Autor: 021.rs

Novi Sad
27.05.2020.
15:24 > 14:03
Udruženje za zaštitu životinja Spans saopštilo je da su pronašli psa kome je ekser zakucan u glavu, a o tome je obaveštena i policija.

Komentari 141

  • Veki****

    30.05.2020 21:46
    Kuca Kaja je na zalost uginula****
  • @jako

    30.05.2020 10:52
    Da li ćete iste metode koristiti svaki put kad vam nešto smeta?

    Takve izjave kojih ovde ima previše, upravo navode na sumnju da je urađeno namerno i da taj čin ima mnogo pristalica.
  • @Svest!

    30.05.2020 10:43
    Izvrćete pa onda upozoravate!?
    Ko je tamo uopšte spomenuo inostranu vlast?
    Pročitajte ponovo pa ćete videti da ste umislili.

    Tamo je jasno naznačeno da je drugačiji od našeg stav OBIČNIH građana prema institucijam - da li to možda niije tačno?

    Da li ste vi od onih koji izvrću reči i značenje da bi dali sebi izgovor za agresiju, ili ćete se izvinuti jer niste pažljivo pročitali i razumeli?
  • .

    30.05.2020 10:33
    @Svest
    Pa Vi ako ste tu stručni da osvestite građane, zašto ih vi onda ne informišete i ne osvestite građane i zašto niste to već učinili, i date konkretno rešenje na slične probleme, umesto što možda zapušavate usta svakome na temu građanske svesti jer je nestručan?
  • jako

    30.05.2020 09:31
    jako je strasno sto na ovu besmislenu vest ima ovoliko komentara.

    sklonite kerove sa ulica i mozda necete nailaziti na one sa ekserom u glavi.
  • Svest!

    30.05.2020 09:19
    Stanje države29.05.2020 • 16:0
    Ti izgleda nisi svestan da postoje GiZ, Global Public Policy Institute (GPPi) i mnoštvo drugih organizacija koje vedre i oblače funkcionisanje zakonodavnog sistema u Srbiji i u državama bivšeg istočnog bloka i Jugoslavi. Ko bi ga koga postrojio? Jebe se Nemcima kako je tebi u Srbiji dok god isplaćuješ kredite Nemačkoj razvojnoj banci. Uostalom, imaš inostranu vlast na Kosovu i Bosni i Hercegovini i tamo, vidim, cvetaju ruže, a ti nisi primetio kako funkcionišu te dve države do sad?
    Druže, osvesti se ako se već nazivaš "građanskim", pa još i "svesnim", a da pride ne znaš ni ko ti je podvalio upotrebu termina!
  • Novisadka

    30.05.2020 00:44
    ...strucna literatura je opisala i objasnila ovakve slucajeve. Bolnicko lecenje DOZIVOTNO, da ne bismo citali o zakucanim ekserima u LJUDSKIM glavama!
  • /

    29.05.2020 23:52
    /
    @Uroš
    zivotinje napadaju u odbrani.
    to im je jedino sta imaju

    imas tursku sa zivotinjama na ulici.
    ulicne macke tamo ne ubijaju zbog njihovog lova na miseve i pacove.

    eksponate u ermitazu cuvaju macke
  • @kogod

    29.05.2020 23:23
    Ko zaista nema empatije u S.?
    Pa ja imam utisak da se deca i mladi zgražavaju nad dešavanjima u Srbiji i da i te kako u velikom broju imaju empatije.

    Empatije nemaju dovoljno direktori škola, školski radnici, psiholozi, pedagozi, i minstarstva, a posebno pravnici i centar za socijalni rad i Udruženje psihologa i psihijatara koja se nikada nisu oglasila i kao da nisu svesni svog udela odgovornosti.

    Psiholozi nemaju dovoljno znanja a naplaćuju 3000 din sat na kome neće otkriti ništa jer žele da vas drže godinama i prave ludom ovcom za šišanje.

    Psiholozi prvi ne poštuju ljude i nisu profesionalni.

    Problematična deca i problematični ljudi takođe nisu tretirani, ni policija ne deluje preventivno i svi čekaju zločin da bi nešto uradili.
  • Veki****

    29.05.2020 23:19
    opet ja
    Po zakonu RS psi nisu *osecajna bica*, shodno tome kazne su male i oni nemaju svoje zastupnike. Mislite o tome. L
  • Nisu svi krivi

    29.05.2020 22:53
    Samopouzdanje a ne optuživanje
    Pretpostavka da su svi ljudi rođenjem krivi i grešni za grehe u svetu, označavala bi pripadnost određenoj sekti sa čim se ne slažemo.

    Krivi su samo oni koji se ničim ne bore protiv nezdravih pojava.

    "Sve što je potrebno da bi pobedilo ZLO je da dobri ljudi NE UČINE NIŠTA".

    CSR, i škole i Miniatarstva, uvek treba podsetiti je odsustvo samosvesti bila karakteristično i za čuvare Aušvica.

    Mada neće pomoći jer se tamo i zapošljavaju po liniji odsustva odgovornosti i empatije.

    Građanska odgovornost, samopouzdanje i svest o ličnoj moći, treba da pokrenu ljude na akciju i zaista nema potrebe za "nabijanjem opšte krivice" da bi ljudi delovali.
  • kogod

    29.05.2020 21:45
    Ljudi, promašujete poentu i najvažniju stvar - deca su nam lepa, pametna, moderna...ali EMPATIJE generalno imaju slabo, čast izuzecima, koji su btw, nadrljali od ovih drugih kojih ima jako puno..Ruganje, bahato ponašanje itd su uglavnom posledica pubertetske nesigurnosti (bolje ja njih nego oni mene, a ustvari sam prejadan). Ovaj primerak dvanaestogodišnjaka je definitivno već toliko zastranio da ga nije lako vratiti, ali se može..Ljudi često krive isključivo roditelje, ali ne - izvestan procenat ljudi se rodi takav, tu teško ima spasa i njih je važno dodatno ne frustrirati, jer tako postaju sadisti. Ali ako ćemo pravo - do nas je krivica, svih
  • @Dr

    29.05.2020 20:37
    Umišljeni bog
    Ti ćeš baš da deliš prava na nadimke.
    Svašta.
  • @Dr

    29.05.2020 20:13
    Ni diploma medicinskog, ni naklonost ka životinjama, ni mnogo toga drugog, ni bosansko poreklom, te ne čine čovekom tj čovečnim.

    Čovečnost se ne da lažirati.

    Zašto bi ikome ovde značili tvoji pozdravi?!?

    Ti ne znaš ni šta "čovek sveta" znači.

    Zbogom - iz Novog Sada.
  • Veki****

    29.05.2020 19:06
    Ljudi
    kuca Kaja je operisana, naredni sati i dani su svakako kriticni. Ali ovaj prvi korak daje nadu.
    Mislite na nju, saljite joj pozitivne misli hajde da svi stisnemo pesnice i da se nadamo pozitivnim vestima ,.. rekli su iz SPANS-a!!!!*
  • Dr

    29.05.2020 19:01
    “Gradjanko sveta” sram Vas bilo, i nemate prava za taj nadimak. Pozdrav od velikog ljubitelja životinja poreklom iz Bosne!

  • Kultura

    29.05.2020 16:31
    Imitacija Abu Dabija
    Novi Sad se pokvario prvenstveno u međuljudskim odnosima, kulturi stanovnika i kvalitetu života, jer je fokus stavljen na obrtanje kapitala.

    Institucije su uvek bile traljave.
    Razlika je u fenomenalnoj KULTURI koju je imao a koja je pregažena.

    @uroš
  • Stanje države

    29.05.2020 16:06
    Građanska svest
    Prevideo si ključnu činjenicu da su upravo građani ti koji pokreću sistem i teraju ga da radi i koriguje se.

    Zašto bi sistem radio ako je građanima svw svejedno.

    Kad bi doveli Nemce u Srbiju, umesto Bosanaca i Crnogoraca koji nemaju pojma šta znači reč država, da oni malo prigovore institucijama, obični Nemački građani bi odmah postrojili naše birokrate i vlast.

    Zato je vlast od prvog dana zaposlila debile i retarde na prijemu prigovora.

    Treba JAVNO pričitati njihove potpuno besmislene i preglupe odgovore.

    Verujem da su na javnim email adresama u ministarstvima itd postavili pravilo da se svi prigovori brišu pre prijema.

    Ni jedna institucija nikada nije tužena, a građani prekasno otkrivaju krah sistema.
  • @@@Tesa

    29.05.2020 15:33
    Nepremostive razlike
    Razumljiva je potreba izdvajanja jer su razlike u vaspitanju, pogledima, kulturi, mentalitetu, standardima, iskustvu, previše velike.

    Baš i zato nikako ne bi smeli da imaju ni pravo glasa, ni prioritet pri zapošljavanju.

    Oni su se sami odvajali jer ne trpe Novi Sad ni građane ovde ISKLJUČIVO zbog koristi!

    To treba imati na umu ako nije već prekasno.
  • @@@Tesa

    29.05.2020 15:17
    Nema mesta za naivnost
    Pa takve političke manipulacije bi bile jako ružne i nedostojne univerziteta i zabranjene.

    Studenti moraju razmišljati kritički i biti nepotkupljivi.

    Mnoge izbeglice kojima je Srbija toliko nesebično pomagala i žrtvovala, se, su se slično tako prodale zapadu i na sva usta javno pljuju Srbiju pokušavajući da sebe afirmišu, i idalje izigravajući žrtve pored toga što su im silne zemlje pomogle.

    Srbija, umesto da se pozabavi svojom slikom na zapadu, primenjuje izgleda slične paćeničke naivnosti prema svima, izigravajući superheroja u svojoj glavi a ne svojim građanima, što je i ranije uvuklo u silne probleme.

    Svakako treba pitati sa kojim ciljem i kontrolisati zloupotrebe.
  • Tesa

    29.05.2020 14:50
    @@Tesa
    Sta mislis zasto im je primitivna Radikalska Bagra na vlasti napravila prostorije za studente iz RS i Bosne? Nije sigurno zbog njihovih lepih osmeha...
  • @Uroš

    29.05.2020 14:30
    Činjenica da u svima neprestano tražiš loše, izvrguješ ruglu i da idealizuješ zapad govori o tvojim strašnim ličnim kompleksima i o tvom ružnom doživljaju samoga sebe.

    Iz svega napisanog poslušaj makar savet da hitno nađeš dobrog psihotetapeuta.
  • Kuce su šansa

    29.05.2020 14:23
    Kućice za pse su ukras a da su dizajnirane bile bi još veći ukras.

    Novi Sad bi mogao biti originalan i prepoznatljiv i jedinstven, originalan i moderan, kreativan evropski grad baš po svojim psima i kućicama za pse - umesto što nepotrebno menja solidne pločnike itd.

    Psi donose neopisivu sreću ljudima u ova surova teška vremena.

    Na zapadu čak i mnogi beskućnici vuku pse sa sobom, koliko psi znače ljudima .

    Umesto da se baci na proizvodnju opreme za pse, koje lekari na zapadu preporučuju pacijentima u terapeutske svrhe, Srbija im zabija eksere u glavu stvara građanski rat zbog zaštite lutalica, koje su pri tom, mnogo lepše i pitomije od skupih pasa.

    Srbija bojkotuje samu sebe po svim osnovima, a živa bića su samo kolateralna šteta te državne samodestrukcije.
  • @Tesa

    29.05.2020 13:53
    SNS
    Bosanci i drugi strani studenti imaju prava i da glasaju u Srbiji?
  • Uros

    29.05.2020 13:51
    @Nije tema članka
    Vidim da vi "zastitnici" zivotinja prizeljkujete orden humanosti kao Vodja sto je dobio od crkve. Poenta je da nema uredjenog sistema (institucije) i da je Novi Sad brlog/blato. Gradjanin nema obavezu niti treba to da radi sto ti pricas vec sistem, tj. institucije koje ne postoje u NS ili ne u stvarnosti vec samo "na papiru". Skrenuta je tema na nesto sto je ne dokazivo, niti zelim bilo sta da dokazujem. Ocigledno da ja ocekujem nesto sasvim ne moguce i ne izvodljivo u Novom Sadu, barem u ono sto se pretvorio u zadnjih 30 godina.
  • Mile

    29.05.2020 13:39
    @Uroš
    Ti si 100% u pravu i ovi mamlazi kada odu u evropu ne gledaju kako tamo recimo idu vozovi, kako ljudi ne voze automobile jer im NE TREBAJU, gradski prevoz radi savršeno...

    Šinteri takođe rade savršeno i platiš debelu kaznu kada ti "pobegne pas"...

    Nego gledaju da se uslikaju i taguju i napiju, ponesu svoju tablicu bensedina iz Srbije i zveknu
    jeftino piće sa njom i milina batooo...

  • Nije tema članka

    29.05.2020 12:58
    UROŠ@
    Alternativa tvom prigovoru na samilost građana prema lutalicama bi bila da na njihove oči gladuju, smrzavaju se, boluju i crkavaju po ulicama gde ih ostavlja Zoohigijena koja odbija svoju obavrzu da ih smesti u prihvatilište.

    Novosađani čine koliko mogu a mnogo više nego što ti to vidiš.

    Više volim da vidim kućicu i hranu nego smrzavanje i gladovanje bilo kog pitomog bića.

    Novosađani ne uzgajuju pse na ulici, nisu ih oni doveli, već im pomažu da sa manje patnje prođu život, i u tom smislu je Novi Sad IZNAD bilo kog grada koji je suroviji pobtom pitanju i razlog je za ponos a ne za sramotu.

    Humanost nije razlog za kompleks, već ta površnost.

    Ti ne znaš šta se dešava u pozadini evropskih gradova i ne treba da ih idealizuješ i da se sramiš Srbije zbog lutalica. Gluposti.

    Humanost je merilo civilizacije i razlog za ponos.

    Stetilnost, perfekcionizam, preurednost nisu garancija normalnosti, na protivi ne smeju biti sami sebi cilj.

    Razumeš?
  • Tesa

    29.05.2020 12:54
    @Diktatura
    Hoces da kazes da svi Bosanski studenti, sto studiraju dzabe u NS, glasaju za SNS?
  • Diktatura

    29.05.2020 12:24
    @Uroš - vlast kažnjava protest
    Da li si ikada učio u školi šta je diktatura?????

    Da li znaš šta znači "srbija nije slobodna zemlja", "nema demokratije", "nema pravne države".

    To je odgovor za sve probleme.

    Čak i onaj ko prigovara pismeno mora da ostavi jbmg, jer vlast ne podnosi nikakve kritike.

    Bili su protesti i skoro svi koji su bili na protestima su izgubili posao, javno linčovani itd.

    Zato pišu anonimne komentare i me tuže sudu umesto da istupe javno.

    Vlast je korumpirala tj potkupula čak i strance tj bosance i crnogorce dala im visoke položaje da ćute na rasturanje svega i prave se ludi za platu.

    A kroz medije omađijala glasače.

    Većina naroda je nesvesna, kao što si ti nesvestan šta uopšte hoćeš u ovim komentarima i dokle.
  • Novosadska ironija

    29.05.2020 12:14
    @Uroš
    Da smo sve rešili mnogi kao ti ne bi imali posla u gradu, a ti ne bi imao šta da komentarišeš .
  • Koliko bolestan

    29.05.2020 12:02
    @Uroš
    Koliko bolestan moraš biti da pišeš čudno i nerazumljivo kao Uroš.
  • @Uroš

    29.05.2020 11:48
    Ti očigledno radiš za državu pa prebacuješ odgovornost na građane.
    Licemerje i bezakonje.
  • @Uroš

    29.05.2020 11:41
    Brat blizanac oteo tastaturu?
    Prethodno si napisao da si neshvaćen jer si samo želeo da skreneš pažnju da postoji problem nezbrinjavanja lutalica, a sada ističeš da su novosađani nezainteresovani i odgovorni za veliki kriminal u gradu.

    Pri tome su obe teme van teme članka i nadležnosti građana.

    Neka se zabavljaju sa tobom psihijatri.



  • @Uroš

    29.05.2020 11:32
    Dosta sa sadizmom šizofrenijom
    Ni jedno ni drugo nisu nadležnosti građana već države a ovo nije režimski portal.

    Pozabavi se svojim ličnim manama, sadizmom i poremećajima, umesto što ih tražiš u Novosađanima.

    Molimo 021 da ne objavljuje psihopatske komentare.
  • Uros

    29.05.2020 11:17
    Posto vecina ovih koji mi odgovaraju nije nikada bila u gradovima Evrope i sveta, nemam razloga da im bilo sta objasnjavam. Definitivno bolesno drustvo, a nije ni cudo sta je prozivelo u poslednjih 30 godina. Grad nista ne radi povodom zivotinja na ulici. Mnogi u gradu misle da su ulice mesta gde se mogu psi odgajati, hraniti, praviti im kucice, donositi im cebad... Meni to smeta i mislim da to nije normalno, ne kazem da ih treba ubijati niti izivljavati se nad njima. Nisam mirzitelj zivotinja, samo mislim da treba znati gde im je mesto a gde nije. Zohigijena? Komunalna policija koliko ima vozila, ljudi,...? Zasto ti ljudi primaju platu, punu prijavu i zdravstveno osiguranje? Zasto ja onda placam porez? Zasto vlasnici pasa prvenstveno a onda i drugi nisu organizovali neki protest protiv rada Zoohigijene, Komunalne policije,...?
  • Uros

    29.05.2020 10:59
    Vidim novosadjani su postali zastitnici zivotinja. Kako samo nisu zastitili grad od kriminala i rasturanja grada u svakom smislu. Licemerje.
  • @Mali Mirko

    29.05.2020 10:33
    Nalupao si se za medalju.
    Ti se ovde predstavljaš kao stručnjak za uzroke društvenih problema???

    Da li te čini kompetentnim to što misliš da oni sa tv-a nisu mnogo pametni?

    Nisu naši zakoni previše liberalni niti su svi problemi u zakonima, već su oni koji rade za državu nedovoljno stručni, savesni i sposobni.

    Čovek radi posao kako mu sposobnosti, kultura i savest nalažu, a ne zakon.

    Svako u zakonu traži ono što želi da nađe.

    Zakone retko ko čita a od onih koji ih čitaju retko ko pravilno razume.

    Za takve komentare zakona prvo završi pravni fakultet pa onda ocenjuj njihovu politiku.
  • @Uroš

    29.05.2020 10:20
    Promašili ste članak
    1. Ovaj tekst se uopšte bavi problemom lutalica jer nastradali pas nije lutalica.

    2. Nisu sve lutalice puštene od vlasnika, većina nije.

    3. Nije jasno na koji način kažnjavanje vlasnika direktno smanjuje broj lutalica, to apsolutno nije dovoljno

    4.Rešenje je da se revidira sprovođenje zakona o zaštiti lutaluca i da se obezbedi dodatno prihvatilište ako je postojeće nedovoljno i da revizor proveri finansije Zoohigijene koja je zakonom obavezna sa brine o lutalicama, i manjak budžeta kojim ona opravdava nečinjenje tj samo delimično činjenje

    5. Zoohigijena već sada se o trošku grada i na račun gradskih pasa brine o psima privilegovanih, dakle postoji nekakva malverzacija, korupcija i haos u Zoohigijeni i gradu u toj oblasti u nečijem interesu ali to nije direktno vidljivo javnosti.

    6.To su neki od razloga za ogromno nezadovoljstvo državom, a ovo nije režimski portal, dakle promašili ste publiku.
  • @Urošu nezrelom

    29.05.2020 10:07
    Mnogo čemu nije mesto i ne rešava se ali ne zato što niko ne želi.

    Da li je psihopatama mesto među normalnim ljudima?

    Niste i dalje shvatili iz komentara ko je za šta nadležan.

    Nejasno je ko je mazohista. Nešto ste pobrkali.

    Vi bi izgleda želeli da razmišljate i ali ne umete da potražite istinu pre nego što počnete da napadate i osuđujete.
  • @Mali Mirko

    29.05.2020 09:59
    Ti "nisi kod kuće".

    Problemi nisu u direktnij vezi niti su u nadležnosti komentatora niti su ih komentatori proizveli na bilo koji način

    1. ovog konkretnig nasilja prema psu,
    2. problem lutalica tj nepoštovanja zakona od strane grada i Zoohigije
    3.problem nezbrinute dece
    4.problemi zakona i pravosuđa

    Izeči se prvo u glavi.
    A kad se izlečiš obrati se nadležnima da čuješ odgovor.
  • @Uroš

    29.05.2020 09:51
    Pa država ne poštuje zakon!!!
    Nije uopšte tačno da niko ne želi da se reši problem lutalica.

    Zakon je već rešio, rešavaju udruženja za zaštitu životinja.

    Ko onda krši?

    Krši Zoohigijena koja ne poštuje taj zakon, ministarstvo koje je nezainteresovano za svoje nadležnosti, gradske vlasti koji koje ne poštuju zakon, javni tužilac koji to zna ali ih zbog toga ne procesuira i država koja ih to ne primoraca da poštuju taj zakon, ali i advokati i činjenica da nisu zainteresovani i specijalizovani za prava životinja.

    Njima se obratite sa prigovorima, a ne građanima koji nemaju autoritet i uzaludno se bore. Izađite u medije ako možete ali prvo se sve dobro informišite.
  • KirkaYU

    29.05.2020 09:06
    @Napadnuti
    Kako to da Vas svakodnevno napadaju psi, a mene za više od pola veka nikada nisu napali? Bilo je dosta situacija da idem sa drugim ljudima i da pas zalaje izdaleka, a ta osoba počne panično da viče kako nas pas napada. Psi samo žele da nam daju do znanja da su tu, da im se ne približavamo suviše, štite svoju teritoriju. Napad bi bio da pas kidiše na Vas, što može da se desi jedino ako je životinja trenirana za tako nešto ili ako oseti da je izuzetno ugrožena, a ne može da pobegne, što na ulici nikad nije slučaj. Pokušajte da prošetate sa nekim ko voli i poznaje pse, ubrzo ćete shvatiti da Vas psi ne napadaju, da mogu da Vam pričine mnogo radosti, pa ćete se sledeći put potpisati kao "Napadnut ljubavlju". Živi bili i pse zavoleli, a oni Vam to uzvratili na obostranu radost!
  • Nenad

    29.05.2020 04:09
    Zanimljiva teza da je dete od 12 godina imalo takvu snagu da udari psa letvom u kojoj je bio ekser i da mu probije lobanju i da zabije ekser 5 cm. Mora da je bila neka trula letva pa je samo ekser ostao u glavi nabijen do kraja a nigde ni traga letve. Pa zar vi zaista mislite da smo toliki debili da poverujemo u ovu priču? Ovo je uradio monstrum sa namerom pa makar imao i 12 godina. Ako ne može da odgovara on baka nu roditelji budu najstrožije kažnjeni a očigledno da ima elemenata za to.
  • odgovor Miletu

    29.05.2020 04:01
    @Miletu
    Pročitah komentare.
    Vecina promašuje konkretnu temu ali Mile....Zaista mislim da se ateista prekrsti.
    Toliko je strasno da dete od 12 godina ima takvu ideju a da je još sorovede u delo je medicinski sigurno dijagnoza PSIHOPATA.Milicija ga PUSTILA.
    MILE PRICA O PARKINZIMA I ZGRADAMA...MILE IDI,NASTAVI DA GLEDAS "ZADRUGU",kad bude tema parkinzi,zvaćemo te.Bože ,svasta imas u svojoj bašti.
    Da li Mile ima decu? Jadna deca.
  • Uros

    29.05.2020 01:31
    @@Uroš
    Vidim da me ljudi napadaju sto sam trazio malo reda u gradu.
    Uvek osudjujem sado-mazohisticke frustracije na relaciji zivotinja-covek, covek-covek, covek-zivotinja.
    Ono sto sam hteo da kazem je da lutalicama nije mesto na ulici/ulazu zgrade/parkovima/autobuskim stanicama... Niko ne zeli to da resi, niti da se resava kaznjavanje neodgovornih vlasnika kojima je uredu da pas/macka kada im ne treba, kada ostari ili zele da ga se oslobode puste ga na ulicu. Odmah napominjem nisam za ubijanje, mucenje zivotinja vec samo resavanje tog ozbiljnog problema.
  • Preloša forenzika

    29.05.2020 00:36
    To nije mogla da uradi jedna osoba i bez predumišljaja i specijalnog alata.

    Druga osoba ju je držala i imali su i specijalan alat i nameru da to ode u javnost.

    Molimo da se podnese tužba protiv forenzike.

    Sns forenzika zataškava i krije zločine i ovo nije prvi put da narod ne veruje.

    Neka na sudu dokažu da nije tako.
  • @Uroš

    29.05.2020 00:02
    Koliko ti imaš godina?
    Divlje životinje napadaju ljude.

    Divlje životinje su lavovi, tigrovi, medvedi, zmije, vukovi, itd.

    Psi nisu divlje životinje već od davnina pripitomljeni čoveku.

    Neki psi laju, iz straha, ili igre, i to je bezopasno, a poslovica kaže "pas koji laje ne ujeda".

    "Besnilo" je vrlo opasna i zarazna bolest ali trenutno nije prisutna i vakcinišu se svi psi protiv nje.

    Samo pojedine vrste pasa mogu ugroziti ljude ako nisu obezbeđene pa je to zakonom regulisano i strogob se kontroliše a ne znam da je ovde uopšte bilo takvih slučajeva pošto su vezani. Bilo je u Beogradu.

    Ali ovo nisu ti slučajevi.

    Ovde je neko uradio to iz otvorene zavisti i mržnje prema ovom gradu i ljudima i njihovom životu, koje se i inače redovno ispoljavaju,

    a ostalo je pokušaj policije da ublažavanjem slučaja smiri preplašene građane.
  • Mali Mirko

    28.05.2020 23:37
    SVIMA
    Ima li koga "kod kuće" u ovim komentarima? Ima li neko samilosti prema deci, bolesnoj, često maltretiranoj, gladnoj, goloj i bosoj? Važnije su vam džukele od dece, kojoj na žalost idu na ruku IDIOTSKI zakoni ove zemlje. Nemojte osuđivati ovo dete, osudite sebe što ste dozvolili da se ustoliče donosioci liberalnih i nakaradnih zakona o ulozi roditelji-deca, prosvetari-đaci i ostale nebuloze vaspitnog sistema Srbije. Da li znate da deca prijavljuju ćušku kao nasilje roditelja i da roditelj može da fasuje kaznu. Zato PAMET U GLAVU PRE nego što komentarišete budalaštine.
  • deda

    28.05.2020 21:26
    letva
    Nije mi jasno kako se ovaj narod lako navede na pogresan pravac koji dokazuju ovi komentari.
    Priču da je maloletnik NN "letvom u kojoj je ekser" udario psa može da proguta samo neko ko ne shvata u kak vom svetu živimo. Ta priča sa letvom je nemoguća misija koju ne bi izveo ni Dejvid Koperfild kao što su par komentatora primetili. Slažem se sa njima i takođe podržavam tezu da se ovde nešto zataškava. Manite nas više podcenjivanja i omalovažavanja.
    Ili napušite istinu ili ne objavljujte lažne vesti o "dečaku i letvi".
    Prvo je strašno i žalosno šta je urađeno jadnom i nedužnom živom stvoru a drugo, bedno je kako sve to zataškavate i nešto krijete.
  • Ja

    28.05.2020 20:54
    Jadno kuče
    Ne bih da dužim, ali mnogo vece probleme ne primecujete niti komentarisete.
    Mislim da niko nije upucen u okolnosti koje su proizvele ovaj dogadjaj i da svi pausalno komentarisete da li za ili protiv....Ne dizite glas ako ne znate nista o okolnostima cijih je posledica ovo s...nje.
    Znate, ko zna sta se sve sve dogadjalo, pustite da to neko resi.
    Borite se da vam ne otimaju platu, da vam ne uskracuju Zakonom definisana prava, da mozete lako da dodjete do realizacije vasih prava, i ne precutkujte da vas to boli!
  • .

    28.05.2020 20:46
    NS je bio civilizovan dok u njega nisu došli takvi kao ti.

    Civilizuj ti prvo sebe.
  • /

    28.05.2020 20:43
    jel pas preživeo?
  • @Uroš

    28.05.2020 20:38
    To ste umislili
    Nije uopšte tačno da grad daje veća prava agresivnim psima nego ljudima.

    Zoohigija i udruženja agresivne i bolesne pse sklanjaju sa ulica, a na ulici su zdravi i pitomi psi.

    Dešava se da neki laju na prolaznike ali retko i Zoohigijena interveniše.
  • @Uroš

    28.05.2020 20:26
    Civilizovan grad poštuje zakone koji ga obavezuju na potpunu brigu o uličnim psima, bez obzira kako su se našli na ulici.

    Civilozovani grad se brine o kriminalu i vezbednosti građana.

    Civilizovan grad se ozelenjava i ne menja na uštrb zdravog života a za nečiji džep.

    Novi Sad ne poštuje zakone i sve je manje civilozovan ali zbog ljudi a ne zbog pasa.

    Da, ima agresivnih i opasnih pasa ali ta kuja nije bila takva.

    Mnogi dečaci imaju bolestan strah od svakog psa.

    Civilizovan grad prevenira i leči patološke poremećaje.

    Zoohigijena se brine o agresivnim psima da oni nisu na ulicima i nikoga ne ugrožavaju, kao i o vakcinaciji i prevenciji širenja zaraze.

    Ono što se zamera Zoohigijeni jeste što se ne brine i o pitomim i zdravim psima već ih prepušta građanima.

    Znači niste upoznati.

    A lepo piše da kujica nije bila nikakva uličarka već toliko pitoma da su je puštali samu.
  • @Uroš

    28.05.2020 17:39
    Stavite prvo sami prst na čelo
    Privid civilizacije nije isto što i civilizacija.

    Eliminacija lutalica zabijanjem eksera u glavu ili sličnim, bi stvorila samo privid civilizacije.

    Civilizovanost grada se ne ogleda u odsustvu lutalica već u moralu i stručnosti advokata i sudija, tužioca itd, i u ophođenju prvo prema ljudima.
  • Uros

    28.05.2020 14:10
    @Марина
    Cemu takve reci? To sto sam ja da ovaj grad lici na civilizovan normalan grad bez napustenih pasa i zivotinja po ulici, gde su te zivotinje OSTAVLJENE da razvijaju bolesti, vrse nuzdu po trotoarima, ulazima, zgradama i ko zna sta jos, i tako trazeci hranu napadaju LJUDE i DECU. Zbog toga sam ja "nesretnik"? Stavi prst na celo i zapitaj se zelis li da zivis u civilizovanom GRADU u Evropi ili na safariju u Africi.
  • Mister No

    28.05.2020 13:09
    Užas
    Da se ja pitam, bio bi poslat od strane nadležnih organa da se brine o kucama u azilu, pa da vidi kakvo grdno zlo je napravio...
  • Novosađanka

    28.05.2020 12:41
    Teksta bez
    Ja sam u šoku....Najstrože je po našem zakonu uglavnom: " no, no, nemoj više to da radiš". Ja imam psa i tretiram ga kao i dvoje svoje dece. Da mu neko zakuca ekser ili uradi bilo šta, to bi mu bilo poslednje u životu. Ne bi ga spasao niko....pa recite da sam monstrum briga me. Zašto nije zakucao ekser nekom jačem, snažnijem od sebe....
  • Ns

    28.05.2020 12:04
    Za peru
    Pero ajd ti lepo nazad u svoje selo.
  • Марина

    28.05.2020 11:53
    Uros @ Значи, теби, несретниче, у НС највише смета то што ниси равноправан са овим четвороножним паћеницима на улици? На чему им највише завидиш, на глади, жеђи или ти је мрско што никад ниси осетио ексер у лобањи???
  • Marin

    28.05.2020 11:34
    Volim pse, ali nije u pitanju samo on. Dete, ako je dete uopšte, koje je u stanju da uradi nešto tako gnusno, biće u stanju da uradi i nešto mnogo gore.
    Gde su mu roditelji/staratelji i šta oni rade, kad je dete tako "ispušteno" i kad iz ko zna kakvog besa radi takve stvari.
    Tužna, pretužna vest i za sirotog, nedužnog psa, a još više za dete sa takvim sklopom mozga. Tom detetu nedostaje ljubavi, vrlo očigledno. Toliko, da više ne može normalno da rezonuje.
    Da je normalno, taj pas je mogao da ga izleči svojom ljubavlju.
  • Nemanja

    28.05.2020 11:11
    @Dule
    Dule, “vrsni poznavaocu rasa pasa”:
    Da je (na primer) u pitanju Doberman ili bilo koji “oštriji” pas, i da je hteo da ugrize junošu, isti bi to i uradio i junačina bi prošao sa prilično teškim povredama.
    To što ti i slični “znate” kako da se “izborite” sa gladnim lutalicama koji laju na vas da vas oteraju sa svoje teritorije tako što dohvatite letvu ili ih šutnete u glavu, ne znači da vas ne bi unakazio Nemac, Doberman, Rot ili Pitbul. Te priče tipa “ja pobegao pa dohvatio…” spadaju u domen naučne fantastike, svaki malo ozbiljniji pas bi te već sedam puta stigao i ozbiljno izgrizao, dok kažeš “ekser”…
    Dakle, jedan kroz jedan, da je ovaj pas svojevoljno prišao da se pomazi, ili se barem nije ni malo opirao i bunio... :(
  • Vaspitacica

    28.05.2020 10:54
    Zgrozena
    Kad budemo imali drzavu gde se sprovode zakoni nece biti ni napustenih zivotinja. Nisu psi krivi sto su ostavljeni nego neodgovorni i nenormalni vlasnici koji ne sterilisu pse i ostavljaju ih po ulicama . Kazna 10000e kao u Italiji ili corka pa da vidimo! Nadovezacu se i na Perin komentar. Druge drzave brinu o zivotinjama, imaju sredjene azile , u Italiji mozes u svaki restoran uci sa svojim psom....da ne nabrajam vise. A sto se tice ljudi u Novom Sadu, potpuno smo normalni i sreca nismo izgubili dusu pa brinemo o nasim -gradskim psima, o kojima bi trebao da brine grad.
  • Vlada

    28.05.2020 10:11
    @Kaćanka

    Kao što iz svakog tvog izbija selo, pa si opet ovde.
  • Pera

    28.05.2020 09:40
    Da li su ljudi u NS normalni? Jesu li putovali bilo gde po svetu? Jesu li videli negde pse lutalice po ulicama gradova u svetu?
    Sledeci korak u prostakluku i primitivizmu je da "gradjani" vrse toalet na poljanama izmedju zgrada.
  • Uros

    28.05.2020 09:36
    @Napadnuti
    Ako nisi primetio u ovom gradu lutalice i ne odgovorni vlasnici pasa imaju veca prava od obicnih ljudi i dece. To je tuga i apsurd koji se desava u ovom bolesnom drustvu.
  • Uros

    28.05.2020 09:32
    @matrix
    Ako bilo ko od novosadjana nema nista protiv da imamo lutalice po ulicama i da se oni i dalje pustaju bez bilo kakvih kazni za vlasnike, tada ni gradska cistoca ne treba da odnosi smece, jer je ulica postala stala/svinjac/kokosinjac i to ocigledno NIKOME U OVOM GRADU NE SMETA!!!
  • Nebitno

    28.05.2020 09:26
    Magla
    Pošto je priča nedrečena, nema elemenata da bi se doneo konačan zaključak jer to sve nadležni treba promptno da ispitaju, ali svi od policije do Centra za socijalni rad, ne treba donositi konačan stav.
    Moguće je i da se priča zataškava. Daju se poluinformacije, namerno da bi se možda na primer, neko zaštitio?
    Mislite o tome.
  • Miodrag

    28.05.2020 09:06
    @Mile
    Ti nemaš mozak pa nema šta da ti iscuri. Mnogo gore od toga je što nemaš ni dušu.
  • Hahahohohuhu

    28.05.2020 08:58
    @Mile
    Normalno je da ljudi komentarišu negativno i sa zgražavanjem ovu vest, jer je vest o psu, ne o ceni limuna. Ono što nije normalno je da vi relativizujete ovakvo jedno zverstvo i smatrate da nije bitno pa zamenjujete teze namerno. Mučiti živo biće bi trebalo biti kažnjivo i novčano i zatvorom, psihijatri da se upregnu i da se ovakve stvari izbiju iz glave svakom živom. Idite kod psihijatra, obavezno, nešto vam fali i to ima svoju šifru.
  • Mile

    28.05.2020 08:37
    Ekser u glavi pa mozak iscureo
    70 komentara

    pa i treba ova nacija da se zatre, jer ste nenormalni.

    Nije normalno imati 70 komentara na zakucan ekser psu u glavu.

    A to što nam svima zakcuavaju eksere u glavu kako hoće vam nije problem?
    Šta se desilo sa obećanim parkinzima? Od 24 planirana, za 20 je urađena prenamena!

    Što se zidaju zgrade bez ikakvog reda radi ko šta hoće od lokalnih moćnika?


  • Petar

    28.05.2020 07:50
    Laz
    Je l realno da neko moze da poveruje da dete od 12 godina udari letvom psa na kojoj se nalazio ekser i zabio ga toliko u glavu psa a onda sta...? Letva je sama spala a ekser ostao zabijen?
  • CojaNS

    28.05.2020 07:36
    Jako zanimljivo
    Ljudi bre jel vi citate text? Ekser iz letve ne moze da izadje I zabode se u glavu kao prvo, kao drugo da je psu esker dosao do mozga pas bi uginuo kao I svako drugo zivo bice jel, trece SPANS je kanda ostao bez para pa grade pricu. I na kraju cetvrto zasto je reagovao SPANS, a ne ZOOHIGIJENA? Veliki sam ljubitelj svih zivotinja ali ovde nesto debelo smrdi.
  • Kaćanka

    28.05.2020 06:46
    Nema svaki ekser glavu
    Au....iz svakog komentarA izbija psihoanalitičar...
  • matrix

    28.05.2020 03:23
    Uros27.05.2020 • 18:38
    Da li je neko od ljubitelja pasa digao svoj glas protiv ljudi koji pustaju pse na ulicu? Jesu li predlozili kazne novcane i zatvorske za one koji puste svog ljubimca na ulicu da postane lutalica?
    Toliko licemerja u NS da je to strasno! Pse treba cipovati i napraviti bazu vlasnika. Pa ako ga pustis da bude lutalica lepo kazna od 5000e ili zamenjujuca zatvorska kazna.

    @urose. Izjednacavas cupanje noktiju tri ziva bica, bacanje jednog sa zgrade u smrt i ocigledno namerno zakucavanje eksera pistoljem u glavu sa pustanjem pasa!? Slazem se da je to problem ali ovo nije ni mesto ni vreme da izjednacavas takve stvari! Ko god je ovo uradio je mentalni bolesnik koji sutra ne bi imao problem da iste stvari radi i bilo kome od nas gradjana Novog Sada!
  • Zoki

    28.05.2020 02:25
    Šta normalna osoba da kaže na ovakvu vest? Te stare niko nije obilazio za vreme vanrednog stanja, te beskućnike palili, te nedužnoj životinji ekser u glavu, empatija skoro da više ne postoji! Izgleda da je svima nama počeo da fali taj ekser! Čudne vode se ovde ukrštaju i stvari dešavaju.
  • Mišljenje

    28.05.2020 01:21
    Da je ekser bio u letvi ostao bi u letvi.
    Pre će biti da je neki radnik sa obližnjih gradilišta ispalio ekser pistoljem za zakucavanje eksera, pa se to sada krije da invenstitor ili izvođač radova ne bi odgovarao, posebno ako mu je taj radnik neki rođak
    Ako je u pitanju čelični, a ne običan ekser, onda je sve jasno.
    Nema povrede od letve koja je morala biti između glave i eksera tj. udariti o glavu.
    Nema ni mesta za letvu, jer ekser viri manje od 1cm.
    Nema hematoma, otoka od udara letve o glavu, dlaka je netaknuta.
    Ekser nije zarđao, a što je nemoguće da je reč o običnom gvozdenom ekseru koji je bio u nekoj odbačenoj i truloj letvi. Da su objavili ime i prezime počinioca i staratelja, kao i adresu, onda bih možda i posumnjao u logiku (koliko god to besmisleno zvučalo).
    U saopštenje u kom se pominje N.N. počinilac i N.N. staratelj, apsolutno ne verujem.
  • /

    27.05.2020 23:58
    /
    ovi novi roditelji nemaju ni selotejp u kuci a ne ekser

    unapred smisljena laz
  • Šokiran

    27.05.2020 23:56
    A sutra
    Nesmem o tome da mislim>>>
  • Aleksa

    27.05.2020 23:54
    Ako već nema kazne za dete, onda roditelji minimalno bar da plate sve troškove operacije i lečenja psa, 6 meseci kod psihologa za dete i roditelje, isto na svoj račun a ne države, i 100 sati dobrotvornog rada u prihvatilistu za napustene pse, za oba roditelja. Pa da vidiš kako će da nauče lekciju i oni - a onda i njihovo dete.
  • Napadnuti

    27.05.2020 23:12
    Lutalice
    Za nepunih par meseci 3X su me napali psi na bulevaru evrope. Ja ne znam ko treba da brine i da skloni te pse sa ulice! Jednom su ti psi u mom prisustvu napali malu devojcicu koja je setala psa. Jedva sam ih oterao
    Napusteni psi su opasni i treba ih skloniti sa ulica!
  • Limanka

    27.05.2020 23:08
    Šta se uistinu dogodilo?
    Strašno. Još strašnije što ogromna većina vas ne shvata da ova priča ne pije vodu, onaj deo da je ekser bio u letvi, pa dete udarilo psa, ekser ostao u glavi psa a gde je letva? Plaši me u kakvom društvu živim.
  • Komsa

    27.05.2020 22:22
    Kazna
    Oduzeti dete staratelja posto kao ni roditelji nisu u stanju da dete izvedu na pravi put.
  • Zivkovic

    27.05.2020 22:08
    Ne razumem, zar roditelji nisu odgovorni za svoju maloletnu decu i njihove postupke? Zar u ovom slučaju ne bi trebalo da jedan od roditelja bude procesuiran. Deca od 12 ne smeju sama ni u lift. Ovde je minimalno reč o zanemarivanju maloletnog lica i centar za socijalni rad bi trebalo da reaguje. I da se uključi psihijatar i psiholog. Dete bi najverovatnije trebalo privremeno oduzeti roditeljima.
  • Milica

    27.05.2020 22:06
    Voleli bismo da cujemo epilog ovog dogadjaja. Razumemo da je dete maloletno, da ne moze da odgovara. Postavlja se pitanje sta je sa starateljima, zasto se dete tako ponasa. Drzava bi trebala apsolutno da promptno reaguje, dete na savetovaliste i psihoterapiju i ustanoviti sta je okidac za ovakvo ponasanje i prevenirati takvo a mozda jos i gore ponasanje te osobe u buducnosti i budno pratiti njegov dalji psiholoski razvoj, jer ocigledno imamo potencijalnog psihopatu u komsiluku. Najlakse je reci maloletan je i gotovo.. Odgovornost je ako vec nije na staratelju onda na nama kao drustvu!
  • hmm

    27.05.2020 21:52
    pa vi posle recite da decu ne treba oduzimati roditeljima
  • doberman

    27.05.2020 21:44
    krivo
    Gotovo stalno, kod ovakvih vesti se provlaci recenica, ako je to uradio psu, uradice i coveku... Klasicna zamena teza, bas me briga da li ce uraditi coveku ili ne, poenta je zadrzati se na zivotinji, tj. bez obzira da li ce u buducnosti biti los/losa prema ljudima, nema opravdanja za ovakvo ponasanje prema zivotinjama.... Takodje, cesto se spominje termin neduzna/neduznoj, zivotinje su uvek neduzne, nemaju svest i reaguju iskljucivo instiktivno
  • Pepa

    27.05.2020 21:31
    Maloletnicki zatvor
    ,,pusten jer je maloletan i krivicno neodgovoran''? Nije bas zakon mali si pu pike ne vazi. Mozda ne robijas ko odrasao vremenski, ali sankcije postoje samo ih nasi tuzioci izgleda ne traze. A popravni dom i maloletnicki zatvor? Postoji li to jos uvek ili smo i to ukinuli? Zasto se ne primenjuju sankcije predvidjene za maloletnike?
  • Victim of society

    27.05.2020 21:20
    Inkvizicija u 21 veku
    Zašto se čudite, bolesno društvo, roditelji, deca, a odgovornost pedagoškog kadra, koji i u uslovima VANrednog stanja deci daje ocene kao da je REDovno stanje, gde deca kao deo vulnerabilne populacije budu kažnjavana neshvatanjem tih istih pedagoga koji su jednim delom krivi, jer ne žele da shvate da je lakše dete vaspitati i mentalno pripremiti, nego odraslog čoveka izlečiti. Društvu, roditeljima i nastavnicima, koji su delom krivi, a ima i da se nađe mentalno stabilne grupe pomenutih, dajem jedinicu. Sram vas bilo.Pa se pitamo ćemu ekseri, iznenađeni smo?! Čime? Pa vi ste to stvorili.
  • попара

    27.05.2020 21:11
    ...
    Mali podlac, buduci ministar.
  • N

    27.05.2020 21:07
    Decak ima staratelje - roditelji su ga napustili - nemaju empatije - nema ni on (genetski nasledno) - nedostatak empatije je glavna odlika psihopata (ima ih do 2% u populaciji). Ovi sto spominju da onaj koji moze da ubije zivotinju moze i coveka - pa sta? Svaki muskarac kome ne fali testosterona moze da ubije, ali iskljucivo iz neke potrebe. Ovo nije bila potreba, npr. samoodbrana. Ne mesajte babe i zabe.
  • sanja

    27.05.2020 21:01
    TV- Ogledalo
    Uvreženo je mišljenje da su deca ogledalo svojih roditelja i ukućana. Deca koja rastu uz govor i dela mržnje postaju svirepi nasilnici. Međutim, ponekad je dovoljno da sede uz TV ekrane kanala sa Nacionalnom frekvencijom, tada nisu bitni roditelji, vaspitavaju se huligani i nasilnici. Prvo će ubiti psa, posle nasrnuti na dete u školi ili vrtiću, a dalje se zna......
  • Novosadjanka

    27.05.2020 20:59
    @dule
    Rotvajler kada napadne, ne pomaze letva, posebno ako se radi o detetu.
    Drugo, sto je jedan citalac primetio, kako je moguce da udari sa letvom? Kako se pdvojio ekser?
    Trece, zaista mislim da bi ovim slucajem trebalo vise da se pozabavimo, zbog nas i nase dece.
  • Jedina terapija

    27.05.2020 20:51
    Ja bih mu kupio stene iste rase i kada ga zavoli da pati citav zivot zbog svoje gluposti.
  • Neko ovde laže

    27.05.2020 20:50
    Nešto se ne uklapa
    Ako je ekser zakucan u glavu onda to nije od udara letvom.
    Policija opet nešto skriva?

    Možda policija želi da smiri narod saopštenjem o detetu sa letvom, ali nešto se ne uklapa.
  • Jeja

    27.05.2020 20:46
    Glupost
    To sa letvom nije moglo da se uradi,samo sa masinom za izbacivanje eksera...krije se nesto
  • АБИДАС

    27.05.2020 20:42
    Јадан пас, јадно дете. Пас трпи физички, дете ће трпети психички. Јадни смо сви ми....
  • Veki****

    27.05.2020 20:33
    Sad se kao nešto tu svi isčuđavaju, a pre neku godinu onaj maloletnik spalio beskućnika kod ž.stanice, a i ovaj što kažu ima staratelje, znači neki koji dobijaju novac da se brinu o njemu. Lepo se pobrinuli, vidimo.
    A i ovaj Dule se izlupeta o psu da je doberman. Pogledajte sajt SPANS-a, mali simpatičan pas je u pitanju.
  • Lazar

    27.05.2020 20:21
    Rezime
    Čitam komentare i ne verujem da se toliko masi poenta. Pitajte svakog psihijatra, eto predloga i za radio 021, onaj ko je sposoban da ubije psa, sposoban je i ubije čoveka.
  • Леми

    27.05.2020 20:19
    Strašno
    Vrlo uznemirujuća vest.
  • Dule

    27.05.2020 19:58
    Prvo nismo culi koja je rasa psa u pitanju..Drugo kaze gazdarica da se pas isetao kroz ogradu i da je otisao..Znaci teoretski postoji mogucnost da je taj pas recimo napao tog klinca i da je klinac dohvatio letvu i opalio ga po glavi..Recimo da postoji mogucnost da je bilo tako..Sta na primer ako je u pitanju doberman i ako je krenuo da ujede klinca ovaj uhvatio letvu popeo se na neki auto i opalio ga kada je ovaj krenuo da se penje za njim..Eto samo kazem.
  • Sun

    27.05.2020 19:56
    Popravni dom!?
    Nauciti dete da ne zgazi gusenicu podjednako je vazno kako za gusenicu tako i za dete!
  • Lidija

    27.05.2020 19:55
    Pusten jer je maloletan
    I dvanaestogodišnjak je pušten jer je maloletan! Udario psa daskom u kojoj je bio ekser? Ekser ostao a gde je letva? Pa jel moguce da nece biti nista, pa taj ide u školu s drugom decom, kako ce se tamo ponašati? Gde su pedagozi, psihijatri? Popričace s babom koja ga je fino vaspitala. Horor.
  • pavle

    27.05.2020 19:52
    Cista laz. Da je u letvi bio zakucan ekser nikada glava eksera ne bi prosla kroz letvu i ostala u psu. Ja sam bar 5 puta u zivotu stao na letvu sa ekserom koji mi se zabio u stopalo i niti jednom ekser nije ostao u stopalu. O monstruoznosti ovoga necu ni da pricam.
  • Novosadjanka

    27.05.2020 19:52
    Pocinilac
    Nije mi jasno da li ste prevideli podatak da je to ucinilo dete od 12 godina koje je pusteno posle obavljenog razgovora...12 godina...dete. Za to nije kriv SNS, ni ova vlast, niko osim roditelja, u ovom slucaju staratelja. Nekog od 12 godina ne moze da povuce drustvo jer je jos uvek mali, osim u slucaju zapostavljenosti ili loseg primera svog staratelja. MI smo krivi, roditelji, jer smo od svoje dece napravili razmazena derista kojima se sklanjamo u prolazu da se ne uznemire.
  • Menson

    27.05.2020 19:49
    Ovog na monitoring
    Budici serijski ubica u najavi.

    Proveriti mu sobu da li ima lovca u zitu medju knjigama.

  • Ljiljana

    27.05.2020 19:48
    12 godina
    ...kaže članak da ima počinioc. U kakvim uslovima on živi i koji je ovo stepen vaspitne i emocionalne zanemarenosti?! Jezivo...
  • Joca

    27.05.2020 19:47
    Kazna za roditelje
    Pa tako počinje. Vežbaju na životinjama, pa će posle mučiti ljude, po logici stvari, slabije od sebe.

    Ako je maloletan nisu roditelji, pa nek’ policija kazni njih. Za sve što dete uradi, bilo dobro ili loše, odgovorni su RODITELJI!
  • Goran

    27.05.2020 19:47
    Komšija
    Živim odmah pored vlasnika tog psa (Kaje) i ne mogu da vam opišem koliko je to dobra životinja. I kada je ona napolju, nikada se ne udaljava daleko. Prošeta se malo okolo, potraži nekoga da je počeška i vrati se kući, a satelitska pijaca nije baš blizu (bar što se tiče njenog radijusa kretanja). Tako da mogu samo jedno da zaključim, da ju je taj magarac odveo kući i počinio strašan zločin. Takvi sigurno nisu daleko da ozbiljno naude i nekom čoveku.
    Ozbiljno sam uzrujan.
  • Nikola

    27.05.2020 19:42
    Obeshrabrujuće...
    Budućnost Srbije!
  • Ina NS

    27.05.2020 19:19
    Zgadjena
    Ja bih se ozbiljno zapitala kao roditelj gde mi je greska prilikom odgoja deteta da moje dete tako nesto uradi. Dete koje u tom uzrastu muci zivotinju je apsolutno za posmatranje neke institucije, posto pokazuje znakove psihopatije.. danas pas a sutra moze biti necije dete.. ili roditelj. Strasno je mala rec za ovo!
  • D

    27.05.2020 19:17
    Oba roditelja deteta u zatvor a dete u centar za socijalni rad!
  • Strasno

    27.05.2020 19:13
    Cupanje noktiju, zakucavanje, bacanje sa zgrade..... Pa ti ljudi ce sledeci put silovati neku devojcicu, ubiti nekog hladnokrvno. Dete neka te je sramota za ceo zivot. Uzas..... Kakvi smo mi ljudi......
  • Naše ime

    27.05.2020 19:03
    Satelit. Sve je jasno....
  • bata

    27.05.2020 18:57
    ubistvo
    Medicina i kriminologija su ustanovili da obicno maloletne osobe kasnije to cine slabijima od sebe . i ako im se na vreme ne stane na puot kasnije postaju nasilnici i na kraju po neki i ubice!!!
  • Dragana

    27.05.2020 18:56
    Na vreme...
    Bez obzira sto je pocinilac dete od 12 godina takve osobe staviti u instituciju zatvorenog tipa ako vec roditelji ne mogu da vode racuna o njemu.
    Danas - pas sutra -covek tako to pocinje.
    Menjati zakone o maloletnim delikventima da ne izrastu u kriminalce.
  • Misha

    27.05.2020 18:56
    Pocinilac ima 12 godina i pusten je, a mucno je i pomisliti sta ce sve uraditi dok ne postane punoletan, ako je vec sad u stanju da uradi ovako nesto. Zar nije mogao barem biti odveden kod psihijatra? Ovo izgleda kao teska psihopatija.
  • Igorns

    27.05.2020 18:51
    Bitno je
    Bitno je da dobijemo 100e i da nam je tv na Pink-u i da nam je sve prezentovano kao da smo u Švajcarskoj.Zgadilo mi se sve,sramota me je sto zivim ovde.Fujjj
  • Ciza

    27.05.2020 18:49
    Zlostavljanje zivotinja
    Nezamislivo da neko moze tako nesto da uradi jadnoj zivotinji.Kako prema zivotinji tako i prema coveku. Sada je povredio psa,a posle ce da maltretika neko dete itd....
  • 21114

    27.05.2020 18:46
    Samo pitam
    Jel ja mogu sad da posaljem maloletnika od 12 godina da uradi "poslic" za mene i da niko ne odgovara?
  • D

    27.05.2020 18:45
    .
    Od zapostavljenih klinaca se dobija ovo.
    Dok za roditelje nema nikakvih kazni, ovo ćemo dobijati, pa čak i gore.
    Uživajte u ignorisanju po principu "nije u mojoj kući - briga me".
  • Uros

    27.05.2020 18:38
    Da li je neko od ljubitelja pasa digao svoj glas protiv ljudi koji pustaju pse na ulicu? Jesu li predlozili kazne novcane i zatvorske za one koji puste svog ljubimca na ulicu da postane lutalica?
    Toliko licemerja u NS da je to strasno! Pse treba cipovati i napraviti bazu vlasnika. Pa ako ga pustis da bude lutalica lepo kazna od 5000e ili zamenjujuca zatvorska kazna.
  • Prvi Pravi botfucker

    27.05.2020 18:38
    Nemojte misliti da je ovo izolovan slucaj jer koliko je vesti o prosutim otrovima po ulici a i sudeci po nekim komentarima i to bas na ovom portalu. Pre nedelju dana je bila vest o bacenom malom psu sa zgrade na Limanu. Vec ste zaboravili, naravno. Zbog ovog sto sam naveo ja cu ponoviti jos jednom, ovo je zemlja kretena. Koliko vam treba primera? Morate se menjati.
  • Previše se dopušta

    27.05.2020 18:36
    Neka mi neko objasni zašto je neodgovoran, kakve veze imaju godine sa ovakvim grozotama? Dokle će se tolerisati divljanje maloletnika? Imali smo svi mi dvanaest godina pa nam nisu padale na pamet takve stvari. Postoji jedna granica koju nikada neće preći neko ko je ljudsko biće, onaj ko je pređe je zver, bez obzira na godine i treba da odgovara.
  • Prokopije

    27.05.2020 18:36
    Odgovornost
    Roditelje treba kazniti.Oni su odgovorni po zakonu.
  • Srbija za ludnicu

    27.05.2020 18:32
    Pitam se kako psihijatri da dobiju glas u psihopatskom društvu da ga spasu od psihopata, kad čujemo da ih mobinguju zbog nošenja maski.
  • Lala

    27.05.2020 17:41
    ?
    Policija prvo nek istraži nestanak one silne dece i ljudi i raznorazna "nerazjašnjena" ubistva, pa onda može da se bavi i ovim bolesnicima što muče životinje.
  • Ljubitelj životinja

    27.05.2020 17:11
    Karma uvek dodje po svoje
    Da li je moguće da smo se vratili u srednji vek, da cupamo nokte, zabijamo eksere i mucimo slabije. Zao mi je napacenih životinja, a dotičnim minstrumima želim ni više ni manje nego istom merom. Karma je spora ali znaš kad dodje.
  • sns srbija

    27.05.2020 17:02
    Dobar opis Sns Srbije, mračnog zombi vilajeta
  • Jovica NS

    27.05.2020 16:58
    Duša me boli što delim isti vazduh sa nekim ljudima...tačnije neljudima...
  • Horor

    27.05.2020 16:57
    Eutanazija
    Pocinioci ovakvih dela ozbiljna su opasnost za sve nas... Bilo da su mentalno bolesni ili samo zli, trebalo bi ih po svaku cenu spreciti da ovako nesto ponove...
  • ???

    27.05.2020 16:56
    Šta na to kažu psiholozi i motivacioni govornici?
    Da li će policija uopšte istraživati slučaj ili nisu obavezni zakonom?

    "Ko ne prepoznaje zlo i sam je postao zao"
    Nj.

    Po toj definiciji u Srbiji je veliki broj zao a da nije toga ni svestan.

    Zakon o zaštiti životinja u poslednjem članu sam sebe anulira za tri godine.
    Takvi su srpski zakoni.

    Baš me zanima da li će iko da trepne.
  • младић

    27.05.2020 16:51
    Ако неко сазна ко је починио ово ужасно дело,молим да обави своју људску дужност и да подели на друштвеним мрежама име,презиме,слику и ако је могуће адресу становања.
    МОЛИМ ВАС.
  • Nikad ranije bilo

    27.05.2020 16:47
    Ko je uništio Novi Sad
    Psihopate, sektaši, to što rade psima radiće ljudima.
  • Nemanja

    27.05.2020 16:42
    Koliko bolestan trebas biti za ovako nesto?
  • Za zivot

    27.05.2020 16:41
    Sirota zivotinja
    Jezovito i monstruozno! Nadam se da ce policija uci pociniocu / pociniocima i kazniti ga prema zakonu. Delo je po prirodi sadisticko. U opis patologije licnosti ne bih ulazila, ali bi 021 svakako mogao da uprilici i objavi intervju sa strucnjacima iz ove oblasti.
  • Nebac

    27.05.2020 16:32
    Idiotizam
    u pravom smislu reči. Počinioce na psihijatrijsko posmatranje kada ih privedu, i osuditi za primer. Jadna životinja.
  • Wnj

    27.05.2020 16:31
    Strašno, kako samo mogu da budu pojedinci tako svirepi, pa isti ti bi tako i sa ljudima da imaju prilike. Takvima nije mesto u civilizovanom društvu mimo ustanove zatvorenog tipa.
  • Pajsije prepodobni

    27.05.2020 16:23
    ...
    Iz realnog i razumnog ugla:
    Koliko moze neko biti bolestan u glavu da sakati zivotinje...kome tako nesto uopste padne na pamet? Umnobolnost!

    Iz ugla Pajsija prepodobnog:
    Ne smem napisati sve sta mislim,nece biti objavljen komentar,ali u par reci...ovakve ljude treba lemati i kao terapiju primeniti isto ono sto oni rade zivotinjama (pas,macka,morsko prase - nebitno). Mulj drustva,a uz pedofile i silovatelje dno dnoova!!!
  • Miki

    27.05.2020 16:07
    Uzas
    Kakav je to covek kad moze uraditi zivotinji takve grozne stvari?
  • Po kratkom postupku

    27.05.2020 16:04
    Srce mi se cepa kad procitam ovo! Molim Vas iz redakcije da uradite sve sto je u vasoj moci, da izvestavate o ovim stvarima i da apelujete na nadlezne organe da nadju i kazne pocinioce. Ako ostane nekaznjeno monstrumi ce i dalje to da rade iz zabave. Strasno! Uzasno! Jadne zivotininje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna