Autor: 021.rs

Novi Sad
21.10.2020.
10:12 > 12:30
Direktor JP "Urbanizam" Dušan Miladinović rekao je da će uređenje priobalja Dunava biti jedan ekonomski "bum" za Novi Sad.
  • /

    24.10.2020 16:35
    /
    @Gari
    zove se prisajedinjenje
  • Gari

    24.10.2020 14:38
    evo ga opet
    Da, drobimo đabe,voleo bi da mi neko objasni kako se zove nešto ili neko kada počne da ruši vaš grad (pošto sam novosađan od pradede i više)..dakle ruši vaš grad ,uspomene ,mladost ruši nešto gde ste vek proveli ,nameće vam svoju kulturu,dovodi svoje sunarodnike koji ne prezaju od ničega,a vi kao starosedeoc polako nestajete i nema vas zajedno sa svojim gradom....kako se to zove !!?? invazija,okupacija u 13 slika...postoji li ime za to da izuzmemo korupciju i zauzimanje Fruške gore od strane tih, kako se zovu ti i to što rade.
  • ciga

    24.10.2020 10:35
    ns
    Plašim se da mi ovde džabe drobimo !
  • Saša

    23.10.2020 08:28
    Zašto?
    Zašto bi mojim parama uništavali naše zelenilo. Taj potez je jedina zelena oaza u gradu. Sve ostalo je betonirano. Deca više ne znaju ni kako izgleda svinja, krava, koza, a uskoro će i drveće viđati samo na slikama. Tu ima i zaštićenih vrsta ptica i životinja, i bukvalno je pravi mali raj na zemlji u sred Novog Sada. I sad bi to da uništava neki investitor i još da mu ja od mog poreza koji plaćam, uredim zemljište za gradnju. E pa neće moći!
    Zaista na znam da li svi ovi koji prave ovakve planove imaju decu i da li ta deca i njihova deca treba da žive u betonu i smradu od automobilskih gasova? Da li uopšte misle o tome ili je jedan život, pa da se zgrne što više para i da se uništi za trajno sve što se može uništiti!
  • Perica

    22.10.2020 22:28
    Da te pitam
    Kak to da par vikendica od lakog materijala u koritu ugrozava reku Dunav a stambeno naselje predvodjeno da udje u tok reke ne ugrozava vodostaj. Voleo bih da vidim sta ce sutra urbanista Dusan reci gradjanima Adica i Telepa kada se izgranjom tog stambenog naselja u reci Dunav podignu pozemne vode i ugrozi njihova imovina. Gradjani moraju traziti unapred pismene garncije od nadleznih i investitora ili zaustaviti gradnju.
  • Crni Bemve

    22.10.2020 14:02
    Likovi koji budu imali 3000 evra po kvadratu sigurno neće tolerisati mene i moju decu da se vozimo biciklom i sedimo ispred njihovih pošteno stečenih luksuznih stanova.
  • Limanac

    22.10.2020 07:48
    @Arhitekta
    Pitanje za arhitektu:

    Zašto je menjan urbanistički plan, koji je predviđao sportsko-rekreativne sadržaje na celom potezu od Štranda do Šodroša, a sa uključenim brodogradilištem, mornaricom i Ribarskim ostrvom?
  • Musaši

    22.10.2020 07:07
    Investitor kupio za male pare plac, sad će iz budžeta grada da mu se napravi dolma, a plac povećao deset puta vrednost...
  • Gramzi - Bagins

    22.10.2020 06:52
    "Bum"? Znajuci SNS kadar, pre ce biti "tras"...
  • Toma

    22.10.2020 06:46
    ma hajde
    Ono kako seljaci zamišljaju napredak.
    Ne može.
  • Oko sokolovo

    22.10.2020 06:17
    Čime se bavi ova osoba
    Kaže g.Miladinović porašće sigurno cena kvadrata na toj "bum"lokaciji.Pa čime se bavite.g.Miladinoviću.Prodajom stanova unapred ili uređenjem grada.Izglefa ovim prvim najvišr i za račun Galenss i ostalih oklen bizmismena.Sram te bilo.
  • Vule

    22.10.2020 05:55
    Jel sam ja ovo dobro razumeo?
    Svi mi plaćamo novi nasip, a neko dobije tu da gradi ?
    Jel to Superhik usao u gradsku vlast?
  • Darko

    21.10.2020 22:51
    Kada će se rušiti ono ilegalno naselje u koritu reke, na Kamenjaru?
    Tamo samo što soliter od 15 spratova i stadion ne niknu.
    A na keju drama obnoviti usahnuli zeleniš.
  • Boco

    21.10.2020 22:05
    Novi sad ne sme dozvoliti da nam dodik, andrej i vucevic unistavaju grad
  • /

    21.10.2020 21:47
    /
    dokaz srpske samodestrukcije:
    za ns na vodi su bas oni koji izdaju, parkiraju camce i skuterisu se na tom delu priobalja
  • Zile

    21.10.2020 20:18
    Kreativnost i volja
    Totalna bezidejnost i bezobrazluk. Treba spojiti lej, strand i nastaviti statu prema kamenjaru i time dobiti ozbiljnu deonicu za setnju, voznju biciklova i rekreaciju. Sodroa i taj deo treba urediti poput Ade u Beogradu ili Jarun u Zagrebu. Shvatite da obican covek treba da ima prostora da ide opusten da proseta, bez para, bez sredjivanja, da moze da se opusti i relaksira. Ne treba sve gledati samo ekonomski. Treba ostaviti zelenilo. Limanski park je katastrofa, unisten. Stanite na Most slobode i gledajte park, nema krosnji, skrozogoljen. Za mene je park suma, kad udjes da si natkriven u senci krosnji i drveca, a ne siroke staze i po koje drvo. Uze staze, dosta klupa, neki stolova svuda postavljenih i gomila drveca je park. Da se oseti malo divljine, malo prirode. Treba poseci drvece na keju uz samu reku da se vidi reka dok setas, a ne da su ga zapustili i sad ne vidis Dunav. Treba rascistiti i srediti ribarac, rascistiti siblje i postaviti travu, malo urediti drvece, ali sacuvati ga. Srudentski park bih dao svim studentima da ga urede-gradjevinci i umetnici da kreiraju neke klupe, ovi sa fitomedicine i poljoprivrednog da kazu koje drvece, rastinje, cvece, zbunje, ovi sa elektro faksa da urade osvetljenje itd. Malo kreativnosti i volje.
  • Ja

    21.10.2020 20:13
    Prva zona
    Direktore prvo zavrsite blatnjavu ulicu Stevana Doronjskog.
  • Симеон

    21.10.2020 20:12
    Нека одзвања бум
    Грађанима Новог Сада треба сваки дан да одзвања у главама да живе у граду који је на последњем месту у Европи по количини зеленила према броју становништва!
  • B

    21.10.2020 20:04
    bumbar
    pa zar ste toliko nedokazani lopovi uradite nešto korisno
  • Jovan

    21.10.2020 19:34
    Lopovi
  • GariNS

    21.10.2020 19:32
    Ne moze
    Ako pogledate satelitski snimak, ada je jedina oaza zelenila sa ove strane Dunava. Treba spreciti i uredjenje priobalja, jer je to korak ka betonskim kompleksima. Ova lokacija treba da se sacuva, pa jednog dana kad bude bilo novca i volje da se napravi nesto poput Ade Ciganlije u BG. Ovi nepismeni sto se gade komunistickih stanova sa vlaznim fasadama, nek grade sto dalje od vode, tipa Jugovicevo i prema Veterniku.
  • Đura

    21.10.2020 19:15
    Ostavi ti obale Dunava svima nama a pravi BUM na nečemu što je samo tvoje.
  • Baba

    21.10.2020 18:48
    O'Upštipcima
    Šta sam snila?
    Da postoji zakon koji se primenjuje i po kojem ne sme da se smanjuje procenat zelenih površina u gradu ako se ne obezbedi adkvatna zamena u blizini.
    I to je sada san.
    Jer sam u Srbiji.
    Nisam u EU.
  • Remus

    21.10.2020 18:40
    SNS glasač21.10.2020 • 17:20
    Obračun sa mafijom
    Predsedniče reaguj i hapsi građevinsku mafiju!
    Glasao sam za tebe, jer si obećavao obračun sa mafijom, a ona nikada jača.

    Hapsi predsedniče mafijaše, koji prave urbicid od našeg lepog Novog Sada!

    Mislis da bi Predsednik trebalo da se bori sam protiv sebe? Da li shvatas da je to neprirodno, nemoguce i da se odnosi samo na glasace SNS-a preko 65 godina i manje od 5 zuba u glavi? Da li si u toj kategoriji?
  • pročitajte

    21.10.2020 18:18
    pročitajte drugu knjigu. Nije Donald Tramp jedini pisac, a čak je i on bankrotirao posle njegovog projekta "uredjenja ružnog priobalja".
  • Vasa

    21.10.2020 17:56
    Vasa
    A ko sve vas uopšte nešto i pita...niko. Nemojte se paliti kada niste bili nitićete biti nizašta. Komunisti vam dali stanove i previše vam je to. Živite u tom sivilu ovo je 21vek treba se graditi,rušiti staro,bitan je novac. A kako je bilo starosedeocima ovog grada kada su vaši dedovi otimali placeve od njih dabi pravili stanove iz kojih kuckate sada poruke pa nije im bilo sigurno lepo. Ma rušite sve i strogi centar srušite a ne da gledamo stare i vlažne objekte koji se sami neuruše napravite grad za 21 vek od koga će svaki normalan čovek imati zaradu a tusu svi na dobitku. Bravoooo...
  • Astronaut

    21.10.2020 17:49
    Nahrani majmune...
    Molimo dotičnog da ne dira Novi Sad neka pravi BUM u svom dvorištu.
  • Kerefeke

    21.10.2020 17:49
    Ostrva u moru palms i world ispred dubai- a su isto tako nasuta da bi se dobilo gradjevinsko zemljiste. Ali to su finansirali privatni investitor ne emirati z budzeta zemlje. mada su prebogati
    A ovaj bi da od nasih novaca (budzet grada) naspe dunav kako bi dobio 160 hektara gradjevinskog zemljista. To su cifre koje nijedan investitor ne bi ulozio.
    I onda ce to prodati povoljno dodiku tj galensu. A dodik ce to kupiti novcem sto aca srbin daje rep. srpskoj kao nepovratnu pomoc iz budzeta republike u koji i mi iz pokrajine tj novosadjani isto uplacujemo.
    Ispadne da av i dodik besplatno kupuju i grade jer za sve to nepotrose ni dinar iz svog dzepa.

  • Stojan

    21.10.2020 17:38
    Jos jedan bum na Bocarinom racunu, nista drugo
  • SNS glasač

    21.10.2020 17:20
    Obračun sa mafijom
    Predsedniče reaguj i hapsi građevinsku mafiju!
    Glasao sam za tebe, jer si obećavao obračun sa mafijom, a ona nikada jača.

    Hapsi predsedniče mafijaše, koji prave urbicid od našeg lepog Novog Sada!


  • 021

    21.10.2020 16:42
    ZA KOGA? Bahate snsovce ! Galens, drugorodjeniav i milos pune dzepove.
  • Milan NS

    21.10.2020 16:27
    Ma vidi ga!
    Kao i njegov predsednik "otvaraju se radna mesta". Od kada je posao direktora Urbanizma da priča o ekonomskoj politici??
  • NSCZ Liman

    21.10.2020 16:22
    "Dođu tako vremena da pametam zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati"
    DILETANTI, upropastili ste nam grad, i ne stajete, dokle više?
  • arhitekta

    21.10.2020 16:20
    Ako hoce da napravi za gradjane onda neka samo urede prema sadasnjem planu uredjenja priobalja koji je sasvim dobar.
    Ovaj cirkus koji oni hoce da naprave je ekonomski isplativ samo za one koji ce da pokupe kajmak. Za grad je katastrofa.
  • Duman

    21.10.2020 16:19
    SRAMOTA
    Dušane , sram te bilo !
  • Sodros

    21.10.2020 16:08
    Nama treba enoloski hum i spasavanje ono malo zelenila sto je ostalo
    Sodros je jedna oaza zelenila i biodiveziteta to treba da se zastiti a ne da se betonira
  • Manjifiko

    21.10.2020 16:07
    Da li je ikad navedeno koliko para je i gde potroseno od prodaje placa za Promenadu. Nije. A kad od zemlje koju kupuje Galens. Njje. E pa ni od ovoga nece grad a jos manje grafjani osetiti boljitak
  • Kaja

    21.10.2020 15:46
    @Dunavac
    Moze taj deo grada da se uredi a da se ne zidaju soliteri. Ne mora Galens da zida bas na svim atraktivnim parcelama. Neka Grad napravi park koji bi bio dostupan svima. Koliko para je Grad do sada zaradio od PDV-a od prodatih stanova. Mogu malo da ugode i nama gradjanima a ne samo investitorima.
  • /

    21.10.2020 15:30
    /
    gde ce marina za ovaj olos koji ju je 2x pokrao samo da ne bi imali kupaliste vec ns na vodi
  • Noj(e)

    21.10.2020 15:29
    Kuda plovi ovaj brod
    Buuuum! Uzimala, davala.
  • Milan

    21.10.2020 15:22
    AHA
    Ja ne znam zasto ovi naprdnjaci samo govore kako mi toboze autonomasi nista ne znamo bez njih, kako oni nama sve sagradise a mi opet nista ne znamo. Porucujem im da ostave ovaj grad nama koji ga volimo bad takvog kakav jeste bio pre njihovog dolaska a da oni svoje graditeljske ideje sprovode po Bosanskim selima odakle su i dosli...A mi cemo se lako snaci i bez njih...
  • Ivam

    21.10.2020 15:09
    Podržavam u potpunosti, ali da novi nasip ne ide ispred brodogradilišta, odnosno da ga zaobidje. Sami rekli da je to samo 3% povrsine celog placa, sto znaci da nece bitno uticati na ceo identitet i funkciju novog priobalja, ukoliko ostane skrajnut.To je uostalom privatna firma,a bukvalno ste samo zbog nje pokrenuli citavu pricu novog nasipa.Stvarno mislite da je ok, da gradjani NS-a placaju nasip Galensu
  • Singer

    21.10.2020 15:08
    The Problem
    Naaajveći problem je što je VOJVODINA još uvek deo Smrdije.

    Ništa drugo...
  • Zokins

    21.10.2020 15:08
    kamnalizacija
    A kanalizacija će ići pravo na Štrand i eto nama čistoće i higijene kada prava kuga počne da hara ovim gradom zbog prevelikih apetita siledžija na vlasti!!
  • Alf

    21.10.2020 14:57
    skromno
    Bice to ekonomski bum na njegovom tekucem racunu.
  • Pera Detlić

    21.10.2020 14:57
    ARGUMENT
    Grad mora da napreduje. Odjednom svi se nešto zabrinuli za "Šociku". Koliko ja znam na obodu "Šocike" noću su savesni građani istovarali šut. Što se i danas vidi. Koliko ste zabrinuti ljubitelji prirode i "Šocike" bili da očistite taj rukavac. Nekada je Ribarsko ostrvo bilo ostrvo a sada zbog ljudskog nemara je samo poluostrvo. dajte da se na tom mestu napravi nešto lepo na šta ćemo svi biti ponosni.
  • Pera

    21.10.2020 14:51
    Ovaj bolje da se pokrije ušima i zakiti Pupin palatom!
  • Patak as

    21.10.2020 14:49
    Nedam svoj plac na kanenjaru.moze uz stancinu mako vecu.
  • Kaja

    21.10.2020 14:48
    Da li su investitori dobili saglasnost od JP "Vode Vojvodine"? Ta informacija je veoma bitna, jer ako stručnjaci koji rade u JP "Vode Vojvodine" daju dozvolu za izgradnju kompleksa moraju svojim imenom i prezimenom da garantuju za bezbednost Novog Sada.
  • Duma

    21.10.2020 14:47
    Goca
    Ovaj covek je najgori direktor Urbanizma od osnivanja.Bez strucnosti elementarnog znanja o urbamistickom planiranju poslusnik SNS i Milosa Vucevica clan raznih komisija i odbora koji se placaju vecito sastanci vodjenje firme prepustio nekim zenama koje mu se dodvoravaju a o urbanizmu veze nemaju.
  • Maja

    21.10.2020 14:34
    Neće moći
    Pa da, ekonomski bum za tvoj, sns-ovski i Galensov novčanik.
    Sram da vas bude, uništili ste ovaj grad sa zgradurinama, uništavate zelene površine kad god i gde god stigne. Sad ste se i na Dunav nameračili.
    Pare su jedino što vas zanima, a ne razvoj ekonomije i radna mesta.
    Već znamo šta se dešava u BG, ne dajmo da i ovde to urade!

    Ljudi uključite se ovo, ne dajte da nam uništavaju grad. Pratite dešavanja, dolazite na akcije, dignite svoj glas.

  • Bote bote ja

    21.10.2020 14:27
    Podriguša
    Botujem ja, botuješ ti, botujemo mi zbog ljubavi prema njegovim obećanjima za sendvič sa praškom šunkom, a ne podrigušom...
    Nakon vas ni kamen na kamenu od prirode ostati neće...
  • Јое

    21.10.2020 14:24
    Бум!?
    Биће "бум" нама новосађанима, када поплива Нови Сад при првом већем водостају Дунава.

    "Економски" ће бити вама и то не сумњам.
  • botovi

    21.10.2020 14:16
    Režimski botovi ručkili sendvič sa podrigušom pa evo ih u akciji da stvaraju privid drugačijeg mišljenja.

    To pokazuje kome je u interesu ovakvo uništavanje NS-a i prirode i staništa za životinje.
  • Dunavac

    21.10.2020 14:16
    Samo gradite!Ne mogu da verujem da nekom odgovara postojeće stanje!Ovoliko pakosnih i zlonamernih komentara za svaku ideju u gradu???Nadam se da će se urediti i ono ruglo preko puta škole gde su zapuštene Neimarove barake.
  • junak

    21.10.2020 14:16
    nije
    @Nema problema
    tj @pokvareni zlokobni botu
    Nije stvar u tome da li novosadjani nesto zele ili ne.
    Stvar je u tome da novosadjani ne zele da im se unistava pravo na zivot - tj pravo na vazduh i prostor.
  • pajo patak

    21.10.2020 14:15
    biće BUUUM
    za ceo Novi Sad kada naraste vodostaj Dunava.
  • Nimbus

    21.10.2020 14:06
    ... i ekoloski "tras"
  • Žare

    21.10.2020 14:02
    Samo meni?
    Da li je moguće da nikom ne smeta uzurpacija Kameničke ade, postavljanje ograde na tzv.
    parcele i izgradnja kojekakvih objekata na istim. Ne može se više prići obali koja je javna.
    Nikom ne smetaju splavovi po Ribarcu, koji su bez dozvola i ubijaju muzikom Sremsku Kamenicu. Da bi se parkirala ekipa koja dolazi na splavove, posečeno je stotine stabala, a na mestu trave rasut tucanik.
    Ni meni se ne sviđa projekat NS na vodi, ali da je sada lepo i prirodno, nije. Potpuna anarhija.
  • zoki

    21.10.2020 14:01
    nece proci
    Ovo je bukvalno ono kad ne znas sta da kazes, malo si sateran u cosak i onda pricas kojesta.. Argumenti smesni... Da nemamo zilion ranijih primera oko obesti gradjevinske mafije mozda bismo jos i progutali ovakvu pricu. Ovo ne pije vodu. Stop ekocidu i urbicidu!
  • junak

    21.10.2020 13:54
    kakve veze
    Kakve veze ima urbanizam sa ekonomijom?
    Molim Vas, gospodine direktore, da mi to objasnite. Jer sam glup izgleda.
  • vašar u bečkereku

    21.10.2020 13:53
    Laloši izvolite u Suboticu ako vam se NS više ne sviđa. U Subotici su idalje vaša Austrougarska braća. pozzz
  • Ilija

    21.10.2020 13:49
    Pored ovakvih umova,
    bice jos raznih bumova,
    jer za ovakav bum,
    ne treba ni pamet ni um.
  • Ns

    21.10.2020 13:44
    Opet ista prica: oni hoce nam preporode grad, a mi smo glupavi, pa to ne shvatamo. Bice da je istina: oni hoce da se ugrade i obogate, a gradjanima da otmu prostor za razonodu i uzivanje.
  • Neko

    21.10.2020 13:35
    Samo kazem
    Kako doticnom nije palo na pamet da razvija "pluca grada", da napravi strucnu analizu unapredjenja zelenih povrsina na pomenutom potezu, da isplanira tematske parkove, botanicke baste, klupe i setalusta uz obalu...mogao bih nabrajati do prekosutra.
    Sram ga bilo izjave i to kako gleda u oci narod i prica neistinu!
    Narodu je prekipelo, i sve ce teze ovakve stvari prolaziti, zapamtite. Narod hoce kvalitet!!!
  • Dule

    21.10.2020 13:29
    O kakvom ekonomskom bumu i radnim mestima prica, jedina radna mesta tu ce biti u usluznoj delotnisti ako planiraju da prave turisticku atrakciju, niti industrije, niti banaka, niti informacionih tehnologija, niti istrazivackih centara tu nema u planu. Stanovi za folkere i IDJ spotove jedino. Nikome to ne treba. Gomila skupih kvadrata koje nicemu ne sluze. Ovaj covek deluje nekompetentno da prica o znacaju ovog najavljenog projekta. Naucite svoje kriminalce da peru novac na drugaciji nacin, stvarno ste glupi svi redom u SNS-u.
  • @Deks

    21.10.2020 13:14
    Vojvodina radi, NS se ruši i graducka (uz neizbežno uništavanje srednjoevropskog i prirodnog nasleđa), a baš svojski se gradi isključivo Beograd.

    Kad smo već kod građenja BG na naš račun:
    Izgradnju Žeželjevog mosta (od državnog značaja) platile su EU, Vojvodina i NS (ništa republika).

    A za gradnju nekoliko BG mostova se zadužuje cela država.

    Mi plaćamo i BG i NS mostove, a BG plaća samo BG mostove.

    Eto, kad vi skrećete sa teme uništavanja prirode oko NS, moram i ja.

    Nadam se da ćemo sačuvati NS i prirodu.
  • Nema problema

    21.10.2020 13:14
    Ako novosadjani nece prebacite projekat u Apatin
  • vsns

    21.10.2020 13:12
    imam turisticku atrakciju Petrovaradinsku tvrdjavu koja zjapi.... al ocito ove botove samo betoncina i nesto novoizgradjeno moze fascinirati....
  • Turizam

    21.10.2020 13:10
    Pre nego što krenu da se "peru" pare kroz megalomanske projekte zašto se ne uredi postojeće. Kej, sa prelepim pogledom na tvrdjavu i Dunav, postalo se smrdljivo smetlište koje je otvoreno za opijanja i bahanalije do ranih jutarnjih sati. Prva slika turista koji dolaze sa brodovima koje krstare Dunavom. Novi Sad je JEDINA zemlja u Evropi koja svoje otpadne vode direktno izručuje Dunav. Onda prošetamo oronulim Dunavski parkom, pa do grada sa prljavim ulicama i išaranim fasadama. Gradi se neplanski na sve strane. Raskopane i rasturene ulice se ostavljaju da mesecima zjape bez radnika. Dižu se višespratnice na mestima gde su bile prizemne kuće. Naravno bez adekvatnih parkinga, zelenila, igrališta za decu, terena za sport... Obidjite samo novoizgradjene zgrade, pogledajte gde nam se deca igraju... Ovde više nema ni plana ni razuma. SREDITE POSTOJEĆE, BUDITE DOMAĆINI OVOG GRADA, A NE SLUČAJNI NEZAINTERESOVANI PROLAZNICI. KAKAV ŽELIMO GRAD ZA NAŠU DECU, UNUKE.....ZAPITAJMO SE
  • VladaN

    21.10.2020 13:05
    Vučić bi svoju..
    .... bombastičnu najavu obračuna sa mafijom mogao da započne od ovih likova koji guraju ovu urbicidnu priču.
  • Telep

    21.10.2020 13:02
    Haotizacija Novog Sada
    Ovako kako je do sada urbanizovan Telep i "podizan kvalitet života" predstavlja kriminal. Investitorska-Galens gradnja je dovela velikog broja novih stanmbenih jedinica, koje nisu praćene ni dovoljnim brojem parkinga, a da ne gooovorimo o zelenim površinama, parkićima, igralištima za decu i omladinu. Dovoljno je samo uporediti Novo Naseeje koje je planski gradjeno sa Telepom pa će svima biti jasno koliko je (urbani)Telep nehumaniji i haotičniji za život.
  • Djordje

    21.10.2020 12:57
    Lud zbunjenog!
    Aha, posto NS inace nema sta da ponudi turistima, pa im trebaju Dodikare da im se dive. Ups, pa da, srusili ste trscare, Banku, pustate sve da propada. A to kako ce Telep biti uredjen, to se vec vidi. Nigde parkinga, zgrada svaka za sebe, ruznija do ruznije. I sad cete vi da napravite ekonomski bum. Cine, Bugarskim turistima? Foliranti! Ja ne xivim na Telepu pa cim padne veca kisa ceo kvart mi se poplavi, sya ce biti kad pocneye vase strucno zidanje. Bolje resite smrad po kvartovima gde kanalizacija ne moze da primi 20 stanova parceli jedne kuce. Pola grada vam smrdi na kanalizaciju i vi pricate o ekonomskom bumu.
  • The Lalosh

    21.10.2020 12:55
    Sitnica
    Da li su stanari okolnih ulica pitani o tom planu i šta su odlučili?
    Ili je to odlučio neko umesto njih?

    Ne bih voleo da sam kupio kuću u blizini baš zato što volim da mi je malo "divljine" u neposrednoj blizini, pa da posle par godina saznam za plan da se sve to urbamizuje.

    Ali, ako sam u manjini i ostale komšije to žele, ne ostaje mi ništa drugo do da se pakujem lagano...
  • Špijun

    21.10.2020 12:53
    Sramota da vas bude
    Kako direktor JP "Urbanizam" na perfidan način brani interese kriminalnog kapitala.

    Sve će se poremetiti, počev od eko-ravnoteže, pa do uništenja mira i tišine hiljadama vozila koja će odlaziti i dolaziti.

    Poslušnik, klimoglavac.
  • bora

    21.10.2020 12:53
    betoniranje
    Ako su ekonomski bum kladionice,kafici onda u urbanizmu mnogi imaju
    promenadu u glavi.Ne spominje niko misljenje zavoda za zastitu prirode.
    Njihovo misljenje je mnogo vaznije od ekonomskog buma.Prblem Evrope
    i Dunava je betonirana obala Dunava,oni to priznaju i ne mogu da isprave gresku.



  • Bane

    21.10.2020 12:51
    Samo gospodina pitajte nesto o zoniranju ako je uopste upoznat sa tim terminom. Gde se radi a gde zivi u tom projektu da bi bio taj ekonomski bum? Da pretpostavimo, lokal na prizemlju a stanovanje iznad lokala pa tako celim redom. Znaci ekonomski bum je to sto ti ubace mesaru u lokal pa slusas sataru od 6 ujutro posto je blok gradnja bez zvucne izolacije. A do mesare kladionica. To je njihovo vidjenje ekonomskog buma i luksuznog zivljenja.

    Mozda on misli na bum ovih sto zidaju da ce lepo da operu prljave pare izvucene iz drzavno privrednog kriminala a stanove ce kupiti oni koji moraju jer rade sa partijom ili oni iz Austrije koji imaju prljave pare od trgovine narkotika i ljudi. To bas lepo funckionise na Bulevaru Evrope i cosku Maksima Gorkog i Bul Oslobodjenja, sve rasprodato jos u izgradnji a uvece ne svetle tri stana u celoj zgradi ali zato cela zgrada oblepljena papircicima da se stanovi prodaju. To ce biti i Novi Sad na vodi, kvart duhova a sve rasprodato.
  • Komšija Ostojić

    21.10.2020 12:48
    Koji je moj deo?
    Neću da me prevarite
  • Bum Bum

    21.10.2020 12:46
    Ne za dzep, za kreditnu kartu
    Da, biće BUM, ali za one koji se ugrade, a mi ćemo opet umesto zelenila gledati staklo i metal.
    Sjašite i idite odavde.
    Nemojte više, zaista nemojte, sve se skupilo, bes, jad, bespomoćnost, nemogućnost budućnosti. Ne treba više izazivati, nikom nije u interesu da dođe do eskalacije, posebno u drastično lošim ekonomijama poput naše.
    Jer naša ekonomija je Tigar ali na rečima političara, ali ne i na umu i rečima nepristrasnih ekonomista.
  • Deks

    21.10.2020 12:45
    Vojvodina radi, Novi Sad se gradi.
  • g pen

    21.10.2020 12:44
    Jel Urbanizam ima neke veze sa dodikarom i svim ostlim neurbanistickim haosom u Novom Sadu?
  • Lustrator

    21.10.2020 12:41
    Ekonomski bum?
    Pre će biti ekološki buuuum!
  • Aleksandar

    21.10.2020 12:37
    Beton
    Mafija korist samo bogatima, ko vam je branio da čistite, održavate, uređujete zelenilo, ceo prostor do sada?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna