Autor: 021

Novi Sad
18.10.2020.
13:11
Kampanja protiv projekta "Novi Sad na vodi" počeće u ponedeljak, 19. oktobra na štandovima na početku Zmaj Jovine ulice.
  • SLOBODNA VOJVODINA

    21.10.2020 17:00
    SVI ZNAMO - da se iza floskule "Urbanizacije Novog Sada" krije PRANJE KRIMINALNOG NOVCA u Novom Sadu - a da je SNS zapravo utociste kriminalaca i ratnih zlocinaca sa prostora Balkana (Republike SrBske, Crne Gore i Kosova). I to su likovi, ciji kapital treba traziti na stratistima - genocidu, trgovini narkoticima, oruzjem itd. A Novi Sad je PRAONICA. I boli ih uvo - da li ce praviti KOKOSINJAC od grada - da li ce upropastiti grad; ugroziti bilo sta - samo da se lova opere. I sad se po Novom Sadu puca, tuce, ucenjuje...Opozicije tu ni nema - a raja je besna; nema ko da je vodi. Sve ce to dovesti do stvaranja RADIKALNE OPOZICIJE - kakvu Vlasti jos nisu doziveli. A onda ce biti guzve. I to kakve.
  • Uros

    21.10.2020 01:06
    @Samo posmatram
    Vecina ih je takvo, kad osete pare napolju odmah su popili svu pamet sveta, najbolji, najveci, najjaci,... narcisoidnost do vasione.... upsss odmah iza Vodje.... a i bezosecajnost (namerno ili slucajno) za narod u Srbiji i za njihov usran i jadan zivot je takodje njihova odlika.... Svakako dijasporac je poseban lik uziva u blagodetima demokratije i jakih institucija a podrzava jednog autokratu i rusitelja institucija u Srbiji....
  • Samo posmatram

    20.10.2020 23:13
    @Lemi
    Imaš pravo za onog dijasporca, u sve se razume, a i botovi mu “drže” stranu.

    Napustio je Srbiju, jer mu nisu odgovarale demokratske promene nakon pada Zlobe i eto, dočekao je povratak svojih.

  • Komsa

    20.10.2020 23:07
    Simpa
    Veoma su mi simpaticni ovi sugradjani koji se loze na "neka se gradi, da i mi imamo kao BG, neka sija, neka bude moderno i lepo"... Dragi sugradjani, ne gradi se to za vas, niti za mene. Gradi se da neko zgrne debele pare i tacka. A sve i da zasija taj kiceraj sa staklenim zidovima i aluminijumskim gelenderima, vi necete imati para da kupite ni spajz u tom kompleksu, isto kao ni ja, a moguce da zajedno necemo imati prava ni da parkiramo nasa vec pomalo stara kola, da ne bi zauzeli prostor BMW-ovima, pa da ne iskljucim da ce u nekom momentu neko privatno obezbedjenje da nam ne da da tuda i prosetamo jer delujemo sumnjivo (siromasno).
    Ne znam sta bi mogli izdoviti da je izgradjeno u poslednjih 10-20 godina, a da nije naruzilo grad. Mega marketi, Big, Promenada...Nova Detelinara, Grbavica, Podbara..... Sve nove zgrade sazidane pre par godina i na polovini vec otpada fasada... Slicno nas ceka i na tom NS na vodi.
  • dijasporac

    20.10.2020 18:24
    @ex chapman
    Hoces reci da u Srbiji nema normalnih ljudi ili da vecina nije normalna? Pa, ne bih se slozio, u Srbiji je vecina stanovnistva normalna, zive svoje zivote, skoluju se, rade, prave porodice, odgajaju decu i pri tome niti su prevaranti, niti kradu, niti se kroz zivot probijaju kao clanovi vladajucih stranaka.

    Svi mi koji smo se iselili iz nekih svojih razloga (ooogromna vecina se ipak iselila iz ekonomskih razloga a ne zbog prirodnih lepota Nemacke ili zato sto ne voli Vulina, Vucica ili Tadica i Kostunicu) imamo u Srbiji roditelje, bracu, kumove, drugove i ne smatramo njih zamlatama niti nesposobnim pavijanima. Recimo, moj rodjeni brat je ostao u Srbiji i ako je i on mogao da se iseli (on i zena mu su zavrsili fakultete koji su trazeni na Zapadu) ali je odvagao i video da sebi i porodici moze da priusti solidan zivot i u Srbiji a opet se samo tu oseca dobro, pri tome nije niti je ikada bio u politici ali uspeva da zivi na osnovu svoje strucnosti. I takavih je desetine, stotine hiljada, obicnih radnih ljudi.



  • ex chapman

    20.10.2020 10:37
    potpisi...
    ...ili brisi
    svako ko je ostao u toj Stradiji je duzan da potpise protiv ovoga. i da se digne protiv svog tog sljama koji je isplivao na povrsinu. ne mislim samo na rezim, vec na sveukupni sljam koji je svuda oko vas
    ili nemate decu? ok, ko nema decu on ne mora - on nek zivotari kako ume i kako se "snasao". a ko ima decu, cak i ako mu je sada dobro jer se nekako "ustelio", treba da misli gde ce mu deca ziveti cim budu mogli da zbrisu! videces ih samo na ekranu prijatelju... i unuke, prvih godina. a posle kad malo porastu nece ni znati ko si!
    glavni razlog sto ljudi beze je ne glad i nemastina, nego sto u tom sljamu ni ko je dobro situiran ne moze da priusti normalan zivot - tu normalnog zivota i nema za normalne ljude! znate onaj No Country for Old Men? e pa Srbija je postala No Country for Sane Men
    dakle potpisite - mada mislim da je to sve sitno i slabo. i KASNO! zlo je uzelo tolikog maha. mozda je ipak bolje zbrisati? a on nek naseli Stradiju izbeglicama sa bliskog istoka, kao sto je vec jednom i najavio (izletelo mu)! sto bi rekao Kralj Ibi - zamenicu ovaj narod za neki novi
  • Samo posmatram

    19.10.2020 19:57
    @Киза
    “Баш ме занима који жутоглавац ће да спречи пројекат "Нови Сад на води"?”

    Isti oni, koji su zaustavili i vaše garaže po Limanima!
  • Lemi

    19.10.2020 19:33
    @dijasporac (uvek) sve zna
    “...Jos jedna od urbanih legendi je da su prilikom velikih poplava 1965-te vlasti ...”

    Evo ga, on sve zna, on je najpametniji, on je dijasporac, Vučićev pitomac!!!
  • Jaksa

    19.10.2020 18:54
    ?
    Pola grada je na vodi. Ostavite Sociku i Dunav. Malo im je sto preko u Rakovcu seku sta stignu. Dosta vise Alavstine. Koliko vam jos treba da sakupimo SMS-om pa da odete dodjavola.
  • Mastodont

    19.10.2020 17:38
    @Киза

    Tako ste se ložili i za garaže po parkinzima pa ste podvili rep čim su se ljudi kojima ste hteli da gradite pod prozorom usprotivili. Dobrodošli ste i ovde da pokušate, opet ćete dobiti po nosu.
  • dijasporac

    19.10.2020 17:04
    ---->
    Opozicija treba da insistira na pravnim, urbanistickim i ekoloskim cinjenicama. Jel' po GUP-u predvidjeno da se u toj zoni gradi, da li je u skladu sa propisima investitor dosao do zemljista, da li je iko pitao gradjane da li zele da se u tom delu grada gradi, da li je sa ekoloske strane normalno da se i ono malo zelenila sa leve obale Dunava pocisti i obala okuje betoom, da li se tim projektom podize ionako visoka prenaseljenost grada....

    OK, mozda sa propagandne strane povika da ce izgradnjom tog naselja da se Novi Sad ugrozi od poplavnog talasa moze nekoga naterati da se pobuni ali opozicija bi trebala da govori istinu jer je obicnom gradjaninu dosta lazi, cime je onda opozicija drugacija ako i ona siri laze u svoje svrhe.
  • dijasporac

    19.10.2020 16:56
    @Novosađan
    Jos jedna od urbanih legendi je da su prilikom velikih poplava 1965-te vlasti napravili otvore u dolmi uzvodno od Novog Sada i pustili da se Dunav izlije u juznobacku ravnicu i tako snizili nivo vode u Novom Sadu. Radio sam u firmi (DTD) gde su straiji inzenjeri koji su tih 60-tih doziveli taj poplavni talas na radnim mestima u istoj firmi pricali da se sve to slucajno desilo, sama reka je probila nasip negde uzvodno iznad Palanke i snizila nivo vode i tu slucajnost su tadasnje vlasti predstavile kao svoju ideju i pobedu, kasnije su organizovali neko dodatno probijanje dolme i tamo doveli novinare da pisu o tome. U narodu se posle prosirila prica da je licno J.B.Tito naredio probijanje nasipa i spasavanje Novog Sada.

    To sto pises da bi svako suzavanje Dunava uzvodno pogubno delovalo na Novi Sad nema veze sa mozgom jer bi se efekat tog suzenja reflektovao tek na uzvodni deo Dunava a nizvodno (Limani i Kej) ne bi bilo efekta. Cela prica opozicije i nevladinih organizacija u vezi narusavanja odbrane Novog Sada od poplava novim projektom je toliko imbecilna da ne zasluzuje komentar sem da pametnog coveka samo odbijaju od svoje politike. Poplave se u Novom Sadu koriste samo u politicke svrhe, niko nista ne preduzima evo 50 godina da uradi nesto pravo u skladu sa naucnim i inzenjerskim cinjenicama.

    Opozicija treba da insistira na drugim cinjenicama -->
  • Limanac

    19.10.2020 16:14
    @Blumun
    “....rodjen u Novom Sadu,odrastao na Limanu u Balzakovoj ulici, baba i deda su mi sa Deteline,tako da skini mi se...”

    Hehehe... i da si sa Limana, bot ostaje bot, što se kaže:” U svakom žitu ima kukolja!”
    Ako si se ti prodao zbog nekog posla u JP i botuješ za krupni kapital i svoga vođu, nisu i ostali Limanci.

    Tako da bote, bedni, skino si se sam i da, ponovo odbi u troskocima!
  • Киза

    19.10.2020 16:14
    Да, да
    Баш ме занима који жутоглавац ће да спречи пројекат "Нови Сад на води"?
    Ми смо далеко бројнији од вас ба 5.000 : 1.

    Искрено, ти дебили нису добили подршку Новосађана још од 2012. године.
    Тенденција је да са сваким новим изборима, пролазе све горе и горе.
    Они су политички леш, који се увелико распада.
  • Vlada

    19.10.2020 15:02
    @Sneša slina

    Ala je zeznuto kad si tek marginalno pismen a pokušavaš sam sebi da pišeš komentare podrške, svi te odmah provale.
  • Crni

    19.10.2020 14:39
    @Neša
    Jedini pravi komentar u svim ovim nebuloznim komentarima. Daste svi vi imalo normalni stavilibi prst na čelo. Odličan komentar nešo.
  • lepo i normalno

    19.10.2020 13:41
    Treba da se sredi, ali treba da bude lepo, prijatno, za uživanje, prirodno. Uništićemo sve sa zgradama. Pogledajte kružni tok Bul Evrope i Patrijarha, pa ono je nakaradno, ni na šta ne liči. Moglo je da se napravi 1000 puta lepše i normalnije za život. Zgrada iza zgrade, podzemni parkinzi. I da li 021 može da pogleda poslovni centar Atrijum, u Narodnog fronta, šta se tamo gradi? Dosta je čudno, neka je nadogradnja u pitanju, a Atrijum je nazvan iz prostog razloga: treba da postoji prirodno svetlo iznutra i u tome je bio štos...
  • Bojan

    19.10.2020 13:23
    @blumun

    Važi gari, jasno nam je, ima debila i na Limanu. Poenta je da se ne pitaš ni ti ni bosanski nvestitori, tako da od toga nema ništa.
  • S

    19.10.2020 12:29
    @neša
    Bravo za realan i tačan komentar. Mnogi koferaši se busaju u prsa dasu novosađani a njihove dede su oteli nečiju imovinu 1945godine i napravili naselja u kojima žive ovi što pišu gluposti. Još jednom bravooo za komentar.
  • blumun

    19.10.2020 11:17
    smor
    E Limanac,samo da objasnim tebi neke stvari,rodjen u Novom Sadu,odrastao na Limanu u Balzakovoj ulici, baba i deda su mi sa Deteline,tako da skini mi se.....Za Bojana samo da kažem ništa na silu neradim niti mi pada na pamet,tako da mi se i ti skini sa neke stvari....
  • Hahahohohuhu

    19.10.2020 11:13
    A zašto niste napisali do koliko sati će to biti organizovano? Jer većina sveta ne može u toku radnog vremena da dođe.
  • mobilizacija botova

    19.10.2020 10:40
    @Neša

    Kontrapredlog: Nešo izvoli 50 dinara i pali pred dragstor, ili do česme kod Spensa, pa ispričaj to svojim drugarima, siguran sam da će ih zanimati.
  • Aida

    19.10.2020 10:08
    Vidi gari,ne moze
    Grad treba da de siri ali ne na stetu prirode,Sodrosa i Dunavca. To su oaze mira i dom za mnoge ptice,pa usred grada imate prizor koji bi svii voleli u svojim gradovima.Nece proci!
  • bora

    19.10.2020 09:38
    novi sad na vodi
    zasto niko ne pominje "miseluk" izgradnja grda na drugoj obali .?ako je mogao novi beograd da se izgradi ,zasto nebi I novi sad.mozda se neko plasi komsija?
  • MonteDushano

    19.10.2020 09:03
    Nije ni čudno koliko kod nas ima auta BG registracije.
  • Bojan

    19.10.2020 08:29
    @Blumun

    E a vidiš gari, mi možemo to da sprečimo a takvi kao ti ne mogu na silu da ga izgrade. Šta ćeš.
  • Neša

    19.10.2020 08:07
    Neša
    Zaista je besmislen bilo koji vid otpora dase negradi pomenuti projekat. Svi znamo i hoćemo novo. Svako bi želeo novo,lepo,ugodno...da ima. Nevidim dase diže neka dževa oko toga gariše sem 10%nazovi novosađana koji su došli 1945 u ovaj grad. Toliko smo komentara napisali i ništa a kada bise vi pitali ni limani nebi bili izgrađeni a dobro svi znamo da te starosedeoce ovog grada niko nije pitao kada se gradio liman ili novo naselje za naše dedove. A tim građanima nije sigurno bilo pravo daim se negi došljaci nasele u njihov grad. E štaćemo sada gariše aaa ćutimo jer znamo istinu i mi imamo najmanje prava dase bunimo. Grad se širi ljudi se nastanjuju i normalno je dase gradi i proširi grad. I strogi centar grada treba srušiti pitajte vlasnike tih objekta u kakvom su stanju te starudije. Podrška za izgradnju ma rušite sve staro gariše hoću da moj grad sija a ne da bude palanka-muzej sa pacovima koji se urušava od starosti i vlage. Samo napred.
  • Novosađan

    19.10.2020 07:39
    @dijasporac
    “Najveca opasnost za Novi Sad sto se poplava tice je zona Keja a ne uzvodno od Stranda,”

    Zato su šezdesetih, kada je bila poslednja velika voda, da ne bi “plivao” grad, otvorili nasipe uzvodno i poplavili hiljade hektara oranica i .... spasli NS.

    Zato sada ne dolazi u obzir, bilo kakvo dodatno suženje Dunava uzvodno od Štranda!
  • Limanac

    19.10.2020 07:18
    @Blumun
    “.... e gari ja sam rodjeni novosadjanin i bas bi mi se svidjaja projekat Novi Sad na vodi.”

    Hehehe,
    ‘Ajde bote bedni, ne lupetaj, nit si Novosađan, nit ti se nešto sviđa, nego ti se reklo da zagovaraš krupni kapital zarad vlasti, gazde ti.
    Tako da, odbi u troskocima.....
  • HellRaiser

    18.10.2020 23:05
    Ljudi su politička bića
    Smuči mi se kada vidim botove i osobe koje su potpale pod mantru "Svi su isti".

    Prvo pravilo propagande je da - ako ponavljaš nešto dovoljno dugo, izgovoreno će vremenom postati "istina".

    Baš me briga ko organizuje, ovo je pitanje ZA SVE NAS! Naravno da ću ići potpisati, naravno da ću se, ako bude trebalo, zavezati lancima za drvo na Šodrošu i blokirati bagere. Zapitajte se koliko ste vi spremni da uradite tako nešto? Da li ste spremni da BRANITE poslednju oazu u ovom gradu?!?

    Ja jesam, makar stajao sam.

    Takođe, oko pitanja Limana i drugih delova grada - tamo mogu da odem i da prošetam parkom. Elitno naselje Novog Sada na vodi će biti zaključano za obične smrtnike, da li vam je to jasno? Pa-pa Dunavac, roštilj, Šodroš, Dunav, drveće, priroda, ptice, živuljke, vazduhu...
    Dobar dan kanalizaciji koja će odatle ići direktno u Dunav.

    Pored živog Dunava na kilometar od nas, gledaćemo ga na slikama zato što ga nećemo videti od dvadesetospratnica. Ne jedne, ne dve, nego čitavog naselja.

    Zato prst na čelo, put pod noge i pravac na potpisivanje. Najmanje što možete uraditi za svu decu. Ostaviti im malo vazduha.

    I ne izmišljati razloge i ne čitati botove, nismo baš svi vesla sisali i znamo prepoznati naručene komentare. Valjda smo toliko pametni gariše moje.

    Lep pozdrav!
  • Дада

    18.10.2020 22:52
    @NS49
    Змије једу мишеве. Природа функционише савршено. Претерана урбанизација ће нам доћи главе! Погледајте Њујорк, суочен са инвазијом пацова. Многе метрополе немају довољно кисеоника, камоли чега другог...
  • dijasporac

    18.10.2020 22:41
    Najveca opasnost za Novi Sad sto se poplava tice je zona Keja a ne uzvodno od Stranda, na Keju je kruna odbrambenog nasipa 50cm iznad 100-godisnjih voda ( maksimalni nivo vode u tom periodu) a uzvodno 80-85cm. Stvarna zastita bi bio nasip koji stiti od 1000-godisnjih voda a kruna tog nasipa je ispod nivoa tih voda 65cm pa bi ceo Novi Sad bio poplavljen do Pejicevih salasa ( jos se secam tih podataka i ako u DTD ne radim vec 15 godina). Jos kad bi se poplavni talas Dunava udruzio sa talasom Tise pola Backe bi bilo polavljeno.

    Posto je doslo do klimatskih promena, dugih i obilnijih kisnih perioda u Evropi opasnost od maksimalne 1000-godisnje vode na Dunavu je sve realnija ( inace vodostaj se u NS meri od 1820 i neke) i neko bi u toj drzavi trebao da se pozabavi tim, prepostavljam da ce se to desiti tek kad Cvarkov ss Pejicevih salasa bude camcem isao kod svog cimija u centar.
  • Blumun

    18.10.2020 22:04
    A vidi gari, ima da moze, i sta cemo sad, e gari ja sam rodjeni novosadjanin i bas bi mi se svidjaja projekat Novi Sad na vodi.
  • Bojan

    18.10.2020 22:00
    @NS49

    Zaboravio si deda da spomeneš i lavove koji su kružili oko "stare željezničke stanice" onomad šezdeset i neke. Aj' sad lepo nazad u kafanu pa tamo fantaziraj.
  • Akademac

    18.10.2020 21:56
    E, necu
    Citam tekst i taman pomislim kako cu sutra odmah da potpisem ali kad videh uz podrsku politickih partija tih i tih...e, pa, necu....
  • Prevodilac

    18.10.2020 21:55
    prevod
    " Vidi zemara, nemore"!!!!!
  • Inspektor Višekruna

    18.10.2020 20:40
    @Ленка
    A ko ti garantuje da je čovek žuti? Ima i onih koji su bili protiv uništavanja grada i za vreme Slobe, kao i u vreme žutih i naprednih!
    Kao što postoji ogroman broj onih što su bili žuti pa su sada napredni!
    Znaš kako reče Cvjetin Milivojević: "Nema goreg žutog šljama, od naprednog žutog šljama".
    A da se razumeš u istoriju grada znala bi da je još od Limana 1 postojala ozbiljna diskusija da li uopšte treba graditi višespratnice u priobalju!
  • Gari

    18.10.2020 20:34
    ZIG
    Najveću korist naprednjacima čini Bora koji se prikačio za ovu inicijativu. Mnogo, mnogo ljudi zbog njega neće podržati.
  • Владимир

    18.10.2020 20:32
    Урбанизам
    Урбанистичким плановима у дугом временском периоду, Шодрош је предвиђен за изградњу вишенаменске акумулације - ретензије: За прихватање дела великих вода Дунава као мера заштите од поплаве, за олимпијску веслачку и кајак стазу, за рекреативне садржаје, за спортске терене, ауто камп, ресторане, велику уређену плажу са системом за третман воде и регулацију водостаја. Да буде еколошка оаза са очуваним еколошким категоријама. Београд има Аду Циганлију, Загреб има Јарун. Нови Сад ће по својој прилици добити - поплаву - када за то дође време .... https://www.youtube.com/watch?v=ijZ0DrUQChQ
  • Živeti slobodno

    18.10.2020 20:31
    SNS dalje ruke od NS
    Samo svi zajedno možemo se odupreti ovoj pošasti, što bi da betonira Dunav i priobalje, zarad interesa krupnog kapitala!
  • B

    18.10.2020 20:26
    bumbar
    sve je ovo odvratno niste ni kanalizaciju završili a hoćete na vodu
  • Neko

    18.10.2020 20:02
    Samo kazem
    Puna podrska za pokret protiv gradnje ali kad sam procitao da su i politicke stranke umesane, radost je splasnula. Potrebna je gradjanska inicijativa, bez politike. Ovako, sama akcija gubi smisao, jer su svi politicari isti i svi gledaju samo svoj interes.
  • baron

    18.10.2020 20:00
    komentar
    Postavite On line peticiju na Internet i ljudi će potpisivati bez problema. Svima je dosta ove bahate Vlasti počev od Republike pa na dole.
  • Sojic

    18.10.2020 19:45
    Pa u Bg imaju oni Ne davimo Beograd... skupili desetine hiljada potpisa, protestovali, turali neku zutu patku i nista....
  • Vladimir

    18.10.2020 19:31
    Zdravo svima.
    Prvi cu da potpisem.Zivim tu.
  • NS49

    18.10.2020 19:29
    Neću nikada zaboraviti stvarno velike zmije na koju sam naišao prelazeći prugu kod stare željezničke stanice gde je sad Limanska pijaca a gde se pričalo da će da se gradi sadašnji Liman III i izgradio se i pogledajte kako je tamo lepo i za to vreme funkcionalno naselje.
    Protiv Beograda na vodi i sada se vodi kampanja a porušili su straćare, uništili ko zna koliko pacova a sad tamo postaje odlično mesto za stanovanje pa i biznis sa stvarno velikim cenama.
    Zašto i Novi Sad ne bi imao tako nešto, bar nam Beograd neće stopirati.
    Istina i ja se ježim ovolike gradnje i ko to sve dolazi u Novi Sad ne znam.
  • Nesho93

    18.10.2020 19:06
    Bre...
    Ako ništa, ostaće potpisi za kandidaturu Narodne stranke za sledeće izbore, jer teško da će ljudi da im daju potpise kada im bude potrebno.
  • pawlle

    18.10.2020 18:57
    podrska protiv gradnje,posadite drvece,napravite park
  • Podrska

    18.10.2020 18:25
    Ne smem da potpisem jer ce sns da kontrolise ko je potpisao i imacu problema na poslu (da dotle idu i to rade ljudima u jkp). Ali slazem se sa vama da Šosroš treba sacuvati
    Ekolozi zasto cutite?
  • Stevo

    18.10.2020 18:16
    Kad nama potpise treba da skupljaju udruženja koja su osnovana u Zrenjaninu i Vršcu.
    Akcija u najavi propala.
  • Bačvan

    18.10.2020 18:11
    Eh
    Samo gradite, ko još sluša đilasode (nazadnjake), podvučenim žutim.

    Oni bi da vrate vreme inflacije, posečnu platu na 300 evra, i sl.
  • Ленка

    18.10.2020 18:06
    @Sulja
    На чему си ти деране?

    Што ниси бринуо о том НН екосистему када су твоји жути уништили Грбавицу и Подбару?
    Ту сте баш направиле, не "екосистем", већ бетонсистем.

    Сада би да нас убедиш да су онај зарђали Херој Пинки, и оне полураспаднуте бараке бивше ЈНА, боље и лепше од Новог Сада на води.
  • novosađanka

    18.10.2020 17:53
    A gde da peru pare.? Vidi kako lepo peru milijarde na BGD na vodi.
    treba on line peticija.
  • Op ćao

    18.10.2020 17:50
    @gradjaninX

    Koga boli đon za projekat? I za garažu ispod Trga Republike je bio projekat i pare u budžetu, pa je otišlo sve na janjetinu.
  • Sulja

    18.10.2020 17:24
    Priroda
    Na Šodrošu postoji čitav jedan ekosistem biljaka i životinja kojima je to dom. Posebno mnoge vrste ptica borave tamo, pitajte ljude koji dolaze da ih posmatraju. Jeste vi svesni da ćete ovim projektom sve da ih istrebite, neke jednostavno ne mogu niti imaju gde da pobegnu! Svi vi koji razmišljate da živite tamo u tim budućim kompleksima, zapitajte se koja je cena toga. Sigurno ima mesta gde grad može da se širi, a ne uništiti ovu poslednju oazu prirode koju imamo. Prošetajte ponekad tuda... sami, sa prijateljem, porodicom, psom...uživaćete.
  • Joja

    18.10.2020 17:21
    To gari!
    Da si ti na vlasti isto bi gradili, možda bi podmaz bio malo deblji, ali bi gradili.
    U tome je sva poenta.
  • Realista

    18.10.2020 17:19
    Au
    Cekajte bre ljudi. Kada je Bora Solunac sa Bulevar Company iz Sapca krenuo to isto i dao pare (nase) za projekat sve je bilo ok, a sad nije. Ne razumem. Ili su to u pitanju debeli licni interesi Bore, Petrovica, Veselinovica itd. Ajde hamburgeri krenite sa minusima.
  • Mileta

    18.10.2020 17:17
    @@@
    GARI SAMO GRADI...iovako se ovi komunistički botovi ništa nepitadu.
  • Moreeee!

    18.10.2020 17:12
    Patak@
    Hajde Patak, vracaj se u zabit iz koje si dosao, pa dok razmisljas o betoniranju tvoje zabiti, uzmi povremeno i Bukvar u ruke i nauci pravopis srBskog jezika, pa da kad bljujes po Novom Sadu i njegovim gradjanima, bar ne ispadnes smesan!
  • gradjaninX

    18.10.2020 16:45
    Pre 3 godine...
    ...je zavrsen projekat i placen, od nasih para. Video sam ga. Malo je kasno (vise je simbolicno) da se sad bunite?! Kuda ste mislili da ce ici novi put ka novom mostu? Kroz Dunav?
  • T. L.

    18.10.2020 16:33
    E, nekako me nervira ovo "gari", mada sam Novosađanka. Zvuči baš onako lokalno, da ne kažem provincijalno. Iritantno. Inače, Dunav obožavam, to je nešto najlepše što Novi Sad ima.
  • Boriz Grozni

    18.10.2020 16:32
    Monopol na komad grada
    " Ne razumem ljude, kome smeta ulepsavanje i urbanizacija grada, samo da bude dovoljno parkinga i zelenila. "

    Daleko je to od ulepšavanja. Stravično je što ne postoji aparat da zabrani mafiji da otkine toliki komad grada i stavi pod svoju šapu.
  • Patak

    18.10.2020 16:22
    Nedsm svoj plac na jamenjaru1.posadio sam mladi lukac.i bjeli.nemoze.ustvari dajte mi neki stancic u zamjenu.moze.bice para.op.op
  • Mastodont

    18.10.2020 15:58
    Ala su se okupili naprednjački pacovi da botuju... Pazi, dokle god ne mogu da vas mobilišu da branite gradilišta dan i noć, nema od ovoga ništa.
  • VR

    18.10.2020 15:54
    Gde mogu da dam kaparu za stan?
  • В

    18.10.2020 15:51
    Bori ne bi potpisao ni za lek za svu bolesnu decu sveta!
  • Molder

    18.10.2020 15:44
    Kakav glupav naziv za kampanju... Kako da vas iko shvati ozbiljno ako nosite naziv marginalne navijačke grupe iz beton lige?
  • Samo

    18.10.2020 15:38
    Napred
    Dosta je bilo divljanja po gradu-stare zakonom zasticene zgrade vam se ruse a vi ludujete na nemogucim i nenormalnim lokacijama
  • uja pera

    18.10.2020 15:36
    vidi gari
    Zli investitori i vlast protiv splavova , propalih brodogradilista , zmija ,zaraslog ostrva ,bezpravnih nazovi kvazi vikendica ,vidi gari samo gradi
  • Sloba53

    18.10.2020 15:32
    Ko je ovim halavim hoštaplerima omogućio da rade ovakve neverovatne gadosti kao uništavanje Šodroša? Pa gospodo oni koji su ih izglasali ! Gde je sada veliki , lažni autonomaš Čanak ? Ko mu to brani da se izjasni o ovom kriminalu. Makar i licemerno , u njegovom stilu .
  • "ničim"

    18.10.2020 15:30
    izazvan
    @ PoP 18.10.2020 • 13:30
    "Samo nazadno
    Pristalica sam legalizma i da sve bude po propisima kako Zakon propoveda, ali...
    Meni ovo sve zvuči jako ispolitizovano.
    Zar mislite da će investitor/i dozvoliti da se grad i njihova investicija u nekoj budućnosti poplavi?
    Mi stari Novosađani se još uvek sećamo kakav je bio potez pored Dunava na mestu današnjih Lomana. ....."

    DA mislimo da će upravo dozvoliti, tj biće ih baš briga što će se grad poplaviti, da sećamo se kakve su lepe star vile bile na Limanu 1. Verovatno bolje nego vi. Sećamo se i kad su tambaraši sviralii Živoradu Kovačeviću "..beogradski mali pijac poplavila Sava voda...", kod Žike Smrada..., svašta se mi sećamo... Nije to nikakav legalizam, kao kod neobaveštenog, ovo je borba se Novi Sad sačuva od ludila investitora i poplava koje će se svakako dogodit ako se dozvoli NS na vodi. Ovo iud vidi da je ovo kopiranje kkretenzma iz Begea. Amsterdam nemoj porediti sa tim ludilom.
  • Paja

    18.10.2020 15:29
    Nsh2o
    Nažalost, plašim se da se ovo potpisima neće rešiti, a ovaj napaćen narod nema više kičmu za nešto radikalnije. Oni igraju prljavu igru, a vi biste da ih zaustavite potpisima..jako teško.
  • uint_32

    18.10.2020 15:26
    Dragi jogari
    E ima da može! Narod se pita.
  • Igor

    18.10.2020 15:19
    Svaki grad izlazi na obalu ako je ima.Ne vidim sta je tu sporno.
  • K2

    18.10.2020 15:15
    Pričam ti pricu
    Ko od vas ne bi voleo da ima stan u Beogradu na viodi? Da nije možda bio lepši onaj krši kom koji je bio na tom mestu pre toga ? Ko nije bio nek ode sto pre i nek se prošeta pa onda nek formira mišljenje o svemu... videće jedan jako lep i skladan kompleks sa prelepo uredjenom obalom... opozicija koristi taj izrad( Beograd na vodi) kao mantru za nešto sto ne valja i sto nije dobro s ustvari je sve to sušta suprotnost od toga... i sve zarad jeftinih politickih poena i zamračivanja naroda... kao sto rekoh prosetajte malo do tamo pa ćete videti da to i ne izgleda toliko loše koliko bi neki voleli da bude...
  • Patak

    18.10.2020 15:12
    Nedamo kamenicku adu.nikako
  • Inspektor Višekruna

    18.10.2020 15:10
    Kako će?
    ova glupost uticati na zagađenje u gradu?
    Više zgrada u priobalju = slabije "provetravanje" grada?
    Ima li na vlasti pismenih?
  • Navijaci Partizana

    18.10.2020 15:04
    Treba gra ruku na srce, ono tamo bas lose izgleda. Ne razumem ljude, kome smeta ulepsavanje i urbanizacija grada, samo da bude dovoljno parkinga i zelenila.
  • Vaske

    18.10.2020 14:48
    Dolazim sutra po 10 primeraka za mene i komsiluk, ide zime, novine su idealne za potpalu, komsije ce se obradovati.
  • Vlada

    18.10.2020 14:46
    @Mileta

    'Gari' bile su i garaže isplanirane pa su se pokupili glavom bez obzira.
  • Djordje

    18.10.2020 14:24
    Podrska!
    Podrska za nas Novi Sad!
  • Liman

    18.10.2020 14:20
    Neka ,ne,ne i ne
    Neka bratilja,Galens ,Vučević i Dodikovi grade Srpsku na vodi,a naš Novi Sad neka ostave na miru...što dalje to bolje....
  • Hublo

    18.10.2020 14:14
    Probudiš se ujutru, a sunce ti zaklanjaju neboderi tik uz nasip.
    Dunavu tu verovatno prići nećeš moći, osim ako ne živiš u kompleksu 'Novi Sad na vodi'.
    Ljudi koji žive sa sremske strane će tada imati isključivo pogled na kompleks 'Novi Sad na vodi'.
    Buknuće Telepske kanalizacije i podzemne vode.
    Ptice, žabe, zmije, nutrije i ostatak životinjskog sveta moraće sebi da traže novi dom.

    To kako znam ja, znaju i oni koji lobiraju da se ovako nešto izgradi. Koliki bol u genitalnoj regiji treba imati pa nastavljati sa ovim naumom? Klasično nečoveštvo i zlostavljanje drugih. Ubice, ali na rate i polako. Vama i svima vašima, sve najgore u životu želim.
  • Đura

    18.10.2020 14:08
    Puna podrška.
  • Sale

    18.10.2020 13:56
    Dalje nećeš proći
    Podrška! Moraćemo se ozbiljno aktivirati, pa kom obojci, kom opanci. Ako pustimo da rade šta hoće, sabiće nas u rupe i hraniti kao pacove.
  • mm

    18.10.2020 13:50
    ne
    ja sam da se to izgradi i da selo NS lici na grad ..podrska za NS na vodi
  • попара

    18.10.2020 13:46
    ...
    Bravo. Vidimo se sutra posle 12. Imate moj potpis.
  • Mileta

    18.10.2020 13:42
    Mileta
    E veću glupost u zadnjih dve nedelje nisam čuo. Vidi gari sve može i biće sagrađeno...kakvi bre potpisi i ostale gluposti. Ajde nezamajavajte ove penzionere kada je projekat već urađen a pre neki dan počelo je dase parceliše. Ma gari nebudite smešni zaista više.
  • PoP

    18.10.2020 13:30
    Samo nazadno
    Pristalica sam legalizma i da sve bude po propisima kako Zakon propoveda, ali...
    Meni ovo sve zvuči jako ispolitizovano.
    Zar mislite da će investitor/i dozvoliti da se grad i njihova investicija u nekoj budućnosti poplavi?
    Mi stari Novosađani se još uvek sećamo kakav je bio potez pored Dunava na mestu današnjih Lomana.
    Uostalom, imamo puno primera u Svetu gradova na reci koji su prelepi i pre svega funkcionalni. Recimo, Melburn, Amsterdam, Budimpešta, i td.
    Ja sam za to da se gradi i grad razvija, da nam Štrand i skrnavi splavovi na Ribarcu ne budu jedini izlaz na Dunav, da ne govorim o za postavljeno Sremskoj strani.
    Potrebno je sve Ispratiti da bude legalno i urbanistički uređeno, a ne samo politički biti protiv.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna