Autor: Dragana Prica Kovačević - dragana@021.rs

Novi Sad
15.09.2020.
22:08 > 08:11
"Novi Sad na vodi? Vidi, gari, ne može!" poručeno je sinoć na istoimenoj tribini održanoj na prostoru prekoputa brodogradilišta kojoj je prisustvovalo više od stotinu Novosađana.
  • Rade

    17.09.2020 16:36
    @Мирко
    To sam i ja rekao, mozes i ti mirno spavati, cim su Vucicu ortaci postali Beba Popovic i Stanko Cane Subotic, sve mi je jasno!!!
  • Веслач

    17.09.2020 15:17
    Шодрош
    У дугом периоду послератне историје, на потезу Шодроша је урбанистичким и развојним плановима планирана изградња хидротехничке ретензије - језера са олимпијском веслачком стазом, акваторијом за рекреативно пливање, великом уређеном плажом, на обалама просторије измештеног веслачког клуба, кајак-кану клуба, спортским теренима, стазом за трчање, вожњу бицикла, дрворедима, зеленом оазом, примереним паркингом за комфоран долазак, са системом за физички третман воде у језеру, регулисани ниво воде у језеру... И према томе уређено одржавање од накнада за коришћење Шодроша. То има Загреб - Јарун, Београд - Аду Циганлију, .... А нама по својој прилици следи бетонирање језера и рат са Дунавском Комисијом због самовољног преуређења европске реке и наравно, .... Поплаве у граду ..... За оне који не знају, Шодрош између осталог има и улогу прихватања дела великих вода у плавним периодима и заштиту града од истих .... Формиран је у време кад се нису само силници питали ....
  • Мирко

    17.09.2020 15:16
    @Pera
    Мирно спавај, све је договорено. Ти ја ми сви немамо ама баш никаквог утицаја на целокупну ситуацију у Србији, њима одговара две струје. Сјаше мурта да узјашекурта.
  • Pera

    17.09.2020 13:13
    @Мирко
    Znaci u Srbiji postoje dve partije mi (SNS) i oni (DS, Djilas...)?
    Jel to Vucic tako odredio ili? Strah od treceg nepoznatog (srpskog Dritana) koji ce preispitati ovaj kriminal od 1990te do danas? Dokle god se vrte isti ljudi u politici kao u ovih 30 godina, lopovi i kriminalci iz SNS, SPS, SRS, G17+, DS,... mogu mirno da spavaju, nece ih niko privesti odgovornnosti i zakonu!
  • Bojan

    17.09.2020 08:01
    @Coja

    Jasno je da je za tebe i slične i trščara previše. Okupaj se i opismeni se prvo pa se onda loži na zgrade, misliš da će neko takvog da te trpi u liftu?
  • Ns 49

    17.09.2020 05:19
    Novi Sad se ubrzano i dalje razvija i gradi se u njemu i nekima sigurno to nije po volji. Mišljenja sam da bi građanima trebalo češće i detaljnije objašnjavati šta se radi da ne bi došlo do stopiranja gradnje kako u gradu tako i na Fruškoj gori.
  • Logi

    17.09.2020 00:15
    Novi Sad pod vodom
    Nastavak posla koje su započele komunjare na zatiranju ovog grada do neprepoznatljivosti. Polusvet i bitange koje bi da zarade i po cenu da upropaste čitav jedan grad, istoriju, tradiciju, prirodu... Sve za njihove hirove i bedne materijalne potrebice koje su se izlučile iz kloake učmale dekadencije.
  • MarkoNS

    16.09.2020 23:54
    Ni ja nisam
    Koliko je vas procitalo ceo clanak?
  • Samo posmatram

    16.09.2020 22:11
    Protest građana je, očigledno, urodio plodom, s tim što botovi, branioci građevinskih investitora i krupnog kapitala, menjaju taktiku.

    Sada se umesto pet-šest “glasova” u sekundi kao tokom glasanja u korist betoniranja Dunava, pojavljuju likovi, sa svojim srceparajućim tekstovima u korist i opravdanost devastacije grada.
  • Biljana

    16.09.2020 20:48
    E, moji Novosadjani,najstariji, stari i novi!!! Niko nije spomenuo da Novi Sad nema uredjenu deponiju!?! Tamo se okupite, protestvujte, ukoliko uspete da disete, da biste rekli, mozda tek, prostu recenicu. Prastari, stari, novi gradonacelnik-ca, niko ni prstom nije mrdnuo, da se bar zatrpa najveći zagadjivac vazduha, na 500m vazdušnom linijom od centra grada.Idite,vidite,uskoro ce nadvisiti Frusku Goru.Evropska prestonica kulture??? SRAMOTA!!!
  • Laza šljam

    16.09.2020 19:33
    Laza šljam
    Vidi gari može sveee koliko para toliko muzike. Čemu ovi glupi komentari zaista neznam verovatno da skratite dokolicu.
  • Coja

    16.09.2020 19:30
    @maja
    A dali si ti živela u trščarama nisi jer nebi pisala gluposti. Ti neznaš kako je živeti u 19veku da znaš prva bi vrištala dase rešiš bede. Hvala investitoru i bog ga blagoslovijo što nam je spasio živote i obezbedio nas i porodice. A TI MAJO ako si tolika dušebrižnica i nešto besmisleno lupas idi živi u šupi sa poljskim toaletom na nedelju dana pa onda se oglašavaj. Zato ćuti ti i svi vi koji lupate iz svojih stanova gluposti koji su besmisleni po svemu.HVALA.
  • Maja

    16.09.2020 16:49
    Vecina komentatora koji podrzavaju ovaj projekat kazu da je proszor ruglo, da je zapusten i neiskoriscen. Tako je, ali za to je kriva vlast koja to namerno radi da bi imali opravdanje da sutra izgrade Novi Sad na vodi. Tako su i trscare godinama propadale da bi vlast promenila urbanisticki plan i Galens je izgradio Kraljev park. Mi koji zivimo u blizini Kraljevog parka smo kolateralna steta. Od mirnog dela grada sa dovoljno paring mesta su napravili prenaseljeni deo grada. Galens nije napravio cak ni trotoare ispred kompleksa iako su tu ranije bili trotoari koje su oni tokom gradnje unistili. Zivot u nasem kraju je blago receno grozan.
  • KLF

    16.09.2020 11:12
    @Мирко

    A šta ćeš, od kako tastature reaguju na papke i kopita eto vas na internetu, pa je normalan svet izašao na livadu... Ali ne zadugo.
  • Мирко

    16.09.2020 10:08
    Реалност
    Ако се неко не слаже са доконима или снс армијом, ома је бот, ботина, волина, говедо и ко зна шта. Докони имају тако истанчан речник да га тзв опозиционари читај докони сви користе.
    Није се нико појавио да нам соли о лошем што ради власт, а да нема везе са предходном влашћу. Читајте мисао и жељу моју: да ови оду а они се не врате! Хвала.
    А ко хоће на пиво може, све по заслузи, има и за мезе,како је ко частио тако ће и добити.
  • ex chapman

    16.09.2020 09:53
    barikade
    tako je, barikadama protiv razbojnika. oni argumente ne slusaju! zaustave se samo kad nalete na tvrdo! eh da su Novom Sadu Srbijanci, ne bi mogli razbojnici ovako da se bahate. dobili bi oni po dandari odavno, kao što su dobili u Suvoj Reci! nije mafija toliko jaka koliko je jak VAS strah!
    bez namere da vredjam Novosdiste. moji su dosli u NS 1871. a ja sam otisao 242 godine kasnije...
  • Smrdijestina

    16.09.2020 01:10
    @Мирко
    Primecujem da su botovi poceli i da pisu komentare i hvalospeve na racun lika i dela Velikog Vodje i njegovog Galensa, a ne samo da udaraju minuse!
    Nadam se da su im povecana primanja ili bar smanjena partijska davanja, ili bar svez sendvic sa smrdusom i uzeglim majonezom... Pravda za SNS botove!
  • Jakob Jerih

    16.09.2020 00:31
    Bio sam sprečen da se pojavim na tribini ... , ali sam redovan na Šodrošu .
    Nadam se da je svima jasno da SNS nije politička partija , već kriminalna organizacija .
    Staćemo im na put samo ako se bolje organizujemo .
    Treba nam NOVI POLITIČKI POKRET , bez već poznatih lica iz prethodnih vlasti , nešto kao NDMBGD !!!!!
    Samo boljom organizacijom , masovnim okupljanima , peticijama , protestima i drugim akcijama , možemo spasiti Šodroš , Frušku , ... Novi Sad , Vojvodinu , Srbiju .
    Treba jasno da im stavimo do znanja da ne mogu da rade šta hoće .
    GARI , NE MOŽE !
    Dakle , svi RODJENI U BETANIJI , u subotu na Frušku ...
  • Den

    15.09.2020 20:39
    Za zemu ajde marš
  • Мирко

    15.09.2020 20:29
    @klf
    Еееее свашта ти ту написа. Види слику, снимак ко је на ливади? Докони, тј замена теза мене назвати по некој племенитој животињи, а погледај колико их је било на пашњаку, можда си и ти међ' њима. Видим жедан си па се жицаш за пиво. Не срди се лоше утиче на тен.
  • :)

    15.09.2020 19:56
    Хехехе,
    Како су одједном ботови постали “стари” Новосађани, који немају ништа против незаконитог бетонирања Дунава, доводећи у опасност обе обале узводно!

  • Gari Garišon

    15.09.2020 18:52
    SNS-ovci
    "Novi Sad na Vodi" je štetočinstvo, u to sam uveren. Novinar, stari i pravi novosadski gari, koji je svašta pretrpeo i zalaže se za zaštitu svoje struke, proziva novinarku pitanjem da li je član SNS? Degutantno.
  • KLF

    15.09.2020 18:13
    @Мирко

    A ti da nisi govedo ne bi ovde mukao gluposti. Drž se svoje gajbice i neoprane ekipe, i ne loži se da se nešto pitaš samo zato što od kuckanja komentara imaš za pivo ispred radnje.
  • Zemo

    15.09.2020 17:57
    Zemo
    Ajd bre tisina vise da njesmo poceli da gradimo jos bi spavali po vlaznim kucama. To govori o novosadjanima da nisu domacini ma rusicemo sve i praviti novo ko ima para kupice ko nema gledace jednostavno. Aj zdravo.
  • Ostrvo

    15.09.2020 17:39
    @Limanac
    Najbolje rešenje je da se vrati prethodni Urbanistički plan, koji je predviđao da se potez od Štranda, preko Mornarice, brodogradilišta do Ribarskog ostrva, pretvori u verziju novosadske Ade ciganlije.

    Gradskoj vlasti mora da bude jasno, da treba da služi građanima, a ne građevinskim investitorima.
  • Saša T.

    15.09.2020 17:19
    Bora prepošteni vodonoša
    Čitav Novi Sad je vekovima unazad građen na vodi nasipanjem zemlje i peska, isušivanjem dunavskih rukavaca i močvara i podizanjem nasipa. Neće biti drugačije ni u budućnosti. Ko god malo uključi glavicu i pogleda kartu već može da vidi da se ispod tvrđave već nalazi prirodno suženje Dunava, inače najuža tačka reke na čitavom srednjem toku, a da se odmah posle Žeželjevog mosta Dunav ponovo širi na obe strane. Zahvatanje u prostoru gde je korito već široko može samo da stabilizuje obalu, koja već ima oštru krivinu i naglo suženje kod Tvrđave. Bora Novaković baš i ne bi trebao da priča bilo šta o urbanizmu, jer je svojim "nedelom" u vreme dok se pitao za gradnju unazadio Novi Sad za 100 godina. Njega sluša ko pameti nema!
  • Piter

    15.09.2020 17:07
    Piter
    Čitam komentare i mogu se složiti da nije normalno stagnirati u svemu. Lepo je i dobro kada se grad razvija,gradi itd. Kada bi razmišljali nedirajmo ovo nedirajmo ono što napisa @joki ostali bi palanka. Nezaboravite da vi koji sebe nazivate novosađanima iz 1945 ima još živih potomaka starosedeoca novog sada dalije njih neko pitao da se napravi novo naselje ili liman NE. Nego su vam izgradili stanove na tuđoj zemlji dabi vas udomili. Bolje da ne ulazim u tu temu elem lično ništa nemam protiv ove izgradnje tako i treba grad se širi i treba ulagati u sve niko ničije neotima bogu hvala u ovom gradu ima mesta za sve i svakoga.

  • Joki

    15.09.2020 15:23
    Joki
    Meni zaista nisu jasni ljudi koji se "kao" nešto buno. Pa dase nije gradilo i gradise novi sad bi ostao palanka. Što više novih objekta to bolje za sve ja znam daje većini građana krivo što nemaju novca da kupe na atraktivnim lokacijama nekretnine. Ali neka se vrate u malu istoriju grada i "enklave" limani,naselja su bili pre izgradnje komunističkih sivih zgrada ta zemljišta oaze prirode i privatna vlasništva. Tada se vaši dedovi i očevi nisu bunili a neko je pod pretnjom u ime naroda ostao bez svoje imovine. E sada se sve vraća polako i svi vi nemožete ništa da sprečite sem da kuckate poruke. Sramota.
  • Baba Stanojka

    15.09.2020 14:44
    Prvo ovi sto protestvuju kazu da je problem sto projekat nije transparentan i ne zna se sta ce se i kako graditi, ali se zna da treba da se bude protiv tog projekta!? Znaci protiv su samo zato sto im je neko rekao da treba da budu protiv ili zato sto je projekat pokrenula vladajuca partija.

    E braco i sestre tu je najveci problem svih nas. Sve sto nismo sami smislili ne valja, iako je mozda i bolje od nasih ideja... ali takvi smo mi. Zato smo i tu gde smo. Ova vlast je sve samo nije dobra ali ako su oni losi ne znaci da smo automatski mi dobri!
  • Boris Popov

    15.09.2020 14:38
    čuvajmo zelene površine grada
    Pošto vidim dole da je jedan komentator napisao kako su gradske bašte "komunizam i utopija", zamolio bih dotičnog gospodina da ode na primer u Varaždin, Ljubljanu, Graz, Berlin i da ne nabrajam dalje, da vidi koliko urbanh bašta je grad ustupio građanima na korišćenje. Molim ostale da ne spinuju - ovo nije stranačka borba, već građanska politička borba za očuvanje zelenih površina, kojih u Novom Sadu ima sve manje. Ko je bio mogao je čuti kakve sve benefite za čoveka imaju takve površine. Kada bi gradski oci poslušali ovde neke komentare, mogli bi mirne duše izabrati nekoliko rešenja. Niko ovde ne koči razvoj - ali razvoj nije samo građenje višesptranica, razvoj kvaliteta života je i očuvanje zelenih površina, koje mogu da koriste svi građani.
  • Limanac

    15.09.2020 14:06
    @Gojko
    “......Biće kako je planirano urbanističkim planom napredak se nemože zaustaviti.....”

    Hajde botino ne lupetaj!

    Tvoji su preko noći promenili postojeći Urbanistički plan, koji je predviđao sportsko rekreativne sadržaje za sve Novosađane na prostoru brodogradilišta, mornarice i Ribarca!

    Tako da, bote, odbij u troskocima!
  • vera

    15.09.2020 13:41
    jokiju
    Joki, vidi se kolko ti je Novi Sad važan kad ga namerno pišeš malim slovima
  • dzo

    15.09.2020 13:38
    @Cica_NS
    Da , botanička bašta sa staklenikom na grejanje i zimi, tropske biljke i drveća, edukativno i sjajno mesto cele godine... Ko nije bio u svetu po ovakvim baštama, ne zna o čemu pričam. Zarađuju na ulaznicama i prodajom semena cveća i povrća, rasade. Zahteva izuzetno ulaganje i održavanje ali ostaje za vek vekova.
  • Мирко

    15.09.2020 13:13
    @klf @slavko
    Да знате боље били би сте кориснији. Драго ми је да сте приметили мој коментар, и да знате шта радим и за кога радим. Сада је пракса да се скреће са пажње нечег што се дешава око нас, неко тамо је решио, а други своју политичку немоћ на туђој муци покушава да спасе. Да ови оду, а они се не врате (не бране нас више).
  • Đura

    15.09.2020 12:37
    Novi Sad na vodi nam nije potreban. Bar ne ovakav kakvog su ga isplanirale nezaježljive i uvek gladne gradske hijene. Taj deo Novog Sada treba preurediti u prirodnu oazu sa minimalnom gradnjom i to samo turističko, sportskih i rekreativnih objekata. Niko nema ništa protiv da se grad širi. Ali za to ima mesta na drugim pravcima oko Novog Sada. Hvala bogu pa je Novi Sad u ravnici pa može da se širi koliko hoće. Ovaj deo oko Dunava treba ostaviti na uživanje svim novosađanima. Zašto bi se grad koncentrisao kada može da se raširi? Zašto bi od grada pravili novu urbanističku, prenaseljenu, betoniranu , asfaltiranu i haotičnu džunglu koja nije za dostojan život čoveka kada može biti sasvim suprotno? Novi Sad treba da bude primer grada u kome se živi mira i lep život bez velikog stresa a ne stresan život zagađen izduvnim gasovima, velikom bukom i haotičnim saobraćajem. Most nam takođe ne treba na tom mestu već negde kod Begeča čime bi se rasteretio saobraćaj u gradu a ne povećao što se postiže ovim mostom kod Šodroša. Od mog Telepa prave novu Grbavicu i Detelinaru. A sve zbog bogaćenja pojedinaca. Nemojmo im to dozvoliti. Novi Sad ima potencijal da bude prestonica lagodnog života i to treba iskoristiti a ne raditi suprotno kao što neki pojedinci zbog svog ličnog sebičnog intereda hoće da urade. Pozivam sve stanovnike ovog grada da odbranimo obale našeg Dunava. One pripadaju svim nama i našim potomcima a ne samo pojedincim koji misle samo na svoju ličnu korist.
  • dzo

    15.09.2020 12:25
    Ribarac i deo oko brodogradilišta svakako treba urediti ali ne ovako betončinom i kompleksima za novopečene bogataše već za sve građane podjednako.... Nisam ni za to "beton na vodi" a nisam ni za da ostane ruglo i divljina ovako kako je sada. Ima li nešto drugo bolje u ponudi osim stanova i restorana? Recimo igrališta oaze mira i čistoće, klubovi za sportove na vodi, rekreativni i kulturni sadržaj, mesta za izložbe, skulpture, čak i kamp bi bio odličan za međunarodnu promociju grada... kamp mesto NI JEDNO u gradu i okolini. Eto ja sam za kamp sa tuševima i pratećim objektima!
  • mirkoslav

    15.09.2020 12:24
    bulevar evrope
    a ona prelepa detelinara, miran i tih kutak. a danas...
  • M

    15.09.2020 11:54
    @Cale
    Da, svi mi koji ne volimo Boru smo botovi... Zbog takvih mi dodje da glasam za Vodju. Pamtim dobro sta je bilo i pre 2013...
  • Gojko

    15.09.2020 11:43
    Nrzm
    Gospodo draga ne shvatam toliko žučenje i jed.Biće kako je planirano urbanističkim planom napredak se nemože zaustaviti.Vi ćete braniti nrzm šta ćete braniti i zabraniti? Privatnu svojinu stan kuću njivu da ali dizanje galame oko drzavnog zemljišta nema svrhe.
  • Cica_NS

    15.09.2020 11:05
    Mozda im treba inspiracija?
    Arboretum?
    Staklena basta?
    Šetalište kao High Lane u Njujorku?
    Komunalne bašte?
    Otvoreni teatar?
    "Običan" park?

    Znate, nešto lepo, što bi bilo za sve, svima i budućim generacijama, a da nije beton?
  • Sad tu neki Joki p..

    15.09.2020 10:55
    @Joki
    Da ti NS nije prva i jedina destinacija u zivotu, znao bi koliko svetski gradovi imaju zelenila i da ovo nije ni blizu dovoljno. A grad moze da se siri i napreduje na razne nacine i razne strane. Zasto uvek na ustrb prirodnih rezervata i zasticenih eko sistema? Pa, zato sto im je to atraktivno da zgrnu pare na brzinu i ostave nepopravljivu stetu nakon sto pobegnu. Sasvim sigurno ne jer ih interesuje dugorocna dobrobit grada i gradjana.
  • Cale

    15.09.2020 10:38
    Dobro je - cim ima ovoliko komentara botova znaci da ih boli ovakvo okupljanje. Samo jace i brojnije od sada pa na dalje! Inace su i juce na skup poslata tri celava debela bilmeza koja su non stop provocirali i dobacivali.
  • Una

    15.09.2020 10:28
    Gradnja
    Mi se nepitamo a vec se zna i ko je dobio da geadi.nije sigurno nas.nego stranka galeks
  • @nele

    15.09.2020 10:16
    I amazoniju bi raskrcio da mozes
  • Ineos

    15.09.2020 10:13
    Da je bora toliki kriminalac kako ga sns predstavlja i koristi kao strasilo, davno bi on bio u zatvoru.

    Mislim da je bora juce propustio priliku da odgovori na provokacije sa nstv i time pokaze da je iznad njihove situacije i nametanja teme, jer one nisu dosle po odgovor, vec da izazovu reakciju i ostvarile su svoju nameru.

    Moderatorovo pitanje da li su pripadnice stranke je takodje fail.
  • mojne gari Reba ...

    15.09.2020 10:01
    Reba daje izjavu
    Sve OK i sve je kasno
    Reba prica o redu
    nismo zaboravili 31 tender za vreme Rodnija
    nismo ima nas jos sa mozgom
  • Петар

    15.09.2020 10:00
    Види гари нико вас неће ни питати као ни за све остало што раде. Народ је стадо оваца које је храбро само преко друштвених мрежа.
  • Đura

    15.09.2020 09:20
    Bravo. Puna podrška. Nisam znao za skup. Da sam znao došao bih. Vidi gari ne može.
  • Joki

    15.09.2020 09:15
    Joki
    Kakva glupost i brodogradilište se ruši treba se napraviti zaista objekti koje novi sad zaslužuje nerazumem ljude koji se bune i protive se za nešto bolje,modernije e sada što velika većina nema noca da kupi neku neku nekretninu na tom mestu to je privatna stvar. Pa nije vam to babovina da zabranjujete možete se buniti ceo život i ništa od toga. A novi sad ima dovoljno zelenila od fruške gore,kameničkog parka,limanskog,dunavskog,futoškog parka samo vas nevidim dase šetate po njima sem penzionera i malo dece. Normalno je i prirodno dase svaki grad razvija,gradi,napreduje po meni je ovo zaista besmisleno.
  • Olos

    15.09.2020 09:13
    Za medalju
    Svakakvih je bilo ali ovi vode-izbrisace nas sa lica zemlje
  • Rajko

    15.09.2020 09:11
    Netaknuta priroda
    Obožavam ljude koji su pobegli iz netsknute prirode, doselili se u komšiluk Miletića i sada se bore za netaknutu prirodu na Telepu. Što ste dolazili iz te lepote .
  • Neoplanta

    15.09.2020 09:09
    Zeljko@
    Ne vredi ti pokusaj podvale i lazi, prethodna vlast je ostavila punu kasu, gradonacelnik je odlazeci javno objavio izvod sa racuna grada, bilo je nesto vise od 6 miliona €, a popravljen je gradski nasip, dodatno podignut i ucvrscen, uredjen ceo kej i gomilu drugih stvari, potrebnih gradjanima, a ne sekti na vlasti! Podsecam da su svi novi bulevari zapoceti za njegovo vreme, posadjeno drvece sa ugradjenom irigacijom, koju ovi tvoji ni ne koriste, naprotiv, spremaju se da te zelene povrsine pretvore u parkinge, kako bi svojim " neimarima, koji grade zgradurine, obezbedili parking mesta! Mogla bih do sutra, ali me mrzi, kamo srece da ima dovoljno "kocnicara", da zaustave bagru i spasu ono sto tvoji jos nisu unistilu, a spremaju se!
  • Nele

    15.09.2020 09:08
    Dzungla
    Da je kojim slucajem Novakovic na vlasti onda bi sve podrzali,a ovako se divite jednoj dzungli na Dunavu
    Ok,ako ste protiv,kako se niste setili da osporite gradjenje bilo kakvih kompleksa ali iniciranjem sredjivanjem te dzungle,pravljenjem parka,bilo cega a ne divljenjem najodvratnijeg dela u Ns samo zato sto je neko drugi na vlasti
    Nikad nemate argumente,samo znate da lajete i pricate da ste protiv,a zbog cega...ne znate ni sami
  • g pen

    15.09.2020 09:06
    Dunavac je predivno mesto puno divljih pataka, labudova i capljica. Treba samo oradu staiti da sene unistava. Da li je vama jasno da vam je to pod nosem, idealno mesto za prosetati decu umsto po Promenadi.A za to ste vi krivi Limancani jer vam je uvek bio fuj i mantrali ste o napretku kada se rusila Grbavica i Detelinara. Kako to da je Pecuj, Segedin... ispao uredjeniji i urbaniji a sacuvao je te stare niske kucice? Krivi ste vi sa Limana jer Novi Sad niie samo Liman. Nije vas bilo briga za ostatak Novog Sad. Frka vam je kada je doslo pred vas nos. Sram vas bilo. Jos jednom, vi sa Limana ste krivi sto je Novi Sad danas ovakav .
  • Sns

    15.09.2020 09:06
    Mafija
    I cela drzava i narod njihova prcija
  • Zeka pega

    15.09.2020 09:05
    Ju ju ju
    Ala su se uskopistili botovi ahahahahahaha
    Pa uživancija za čitati!
    Podrška za inicijativu, neka se pretvori u proteste, pa da odbranimo naš Dunav i naš Šodroš od kojekakvih međeda i divljaka.
  • Maki

    15.09.2020 08:56
    Postovani,
    Novi Sad je drugi grad po velicini u nasoj drzavi.
    Razvija se, i privlaci strane investicije. Nebitno ko je na vlasti, uvek se grad razvijao i sirio, i za vreme prethodnih vlasti, i za vreme ove vlasti, a nastavice i nakon ove vlasti.
    Ponosan sam na to sto sam ovde rodjen, i sto sam svedok transformacije Novog Sada iz ravnicarske varosice u moderan grad.
  • KLF

    15.09.2020 08:36
    @Мирко

    Može im se da budu dokoni, nisu ušljivi paćenici poput tebe da moraju da botuju 12 sati dnevno.
  • Hroničar

    15.09.2020 08:34
    Pitanje za Boru
    Jel i u vreme njegove vlasti postojala zabrana gradnje u koritu reke i da li je tada Dunavska komisija dozvolila gradjenje platoa u koritu Dunava na Kamenjkaru i u Rubnjaku?
  • Bane Liman

    15.09.2020 08:31
    Novi Sad na vodi
    Obala Dunava od Ribarca pa do Karina je odavno uzurpirana i prisvojena . A ono malo sto je ostalo " nicije i svacije " zapusteno i pretvoreno u deponije . Govorimo o zelenoj oazi , a precutkujemo ne uredjenu sumu , smece , prepune kontejnere , razlokane puteve od tucanika , istinu da je setnja moguca samo u koloni po jedan i to betonom nasipa .
    Po meni ta prica da ce izgradnjom nekakvog NS na vodi koristiti samo pojedinci je populisticka jer i sad taj deo obale koriste pojedinci . Protiv sam stambene izgradnje ali sam za urbanisticko uredjenje , za lepu marinu za hotele , za setaliste ..... jednom recju za lepotu mog grada .
  • Vojvosadjan

    15.09.2020 08:29
    @Aleksandar
    Ja eto recimo znam odgovor na sva tvoja pitanja i šta sad? Kakve veze ima stara Ž. Stanica a današnja pošta? Kakve veze imaju tramvaji kojih više nema ili pak pruga koja je terala kroz Vojvode Mišića npr? Kakve veze ima prirodno korito Dunava sa današnjim "ukroćenim" pre 60-ak godina ili pak isušivanje močvarnog područja Limana koje je složićeš sa sadašnjim i pre 200 godina tadašnjim centrom grada bilo udaljeno tek kilometar ili dva? Ako misliš na rukavac koji je postojao kod današnjeg Bećarca ili preciznije zgrade Rektorata reći ću ti jedno jer vidim da očigledno praviš pandan sa istim. Novi Sad je tada bio nebranjeno područje i svaki vodostaj preko 650 je bio potencijalna katastrofa za grad. Danas je druga priča, grad je celom dužinom leve obale zaštićen i potencijalnim "isturanjem" benta u korito reke kako su zamislili ovi vajni stručnjaci bi nastala katastrofa naročito kod meandra podno tvrđave. Niko ovde nije protiv uređenja i napretka ali ne na njihov napredan način. I na koncu kao arhitekta ću ti reći da je prirodan urbanistički plan (ako ne već birokratski) da se grad širi na sremsku stranu a to već i vrapci s grane znaju. Ne razume svako a i ne shvata kao što vidim. Što se i ne očekuje na kraju krajeva. Sve najbolje.
  • Molder

    15.09.2020 08:24
    Videćemo šta Dodik kaže.
  • M

    15.09.2020 08:21
    Veliki nije mogao ni da pozeli "bolju" opoziciju. 100 ispranih mozgova slusa starog lopova i unistitelja.
  • Slavko

    15.09.2020 08:06
    @Mirko
    Jeste li po službenoj dužnosti posmatrali te dokone?
  • Nenad

    15.09.2020 08:05
    Nešto slično su hteli da urade i u Sremskoj Mitrovici pa su odustali posle pritiska javnosti.
    Izgleda da Bata ne može da se smiri.
  • Zivan

    15.09.2020 07:59
    Inicijativu treba ocistiti od politike. Cisto gradjanski protest. Cika Boru, ubicu NS urbanizma, treba skloniti jer on prvi ne treba da se javlja. Njegovo "rukovodjenje" urbanizmom je unazadilo grad i dovelo do hapsenha ljudi koji su morsli da izvravaju naredjenja.
    Povesti se primerom Stare Planine i primeniti isti princip na NS na vodi i unistavanje Fruske.
  • Pantelija

    15.09.2020 07:58
    @Marjaskas
    Pa da stvarno, "ovi Đilasovi" nikako da učine neko dobro delo dok se Vučevićevi svaki dan dokazuju u humanitarno radu. Gde god stignu.
  • Dejan

    15.09.2020 07:53
    nS
    Na mestu kvantasa je trebao nici sporcki objekat a doda je tu gurao njegove zgrade ! Šta li će tek da uradi sa ribarcem, ovi ovde bolje da su napisali kolika im je dnevnica za ovu maskaradu !!
  • Željko

    15.09.2020 07:33
    Nije čudo što smo duže od decenije popadali pod vlašću današnje opozicije, kada oni nastavljaju da budu kočničari svakom napretku. Onima koji su razorili Novi Sad i ostavili građanima praznu kasu, Novosađani neće dozvoliti da opet stoje na putu razvoja i napretka grada.
  • Sava

    15.09.2020 07:28
    PoP
    Baš zbog toga što je neuređen Šodroš i jeste oaza slobode.
    Ili bi radije da ga ušanče u Shodrosh Promenade?
  • Dolma

    15.09.2020 07:20
    Uroš14.09.2020 • 22:35
    Ok je uređenje, ali ako kojim slučajem neka voda usled tog uređenja napravi haos na mojoj "sirotinji" koja je za mene veća od nečijih dvora...e tu će derani imati veliki problem...pa sad...kažem ok je uređenje, ali kontrolisano!

    Da li ti shvatas sa kakvom bagrom imamo posla vec decenijama? Nema tu "ali ako kim slucajem..." to je samo pitanje "kada"? A onda je vec kasno. Sta ces onda? Oni se sire i sire i nikada im nece biti dosta. Uzece sve sto mogu. Mi gradjani, eko sistemi, voda, vazduh, nase zdravlje... to ih zanima kao lanjski sneg.
  • Uh

    15.09.2020 06:33
    Evo beže
    Što ste ih uplašili s ovim, gari. So tim možete u neku varoš-palanku. Igen. Bez ozbiljne političke organizacije i tužbi (a i to je neizvesno, jer ste nedovoljno opasni), neće im se ni brk pomeriti. Sve ovo vam iz najbolje namere kažem. Neugodno je za čitanje, ali istinito.
  • mm

    15.09.2020 06:07
    za
    treba NS na vodi..zasto je to problem nije mi jasno..iskoristiti potencijale vode...kreteni se protive samo
  • superhik

    15.09.2020 05:54
    ....
    Sve sami dusebriznici, sad se setili, svi su isti. Sta je sa kamenjarom, ljudi zauzeli placeve, digli ograde, vise se do obale ne moze prici a tamo je isto bio raj za pecarose i ljubitelje prirode.
    Oslobodimo obale od ograda, i ja zelim da koristim obalu.
  • Cudni

    15.09.2020 05:20
    Neki borci za ocuvanje zivotne sredine a dosli kolima pa se parkirali na zelenoj povrsni.
  • Vaske

    15.09.2020 04:36
    Kako to da od prisutnih niko nije pricao o propalom ruglu zvanom Brodogradiliste, zar je njem kao takvom mestu tu? Zasto Novi Sad da nema lepsu marinu i uredjenije priobalje, ceo taj potez ka Ribarcu je katastrofa komunalno sredjen.
  • Zare

    15.09.2020 00:37
    Krtola
    Čekajte, jedan od govornika je govorio da treba na Novom Naselju ostanu baštice koje neki ljudi obrađuju. Te baštice služe da se njihovi korisnici (uzurpatori parcela koje nisu njihove) druže. Ovo sam svojim ušima čuo - bio sam prisutam. Pa to je toliko neozbiljno, utopijski i komunistički da je nerealno. Ej, dođem, obeležim i okočim i posadim krompir. Na gradskoj parceli. I kad dođu da me teraju ja se bunim jer se mi koji imamo baštice tu i družimo. Gospode bože...
  • Pako

    15.09.2020 00:31
    Bivši i sadašnji
    Ako na ovom primeru, primeru Pečurke, Komunalne banke, Trščara, kuće na uglu ulica Vase Stajića i Sremske, koja je isto bila pod zaštitom... Ukratko, svega što je uništeno u NS i zamenjeno ruglom - stvarno ne vidite razliku bivših i sadašnjih, ćutite i dalje, pa nek ide i Šodroš i Fruška.
  • Nemanja

    15.09.2020 00:25
    @
    PoPe i ostali "ali" likovi,
    Ako vam je do čišćenja, čistite, kad već nećete da naterate Gradsku čistoću i Zelenilo da to rade (svoj posao).
    Ako vam je do teranja Bore Solunca u aps za prethodne "zasluge", terajte ga, kad već nećete da naterate tužilaštvo da radi svoj posao.
    Ali prestanite, molim vas da sa svojim "ali" podrivate svaki pokušaj suprotstavljanja ovoj bagri.
  • Maki

    15.09.2020 00:03
    Gari mojne tvorza... Mora Gari tvorza
  • Lemi

    14.09.2020 23:24
    Svirač
    Svira K... Reba koji je ponosni arhitekta Pupinove palate koja se inače uklopila u centar grada kao što piletu stoje sise. Unakazio centar sa jednom jadnom i bednom betonsko limeno staklenom bubuljicom na licu grada koja će za 10 godina izgledati kao kontejner. Prozivali ga ovi isti koji tamo mlate praznu slamu za sendvič i cugu. A ekipa hipoši se kao nešto lože a nemaju pojma da svi rade za istog gazdu kao Novosadska "intelektualna elita", komunistička bagra. Užas!
  • Александар

    14.09.2020 23:06
    Старосађанин
    Рођен сам на Грбавици, изнад Пирош чизме, негде тек што замало није дошло три фртаља прошлог века па би могао и да приупитам ове нове Новосађане што митингују против нових нових Новосадиста.
    Да ли знате како је настао Лиман 1, 2, 3, 4? Знате ли куда је текао Дунав пре 100, 200, 300 и више година овим просторима? Знате ли да је Новим Садом некада ишао трамвај, а аутобусима почетне станице биле код Милетића и на Трифковићевом тргу? Знате ли где је била железничка станица? Знате ли колико је некада цркава било у Новоме Саду? Знате ли где су све била гробља у Новоме Саду и шта се сада налази на њиховом месту?... Знате ли ко је због напретка и вере у боље сутра, некада боље сутра за себе, а некада за све, рушио и градио Нови Сад?... Нисам изричито ни за ни против "Новог Сада на води", само би волео да се и једни и други запитају шта раде, одговоре на горе наведена питања и узму се у памет. Ко разуме схватиће...
  • Marjaskas

    14.09.2020 22:50
    U prevodu Đilasovi protiv Milosa Vucevica , kakva briga za Dunav kakvi bakraci.Zasto se nisu okupili da nesto ociste , posade , okopaju
  • Maxa

    14.09.2020 22:43
    A sada odlazimo u sekciju sa komentarima da vidimo sta botovi kazu ...
  • Мирко

    14.09.2020 22:42
    Ако немате паметнија посла
    Приметио сам доста познатих лица, докони, и увек су ту да се нешто буне.
  • Boki

    14.09.2020 22:39
    Čekaj, Bora Novaković koji je robijao zbog urbanističkog nereda, sad se bori urbanistički red? Da li je to iskreno ili očekuje da se vrati na vlast pa da on pravi?
  • Uroš

    14.09.2020 22:35
    Ok je uređenje, ali ako kojim slučajem neka voda usled tog uređenja napravi haos na mojoj "sirotinji" koja je za mene veća od nečijih dvora...e tu će derani imati veliki problem...pa sad...kažem ok je uređenje, ali kontrolisano!
  • biciklista

    14.09.2020 22:34
    Sve je to ok. Protiv sam uništavanja poslednje zelene oaze u gradu. Ali, odakle onaj kombi tamo gore? Koliko znam, na nasip je dozvoljen pristup samo vozilima JKP "Vode Vojvodine".
  • PoP

    14.09.2020 22:34
    Više politike nego bilo čega..
    Bio sam prisutan kao ljubitelj Šodroša i ne mogu da se otmem utisku da je bilo više politike nego bilo čega drugog.
    To se tako ne radi.
    Kada sam rekao hajde sada da odemo da očistimo Šodroš od kerećeg dreka i đubreta, samo su mi okrenuli leđa po sistemu: OVAJ JE LUD.
    Budimo realni, obe obale Dunava su ruglo i zapuštene na samo par stotina metara od centra grada, što daje opravdanje raznim kvazi-investitorima.
    Dajte da to malo sredimo, mi građani i onda će biti drugačija priča.
  • ???

    14.09.2020 22:32
    ?
    Da li prisustvo čoveka za čijeg mandata je uništena Grbavica i Nova Detelinara služi da što manje naroda dođe?
    Bakiču svaka čast, ali shvatate li da po pitanju uređenja grada, mnogi ne vide razliku između bivših i sadašnjih
  • Telepčanka

    14.09.2020 22:32
    Odlična tribina, odlični govornici, a moderator na novou! Spinovanja "novinara" stranačke Novosadske televizije nije uspelo!
    Ne damo Novi Sad!
    Stop urbicidu!
    Stop divljanju građevinske mafije!
    Novi Sad Novosađanima!
  • Aspic

    14.09.2020 22:21
    Stop zlostavljanju Novog Sada, ranjene lepotice Dunava! Stop! Nosite odavde vase dodikare i slicne, sa praznim stanovima, bez parkinga! Bez drveta, zbuna, travnjaka! Gubite se!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna