Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
26.06.2019.
14:00 > 15:35
Gradonačelnik Miloš Vučević osvrnuo se na odluku o povećanju kazni za nesavesne građane koji odlažu otpad tamo gde mu nije mesto, rekavši da Novi Sad ne može da bude čist ukoliko svako baca smeće gde god stigne.
  • /

    29.06.2019 23:27
    /
    @Limanac
    niskoplafonac, gde si na protestima?
  • /

    29.06.2019 23:25
    /
    @sns
    posle ovoliko sranja koje ste napravili kako se osecas kada izjavis 'da ti nije nas iz SNS-a'

    pakuj kofere preletacevicu. samo to i umes.
    da ti nije nas ne bi imao gde da dodjes

    vazelinu
  • SNS

    29.06.2019 12:47
    @Opalim te
    Vidi vazalu naš,
    Opalim te dobro, da ti nije nas iz SNS-a, ne bi imao šta da jedeš.
    ‘Ajde u zdravlje!
  • Opalim te golim

    29.06.2019 11:39
    Vazelin brigade, botovi Sns-a, da je valjalo ostali bi kod sebe, jel? Ovde je bilo cisto. Pre neku godinu su vai komunalcu kaznili dedu na Detelinari jer je po obicaju cistio ispred kuce, zaboravili?
  • /

    28.06.2019 09:12
    Zao mi te Novi Sade
    Bice najprljaviji grad, oni sto su imali kulture su otisli, nas nekolicina polako pakuje kofere...a gradskim ocima ostaje da vide sta ce s gradom i sa svojim glasacima.
  • Slika o nama

    28.06.2019 08:47
    Kod nas je to tako da ljudi svoje stanove i kuće održavaju čistim i urednim a SVE što je zajedničko (ulice, zgrade u kojima živimo, centar koji treba da bude najlepši) nam je prljavo i prezapušteno.
  • Nikola

    28.06.2019 07:54
    Gradonačelniče, nije bitno povećati kazne, koliko je bitno primenjivati ih! Da li je iko ikada video komunalnog policajca da je ikoga kaznio za neodgovorno odlaganje otpada? Niko nikada? Jedino mesto gde ih možemo videti je kada teraju bakice da sklone svoju malu tezgicu, gde su došle da zarade za preživljavanje i da možda daju džeparac nekom unuku. Pošto od 25.000 dinara penzije nikako ne mogu da rade.
    Živimo na ivici egzistencije, a ponašamo se skrnavije nego ikada.
    Za neupućene, jedan podzemni kontejner je zamena za tri nadzemna.
    i još:
    Kabastim otpadom se smatra otpad nastao u domaćinstvima (stanovi, kuće, vikendice, montažno-demontažni objekti, auto-prikolice, i drugo) koji se po svojoj veličini ne može odlagati u posude za sakupljanje otpada zapremine do 1,3 m3 (aparati bele tehnike, nameštaj, delovi sanitarne opreme, i drugo), kao i drugi otpad iz domaćinstava ili otpad sličan njemu, ostavljen na javnim površinama (divlja deponija).
    Izvod čl.10
    Kabasti otpad odlaže se u posude-kontejnere koje Preduzeće odredi za tu namenu.
    Izvod čl.18
    1. Preduzeće je, pored obaveza utvrđenih zakonom, dužno da ukloni otpad iz člana 6. ove odluke koji nije odložen u odgovarajuće posude, po nalogu komunalnog inspektora, o trošku korisnika.


  • Limanac

    28.06.2019 07:43
    @Čukam pravo
    Druže,
    Ne obaziri se na onog opaljivača golim, kome SNS-ovac mora da otvara oči i opet ne vredi.
    Verovatno njega (opaljivača), treba SNS-ovac dobro da opali golim, pa da mu iz du..eta, dođe do glave!

    Služio sam vojni rok u Nišu i prošao sam Srbiju uzduž i popreko. Slažem se sa tvojim tekstom, a slažem se i s opisom Srbije, koju je dao SNS-ovac (eto, ima nešto i da se sa njima, SNS-ovcima može složiti :)

    Pozdravljam te!
  • @Dusan

    27.06.2019 18:32
    Ovo sto ti pricas su prazne floskule i ne realne stvari. Kako si ti zamoslio da se kazne sprovode u zemlji gde vazi selektivan pravni sistem? Taj "neko", o kome ti pricas je policija, tuzilastvo, advokati i sudstvo, i oni su dubokoo korumpirani i selektivno sprovode zakone. U takvoj stanju sistema ovo sto si ti napisao je nerealno. Da li da ti pomenem sina od Mitrovica, i X primera u medijima, a koliko ih tek ima u realnosti. Ne znam da li ljudi razumeju ali pravni sistem je povezan sa svim ostalim granama i ako on ne funkcionise kako treba ta drzava ne funkcionise vise kao drzava vec...
  • Čukam pravo

    27.06.2019 16:54
    @opalim te golim
    Sine, autobuska stanica nam je takva jer smo se ugledali na vas severnjake pa smo je kao privremeno rešenje stavili pored pijace. To ti kažem zato što se i ja sećam vaše okretnice za buseve kod Riblje pijace. Cekam ujutru bus a đubreta do kolena, a onu vašu montažu kod železničke neću ni da komentarišem. Inače centar Niša je i cistiji nego Novosadski. Zamisli kada imamo i pranje ulica , i to moram da ti kažem zato što se tvoja filozofija čistog grada zasniva samo na tome.
  • ččistite redovno

    27.06.2019 16:15
    Vojvodina ima i građane koji nisu vojvođani. Oni su skloni da bacaju smeće po ulicama.
    Ipak, kontejniri se ne prazne redovno,, Čistoča slabo radi svoj posao, a napinio ih je gradonačelnik SNS kamarilom koja sedi po klimarizovanim kancelarijama..
  • mm

    27.06.2019 14:58
    SRAMOTA JAVNOG PREDUZEĆA
    Činjenica je da i da nema dovoljno postavljenih kontejnera,. Po par meseci se ne postavlju kontejneri za krupni otpad a onda baca ko gde stigne. Ukoliko bi javno preduzeće bilo efikasnije grad bi sigurno bio čistiji.
  • Rade

    27.06.2019 10:50
    Ti koji tako bacaju smece, nisu Novosadjani, niti prihvataju ovaj grad kao svoj...zato se.i zovu kako dolikuje!
  • opalim te g...m

    27.06.2019 10:45
    SNSu, ja video i doziveo. Verujem mojim ocima a ne tvom Pinku. Da te obavestim da je Liga vasa a ne nasa.
  • Niko

    27.06.2019 10:21
    @Pedja NS
    Druze moj, sam trebas da kupis kese i za plastiku, i za papir i za bio otpad...i tako da ucis svoju decu da odlazu smece na pravi nacin, do tada nece biti nista od ovoga svega!
  • Beowulf

    27.06.2019 09:12
    Jako me zanima...
    Gradonacelnice, dajte nam informaciju koliko je kazni za ovakve prekrsaje napisano prosle godine?
  • MonteDushano

    27.06.2019 08:45
    Bravo, pišite im kazne! Đubrad.
  • Komšija

    27.06.2019 07:37
    deponija
    U ulici Boška Vrebalova deponija je dostigla visinu od 2 metra. Molim nadležne da reaguju i da počnu da kažnjavaju sve one koji bacaju smeće van kontejnera i prave ovakve deponije. Samo po dzepu drugačije ne vredi!!!
  • otvoreno

    27.06.2019 07:28
    takmicenje
    A Vi kao da se takmicite ko ce vise da unisti grad
  • Pedja NS

    27.06.2019 07:17
    par predloga
    20% popusta na Informatiku za one zgrade, ulice, stanare, koje vode računa o odlaganju smeća, higijeni okruzenja i naravno kazne za one druge...

    O trošku Grada da svako dobije kese za smeće.

    Kaznjavati radnje za nemarno ponašanje.
    (idea, univer, ostali...),

    Obezbediti podršku Interventne za huligane, dati primer ostalima.




  • Станко Србин

    27.06.2019 06:38
    Жал
    Комунална полиција, гласачка машинерија, се возила по граду и седи по кафићима. Њихова велика активност би у многоме умањила пењање града. Испред њих иде камион претрпан земљом и миксер претрпан бетоном. Испред њих грађани одлажу смеће на неодговарајуће место. Грађани такође треба да буду део редара. Сними комшију како одлаже смеће где не треба, за то да буде награђен са 1000 динара, и ево учинка. Хвала
  • SNS

    27.06.2019 05:29
    @Opalim te dobro
    “..Ali na zalost umesto da vi licite na sever naravno uradili ste goru stvar, Vojvodinu ste napravili da lici na Srbiju...”

    Vidi propali ligašu, opalim te dobro, da si ti stvarno dobro video Srbiju, ne bi pisao takve bljuvotine.

    Prođi malo po Srbiji i videćeš lepe i čiste krajeve, urednih domaćina!
  • Giga Moravac

    27.06.2019 00:37
    Чика Милоше,како оцењујете хигијену у граду??
  • Dusan

    26.06.2019 23:34
    Jace kazne
    Kazne za bacanje smeca treba poostriti da se digne kolektivna svest o ocuvanju prirode. Jedino tako imacemo cistiju okolinu jer nasem narodu dok neko ne udari po dzepu nece se osvestiti.
  • Miki

    26.06.2019 23:32
    Da li bilo ko od vas moze da zamisli bilo koju emisiju, obrazovni program, spot, promotivni video na Pink-u,Happy-ju, RTS-u, ili u novinama Informeru, Blicu,... o obrazovanju i edukovanju nacije da baca smece u kontenjer, npr kako da razvrstava otpad? Da li se ova vlast posto kontrolise medije potrudila da promovise i kultivise naciju na ekolosko razmisljanje? Naravno da medju narodom ima debila koji ce bacati smece svuda, ali decu pre svega medijima treba navoditi da razmisljaju o svojoj okolini.
  • Joe

    26.06.2019 23:18
    Smeće
    Kada gradjani nemaju u kulturi i u genima onda će morati da imaju u džepu.
    Bravo Miloše krajnje je vreme bilo, samo bih ja udesetostručio kazne.
  • Ns

    26.06.2019 23:05
    @Opalim te golim
    Jao, skroz sam zaboravila na to pranje ulica smrkovima, pa kad morate bezati, jer majstor doda gas da vas poprska. Haahha, bilo veselo i lepo vreme.
  • /

    26.06.2019 23:04
    /
    pa gradonacelnik je na vrhu zagadjivaca ovog grada
    moralno i bukvalno

    na srecu pa nece jos dugo biti gradonacelnik
  • jaoj

    26.06.2019 22:46
    Pa otkad je njega i njegovih, grad nije jedan jedini put opran! Godinama. Nekad su svake noci isli i polivali ulice smrkovima, sad kad se prosetam gradom u sandalama, vratim se crnjih stopala nego kad sam po Mumbaiju setala. Pesak na strandu isto toliko nije preciscen, deca ne mogu da hodaju po pesku bez plasticnih cipela, na gradskoj plazi...
  • hegel

    26.06.2019 22:43
    Ništa pametno
    Rešenje je jednostavno:
    - uvesti da prodavnice imaju svoje kontejnere, a ne da odlažu gde i svi ostali i svojim đubretom napune ili zapuše kontejnere
    - povećati broj kanti za đubre, a ne na svakih pola km po jedna

    Pored svega navedenog, siguran sam da radnici čistoće unište više kontejnra prilikom njihovg pražnjenja, nego građani ubacujući smeće u njih.
  • rale

    26.06.2019 22:42
    a izmet pasa
    za sest meseci komunalna policija dala izvestaj da su kaznili 6 vlasnika pasa.neka dodju na grbavicu nedelju dana od 7_9 njih cetvoro i uhvatice i kazniti 60. za primer drugima neko je nas kraj nazvao magistralom pseceg izmeta- nazalost istina...
  • Danica

    26.06.2019 22:20
    Gotovani
    Od najranijih dana deca uče od roditelja. Ako su roditelji edukovani, ekološki osvešćeni i daju deci dobar primer ne bi trebalo da imamo problem. U vrtićima i školama se održavaju ekološke radionice. Novi Sad ima mnogo nevladinih organizacija koje se bave ekologijom i zaštitom životne sredine. U čemu je dakle problem. U egoizmu i konformizmu pojedinaca kojima je teško i za sobom da počiste a velika su gospoda koja sebi daju za pravo da sebe nazivaju NOVOSAĐANIMA a za gubitak komfora krive druge bezargumentovano.
  • White Power

    26.06.2019 22:08
    Zemlja kretena
    Smeca je bilo i bice. U svakom obliku i smislu.
    Sustina je DA LI ga cistis i KAKO to radis.
    Cinjenici da je grad prljaviji i odvratniji nego ikada do sada doprinosi i veci broj ljudi i visi stepen opsteproklamovane nekulture predvodjeni gradjevinskom mafijom, ali i jos nedozivljena nesposobnost vlasti da organizuju funkcionisanje grada i pratecih sluzbi.
    Cistoca, Zelenilo i Stan nisu valjali nikada, ali su u poslednjih 7 godina bukvalno postali sinonim za javasluk, dezorganizaciju i nerad.
    Garnirano komunalnom policijom i parking servisom koji se za sugradjane interesuju samo kada treba da pisu kazne, cini da zivot u gradu podseca na jedan od krugova pakla.
    Najparadoksalnije je sto se "prvi covek varosi" ponasa kao da je juce ustolicen, fol nista mu nije jasno-a ne kao da je vec godinama tu gde jeste.
    I, za kraj, GDE vam je nova deponija, GDE vam je precistac vode, GDE vam je gradska bolnica???
  • Zakleo se bumbar

    26.06.2019 22:05
    Milose zaboravljas...
    Cekaj Milose, ranije smeca nije bilo toliko, ako znas. NS je bio najcistiji, najmirniji i najtolerantniji grad unazad. Smece, kao i nekultura i netolerancija se pojavila dok si bio radikal i dok ste ti i tvoja kamarila slali ljude u nerazumne ratove i ostale gluposti... a dolazili su potpuno novi ljudi razlicitog karaktera, misljenja, secas se ?
    E to je bila greska, i zato ima puno djubreta. Ako citas, vrati film unazad, i sam ces doci do zakljucka zasto ovolikog djubreta. Kultura zivljenja se ne uci, ona se stice...sa puno godina unazad.
  • Slađa

    26.06.2019 22:03
    Moramo svi da pođemo od sebe,nije teško biti fin pa baciti papir,opušak u kantu a ne gde god se stigne.Ne pravimo deponije po naseljenim mestima one su izvor zaraze.Akcija koja je sprovedena je za svaku pohvalu,da nam je više takvih i da nam Novi Sad bude čist i blistav jer to zaslužuje.
  • dijasporac

    26.06.2019 21:49
    Moze se visokim kaznama deo gradjana nauciti da odlaze smece tamo gde treba ali nece sve, takodje ce i dalje neko lomiti saobracajne znake, razbijati tudje prozore, sarati grafite po zidovima zgrada i vagona, divljace po ulicama i saobracajnicama tog grada... mora postojati neka kaznena politika prema takvim "domacinima" ali ih nece uterati u red.

    Jednostavno, takav je tu narod, svest o necemu zajednickom ili o toime da je drzavna imovina i njihova jos nije dospeo tu u vecinu umova. Unistava se i urnise sve sto je drzavno, sve sto je tudje jer to nije njihovo, sta njih boli uvo sto ce nekoga ostetiti svojim bahacenjem ili sto ce unistiti zajednicku (drzavnu) imovinu.

    Zbog takvih umova i jesmo nebeski narod, narod koji sve zna i ume i protiv koga su sve svetske zavere, narod koji i dalje veruje da je Zemlja ravna ploca i da nas rokaju HAARP-om. Dok se ne promeni nesto u opstoj nasoj svesti dzba krecite, u medjuvremenu zatvorite vrata i prozore da nas ne pobije promaja.
  • Симеон

    26.06.2019 21:42
    Гласачки капитал
    Како се решити проблема уништавања контејнера и разношења смећа? Како се решити смећа у појединим двориштима, која су видљива са улице? Зашто при пројектовању зграда, нико се дефинише простор за одлагање смећа? Па не би ми сметало да носим 500м смеће да има такав простор који неће угрожавати никога и бити довољно удаљен од стамбених објеката. Можда би и на тај начин спречили тутњаву и загађење од смећарских камиона?
  • Nemac

    26.06.2019 21:12
    Budimo realni
    Takva (ne)kultura nije nastala preko noci nego je negovana dugi niz godina od strane prethodnih vlasti. Kada je gradonacelnik Vucevic konacno odlucno resio da tome stane u kraj, negoduju oni kojim smece ocigledno pase, koji su u svakom smislu ostavili za sobom.
  • Magdalena

    26.06.2019 21:06
    Strasno koliko su ljudi neosvesceni.Vama su svi krivi osim vas samih! Kada vidite komsiju da zagadjuje cutite,kada tuce cutite,a kada se slavi i voze dobra kola prijavljujete.Nije sistem kriv-mi smo sistem! Mi smo taj narod! To sto prodjete kraj smeca i cekate da neko drugi pokupi po principu”Zasto bih ja?” to nas je dovelo do toga da o ovoj temi gradonacelnik uopste i prica u 21om veku! Davno ljudi rekli-budinpromena koju zelis da vidis! Niko nije rekao da je to lak posao! Ali vredi!!!
  • milicica

    26.06.2019 21:05
    ja taj komunalni
    kontejner nisam nikad ili unazad 15 godina videla u mom kraju a kad budem imala a nadam se skoro vece radove u stanu i puno otpada tj. velikih komada zvacu neka ga postave ili ako moze izvodjac radova ali neka shvati ko kako hoce
  • Jelena

    26.06.2019 21:02
    ovako
    Načitah se ovde raznoraznih pljuvačina po jednoj sasvim korektno osmišljenoj akciji gradonačelnika i njegovog tima i ne mogu da verujem dokle ide ljudsko licemerje. Da se svaki peti Novosađanin uključio u tu akciju, grad bi danas blistao. Ali ne, lakše je da se pljune na sve pozitivno što se radi, nego da se dupe pomeri iz udobne kompjuterske stolice, uz domet raznorazne plastične i ko zna kakve još ambalaže, koja će da završi upravo na mestima koja nisu predviđena za to. Nije ni do komunalaca, ni do gradske vlasti, ni do vremenskih neprilika, do svakog od nas je ponaosob. Nekulturna smo nacija u globalu!
  • Vesna

    26.06.2019 20:50
    Nijedan komunalni sistem ne može da očisti grad kod čijih građana nije razvijena svest da ne bacaju smeće gde stignu. Ni u najrazvijenijim zemljama ne bi to uspeli, ali je njihovim građanima nezamislivo da bacaju smeće po ulici ili sa prozora zgrade, kao kod nas. Pozdravljamo mere koje je najavio Gradonačelnik Vučević!
  • Dijana

    26.06.2019 20:49
    Samo malo dobre volje
    Radnici zelenila i gradske čistoće su najvredniji ljudi medju nama! Leti i zimi rade bez prestanka. Zasto bi nama bilo onda tesko da papir od bombone ili cokolade drzimo minut duze u ruci dok se ne dodje do prve kante za otpatke...
  • Dzo

    26.06.2019 20:44
    Dobra taktika, za ne funkcionisanje gradskih preduzeca i odgovornih ljudi, spinujete da je narod kriv. Naravno, pojedinci u narodu jesu nekulturni i nevaspitani, ali za nefunkcionisanje JKP Cistoca je odgovoran direktor preduzeca i gradonacelnik.
  • Dark Veber

    26.06.2019 20:39
    Samo naterajte komunalce i inspekciju i da pišu te kazne! Svako ko je normalan ide mu na ganglije kad vidi neku seljačinu kako baca smeće kroz prozor kola, čak pojedinci bacaju i kroz prozor iz stana.. A zamislite koji je to mozak da baciš veš mašinu ili bojler u kanal ili baru? Svi smo za kažnjavanje tih što prave divlje deponije i bacaju smeće tako da samo napred sa kaznama.
  • puna

    26.06.2019 20:31
    kanta
    Stvarno ovakvih primera ima sve više poslednjih meseci, a dobrim delom je to što su baš tada postavljeni ovi novi podzemni kontejneri sa malenim vratancima (i to su postavljena po 2-3 tamo gde je bilo 5-6 onih klasičnih). Evo baš svo đubre sa ove slike bi bilo redovno ubačeno u stare kontejnere jer može da stane (jeste da pola od toga ne bi smelo da se ubacuje uopšte - ali ipak se ne bi ovako vuklo po ulici). Inače, neki komentator niže reče da mu par puta godišnje komunalni kontejner stoji u ulici, a ja ću pod zakletvom da potpišem da za 15 godina nisam video ni jedan jedini - tu sam u kralja Petra, prva poreska zona, jelte... Znači, treba kažnjavati, ali treba malo i sistemska rešenja prilagoditi.
  • Nele

    26.06.2019 20:30
    Divlje deponije - divlje pijac
    Problem su i divlje pijace. Na primer na N. Naselju u ulici Jovana dučića ispred supermarketa Idea napravljena je divlja pijaca, gde se prodaje iz kola i sa gajbica sve - od voća povrća, odeće, hrane.. Nije mi jasno zašto se to toleriše. Jako je ružno, izgleda kao Bangladeš, a time što se to ne sprečava od komunalaca samo se ohrabruju i druga lica da to isto rade
  • Opalim te golim

    26.06.2019 20:26
    Ostvarili su zamisljeno, Novi Sad lici na Srbiju. Inace, nekada davno ulice su se prale smrkovima. A ja sam sredinom osamdesetih doziveo sok kada sam otisao u Nis. Iz cistog u jedan skrnavez gde je na autobuskoj stanici bilo smeca do clanaka. Da, do clanaka. Nismo nikada bili isto ma koliko vi zeleli. Ali na zalost umesto da vi licite na sever naravno uradili ste goru stvar, Vojvodinu ste napravili da lici na Srbiju.
  • Anci

    26.06.2019 20:26
    Bitno je da ljudi imaju razvijenu ekolosku svest, ali kada to izostaje vece kazne su najbolje resenje.
  • Daj uradi nesto vise

    26.06.2019 20:21
    Nista ne radis
    Trebalo bi smece bacati i ove rupcage na putevima u ns, kako bi brzo sredili sve. Cini mi se da su u beogradu u rupe sadili cvece i da je bilo rezultata
  • Bujke

    26.06.2019 20:20
    Namcor
    Udari covek autom u kontejner i iz njega iskoci ......... I viknu ocemo da se dogovorimo il zovem muriju
  • SI

    26.06.2019 20:07
    Grad nikad prljaviji
    Novi Sad nikada nije bio prljaviji nego sada, smece pored kontejnera je postalo najnormalnija stvar, pune kante za otpadke i smece oko tih kanti na decijim igralistima, pseci izmet svuda i na zelenoj povrsini i po trotoaru, a komunalne policije nigde. Zaista ne znam cemu sluzi komunalna policija, valjda da bi sr reklo da je imamo. Nista bolji rad nije ni ostalih gradskih sluzbi: gradske cistoce, zelenila i ostalih neradnika. Gradonacelnice delajte, nemojte samo da pricate!!!
  • Jovana

    26.06.2019 20:03
    Komentar
    Kako smo mi cudan narod. Da gradonacelnik nije spomenuo povecanje kazni svi bi komentarisali kako to ne uradi, a sada se sumnja u njegove reci. Ne moze nama da bude bolje ni za 1000 godina sve dok ne pocnemo da verujemo jedni drugima.
  • Kriss

    26.06.2019 20:01
    Nije tesko biti fin!
    Neka svako krene od svoga dvorista koje ne bi hteo da vidi prljavo, isto tako je i sa ulicom i naseljem. svi gradjani su duzni da odrze cistocu u svome gradu. Novi Sad je nas grad, grad gde treba da nam rastu deca.
  • Boki

    26.06.2019 20:01
    Miloše...
    Evo da Vam plastično objasnim kako smeće bude pored kontejnera.
    Prvo fizički ne može da stane ili prođe kroz veoma male otvore ako je nešto iole gabaritnije.
    Drugo, sakupljači sekundarnih sirovina, evo sad sam upravo prošao pored podzemnog u Zem.Ćuprije, vidim klinac (možda 8-9 god.) drži celu konstrukciju sa dva otvora podignutu, a plastične flaše izleću napolje... Pa se približim i vidim da je jedan odrasli ušao dole i baca sve okolo da bi došao do plastike koju takođe izbacuje i tovari u tricikl sa korpom - bez zadnjeg pneumatika...
    E sad, Miloše par pitanja:
    - Zašto ne smete da se obratite direktno ovim ljudima koji u 98% slučajeva ovo masovno rade?
    - Jel zbog toga što njihov nacionalni savet odmah diže dreku ili zbog toga što ako im se nešto ne dopadne, odmah imamo - iste večeri - zapaljenih 5-6-7 kontejnera u kraju?!
    -Zašto saobraćajna policija žmuri na kretanje ovakvih...može li se to zvati vozilo - u saobraćaju?
    -Čiji sistem da poslušamo Miloše?
  • Mavra

    26.06.2019 19:56
    Lepse je sa kulturom
    Pa budimo realni, sami sebi pravimo najveci problem....lepse je sa kulturom, al dug je put do nje
  • Olja

    26.06.2019 19:54
    Prisustvovala sam situaciji kada je devojka prelazila ulicu dok je razgovarala telefonom i policajac je zaustavio da joj naplati kaznu. Umesto da ljudi podrže što policajac radi svoj posao, odmah su počeli drvlje i kamenje da bacaju na njega. Verujte mi, isto tako bi bilo i za bacanje djubreta izvan kontejnera. Kao prvo, ne može gradska čistoća da počisti za nama koliko možemo da zaprljamo i sve dok sami sebe ne osvestimo, ne može nam niko pomoći.
  • Ulicni

    26.06.2019 19:53
    Pisaci haustora
    A sta cemo sa ulicnim pisacima?
  • Maki

    26.06.2019 19:53
    Komentar
    Ne može komunalna policija da prati svakog čoveka da li će otpad ostavljati na ulici ili u kanti za otpatke. Ljudi su najkompleksnija bića. Teško je ući u nečiju svest i znati da li neko zna ili ne zna kako se ophodi prema životnoj sredini. Istina je da na ovom svetu nećemo biti doživotno, ali se moramo truditi da našim potomcima ostavimo što čistiju i zdraviju državu. Ako ni to nismo sposobni, onda moramo uvesti neke sankcije, jer ćemo jedino na takav način uspeti da sačuvamo našu Srbiju.
  • MS

    26.06.2019 19:45
    Ekologija
    Dato nam je toliko lepote od same prirode a mi sta radimo prljamo,svi smo krivi bez izuzetka zbog toga treba da se adekvatno sankcionise svako ko unistava prirodu u svim komsijskim zemljama se zna red,sto ne bi Srbija i svaki grad i svako selo bili cisti?
  • Крле

    26.06.2019 19:42
    Паметно
    Коначно да су се казне повећале. Тако функционише систем у свакој уређеној европској држави. Циљ је одвраћање од бацања смећа на местима која за то нису предвиђена. То је први корак ка нестанку дивљих депонија.
  • maja

    26.06.2019 19:41
    ne znate da organizujete posao
    Gradonacelnice da nije problem u Vama,JP koja sve rade sem ono zasta su
    zaduzena.Jp su vam prepuna kadrova koja nikom nisu potrbna.Direktor do
    direktora svaki ima svog zamenika,sekretarice,sofere itd.Ono sto je u funkciji
    cistoce izbacili ste(pranje ulica,ciscenje kontejnera i vozila,neutralisanje smrada,
    u kontejnerima ,vozilima,mob.wc).Poslove ste dali podizvodjacima koji brljaju
    po gradu.Predlazem vam da prosetate malo kejom da vidite prepune wc koji
    se prelivaju i smrde.Ulice u samom centru su prepune prasine.Prodjite
    Radnickom ulicom od prasine i zemlje ne moze da se dise.Stedite na higijeni
    i vi ste glavni krivac, pa tek onda gradjani koji se utapaju u sivilo.Na radnike
    cistoce i zelenila koji su na terenu nemam zamerke jednostavno ne stizu.
  • Srđan

    26.06.2019 19:40
    Novi Sad je prelep i jako čist grad kulture, možemo zajedno da bude još čistiji, za primer drugima ❤️ !!!
  • Cutie

    26.06.2019 19:38
    Ej breeee( da bolje razumes )
    Ne bacaju bas svi gde stignu!!!!
    S obzirom na tempo odnosenja smeca, ni nema mesta u predvidjenim kontejnerima gde da se baci isto.
    Podzemni kontejneri ne mogu ni da se zatvore od smeca, a ne da se ubaci nesto.
    Ili vise mesta za odlaganje smeca ili cesce odnosecnje!!!!
    Ali svakako se slazemo: SMECE TREBA DA ODE GDE MU JE I MESTO
  • dzungla

    26.06.2019 19:37
    Nije samo do Cistoce .
    I do naroda je .
  • smd otpornik

    26.06.2019 19:36
    Pitanje za gradonacelnika sta misli sa Kopernikivom ulicom, mislim da je najgora u gradu.
  • Zoki

    26.06.2019 19:34
    čuvari
    Gde su nestali čuveni čuvari kontejnera ili je to posao za botove ??
  • gapop

    26.06.2019 19:15
    komunalci
    znači nikada i nigde nisam video komunalce na delu ( jedino kada se vozikaju bezposleno po ulicama sa autičima ) ništa ne rade , ničemu ne služe ne vrede ni pišjiva boba …..
  • Android 17

    26.06.2019 19:08
    Da se razumemo - jesmo stoka.
    Svakodnevno sam na Detelinari gledao kako đubre ostavljaju pored kontejnera, iako je prazan, samo zato što ih mrzi ili neće da dignu poklopac. Nemali broj puta sam silazio da pokupim smeće i ubacim u kontejner, dok bi me gledali kao budalu što to radim.
  • Silver

    26.06.2019 18:57
    vratite NS u 84g
    Uostalom sve je to kolorit jedne varosi...........
  • Silver

    26.06.2019 18:51
    vratite NS u 84g
    Prosetajte kejom u 6 zajutra pa vidite sta skrnastina i kultura i na sve to "čistači flaša" bez obzira sta je u pitanju dali pivo sok alkohol popiju i ondak zaukaju flafe gde stignu,nije u pitanju JKP Cistoca kontejneri niti kante nego kolicina omladine na keju dali je kej sad glavna strasta u varosu........
  • Nada

    26.06.2019 18:45
    Po dzepu
    Ima i onih što uredno odlažu smeće u hodnik zgrade, ispred vrata stana...
    I sada, nije tema ali zna li neko jel' postoji još uvek Gradsko Zelenilo? Još malo pa se nećemo videti od trave i korova a možda je to dil sa Čistoćom, da se ne vidi ni smeće?
  • rada

    26.06.2019 18:43
    A da česce izlaze i odnose djubre?
    Sada je jednom u tri dana.
  • Ono kad se mlati

    26.06.2019 18:37
    prazna slama
    Nekome je to izgleda u interesu.

    Na primer
    Grad je raspisao tender za uklanjanje Deponije i zgarišta AutoCop i to se sve završilo u aprilu. Dobije neka firma tender i rok od mesec dana da se posao uradi.
    A ta Deponije ne da nije srušena nego se i povećala. Od frižidera i šporeta preko jastuka i kreveta.

    Ništa se ne dešava, svi ćute, niko ne odgovara, zaraza na pomolu.

    Šta poručiti sugrađanima:
    Nemojte trošiti gorivo i ići van grada na neke divlje deponije, imate ovu legalnu na Futoškom putu malo posle raskrsnice sa Vršačkom, 3km od centra grada.

    Biće to atrakcija još malo.
    "Deponije u gradu" to još svet nije video. Da budemo prvi!
  • Ali ja stvarno

    26.06.2019 18:15
    ne razumem
    Kada na ulicama nema ni redovne ni komunalne policije - ko će da piše te kazne?

    Mnogo smo jaki na rečima.
  • Side bitch

    26.06.2019 18:15
    Ух, што сам се потресла што су повећали казне. Одмах да кажем, неће бити никаквог ефекта. Знате зашто? Џаба добри закони и драконске казне; то звучи феноменално на папиру. Проблем је у томе што нема КО да кажњава. Каква, бре, инспекција, какви бакрачи! Кад сте последњи пут видели било какве инспекторе, па чак и оне фамозне чуваре контејнера. Ја нисам никада! Док се не промени свест грађана који живе у овом граду (као и оних који су га ''окупирали'') и док инспекција не почне да ради свој посао, ми ћемо и даље бити Махараштра. Сами изведите закључак када ће то бити.
  • Rogi

    26.06.2019 18:11
    Izjava je loša kopija AV od pre neki dan kada je posetio Kotež I Borču. Ja bih rekao malo drugačije: gde god vidis zelenu povrsinu ti tu napravi zgradu, gradonacelnice. To vazi za vas
  • Podbara

    26.06.2019 18:10
    tako treba
    Pa ko je lud da otvara tu malu, masnu, prljavu limenkicu od nazovi kontejnera. Da su ostali stari sve bi bilo ok.
  • Ime*

    26.06.2019 18:07
    Nađite mi jednu jedinu kantu na Najlonu! Popiješ limunadu i do kuće nosiš tu čašu, nemaš gde da je baciš.
  • Ana

    26.06.2019 18:04
    Ranije su se ulice i pijace čistile vodom, sada više ne. Ranije si mogao videti radnike čistoće svuda po gradu da 'bockaju' sitno smeće, sada sam videla jednog za 5 godina. Kontejneri koji su novi, toliko su nekvalitetni da se raspadaju za manje od nedelju dana. Novi Sad smrdi još od izlaza iz Bačkog Jarka, imamo jedinstvenu u svetu planinu od smeća. Svako drugo dete ima bronhitis ili astmu. Prljaviji smo nego ikada.
  • deo demosa

    26.06.2019 17:58
    šta reći
    Pa kad bi komunalna radila svoj posao, onda bi verovatno nešto i vredelo. Ovako, svinje prljaju i ostavljaju đubre, i to je to.
  • Detelinarac

    26.06.2019 17:52
    Kao sto kuci svi gradjani smece bace gde mu je mesto neka i JKP Cistoca (sa ili bez kontejner pandura) isprazni svoje kontejnere. Moze i g. Gradonacelnik da pripomogne.
  • Đubrovi svugde okolo

    26.06.2019 17:50
    Posvađam se s komšijom preko puta koji je svoje staro kupatilo istovario pred mojom zgradom, zovem komunalce, doći ćemo, daćemo nalog čistoći,.... nit su ga kaznili, nit on misli da je uradio nešto loše, jer su posle dve nedelje svakako došli đubretari bagerom, čiji rad košta 50 evra na sat po đubre. Posvađao sam se s pola ulice zbog đubreta, ljudi i dalje misli da je ok pred tuđom zgradom ostavljati sve od kauča do razbijenih pločica, jer tu je kontejner, možda nekom treba, doći će, počistiće. Neandertalci ne shvataju da se odnošenje bilo kakvog đubreta osim onog iz kante za đubre u kuhinji dodatno plaća. Par puta godišnje komunalni kontejner stoji u ulici, vraća s epolu prazan, jer baš tad nikom ne treba.
  • Molba

    26.06.2019 17:50
    Ne molite - kažnjavajte
    Molimo Gradonačnika da naloži inspekcijama da kažnjavaju.
  • Jaja

    26.06.2019 17:46
    Na koga je tacno mislio?

    Na urbaniste koji zakrcuju grad? Na sekretarijat za saobracaj koji pravi guzve losom organizacijom i truje grad? Na gradski prevoz koji cadi kao da ide na drva? Na cistocu koja naplacuje odnosenje djubreta za svaki registrovanu firmu, ali nije u obaveze da odnese djubre?
  • Dejan

    26.06.2019 17:44
    Pitanje za gradonacelnika:da li ima u planu da nam sredjuje ulice,mislim na asfalt,da bar to djubre baci u te rupe na putevima
  • Boris

    26.06.2019 17:40
    To su mahom tvoji glasači Vučeviću.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna