Autor: 021.rs

Novi Sad
04.04.2020.
21:39 > 22:03
Novi Sad je u subotu popodne, nakon ulaska u policijski čas koji će trajati do ponedeljka u 5 časova ujutru, bio grad sa policijskim blokadama u mnogim ulicama.
  • Nemrzitelj

    07.04.2020 08:00
    @LenjaBuba06.04.2020 • 18:51
    Gospođo, da li vi za vašeg psa koristite Listerin?
    Psi imaju kamenac, infekcije i karijes kao i ljudi, i Listerin nije sredstvo koje pomaže u rešavanju problema, kao što ga ne rešava ni kod čoveka, već se koristi samo preventivno.
    Izmet psa može da ima parazite koji prenose opasne zoonoze i paraziti mogu da opstanu i po mesec dana u spoljnom prostoru i Listerin takođe nije preporučeno sredstvo, osim ako ga ne koristite kada se ljubite sa istim da bi vama bilo lepše.
    Smrad pasa nastaje i tako što se psi uvaljaju u izmet drugih pasa, ostatke leševa ptica, glodara ili drugih životinja, smrdljivo smeće, ostatke hrane i sl. Poznato je kao instinkt “kamuflaža”. Ukoliko psi to rade često, to može ukazivati i na probleme ponašanja koje vlasnik ne prepoznaje.
    Zato se između ostalog u zakonski uređenim zemljama traži registracija pasa, vlasnika pasa, njihovo čipovanje. Da bi se proverilo da li vlasnik brine o psu i ne ugrožava druge svojim nesavesnim ponašanjem!

  • LenjaBuba

    06.04.2020 18:51
    @"mrzitelj"
    Pokusajte da taj smrad koji osecate resite Listerinom
  • Alexandar Vucic

    06.04.2020 18:48
    Samo vas citam,moja cerka ima psa
  • Bojan

    06.04.2020 13:40
    @Novosađanka

    Samo sam čekao da neko toliko pukne u glavu da počne da kenja zbog dostave hrane. Kao prvo, imaš ljude koji su bolesni ili stari i teško se kreću; kao drugo imaš ljudi koji rade od kuće i nemaju kad da spremaju ručak; kao treće, i da je nekom samo dunulo da naruči, šta se to tebe tiče? Kako to tebe lično ugrožava?
  • Novosađanka

    06.04.2020 11:23
    Bože kakvih sve ovde komentara ima. Tačno hvala od srca ovom virusu što se pojavio da vidimo kakvi smo. Ja npr da vidim nekog kome treba pomoć ne da je ne bih pružila, nego bi i prešla preko nekog....e takva je veeeelika većina. I da imam psa al mi nije jasno zašto postoji zabrana izvođenja pasa u svrhu fizioloških potreba, a recimo lenj svet mora dobiti dostavu hrane????
  • Volim mačke

    06.04.2020 10:00
    @LenjaBuba
    Zašto deca ne bi gurala psima prste u oči? Svašta? Pa neće valjda u usta, s obzirom da psi vole da pojedu izmet i prenose zoonoze. Ne razumem. Morate mi to bolje pojasniti.
  • Nemanja

    06.04.2020 01:12
    Dakleeee...
    Daklem,
    Već sam par puta izneo mišljenje o komentatorima, koji su mi na veliku žalost sugrađani, na temama o psima i šetanju istih u vanrednom stanju. Ponoviću samo jedano, dovoljno je: "kad ikada budem poželeo da nekom objasnim zašto smo najgori narod na svetu i zašto imamo vlast tačno kakvu zaslužujemo, samo ću mu dati da pročita komentare "ljudi" na zabrane/dozvole izvođenja kućnih ljubimaca".
    E, sad, pošto ja nisam sveti Petar, oličenje morala, pravde i smirenosti, da dodam:
    Do sada sam uvek vodio svog psa na povocu, kupio minuli rad, pazio prilikom bilo kakve interakcije sa ljudima ili drugim psima. Jedini put kad nisam pokupio minuli rad je bilo prošle nedelje kada smo izlazili za vreme policijskog časa, jerbo su svi kontejneri sada pored ulica, pa je to malko bilo rizično glede murije. Pošto ste mi ste, "gospodo", jako popeli tamo gde ne treba, obećavam vam da više ni jednom neću pokupiti iza svog psa, čisto da imate u šta da ugazite, jer vam se to stalno dešava, pa da ne ostanete uskraćeni slučajno u ovom odsudnom trenutku za našu zemlju i narod. Plus, neću više ni da vezujem psa, a ona je onako od glave do repa opasni i strašni Staford (još samo to da joj objasnimo), pa nek se malko zatrčava na vas jadne i ugrožene, da se barem zlobno ismejem budalama kad vas izliže :)
  • LenjaBuba

    05.04.2020 19:26
    Bas naprotiv,ako procitate moje komentare pazljivije videcete da uopste ne skrecem paznju sa bahatih i nesavesnih vlasnika pasa,samo pokusavam da Vam objasnim da oni nisu vecina,a kao i Vi takodje posmatram iz perspektive nekoga ko nema psa i krece se i ulicom i pored zelenih površina i pored istih tih vlasnika pasa...sa detetom.Sto se tice ugledanja na Nemacku,nas covek ne razume kad ga zamolis da uradi nesto sto svakako nije ni planirao da uradi,pa bilo to da pokupi za psom ili da smece ne baci na sred ulice,nego u kantu...isto je.Jos cete ukoliko to pokusate, dobiti ceo repertoar psovki i pretnji ukoliko ste slabiji od onoga kome ste skrenuli paznju,jer je prosto takav mentalni sklop tih ljudi.Zato Nemci ne mole,nego prijave jer ocigledno nemas dovoljno kulture i vaspitanja cim neko mora da te opominje da uradis nesto sto je normalno i civilizovano,primitivan si-izvoli,plati kaznu.I prijavice vas bez pardona.Sto ce reci i ove nase naucilo bi ponasanju samo kada bi ih njihova nekultura i nevaspitanje svaki put lupilo po dzepu,pa bilo da su oni bahati vlasnici pasa ili bahati ljudi uopste.
  • LenjaBuba

    05.04.2020 18:29
    Da se razumemo,niko ovde ne spori da ima opasnih i agresivnih pasa koji su takvi jer se na zalost njihovi vlasnici prema njima ne ponasaju odgovorno ili ih namerno tako dresiraju.Ali svako zivo bice,pa tako i ono najpitomije i najmirnije,kad se oseti ugrozenim pokusava da se zastiti,pa tako i pas.Zasto bi uopste Vase dete ,,guralo prsti u oci" bilo kome? Ok,malo je,hoce da se igra,nema osecaj,ne razume,htelo je samo da ga pomazi...a gde ste Vi tu kao roditelj dok Vase dete prilazi psu koga ne poznaje i koji ne poznaje dete? I
  • Vlada

    05.04.2020 18:16
    @AK

    I opet lupaš gluposti. Kao prvo, ne izbacuju ljudi iz stanova pse, nego stoka koja ih drži puno dvorište pa ne znaju šta će s njima. Kao drugo, kad na ulici imaš 6 generacija kučića, osnovni krivac je grad koji ne zna da ih zbrine.
  • Trt

    05.04.2020 18:13
    @Vladimir

    Evo ja otvoreno kažem da ste bezobrazni lažovi, i šta sad?
  • ISTINA

    05.04.2020 18:07
    KAKAV vlasnik ,TAKAV ljubimac!!!!!!
  • AK

    05.04.2020 17:14
    @Vlada
    Čoveče, Vi ste me ili pobrkali s nekim ili gadno projektujete. A argumente i dalje nemate, samo uvrede.

    Pročitajte ponovo moje komentare na ovu vest. Pažljivo. Zar stvarno treba ponovo da naglašavam da su za sve odgovorni LJUDI!? Ako ne umete da čitate uz razumevanje pročitanog nemojte ni da pišete. A sad stvarno zbogom.
  • Vladimir

    05.04.2020 17:02
    @Vlada
    Imenjace ne mlati, svaki dan svako od nas ima priliku da vidi kako se pravite blesavi dok vam se psi istovaraju, sad je kao misterija odakel potiče sav taj izmet, nije nego..
  • @LenjaBuba

    05.04.2020 17:00
    Opet prebacivanje odgovornosti sa bahatih i neodgovornih vlasnika pasa. Kao sto lepo pise ovo se ne odnosi na vlasnike pasa vec na bahate i neodgovorne vlasnike pasa. Na nasu veliku zalost 90-95% vlasnika pasa su krajnje neodgovorni i bahati.
    Ono sto svi primecujemo je prljanje grada tako sto vlasnici ne skupljaju izmet, vode pse na povrsine na kojima im je zabranjen dolazak, ponasanje koje ometa normalno kretanje sugradjana. To sto imate ljubimca koga da pretpostavimo mnogo volite ne znaci da smete da ga pustate da skace po sugradjanima, ne smete opasnog psa da pustate sa povoca a pogotovo sto skoro niko ne stavlja korpu opasnom psu.
    Naravno da ima i drugih problema u gradu ali ovaj je iskocio jer se smanjio broj odgovornih ljudi na ulici koji su ostali kuci a pojavio se izuzetno veliki broj nesavesnih vlasnika pasa koji ostavljaju nered za sobom ali su sada postali uocljiviji. Sada je vase ponasanje uocljivo i normalno je da Vas sugradjani mole da popravite ponasanje.
    Zamislite koliko bi grad bio cistiji i kako bi se deca mogla bezbrizno kretati zelenim povrsinama koje su namenjene za njih a ne za pse da vlasnici pasa postanu savesni i odgovorni.
    Naravno da se treba boriti i protiv onih koji bacaju smece ali mozda bi trebali da poprimimo nesto od Nemacke pa kada neko primeti da izmet nije pokupljen da se vlasnik ljubazno zamoli da to uradi. Treba da dodjemo u takvo stanje da vlasnike pasa bude sramota ako se ponasaju nekorektno.
  • Volim mačke

    05.04.2020 16:15
    @LenjaBuba
    "Ume pas da se unervozi, znate... Misi'm, ako čovek može da se unervozi, može i pas, ali on neće nikad prvi napasti, nego znate ima one bezobrazne dece, koja mu guraju prsti u oči. Zamislite da vama neko gurne prsti u oči, i ja bih ga ugrizla."
  • Vlada

    05.04.2020 16:03
    @AK

    Pa ja od vas ovdašnji histerika protiv pasa nisam još čuo nijedan argument - osim upornog trubljenja da 'pas nije za stan' (a držanje pasa u svim gradovima na svetu pokazuje da je to laž) i kukanja o tome da vlasnici ne kupe za svojim psima, iako je to prilično teško dokazivo dokle god je grad pun pasa lutalica.
    Sve se svodi na to da je vlasnicima dozvoljeno šetanje pasa jer životinja nema razum, navike i disciplinu koju ima čovek - ili barem deo ljudi, pošto svojim kukanjem samo potvrđujete da i vama to nedostaje. Prema tome, ako životinje koje ne razumeju karantin nisu za grad, niste ni vi.
  • Макса

    05.04.2020 15:41
    Привилегија...
    Али привилегија да може да оде да се истовари иза зграде у време полицијског часа...
  • LenjaBuba

    05.04.2020 15:32
    Ja na zalost nemam psa,ali vidim da je dosta savesnih i dobrih vlasnika pasa,koji ih vole,ciste za njima,drze na povocu,ne huskaju na druge ljude i tretiraju ih kao clana porodice,a da su ovi drugi u manjini.Prema tome ne mozemo zbog malog broja neodgovornih sve stavljati u isti kos i bez opravdanog razloga nekoga ko to nije vredjati i nazivati bahatim.Ono sto je takodje cinjenica je da je sve vise bahatih i neodgovornih ljudi,zbog cijeg ponasanja i nevaspitanja imamo ulice pune kojekakvog smeca(kesa, papira,opusaka,plasticnih flasa,stakla....),prljave liftove i hodnike zgrada,svetlarnike u koje se baca djubre i ostaci od rucka,decije pelene,sirovo meso....kolicima ne moze da se prodje trotoarom od bahato parkiranih automobila,ili nedovoljno zasticenih zgrada koje se grade,a sve to mislim da je mnogo veci problem grada,nego nekolicina onih o kojima Vi pricate.
    Tako da,dok se konacno jednom ne uvedu zakonske mere koje ce ljude da nauce nekom redu,kulturi i postovanju zivotne sredine,evo i ja mogu samo da apelujem da budete odgovorni prema zivotinjama, ljudima sa kojima zivite i delite zivotni prostor u ovom gradu,zgradi,ulici,parku...
  • Hattori Hanzo

    05.04.2020 15:03
    @Novosađanka
    ..kako s`oproštenjem skupljate retku kakicu vašega psa, u kesicu ili razvučete po gradskoj površini?
    Pretpostavljam ovo drugo, pa onda komunalci, koje svi plaćamo, skupljaju fekalije vašeg ljubimca..
  • AK

    05.04.2020 15:00
    @Vlada
    U nedostatku argumenata vidim presli ste na licne uvrede. Ostajte zdravo.
  • "Mrzitelj" konja

    05.04.2020 14:47
    Novosađanka05.04.2020
    Ajd' mi objasni fenomen idiota koji vezuju svoje pse za mesto koje predviđeno za parkiranje bicikla i nalazi se ispred prodavnica u drugim gradovima u Vojvodini. Da li su takvi vlasnici pasa umislili da je pas bicikl, pa je u redu da zauzimaju parkiralište za bicikl ili su upravo sjahali sa konja i želeli bi da obave kupovinu ili je još bolje da kad sa psom ulaze u prodavnicu? Potom objašnjavaju kako pas neće ujesti, a možda bi neko njima trebao da objasni da bi njih neko mogao da "ujede", jer ne samo da su nevaspitani, ne poštuju druge ljude, nego su i dosadni i podcenjuju druge ljude.
    Nemojte se blamirati sa svojim komentarima, jer to kako se ljudi koji imaju pse ponašaju po zgradama, u prodavnicama, na ulici, dovoljno su i tolerisani, a vi gospođo siktite od besa i ako mislite da niko ne oseti vaš smrad koji dolazi iz stana, grdno se varate.
  • @LenjaBuba

    05.04.2020 14:33
    Nesavesni i bahati vlasnici pasa su sve gori. Od ranije su napade na sugradjane pravdali da je zrtva kriva jer je bezala i slicno. Ovo je vrhunac.
    Svi mozemo da vidimo kako se ponasaju vlasnici pasa. Retki su oni koji su savesni i dobri sugradjani. Verujem da kada ovo prodje da ce morati da se preduzmu mere da se ponasanje vlasnika pasa na neki nacin dovedu na nivo prihvatljivog.
    Do tada mozemo da apelujemo i da Vas molimo da budete odgovorniji i savesniji. Molim Vas pokupine izmet vaseg ljubimca, nemojte ih voditi u decija igralista, ako imate opasnog psa stavite mu korpu, pitajte da li je prihvatljivo da pustite psa na nekog drugog, itd...
  • Vlada

    05.04.2020 14:06
    @AK

    Kad neko upotrebi nakazni termin 'vlasnički pas', odmah znam da nije savladao ni gradivo osnovne... Teško da će neko od takvog nesretnika da usvaja savete o držanju kućnih ljubimaca.
  • Jakov

    05.04.2020 14:06
    Nagrada umesto kazni
    Zbog čega se ne kažnjavaju vkasnici pasa koji krše propise?
  • LenjaBuba

    05.04.2020 14:03
    Ja nisam videla te neodgovorne,gde su i kako to da samo na vas nalecu?Psi su inteligentne zivotinje i ne skacu na botove u odelima.Niti jedva cekaju da vide nekog za koga osete da ih popreko gleda i skoce mu u zagrljaj.Mozda ne vodite dovoljno racuna o higijeni i ne perete ruke posle koricenja toaleta ,pas oseti feromon i zato se zalece na vas,povedite vise racuna o tome umesto sto merite duzinu povoca,brojite pokupljen izmet i koristite svaku priliku da za sve sto se desava ,pa evo i na temi koja nije o tome okrivite pse i njihove vlasnike za sve
  • Novosađanka

    05.04.2020 13:54
    Ta nemojte kasti
    Nema potrebe, ja sam za kažnjavanje neodgovornih vlasnika pasa, kao i ljudi koji prljaju životnu sredinu. I jedva čekam da se donese i sprovede takav zakon. Ali onda, ako mi bez ikakvog razloga mrko pogledate psa ili dobijem takav jedan mrziteljski komentar bez ikakvog osnova, popićete prijavu.
    Psi vole jake mirise neprijatne ljudskom nosu, probajte da se tuširate malo češće pa neće "skakati na vas";
  • @Novosađanka

    05.04.2020 13:29
    Naravno da cistite u komentarima na internetu. Voleo bi da stvarno cistite i u stvarnom zivotu ali na osnovu onoga sto vidim na ulicama tesko mi je da verujem da ste iskreni i da drzite rec. Poverovacu kada vidim da najveci deo vlasnika pocene da cisti za svojim ljubimcima. Trenutno je ciscenje za psima i skupljanje izmeta redak i pozitivan izuzetak od uobicajenog ponasanja a ne pravilo.
  • Miljojko

    05.04.2020 13:26
    Sumrak razuma
    Znači ja da sam sve vreme obavljao nuždu po parku mogao sam da budem nagrađen da mogu da izlazim kad i ovi sa psima?? Uvrnuto neko vreme došlo, em zagađuju parkove, em ih za to još i nagrađuju. Izgleda da nam wc šplje i kanalizacija uopšte nisu potrebni, hajde da svi vršimo nuždu u parku iza zgrade, to nam izgleda država poručuje. A ako nije tako, moraju da nam objasne zašto su psi ispred ljudi pa im se to omogućava i daju čak i termini za to.
  • Novosadjanin

    05.04.2020 13:14
    @gaga
    Kada čitaš nečiji komentar,potrudi se da ga i razumeš.IRONIJA JE u hapšenju a AKCENAT na POMOĆI.
  • vozač

    05.04.2020 12:49
    putevi
    Mogli bi da se i poprave putevi dok ovo traje. Bulevar Oslobođenja zreo za nov sloj asfalta na primer, ima još ulica koje bi se mogle srediti u Aprilu.
  • Novosađanka

    05.04.2020 12:21
    Ta nemojte kasti
    Za svojim psom redovno čistim, na povocu je, vakcinisan, ničim ne ugrožava nikoga. Čistiji je i bolje vaspitan od mnogih sugrađana koje sreće, od vas koji me bez ikakvog dokaza nazivate bahatim naročito.

    Osim kad mazne sprej s bojom pa njim isprska lift, ili kad povremeno baci kesicu smokija ili pikavac na travu. Hoće i da pozove telefonom pa prijavi komšiju jer mu tandrče veš mašina a hoće i da ukrade.
    Tačno ko da ste ga vi pravili, el vidite ;)



  • AK

    05.04.2020 12:03
    @Dejan
    U pravu ste, Dejane, nismo sa iste planete. Ostajte zdravo.
  • AK

    05.04.2020 11:58
    @Vlada
    Izmet po ulicama ostavljaju bivši i sadašnji vlasnički psi, združenim snagama. Stvarno ne vidim šta tu ima više da bude nejasno. No Vama izgleda još uvek jeste.
  • @Novosađanka

    05.04.2020 11:47
    Tipican komentar bahatog vlasnika psa. U Novom Sadu dolazi otprilike jedan pas na pet stanovnika. U realnosti svi vidimo kako se vlasnici pasa ponasaju i kada ih zamolimo da budu odgovorniji, drvlje i kamenje i hvaljenje kako su dobri i savesni a ostali nemaju razumevanje za njih.
    Molim tu savesnost i dobrotu primenite i u realnom zivotu a ne samo u komentarima na internetu.
    Cuvajte, volite pse ali molim Vas nemojte ugrozavati druge. Ne zelim da preskacem povodac jer vlasnik prica se nekim i drzi psa na 10 m od sebe a pas radi sta hoce, ne zelim da kada obucem odelo da komsija pusta psa da skace na mene, ne zelim pse koji nisu na povocu i bez korpe ako su u pitanju opasne rase. Nije mi svejedno kada setam kejom i na livadi za istrcavanje pasa vidim putbul-a kome vlasnik baca granu. Nisam za to da se veoma opasni psi cuvaju po stanovima i zgradama niti da se pustaju bez povoca i korpe.
  • Dejan

    05.04.2020 11:37
    @AK
    Druze ili drugarice, ne brini ti, da li i sta meni od informacija moze da udje u glavu ili ne, podjenako sam pametan kao i ti i nista pametniji nisi od mene :) ....ako je moguce meni i ostalima zabraniti da obavljamo fizioloske potrebe kao sto su socijalizacija, onda je moguce i dzukele nauciti da pisaju u stanu i pokupiti za njima, kao sto ste ih naucili i na setnju napolju....posto ti ocigledno ne upraznjavas ljudsku potrebu za socijalizacijom, tebi je druze dzukela bitnija od coveka posto si u potpunosti puko u glavi i nemoj projektovati svoje nesposobnosti na mene i pricati mi o tome kako su SVE lutalice napusteni vlasnicki psi i da je svaki pas na ulici prosao nekakvu kastraciju i da u ovakvom vremenu ludila treba da brinemo o pravima dzukela...ti ako tako mislis ti definitivno zivis u nekoj iluziji :) a o tome sta je CNR program lako je izguglati, slazem se, ali da li treba mene to da interesuje, ne treba! Da li je tesko prebrojati sve dzukele po ulici koji setaju u coporima i najteze objasniti vama zaludjenima da iako postoji neki program kontrole on se u ovoj drzavi skoro jedva, ako i uopste, primenjuje, e to je tesko...ocigledno ne zivimo pod istim nebom druze direktore....
  • Nemanja

    05.04.2020 11:36
    @Sale NS
    "Zašto?
    Samo da podsetim da su kerove šetali sinoć/noćas od 23-01 i OPET ujutru od 08-01. Mi ostali za to vreme ostadosmo zaključani. Ko je to smislio svaka čast!?"

    Vi "ostali" ostadoste zaključani jer (bi trebalo da) možete da svoje fiziološke potrebe obavljate u toaletu stana ili kuće u kojoj živite. Ili, u prevodu, preživećeš bez većih psihofizičkih posledica ako ne izađeš dva puta u toku dana da zapišaš drvo. Mada, po upornosti i količini mržnje koju ti i slični prosipate, nisam baš siguran da nemate psihičke posledice, možda vam nedostaje taj deo sa zapišavanjem ili je ipak kladionica i Englezi u nedelju u pitanju?!?
    Za one normalne, u toku je potpisivanje peticije preko istog kanala kao i do sada da se dozvoli i treći izlazak sa kućnim ljubimcima u toku dana (jer je i 13 sati trpljenja previše), te vas molim da nastavimo sa time.
  • Hm...

    05.04.2020 11:29
    Lepe slike našeg grada...Kad je već ovakva situacija i kad policija i vojska patrolira i blokira ulice, što nadležni ne isključe nepotrebnu rasvetu i semafore...ostave par semafora da rade tamo gde je potrebno, uštedeli bi na struji...
  • Marijana

    05.04.2020 10:54
    A kome su zvonila crkvens zvona?Pustom,gradu bez duse.Apokalipticna slika,da se najezis.Lost in Translation!Da li je moglo drugacije?
  • Novosadjanin

    05.04.2020 10:48
    @veni vidi viči
    Nema tu negativne konotacije ni podložnosti propagande ali nemoj komentarisati ako nisi informisan.Kao zdravstveni radnik,imao sam prilike da radim sa beskućnicima.Policija pozove,izađe hitna pomoć i odvedu ih u prihvatilište ako ima mesta (ili na psihijatriju).Ubrzo su ponovo na ulici....Ako Srbija može da obezbeđuje migrantima,Romima...određene uslove,mora i beskućnicima,njih nema mnogo a mnogo im je teže nego navedenima.
  • @Kovidon

    05.04.2020 10:42
    Nismo, na limanu tri ima u nekom stanu kolekcija kretena koji od jutros "pevaju", bolje reci dernjaju se narodne pesme uz pratnju klavira i jako je neprijatno za usi i mozak.
  • @@dejan

    05.04.2020 10:36
    Namerno nisam citao ostale komentare da bi mogao bolje da prenesem moj utisak. Posto imam vremena i posle citanja knjige, gledanja filma, spremanja i kuvanja, bilo mi je interesantno da pogledam sta rade vlasnici pasa. Sa mog prozora se vidi da ne postuju ogranicenje od 20 minuta i skupljaju se u grupama, povremeno drze udaljenost od 3-4 m mozda i manje i ono sto sam video da dva vlasnika nisu nista pokupila. Utisak sa prozora je da su psi obavili posao i ostavili izmet na travu. Iz mog stana ne vidim decije igraliste ali verovatno nisu promenili praksu i tamo izvode pse iako to nije dozvoljeno i seju izmet na sve strane.
    Budi odgovoran, pokupi izmet svog psa i ne siri zarazu! Takvim ponasanjem ugrozavas nase najmladje koji se igraju na igralistu i vole da pipkaju sve i posle stavljaju prste u usta.
  • KLF

    05.04.2020 10:20
    @Znatizeljan

    Kapiram da je to smislio neko ko računa na to da ljudi u svojim domovima za sebe imaju toalete, a nije računao na vas koji se*ete u rupu.
  • Vlada

    05.04.2020 10:17
    @AK

    Prema mojim iskustvima, obično ih napuste ili izbace oni što se deru da je pas za dvorište, kad im ispune svrhu zbog koje su ih držali - ili sirote životinje pobegnu od tih mahnitih zastupnika 'pasa u prirodnom okruženju'. Ali dobro, barem si na trenutak prestao da drečiš kako izmet po ulicama ostavljaju psi koje vlasnici šetaju, znači skoro pa si spreman da i ti izađeš na ulicu.
  • Dr Vucelja

    05.04.2020 09:51
    Hahaha
    Neverovatno koliko je narod uplasen od propagande.Kao da je ratno stanje.pa vi niste bas pri sebi uskratio vam bilo kakvu slobodu i cutite.Kad budu oz ori opet za isto glasajte.
  • Novosađanka

    05.04.2020 09:42
    Ta nemojte kasti
    Da zviznu porez na glupe i zle ljude, ova država bi bila najbogatija u Evropi.
    Ljubitelji životinja ne izbacuju pse na ulicu već brinu o njima kao o bilo kom članu porodice. Zna se ko izbacuje živo biće kad mu dojadi, jer ga treba hraniti, kupati, šetati, negovati i posvetiti mu vreme. To su oni kojima je parola "u se, na se i poda se."
    Ovo vanredno stanje je konačno pokazalo kakav je ko. Džiberi koji nemaju toleranciju ni za koga i tome će sutra učiti svoju decu.
    E zato nam je ovako.

  • AK

    05.04.2020 09:42
    @Dejan
    Svaka čast Dejane, imate nekoliko (nesuvislih) argumenata i odmah mislite da imate pravo da pominjete lobanje i obraćate se na "ti".

    Da, siguran sam, dovoljno sam se nagledao mrtvih štenaca. Ako neko i preživi, to je toliko zanemarljiv broj da ne menja ništa. A i u tom slučaju imaju pomoć ljudi koji ih hrane, s tim da tad baš i nisu u potpunsti lutalice, zar ne? Poenta: psi su domaće životinje, i imaju veoma smanjenu sposobnost preživljavanja van, je li, domaćinstva.

    Kažete da ja poistovećujem "džukele" sa građanima (smehotres), a Vi pse poistovećujete sa bubašvabama. Na stranu što je u pitanju potpuno druga vrsta živih bića, da li ste primetili da iko šeta bubašvabu na povocu pa je pusti kad mu/joj dosadi?

    Suština priče, nadam se da će dopreti do Vaše "lobanje": poblem pasa lutalica izazivaju ljudi, odnosno nesavesni vlasnici pasa. Naravno, velika većina vlasnika se nikad ne bi odrekla svojih ljubimaca, ali ta manjina (konstantno!) pravi problem. Na žalost, vlasnici koji čiste za svojim psima nisu u toliko velikoj većini (iako, koliko bar ja vidim, jesu u većini).
  • Vladimir

    05.04.2020 09:38
    Nekad bilo
    Ali ustina davno beše, da je ta varosica koju nazivate gradon, bila lepa! Sada vam pred nosom ruse, betoniraju, plase i prete zarad kvadrata više, i svi ćutite, u oci vas gledaju i svaki dan sve vise lažu u vezi svega! Cutite srbende, samo trpite, za bolje i niste, ja moj. Liman i NS cuvam u glavi, i zivim život dostojno, a sta je u vasim glavama, sem novog ajfona, to ni vi ne znate, a jedan zivot imamo!
  • @dejan

    05.04.2020 09:17
    Za dzukele i pse
    Već je opšte mesto da i u vreme najvećih pošasti, veliki deo "ljudi" laju na pse i izdrndavaju svoje frustracije po komentarima. Ali, kako u vaše tupe mozgove ne može ući više od dve informacije odjednom, hajde da izgubim malo vremena- psi se za vreme policijskog časa ne šetaju, nego izvode da obave fiziološke potrebe koje su naučeni da obavljaju napolju. Drugo, 90% uličnih pasa su prošli CNR program i ne mogu da se razmnožavaju. Da ne opterećujem vaše mozgove pune mržnje, neću objašnjavati šta je CNR program, sami izguglajte.
  • Normalan

    05.04.2020 09:13
    Iz nekog razloga sam zaplakao, a to se ne dešava često. Tužan mi je grad.
  • Novosađanka

    05.04.2020 09:08
    Ta nemojte kasti
    Za ovo ste glasali, čestitamo.
  • Znatizeljan

    05.04.2020 09:03
    Prava I duznosti
    Zato treba udariti porez na pse po stanovima kroz informatiku ubirati novac za azile za pse,mnogo vlasnika kojima dosadi pas puste ga na ulicu.Samo porez bi doneo boljitak!
  • Gaga

    05.04.2020 09:00
    @Novosađan
    A što ne bi počeli da hapse ljude koji ostavljaju pse na ulicu kad im dosade njihovi kućni ljubimci? Ili pak ljudi koji ostavljaju šovinističke komentare po portalu Radio 021?
    Ljudima koji su beskućnici je potrebna pomoć i krov nad glavom, a ne kriminalni dosije i zatvor!
    Gde si na stranicama kad se priča o poljiprivredi i sličnim temama. Nije zabavni program?
  • Sale NS

    05.04.2020 08:50
    Zašto?
    Samo da podsetim da su kerove šetali sinoć/noćas od 23-01 i OPET ujutru od 08-01. Mi ostali za to vreme ostadosmo zaključani. Ko je to smislio svaka čast!?
  • Dejan

    05.04.2020 08:35
    @AK
    Da li si siguran/na u svoju tvrdnju da su svi ps na ulici (ex) vlasnički? Misliš oni se ne razmonzavaju jer je tako u tvojoj lobanji koncipiran taj drustveni fenomen_Alo bre, to su dzukele...kao i bubasvabe, ne pitaju nas dal ce sta gurnuti i biti tamo gde ne treba ... Ne poistovecujte kerove, dzukele, sa gradjanima....
  • AK

    05.04.2020 08:13
    @Vlada
    Da li ste se ikad zapitali otkud psi lutalice u gradu? Sta mislite, da su dosli busom iz unutrasnjosti? Imigrirali avionom?

    Prosvetlicu Vas, Vlado: SVI psi lutalice su napusteni vlasnicki psi. Ako je neko mahnit u rasudjivanju, onda ste to Vi.
  • Kovidon

    05.04.2020 08:02
    Tako, konacoo smo postigli tisinu ovde.
  • penzoška

    05.04.2020 07:44
    tišina
    Strašno ni u dvorištu nikog, jesmo živi ljudi?
  • Gile

    05.04.2020 07:36
    Ovo nam je trebalo, skoro da nema zive duse na ulicama, da se malo grad oporavi od buke, zagadjenja i velike guzve na koju smo navikli. Za prirodu je to velika i pozitivna stvar a za nas obicne smrtnike opomena da moramo misliti mnogo vise na svoje okruzenje u kojoj zivimo ako mislimo da opstanemo u buducnosti.
  • Dr

    05.04.2020 07:08
    Lopov gaj pun ljudi svi šetaju svi na igralištu unutra. Bezobrazno i bahato ponašanje
    Baš ih briga za sve
  • Limanac u srcu

    05.04.2020 06:55
    Čuvaj mi Bože Novi Sad
    od svega što ga spopalo…

  • Hattori Hanzo

    05.04.2020 06:48
    Sloboda narodu
    Sehen sie diese stadt? Das is Walter.
  • Pera

    05.04.2020 03:47
    Poražavajuće, za čovečanstvo, za tzv. Slobodni svet! Finale licemerja onih koji njime vladaju, kojima su maske konačno pale.
  • Novica

    05.04.2020 03:21
    @Veki
    Normalno je da u jednom Evropskom gradu (prestonici (ne)kulture) na ulici setaju macke i psi lutalice?
    Uhhh zaista je velikoj vecini potrebno prosvecenje i osvescenje mozga.
  • veni vidi viči

    05.04.2020 01:29
    @Novosadjanin
    Ne možeš jednostavno da kažeš da treba pomoći beskućnicima a da ne staviš u negativnu konotaciju migrante. Ovako si napisao tiradu protiv migranata (i o tome koliko si podložan propagandi) a ne o potrebi da se pomogne beskućnicima.
    A zašto ne pomoći svima?
  • ne ve ro vat no

    05.04.2020 01:28
    Šetnja pasa 2 sata okoponoci

    Ako svakoko ima psa izadj 4 x na dan onda to znaci da je rasirio virusa var kao 4 ona sto sede u stanu ili duplo ???Neko izadje 1 x nedeljno a nekad mu i to pravo oduzmu a neko 4 x na dana (x 2?)
    Inteligentno a namer je jasna ii ko je to naručio.
  • bananarama

    05.04.2020 01:13
    Hvala vam za fotografije.
    Ima najmanje dve godine kako nisam bio na tvrđavi i Novi Sad posmatrao sa nje. Sada u ovoj galeriji fotografija vidim da ništa nisam propustio. Novi Sad, gledajući sa tvrđave, izgleda prilično skrnavo sa Pupinovom palatom i još nekoliko zgrada sazidanim u zadnje dve godine.
  • Dejan

    05.04.2020 00:41
    ...
    Krstari i netrpeljivost prema vlasti, ali se o tome ne prica ovde... #bicebolje !
  • @Novosadjanin

    05.04.2020 00:25
    Ko normalan bi hteo u zatvor ili smestaj za migrante ako moze da bude slobodan?!
  • Veki

    05.04.2020 00:11
    Hvala Vam za ove lepe fotografije, bas je lep nas Novi Sad, mace, kuce. Na ulici se zaista cuje samo cvrkut ptica i zavidim im sto su slobodne, lete, idu gde hoce!!!!*


  • neinformisan

    05.04.2020 00:00
    ?
    I? Štaje ovde sporno? Ne rade kladare i kafane? Pitam za druga...
  • Aleksandra

    04.04.2020 23:57
    Gledajući ovaj snimak, sa velikom gorčinom i grčem u želucu, u jednom momentu kroz glavu mi je prošla misao da ovaj snimak prikazuje kako će izgledati naš lepi grad ukoliko se hitno ne dozovemo pameti i počnemo da se borimo i za nas i za grad. Izgledaće baš ovako. Bez nas.
  • Novosadjanin

    04.04.2020 23:42
    zakon
    Zašto se ne hapse beskućnici,za njih zakon ne važi,zar i oni nisu ljudi.Tako bi im bar malo pomogli,sklonili sa hladnoće,okupali,nahranili.....ili im bar dajte isto kao migrantima,to su naši,građani Srbije.Ako mogu oni da imaju smeštaj,hranu,kupatila,krevete,LEKARSKI PREGLED zašto se prema našim ljudima ponaša NEHUMANO.
  • Napoleon

    04.04.2020 23:40
    Jeste ruzan, prljav i nema sadrzaja, ali kad pogledam ove slike zaigra mi srce. Valjda zbog svih uspomena koje nosim...
  • rada

    04.04.2020 23:39
    Hvala 021. Već danima se pitam kako to izgleda.
    Nisam mogla ni da zamislim da je baš toliko sablasno.
  • Marija

    04.04.2020 23:30
    Za Boco
    Pogledaj na Donesi.com, ima spisak!
  • Cornholio

    04.04.2020 23:29
    /?
    Evo prilike da asvaltiraju bulevare i urade ostale infrastrukturne poslove po gradu.
  • Strahinja

    04.04.2020 23:27
    Bezim odavde cim ovo prodje
    Samo se vi primajte i dalje na marketinsku masineriju sns a.
  • Boco

    04.04.2020 23:19
    Koji restorani dostavljaju hranu. Jel moze neko da napise.
  • penzioner

    04.04.2020 23:00
    uf sto nisam dzukela !
  • krompircici

    04.04.2020 22:54
    sablast
    Tuzan i sablasan grad. Imam puno godina i puno kriza i ratova sam doziveo ali ovakvu sablasnu sliku nikada nisam video. Neprijatelji su bili razni ali se nikada nismo toliko sakrivali i prikrivali
  • Hahaha

    04.04.2020 22:46
    :)
    .....taman kako smo zaslužili......
  • Pzs

    04.04.2020 22:32
    Ns
    Nas lepi grad!
  • Vlada

    04.04.2020 22:17
    A u u kadru vidimo i uzrok svih tih navodnih 'bombi' po travnatim površinama - to što grad ne može da reši problem pasa lutalica. Ali teško je to objasniti mahnitim likovima koji dreče protiv vlasnika pasa.
  • Hm

    04.04.2020 22:07
    A ko se vozio helikopterom u niskom letu oko 14h?
  • Симеон

    04.04.2020 22:00
    А достављачи грме...
    Ову идилу спокоја и тишине, страшно нарушавају достављачи претостављам, који се не зна ко вози гору крнтију од аута, па пп тишину стварају ефекат грмљавине или моторчина у чопору. Изузев тога, мислим да возе просечно око 80км/ч. Страшан и бахат народ свакако без обзира на околности.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna