Autor: 021

Novi Sad
25.11.2020.
08:40 > 08:41
Dan Vojvodine, obeležava se danas, 25. novembra, a ove godine, u odnosu na prethodnu, izostaće brojni programi usled epidemije virusa korona.
  • Komifo

    30.11.2020 12:17
    @Marko

    Slažem se, ovde jesu najglasniji botovi iz komšijskih zemalja koji su ovde nabili gu*ice da nadrisrbuju.
  • Joj

    30.11.2020 11:42
    Da oce bit
    Samostalna...pa kukuruz i djetelinu...a ko okokokuce koprivu ima da pasemo...ko Montenegrini u "samostalnoj Montenegro"..a Bogumi i Hrvati nisu daleko....da koprivu beru........
  • Probudite se!!!!

    28.11.2020 23:47
    Bila jednom jedna žitna, bogata Vojvodina. Vojvodina domaćinska, lagana, kulturna i fina. Bila jednom jedna ravnica sa tri srca Bačkom, Banatom i Sremom. Bila jednom jedna hranilica Evrope. Biiiilaaaa jeeeednooom.....
    Dragi moji Vojvođani, ne daju nam da tu legendu oživimo i vratimo Vojvodini stari zlatni sjaj!!
  • Marko

    28.11.2020 21:03
    Живела нам Војводовина Србија!
    Хаха, сјатили се сви ботови из "комшијских земаља" да ослободе своје комплексе и мржњу према Србији јер им ова вест дође као сјајна прилика за краткотрајни ужитак. Не можеш прочитати паметан коментар од дежурних тровача. Живела нам Србија и ако Бог да, једног дана да славимо ослобођење Барање и Илока јер су то такође наше српске територије које су комунисти поклонили Хрватској.
  • /

    28.11.2020 15:14
    /
    spominjete nesto slavoniju a zaboravili ste da je vovodina isla do sumadije
  • dz0

    28.11.2020 08:53
    Ni jedan jedini autoput a svuda ravnica. E bar da smo se prisjedinili, u Srbiji svako selo dobilo novu cestu a kod nas kineski otpad zagadjenje izbeglice dileri kriminal. Vojvodina je danas geto Beograda, doci ce i tome kraj.
  • Komifo

    27.11.2020 11:37
    @dijasporac

    Jeste Vojvodina je baš zaostala, zato se tu sliva bašibozuk iz svih balkanskih pri*dina, jer je tamo sjajno a ovde je čemer.
  • Novica

    27.11.2020 10:42
    @dijasporac
    Koliko god ti i ostali patriJote pokusavali vestacki pod pritiskom da drzite tu zajednicu to ce ona biti sve dalja od Srbije i bliza nezavisnosti. Nacionalizam i centralizacija odlucivanja samo pojacava taj proces. Centralizacija i stvarno odlucivanje o novcu, uticaju i moci rusi institucije koje autokrate pokusavaju vojnim putem i silom da nadoknade (sto se pokazalo da ni svetske imperijalne sile ne mogu). Vucic a ocigledno i ti mislite da putnom/zeleznickom infrastrukturom se moze odrzavati/pojacati veza (mozda geografska moze). To se pokazalo u istoriji kao potpuno pogresno razmisljanje. Visedecenijsko unistavanje institucija i ispiranje mozga mora jednom doci na naplatu. Takodje stavljanje gradjana u poltronski/poslusnicki polozaj (bez gradjanskih sloboda i prava) radja odbrambeni mehanizam separatizma. Cena toga ce biti teritorijalna nezavisnost. Ja znam da je to istina koju vi patriJote nezelite/necete da cujete/vidite/razumete, ali sami su za to krivi svojim silovanjem i trovanjem nacionalizmom. Iste greske su se ponavljale na Balkanu i sa SFRJ, Titom, Milosevicem, Crnom Gorom, Krajinom,.... i posle svega toga opet pravimo iste greske jer smo kao narod bez samokriticnosti sklon narcisoidnosti do krajnjih granica, optuzivajuci (ne)svesno uvek druge za svoje sopstvene greske. Zato uvek placamo najgoru mogucu cenu.
  • Leopold

    27.11.2020 09:32
    @dijasporac
    Da stvarno u Srbiji pre sjedinjenja bese sve med i mleko, srebro i zlato, svila i kadifa a onda kobna greska i odose silne pare u taj zaostali kraj. Moracemo uvesti dan zahvalnosti i dan izvinjenja matici sto su slupali tolike pare u nas. Sram vas bilo, pitomac.
  • dijasporac

    26.11.2020 23:57
    @Eugen
    Neverovatno je koliko su ljudi u NS ograniceni na svoj prostor, uopste ne vide dalje od Petrovaradina, lokalsovinizam nigde u Srbiji nije toliko jak kao u Ujvideku a time guse ostatak Vojvodine misleci da ih moraju slediti. Pri tome su najveci lokalsovinisti oni koji su u maksimalno jednoj generaciji rodjeni u Vojvodini, socijalisticki isprani mozgovi.

    A u isto vreme imali ste peticiju u Pancevu da se taj grad prikljuci Beogradu, u staropazovackoj i pecinackoj opstini postoji slicna inicijativa, jednostvano ljudi gledaju sta je njima blize, vaznije i profitabilnije, Novi Sad im je daleko i oni se tradicinalno skoluju i zaposljavaju u Beogradu.

    Problem je sto je taj deo Evrope beznadezno zaostao, sem (zaostale) poljoprivrede tu nikad nije bilo bilo kakve vece industrije, fabrike su bile na tehnoloskom nivou nemackih predratnih fabrika, sa raspadom zatvorenog YU trzista i otvaranjem ka zapadnim kompanijama sve je dodatno propalo a svet je otisao mnogo dalje i razllika je sve veca. Srbija povrh svega ima neki sulud sistem polukapitalizma-polusocijalizma, sa bandom na vlasti i kolenljivoscu kome ce se privoleti, Rusiji i Kini ili EU.
  • apple

    26.11.2020 23:55
    @+384
    Da prostor Vojvodine 1918. kojim slučajem nije ušao u sastav novostvorene kraljevine, sudbina ovdašnjih Srba bila bi negde između statusa koji preostali Srbi danas imaju u Mađarskoj, odnosno Hrvatskoj. Da, bili bi u EU, samo drugih imena, na nekompaktnoj teritoriji i pod konstantnim pritiskom asimilacije, a sve EU pare koristile bi se za sve, samo ne za vojvođanske Srbe, tako da bi taj EU pasoš koristili da odete i živite negde drugde. Dakle, u najmanju ruku za isto ono zbog čega ga i danas vadite. Zaboravljaju ljudi da sve ono što je stvoreno od strane Srba u Vojvodini, nije stiglo iz bespovratnih fondova AU, nego mukotrpnim radom generacija.
    A nekakva nezavisna Vojvodina bila bi nešto između današnje CG i Makedonije, ili sa Čankom kao Milom Vojvodine koji bi o svemu odlučivao ili federalizovana kao Mk između lokalnih Srba i ostalih nacija, gde se savet mesne zajednice ne bi mogao formirati bez saglasnosti svih naroda i narodnosti.
    Tako da nije ni ta Srbija loša. Naprotiv, loši smo mi.
  • Krsta

    26.11.2020 23:41
    Primecujem da su botovi poceli i da pisu komentare i hvalospeve na racun lika i dela Velikog Vodje i njegove manipulativne propagande, a ne samo da udaraju minuse!
    Nadam se da su im povecana primanja ili bar smanjena partijska davanja, ili bar svez sendvic sa Matijevic smrdusom i uzeglim majonezom...
  • Vesko

    26.11.2020 23:19
    @Prle
    Jel danas sirni namaz ili mileram na SNS sendvicu? Jel ti curi mileram niz kiflu?
  • Ivan

    26.11.2020 23:01
    Koji je dan praznik sendvicarske SNS bagre?
  • Vojvodjanin

    26.11.2020 20:44
    @Prle
    Radikalska bagra nikako da ukapira da SILA RADJA OTPOR.
    Treci Njutnov zakon. Sto vise nacionalizma to vise separatizma. Tako je bilo u istoriji tako ce biti i u buducnosti.
  • RVojvodina

    26.11.2020 20:38
    Ne brinem se ja, slavicemo mi i oslobodjenje Vojvodine...
  • Soko

    26.11.2020 18:48
    Al' smo se usrecili...
  • Oko sokolovo

    26.11.2020 17:43
    Ako može argumentovani odgovor
    Molim nekog kvalifikovanog ( po mogućnosti nerežimskog istoričara) da nam svima objasni šta su stanovnici odnosno građani Vojvodine ( Neka bude i termin Srpskog Vojvodstva) dobili u civilizacijskom ,kulturološkom pa i ekonomskom smislu,prisajedinjenjem majčici Srbiji.Ako može jedno argumentovano i na istorisjkim činjenicama zasnovano obrazloženje bez političkih floskula i patrijotizma odnosno bez dnevno političe konotacije vladajuće SNS .Pa da vas vidim gospodo istoričari. Zahvaljujem na trudu da nam to obrazložite.
  • Milos

    26.11.2020 17:38
    "Istorija ima tendenciju da se ponavlja: prvi put kao tragedija, sledeći put kao farsa" - Hegel

    Rep.Srpska Krajina, Kosovo, u buducnosti Vojvodina, Sandzak, Presevska dolina... I uvek trazimo u drugima problem (Tito, Ustase, Siptari, Klintonovi, NATO,...) pametni narodi uce na svojim greskama u istoriji, a glupavi ih periodicno ponavljaju uz katastrofalne posledice...
  • Uroš

    26.11.2020 13:11
    Živimo u privatnoj Srbiji, jednog čoveka (i njegovog brata), u državi gde je laž sve, od vrha vlasti, do dna, gde se sve svodi na otimanje, prevaru obmanu...
    Šljam, polusvet, banda, talog, ološ, bašibozuk, poganija, žgadija, svetina, bagra, fukara; mediokriteti, pajaci, nikogovići, šibicari, diletanti, hohštapleri, ignoranti.

    Esencija najgoreg što Srbija ima!
  • Prle

    26.11.2020 13:03
    @Eugen
    Dijasporac je sve napisao kako pamti zvanična istorija, čovek nije izmislio, od reči do reči je sve tačno.

    Normalan autonomaš treba podržati i granice Vojne Krajine sa područija današnje Hrvatske a ne samo komunjarske izmišljene granice.
  • NezavisniVojvodjanin

    26.11.2020 12:35
    Može? Može...
    Odsajedinjenje, može ? Može.....
  • g pen

    26.11.2020 10:19
    Moze li objasnjenje. Sta je to pisajedinjenje? Ja znam za ujedinjenje, sjedinjenje. A prisajedinjenje moze biti nova rec za prisilno sjedinjenje.
  • Eugen

    26.11.2020 10:15
    @dijasporac
    Bolje da si se predstavio kao Zika iz Malog Mokrog Luga, uverljivije je, lakse ljudi poveruju u te BIA bajke i manipulacije. Ovako sa "huljom"-kako su ga zvali u Zeminskoj gimnaziji na celu drzave i kao saradniku SDB 90ih sve je u ovoj drzavi laz, i da si dijasporac i da je Vojvodina deo Srbije.
  • mhm

    26.11.2020 09:56
    @Zivan
    Pogodio si ga u zivac.nemoj tako strogo sa dijasporcem, vidovit je on, naprimer kad je pala mala pecurka, znao je u sraf sta se desilo iz dalekog vankuvera a i vreme objava komentara po pacifickom vremenu je malo cudno
  • Mastodont

    26.11.2020 09:15
    @dijasporac

    Ti si malo priglup pa ne kapiraš da je to što te ljudi nazivaju botom najveći kompliment koji ovde možeš dobiti - ipak to podrazumeva da nemaš pametnija posla da ovde pišeš romane i još si plaćen neku siću za to. Zamisli da stvarno veruju da si toliko poremećen da sediš na drugom kraju sveta i sa svojom srednjom stručnom svakog dana pišeš romane o političkoj situaciji sa kojom nemaš skoro nikakvog dodira.
  • Krsta

    26.11.2020 00:54
    @C
    Jesi ti iznajmljeni PatriJota iz Republike Srpske? Koliko placaju za iznajmljivanje patriJota? 1, 2, 3 sendvica dnevno?
  • dijasporac

    26.11.2020 00:01
    Uzgred, kad ispadnes glup u drustvu (komentarima) samo ispalis "botu" i odmah ti se popravi rejting u tvojim i ocima istomisljenika. Pa tako za svoje zivotne i neuspehe reprezentacije u fudbalu kazes: "botu jedan, eto vidis da sam ja pametan, uspesan, starosedelac od doba Carnojevica, slusam Zvonka Bogdana bar 50 godina a orkerstar Janike Blaza je svirao na svadbi moga caleta i ja sam pri tome tancovao u kevinom stomaku". Naravno, svi koji ne dele tvoju gorcinu su botchine, svi koji malo razmisljaju svojom glavom su botovi, svi koji mogu da sastave prostoprosirenu recenicu su automatski botovi.

    To me podseca na jednu epizodu Drzavnog posla gde Boskicu u rijalitiju veciti ucesnik (M.Milakovic) na svaku recenicu izbacuje "Klosaru, klosrau, klosaru...", pokvarena ploca.
  • Slobodan

    25.11.2020 21:38
    Zivela Vosa
    Nemojte da obmanjujete narod. Vojvodina se prisajedinila sa Jugoslavijom, ne sa Srbijom.
  • Zivan

    25.11.2020 21:31
    @dijasporac
    Jeli dijasporac kako je u Elektrovojvodini u Vankuveru? Nije valjda da bot tim SNS-a ustaje u 4 da ti daje instrukcije za botovanje? ili ti botujes sa instituta Banjica i smisljate bajke o dijasporcu iz Kanade?
  • /

    25.11.2020 21:30
    /
    svake godine isti clanak za one koji ganisu procitali:
    Plači, Vojvodino" - Razočarenje u Srbiju

    Već godinu dana posle ujedinjenja, u glasilu novosadskih radikala, stranke koja je najviše doprinela prisajedinjenju Vojvodine Srbiji, listu "Zastava", broj 235 od 18. XI 1919. - izašao je članak pod nazivom, "Plači Vojvodino", u kojem se, između ostalog, navodi i ovo:
    "...Mi, Vojvođani, smo bili prvi koji smo bez ikakvih prethodnih pogodaba na Velikoj Narodnoj Skupštini, 25. novembra prošle godine, rešili da kidamo veze s Ugarskom i tražimo da budemo sa Srbijom jedno telo, jedna duša. Odrekosmo se i svoje privremene Vlade, da i na taj nacin dokažemo svoju lojalnost prema novoj, zajedničkoj, nam domovini...Posle smo išli još dalje. Dali smo, i davali smo, i kapom i šakom, svima i svakome...Međutim, šta se dogodilo? U naše pitome krajeve, slegoše se čete pljačkaša, razbojnika i zelenaša, te nemilice počeše isisavati srž i sokove zaprepasćene, i pod utiskom velikih događaja, opijene i bunovne Vojvodine..."
    Početkom 20-tih godina u Vojvodini su masovno otpuštani činovnici Nemci i Mađari, ali i nepouzdane Lale. Zamenjuju ih Srbijanci, kao poverljiv, "državotvorni", elemenat.
    "...Dolazili su bez ljubavi za Vojvodinu, revoltovani etnickim sarenilom njenog drustva, uvereni da cine patriotsko delo, pljackajuci je i degradirajuci je...remeteci narodnosni mir nas" (Vasa Stajic, 1922).
    Prelazak sa srednoevropskog na balkanski nacin upravljanja, bio je kulturni sok, narocito za Vojvodinu, jer
  • Rade

    25.11.2020 20:12
    @dijasporac
    Nego objasni ti sta bi ostalo od Kanade kad bi imali Vucica da im unistava institucije, Ustavni sud, Vladu, Tuzilastvo.... Ti bi ziveo u drzavi Vankuver a u Quebec bi isao u inostranstvo. Posle svakog rusitelja instiucija sledi teritorijalni raspad zemlje, to je istorija pokazala. Zar ne? Sta je posle Tita ostalo a sta posle Milosevica? Tako da iako se jednom bude nesto iscepkalo to treba zahvaliti Turbo patriJotama naprednjackoj bagri.
  • Nemanja

    25.11.2020 19:48
    @dijasporac

    Malo si se zabunio pa si se dvaput različito potpisao, hoće to kad botuješ po ceo dan. A mene naročito ne brine kako će se Vojvodina organizovati i dokle će se pružati, kad se ova parodija od države uskoro raspadne lako ćemo mozgati o tome.
  • dijasporac

    25.11.2020 18:38
    Ono sto vojvodjaneri zaboravljaju, 1918 nije postojala Vojvodina, postojala je od 1849-1860 pokrajina Vojvodstvo Srbija i Tamisko Banat, Vojvodinu vam je formirao J.B.Tito iz ocitih razloga, da razbije politicku i demografsku dominaciju Srba u SFRJ. Iz ustih razloga je napravio i pokrajinu Kosovo. U sastav Kraljevine Srbije su odvojeno usle pokrajine u raspaloj KundK, Srem samostalno i zajednicki Banat, Backa i Baranja (upsss, negde ste uz put zagubili Baranju vojvodjaneri-komunisti) a ne Vojvodina.

    Pa ako se vec pozivate na istoriju (koju ni ne znate jer su vam dedovi tad ziveli u zavicajima u Bosni i Crnoj Gori) onda na koju polaznu tacku da se vratimo? Da se danasnja Vojvodina iskljuci iz Srbije po ugledu na period 1974-1955 ili da se vrati na 1941-vu, ili na period pre 1918? Zasto bi se Sremac iz Banovaca ili Pecinaca ili Banacanin iz Panceva ili Barande otcepio od Beograda i pripojio Novom Sadu kada njega vmnogo vise veze za prvi grad? da li bi se vratila prava i imovina opljackanim pripadnicima nemackog naroda iz 1945 (vratiti one sa vlaka bez voznog reda koji su se uselili na njihova imanja u zavicaj i tako dobiti multinacionalnu srednjeevropsku pokrajinu)?

    Dakle, "samostalna" Vojvodina (a da su o njoj odlucivali ili u Becu ili na Dedinju) je postojala samo 11+14=25 godina, a u sastavu Srbije je 23+29+32=84 godine. Uostalom, Nato je 1999 rusenjem mostova i NS pokazao kako bi izgledala neka buduca Vojvodina, Novosadjani bi na Frusku Goru isli u inostranstvo. Sremac
  • Z5

    25.11.2020 18:36
    Istina
    Nisam Vojvođanin, ali moram da kažem da odluka o prisjedinjenju nije bila korisna za Vojvodinu.
  • Goran

    25.11.2020 18:17
    Crni dan u istoriji Vojvodine. Mrak i pljackanje do danasnjih dana.
  • Mada Faka

    25.11.2020 17:29
    Kad god pokušam da naručim bilo šta sa AliExpressa što je skuplje od 5$ dobijem shipping od 39$ i ne može jeftinije. Moj drugar iz Vukovara ladno naručuje šta god hoće u Hrvatsku, free shipping. Eto vam mog stava o Srbiji i Vojvodini, ko razume. A ko ne razume, pravac Megatrend po doktorat! I dalje nećete razumeti, ali ćete bar imati titulu da krasi praznu glavu.
  • SLOBODNA VOJVODINA

    25.11.2020 16:33
    Dan UJADINJENJA Vojvodine......Dan, kada je Vojvodini smrklo....
  • Taxista

    25.11.2020 15:16
    Razmišljam
    Pada mi na pamet, da li bi se, da je vojvodina kojim slučajem ostala u austro-ugarskoj, danas čekalo po 12 sati ispred kovid ambulante na testiranje? I zasto ne?
  • Iztok Utenkar

    25.11.2020 14:43
    Slovenska Bistrica
    Srbija, u stvari Jugoslavija) (posle II. svetskog rata) je u Vojvodinu doselila oko 100.000 Srba iz Korduna, Like, Dalmatinske Zagore... A koliko hilada srba se doselilo iz Bosne od sredine 90. godina, ne zna niko...
  • Zeka pega

    25.11.2020 14:26
    Da se ne ljubimo
    Tužan dan, ali me raduju komentari ovde.
    I daju nadu da, kad bismo se izborili za referendum, rezultat bi kanda bilo "odsajedinjenje" od srbije.
    Dokle god je tako, ima nade da ćemo jedared osloboditi našu Vojvodinu.
  • PajO

    25.11.2020 13:54
    PatriJota
    Dan zalosti bolje reci. I ti sto su pripojili su se brzo pokajali. Ima tekst onaj sto je napisan Placi Vojvodino. Mislim da je naposao Milos Crnjanski, a Dundjerski je rekao da se pokajao.
  • :)

    25.11.2020 13:24
    @Pera
    "Nova Austrougarska"? Hm... Dace Bog... Dace Bog Pero. Iz tvojih usta u Bozije usi :)
  • C

    25.11.2020 13:23
    CCCC
    Ukinuti autonomiju ..i skupstinu vojvodine...te kompletnu administraciju ...vladu presjednistvo.....a Republike Srbije...R.Srpske i Crne Gore.....premjestiti u glavni grad buduce jedinstvene srpske drzave SUBOTICU......ajmo referendum....ko je ZA.....90%
  • Itd

    25.11.2020 13:16
    Čuj okupacija ahahahah jel to znaci da su i Rumunija,Slovacka,Ceska,Hrvatska,Slovenije isto okupatori ili se to odnosi samo na Srbiju?
    Nikakva Vojvodina se nije prisjedinila vec Bačka,Banat,Srem i Baranja(a gde je ona sada autonomasi ha). Koristite pojam Vojvodina a ne znate da je ta rec nastala od Srpskog Vojvodstva...Izgleda da vam je zao sto komunisti nisu uspeli da naprave jos jednu naciju "vojvodjansku" kao sto su napravili makedonsku,crnogorsku i bosnjacku...
    Sramota koliko se ne poznaje osnovna istorija.
    Ps. Pretpostavljam da komentar nece biti objavljen ali šta sad.
  • dobrivoje

    25.11.2020 13:04
    @Ja25.11.2020 • 11:15
    Kako misliš Srbija doselila stanovništvo?
    Ja sam se sam doselio u NS
    Ako si kojim slučajem mislio na dođope iz Bosne ili hrvatske podsetio bih te da ste vi pre 1918 godine bili u zajedničkoj državi ,znači upućeni ste jedne na druge .
  • pawlle

    25.11.2020 13:01
    unazadjenje VOJVODINE
  • mrcke

    25.11.2020 12:46
    Biće prilike i da se ove istoriske greške isprave.
  • Prle

    25.11.2020 12:43
    Istina
    Srem republika, dosta je bilo da nam rukovodi Novi Sad, di su naši novci, sve pare otišle u Novi Sad.

    Srem, Sremcima.
    Živela Republika Srem.
  • Cuj filozofiju...

    25.11.2020 12:43
    pomirite se s tim
    Nvv
    25.11.2020 • 10:44
    Vidim ovde mnogi zale sto nisu deo Madjarske. Zao im sto nisu imali gori komunizam nego sto je bio u SFRJ. Zao im sto nemaju Orbana. Zao im sto nemaju policijski cas kao sto je trenutno u Madjarskoj. Sve sama srpska imena komentarisu. Pomirite se sa time da ste Srbi

    Pomiri se covek i sa cinjenicom da ima neku neizlecivu bolest, sto ne znaci da treba da bude sretan sto propada vidno iz dana u dan.
  • Picousti

    25.11.2020 12:32
    Zalosno
    Koliko je Vojvodina napredovala pod Srbijom moze se videti kada se pogledaju putevi u Vojvodini, ili bilo sta od opsteg znacaja, ove privatne kule od opljackanog novca nisu merodavne da se kaze da se nesto gradi.
  • VladaN

    25.11.2020 12:26
    @Śtranduša
    Koliko zlobe i neznanja u ovom komentaru. Ta “ maligna manjina” je bila apsolutna većina u svojoj medjunarodno priznatoj državi koja je kroz istoriju primila bežaniju srba pred Turcima. Sve ostalo su istorijske okolnosti. Završetkom I Svetskog rata ovaj deo teritorije je okupiran i opet sve potom su opet istorijske okolnosti. Usput da li Vaš maligni komentar može da se primeni i na srpsku manjinu na Kosovu? Razmislite pre nego iz sebe istresete nacionalističke frustracijez
  • BulevarEvrope

    25.11.2020 12:24
    Zanima me na sta se odnosi termin ili varijabila 'Vojvodina" koji pojedini (cudni) komentatori stalno isticu?
    Ako to obuhvata prostranstvo tamo od Istocne Deponije pa sve do Grasa, onda je to Mini Vojvodina, ili jos prikladnije Nano Vojvodina. Posto neformalno imamo zabodena ta dva granicna kolca, tj pomenuta Istocna Deponija i Gras, takodje me zanima gde bi bilo zgodno, u cilju finalnog razgranicenja zabiti i treci granicni kolac? Malo nezgodna situacija, zaista ...
    Opet, sa druge strane, trebalo bi postovati volju dominantne vecine a ne neke trenutne hirove manjinica u pokusaju pa koristiti ime:
    Sever Srbije!
  • Slavonac

    25.11.2020 12:16
    Dan zalosti. Da smo s bracom slavoncima sada bi bili zapad i najrazvijenija regija. Ovako smo eksploatisana kolonija.
  • Gulag

    25.11.2020 12:13
    @Nvv25.11.2020 • 10:44
    Vidim ovde mnogi zale sto nisu deo Madjarske. "

    bolje i deo Madjarske nego poslednja evropska gubernija.
  • Kole

    25.11.2020 12:13
    Baranja
    A di je sad BARANJA
    . LEPO STE REŠILI. SAD BI I Kosovo i Metohija..
  • Северна Србија

    25.11.2020 12:12
    Ђанери на апаратима.
    Широооко само на реклами.
  • Čika

    25.11.2020 12:08
    Ako ćemo realno
    To je ipak ličilo na "Anschluss"... Većina stanovništva nije imala priliku da se izjasni.
  • Ero

    25.11.2020 12:05
    Dobro ste me podsetili da okačim zastavu na jarbol. Na pola.
  • Лиманац

    25.11.2020 12:02
    Срећна нам слобода! Заставу обавезно стављам на зграду, коме смета нек скине!
  • Цар Јован Ненад

    25.11.2020 11:56
    Није ово никакав „Дан Војводине” већ Дан присаједињења Војводине Краљевини Србији. Живи били и у здрављу славили!
  • goxy

    25.11.2020 11:54
    @Штрандуша25.11.2020 • 10:20
    "Дан када су Српкиње и Срби престали да буду робови и жртве једне изузетно малигне мањине, исте оне која би нас и данас таманила само да може."

    Ako je ovde nesto maligno to su tvoji komentari.
  • KirkaYU

    25.11.2020 11:45
    ___
    Praznik će biti kad se bude slavio Dan ODSAJEDINJENJA Vojvodine od Srbije. Inače, današnji dan je tmuran i melanholičan u skladu sa "praznikom".
  • Pera

    25.11.2020 11:35
    Tu vašu "nezavisnu" ("autonomnu") teritoriju pripajaju novoaustrougarskoj.
  • /

    25.11.2020 11:33
    /
    parazitima naziva onaj koji je prenatrpao jp.
    nadjite petoro rodjenih u vojvodini da su zaposleni u jp a nisu magacioneri ili nesto sl
  • +384

    25.11.2020 11:21
    Da je istorija tekla drugim tokom, sad bi ovo bio deo EU a vesti o ludoj Srbiji bi bile u rubrici "Region i svet". I malo za ove sto se loze na naciju: pa sta ako su (smo) Srbi vecina u Vojvodini? Gde pise da ne moze jedan narod imati vise svojih drzava? Srbija je pokazala sta moze kad je "svoja na svome" nije se bas proslavila. Trideset godina nije malo. Prost zdrav razum nalaze da se spasavamo kako god mozemo. A sansu imamo.
  • QQ

    25.11.2020 11:16
    Autonomasi na aparatima.
  • Ja

    25.11.2020 11:15
    Komentar
    Kao bas solidan autonomaš, moram da dam svoje viđenje stvari:

    - Dobro je što je Vojvodina postala deo Kraljevine Srbije
    - Dobro je što nismo deo Mađarske
    - Dobro je što je Vojvodina to uradila svojevoljno sa ciljenm da nam bude bolje u Srbiji
    - Nije dobro što je to Srbija iskoristila da nas ugazi, doseli stanovništvo koje nema Vojvodinu u srcu i obriše sve istorijske tragove nekadašnje Vojvodine, kolevke pro-zapadnog srpstva.
    - Nije dobro što sve ode za Beograd (ali nije dobro ni da sve ode za Novi Sad)
    - Treba raditi na tome da se Vojvodina sačuva i kao zasebna celina i kao deo evropske Srbije.
  • Toma

    25.11.2020 11:00
    slave oni
    Ne slavimo mi.
    Greška veka.
  • Dragan

    25.11.2020 10:54
    Molim sve koji ovako komentarisu ovu vest, da se pokrenu iz svojih fotelja, ostave telefone, tablete i racunare i pokrenu peticiju ili sta vec, za organizaciju jednog referenduma o statusu. Citajuci ovo, sticem utisak da je Vojvodina okupirana tertorija i da je treba sto pre osloboditi od velikosrpskih okupatora.
  • Nvv

    25.11.2020 10:44
    Vidim ovde mnogi zale sto nisu deo Madjarske. Zao im sto nisu imali gori komunizam nego sto je bio u SFRJ. Zao im sto nemaju Orbana. Zao im sto nemaju policijski cas kao sto je trenutno u Madjarskoj. Sve sama srpska imena komentarisu. Pomirite se sa time da ste Srbi.
  • Moj Banat

    25.11.2020 10:43
    Dobre namere nekada se ne ostvare. Sada je Banat okupiran od Vojvodine, umesto da bude ravnopravni partner. Nama naše a Vojvodini šta ostane a ne vice versa. Uzmu sve šta mogu a onda nama uvale mrvice. To je stvorilo uslove da budućnost Banata jedino postoji kao republika. Republika svih koji žive u Banatu, bez obzira ko su šta su i koje vere ili nacionalnosti su, sa time da je dobrobit prvo Banaćana prioritet pa tek onda ostalih.
  • Džo

    25.11.2020 10:42
    .
    Srećno svima koji normalno razmišljaju.
    Dugo su se naši mudri oci mučili pod tudjinima i doneli prave odluke.
    Ovi i ako su loši možemo ih menjati naši su.
  • NS boy

    25.11.2020 10:33
    Krajnje..
    ..je vreme da se probudimo..ajmo neki pokret, stranku, šta god, ajmo se izboriti za Vojvodinu Republiku..samostalnu, jaku, normalnu..
  • RVojvodina

    25.11.2020 10:30
    Da se slavi okupacija? Visedecenijsko unistavanje, otimanje, ponizavanje i razaranje Vojvodine moze biti samo DAN ZALOSTI!
  • Rotkvarija

    25.11.2020 10:25
    Gde
    se dede Baranja???!!!
  • Штрандуша

    25.11.2020 10:20
    Дан када су Српкиње и Срби престали да буду робови и жртве једне изузетно малигне мањине, исте оне која би нас и данас таманила само да може.
  • Bojan

    25.11.2020 10:18
    Gluposti
    Vojvodina se nikada nije pripojila ničemu jer nije ni postojala kao pojam nakon kratkotrajnog postojanja Srpskog Vojvodstva, sve dok taj pojam nisu reciklirali komunisti u cilju slabljenja Srbije.
    Autonomaši danas su treća-četvrta generacija parazita iz Veća na čelu sa dugogodišnjim pripadnicima službe kakvo je i krme na motornim sankama.
    Toliko o Vojvodini.
  • Stefan

    25.11.2020 10:15
    alo
    Pogrešan potez , nema se tu šta slaviti .
  • Molder

    25.11.2020 10:01
    Velikosrbijanština nikad nikome ništa dobro nije donela, osim profesionalnim "Srbima".
  • Deran

    25.11.2020 09:55
    Bolje bi bilo obicnom postenom svetu, da nije kako je,,,
  • Стеван Шупљикац

    25.11.2020 09:52
    Српско Војводство
    Ne, nije danas Dan Vojvodine. Dan Vojvodine je dan kad je ona proglasena, kad je stvorena 1848.
  • Pannonian

    25.11.2020 09:50
    Svetozar Dodik Miletić
    A gde bi sad bili, da smo bili pametniji...
  • Ivan Grozni

    25.11.2020 09:42
    3 Dana Zalosti
    Kakvo "prisajedinjenje", najobicnija deoba ratnog plena.
  • Hahaha

    25.11.2020 09:42
    Danas je dan zalosti u Vojvodini... Vojvodina je pripojena Srbikistanu odlukom skupstine/poslanika/politicara (citaj sljama), a ne voljom naroda. Svaki dan cu da slavim zbog toga sto sam Vojvodjan, ali ovaj dan nikad!
  • Moreeee!

    25.11.2020 09:38
    Znaci dan zalosti?
  • Singer

    25.11.2020 09:37
    Dan žalosti
    To je ništa drugo nego DAN ŽALOSTI za našu Vojvodinu, koja je tad OTETA od starih
    velikosrpskih orgijaša... i od tada za Vojvodinu sve ide nizbrdo...
  • Milan

    25.11.2020 09:34
    Ha!
    Nema sta da se slavi!
  • PlotTwist

    25.11.2020 09:30
    Najgora stvar koja nam se mogla desiti.
  • Bombon

    25.11.2020 09:29
    Tužnog li dana.
  • Lala

    25.11.2020 09:25
    De facto. Ovo nije praznik već dan žalosti. Vojvodina nije prisajedinjena već okupirana teritorija. To svi dobro znaju.
  • Vojvodjanin

    25.11.2020 09:21
    Tuzan dan...
  • Dragan

    25.11.2020 09:19
    Sd
    To jevdan okupacije Vojvodine.Vijvofina u to vreme do popisa tridesetih godina u Kraljevini Jugoslaviji je bila većindki nemačka oko 40%,mađara 30%,a Srba oko 25%.Tad se teritorijama bivše Austro Ugarske trgovalo.Italija dobila Istru,jedan deo Slovenije i stratešku luku Zadar.Vojvodina do te godine nikad nije bila u Srbiji.Granica je bila u Beogradu.Kalemegdan je bila granična tvrđava koju je kralj hteo srušiti posle rata jer je izgubila strateški značaj.Sve što valja izgradila je AU.Sbija NIKAD ni dinara u Vojvodinu uložila nije.Čak je posle prvog rata pokušala da promenibrtnički sastav Vojvodine.
  • Dan žalosti

    25.11.2020 09:17
    Dan žalosti za Vojvodinu :(
    Decenije žalosti :(
  • Komsa sa prvog

    25.11.2020 09:16
    Srecno i ziveli!

    Vratite nam fabrike koje su komunisti preselili u hrvatsku i sloveniju!!! Niko nije toliko unazadio nasu Vojvodinu kao komunisti...
  • Hohača

    25.11.2020 09:09
    Stockholmski sindrom
    Slavljenje okupacije !
  • Dejan

    25.11.2020 09:07
    Servusi
    Ovo je veoma tuzan i zalostan dan za Vojvodinu !
  • Milo Madacky

    25.11.2020 08:57
    Lekcija iz istorije
    Dobre namere nekada se ne ostvare. Sada je Vojvodina okupirana od Srbije, umesto da bude ravnopravni partner. Nama naše a Srbiji šta ostane a ne vice versa. Uzmu sve šta mogu a onda nama uvale mrvice. To je stvorilo uslove da budućnost Vojvodine jedino postoji kao republika. Republika svih koji žive u Vojvodini, bez obzira ko su šta su i koje vere ili nacionalnosti su, sa time da je dobrobit prvo Vojvodjana prioritet pa tek onda ostalih.
  • wnj

    25.11.2020 08:48
    I nismo baš srećni, povratak u 18. vek što slavite i nije neki uspeh.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna