napraviti pitanje...koji je genijalac ovo smilio da mi je znati
  • borislav

    25.06.2019 17:22
    most preko kanala
    druga nagrada donekle.ostalo dajte autorima rijaliti "zadruga"ocaj, vlasnik pinka, mitrovic I rados bajic sve resavaju ..uzas
  • Mike Sablich

    25.06.2019 17:19
    Cudan most! Prva nagrada? Kako se ovde ulazu I izlazi, STEPENICAMA?
  • D

    25.06.2019 17:18
    Da li postoji neko ko će sprečiti dalji urbicid i poseljavanje Novog Sada?
  • Marko

    25.06.2019 17:18
    Vrednost mosta se procenjuje na 14 miliona dinara? Nešto sam sumnjamičav prema ovoj cifri...
  • Marko

    25.06.2019 17:15
    NisamRobot
    Ovi treći kao da ne žive u Srbiji.
  • Lola

    25.06.2019 17:14
    Ima li pameti i rezona?
    Vodi kuda i postojeca 2 mosta. Bolje taj novac investirati gde je primarno a to je most Futog- Beočin. To je žila kucavica,gde ljudi i automobili i danas prelaze skelom.
  • M

    25.06.2019 17:14
    2.100.000 dinara za 3 makete napravljene na kompjuteru? Ovako se ni Arapi ne rasipaju parama...
  • Utopija

    25.06.2019 17:07
    Odlicno ovaj most nam je bio preko potreban, vlast definiitivno zna koji su prioriteti, idem veceras na kej da uzivam u mirisu kanalizacije sa pogledom na tvrdjavu..
  • Laloš

    25.06.2019 17:06
    Ovo nije most ovo je pešački prelaz kanala.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna