Autor: Beta

Novi Sad
21.02.2021.
17:56
Nevladina organizacija Vojvođanski klub predložila je da novi železničko-drumski most u Novom Sadu dobije ime po preminulom pesniku i piscu Đorđu Balaševiću, jer je, kako navode, most simbol multikulturalnosti koju je Balašević negovao i promovisao na prostoru nekadašnje Jugoslavije.
  • Njenjanjaa

    21.05.2021 10:41
    Postovanje
    Ono sto je Djole Balasevic uneo u muziku,ne verujem da ce iko ikad da bude ni priblizan njemu.
    Ti stihovi,govor,pevanje na tako cudan i poseban nacin ne samo da su ga izdvajale od svih balkanskih umetnika vec je bio nesto posebno,neobicno i magicno!
    Samo zelim da mu se zahvalim sto je uneo jednu posebnu velicinu sebe i razbistrio jos jedan pogled na svet.
    Mnogo volim njegove pesme i njegovo predstavljanje publici.
    On nam je bio toliko dragocen da prosto nismo smeli da dozvolimo da ga izgubimo,nema vracanja kazaljka u nazad,sta je-tu je.
    Smatram da novi most treba nositi njegovo veliko ime i prezime ,ne treba menjati imena ulica cuvenih velikana al saglasan sam za nove ulice da dobiju naziv po njemu,bar jedan velik spomenik u centru grada i vecno secanje.
  • Vesna

    21.04.2021 00:36
    Neka je po njegovom izboru
    U jednom od snimaka, ne znam više da li je u pitanju koncert ili intervju jer sam ih neprebrojivo pregledala ovih dana, ima zabeleženo da veruje da će dobiti makar jednu od ulica u Novom Sadu. Neko će se sigurno setiti odakle je to: "... samo da ne bude uz Janiku..." ♥️ Tad je sve zvučalo šaljivo. Više nije.
  • marko

    25.02.2021 15:38
    U njegovo novom sadu djole sem spomenika treba da dobije,trg,bulevar kao i ulicu zasluzio je....
  • N.Sad

    25.02.2021 10:09
    @ Bobby Lee Mislite na stadion u Mošorinu?
  • Bobby Lee

    25.02.2021 05:06
    Bilo bi lepo
    Pa valda bi bilo logičnije da se promeni ime stadionu,a ne mostu
  • Andrea

    24.02.2021 18:19
    Život
    ĐOLE je otišao tiho,bez cirkusa :-( živeće dalje u pesmama. Ja mislim da on ne bi voleo da se nazove bilo šta po njemu. Lepo je rekao: Ako umrem mlad
    Posadi mi na grobu samo ružmarin
    Ne dozvoli tad
    Da naprave od toga tužni treći čin
    Nek mi ne drže govore
    Nek drugom pletu lovore
    Ako umrem mlad
    Zaustavljen u koraku i snu...
  • Bojan

    24.02.2021 00:46
    @N.Sad

    Nije loša ideja - većina nas njegovih poštovalaca ionako letuje tamo. Dobrodošli smo, šta ćeš.
  • N.Sad

    23.02.2021 21:50
    Ja sam za štafetu mladosti kao onomad ali sad u ime ,,mornara"Zamislite štafeta krene iz njegove vile u Hrvatskoj pa preko Bosne , C. Gore,Makedonije pa onda avionom do Pejićevih salaša pa pravac stadion.
  • Vlada

    23.02.2021 19:51
    @bora

    Nikad nisam čuo za taj "Žeželjov most", verovatno si mislio na Žeželjev most?
  • Pa neka

    23.02.2021 13:06
    Onda
    Novi most...ako je lep i vidljiv iz Novog Sada.....dobije njegovo ime.....(neznam gde ce biti tacno...ako van grada onda povlacim predlog...)
  • Lale

    22.02.2021 08:21
    Licno, mislim da Vojvodina ima mnogo vecih velikana i dobrotvora koji su odavno zasluzili da budu ispostovani, a nisu!
  • bora

    22.02.2021 06:40
    ne dirajte zezelja
    Mozete most da nazovete kako hocete ali novosadjani ce taj most uvek zvati
    Zezeljov most.Radi se o navici.Najbolji primer je montazni most nazvan po
    Perosevic.Naziv nikada nije zaziveo uvek je bio Zezeljov most cak kada je bio
    pod vodom.Sacekajte dve tri godine da prodje malo vremena.Glupost je tesko
    ispraviti.
  • Mitar

    22.02.2021 00:27
    Muzicka skola
    Nova muzicko baletska skola da dobije ime po Djordju Balasevicu
  • Milan

    21.02.2021 23:59
    Novi most
    Đole je legenda Novog Sada ali sigurno ne bi bio srećan da nekom velikanu "oduzme" ulicu. Ne znam ni da li je prikladno razmišljati o ulicama kao što su Radnička, Fruškogorska, Novosadskog sajma, Narodnog fronta.... Ali novi most preko Ribarca koji uskoro počinje da se gradi bio bi odlično rešenje. Spomenik se podrazumeva jer bi bio turistička atrakcija.
  • @Konstantin

    21.02.2021 23:15
    Nemojte "bilo sta" i "svejedno", Djole je spajao ljude, onda treba most, trg, park, mozda bulevar/ulicu... Spomenici, dvorane i nagrade nemaju bas tu namenu
  • Konstantin

    21.02.2021 22:53
    Đole
    Свакако да је заслужио да у Новом Саду буде обележен Ђорђе Балашевић. Мање је битно шта ће то бити, да ли улица, булевар, мост, било шта, али не треба са тиме наврат на нос, полако војвођански, доћи ће се већ до неког решенја.
    Било би идеално да то буде булевар који се планира кроз Салајку !!!
  • Krle

    21.02.2021 22:20
    @MP
    Aleksandar Bojovic nije mogao ni da prisustvuje otvaranju mosta koji je sam projektovao. Radikalcine ga nisu pustili. Toliko o tome koliko se postuju projektanti i inzenjeri. Nazalost, to su nasa najgora dostignuca, ne postovanje prema onima koji svojem znanjem i umecima zele i pokusavaju da uvedu ovu zemlju u 21. vek. Nazalost, na svakog takvog inzenjera dodje 100 njih koji bi da zemlju vrate u srednji vek po mogucstvu prema Stefanu Nemanji. To je tuga nasa. Upravo je to ono sto je Djole govorio i zeleo i pokusavao da kaze, nazalost nisam siguran da je bio uspesan u tome.
    Djole vecna ti slava i hvala za sve sto si za nas ucionio.
  • Brane

    21.02.2021 21:40
    Predlog
    Bulevar Oslobođenja nazvati po Đoletu...
  • Www

    21.02.2021 21:34
    Djole je zasluzio ulicu , spomenik obavezno i most!!!!
  • Svetozar

    21.02.2021 21:34
    Sve sos mera ...
    Ajd' da na licitiramo ... ne budimo stipse: Preimenujmo grad!
  • Deja ns

    21.02.2021 21:33
    Spomenik
    Djoletu se treba naci mesto izmedju cika Jove, Miletica, Laze. On je obelezio jednu epohu Novog Sada i zasluzuje da mu se digne spomenik medju tim velikanima.
  • Provincijalka

    21.02.2021 21:21
    Volela bih da Novi Sad, negde na potezu od Salajke do Dunava, dobije park pun bagremova, ruzmarina I djurdjevka. Djoletov park.
  • Dragan

    21.02.2021 21:17
    Tooo
    Ma ne,ja predlazem da se u buduce umesto Novog Sada zove grad Djordje Balasevic. Ma zasluzio je to covek. Dobice i ulicu u Zagrebu i citam najmanje mural u PG.
    Resena stvar,zar ne?
  • pera

    21.02.2021 21:15
    ....
    obzirom da djole nije voleo ovu bagru na vlasti nebi trebalo neka njihova krsina da nosi djoletovo ime.djole je voleo sve narode i sve nacije.pogotovo decu.zivot mu je bio pesma i nije prodao dusu djavolu kao bora corba i pojedini narkomani.tako da mislim da bi neko sokace pripalo djoletu i da bi to bilo i po njegovoj skromnoj zelji...a ove serpetine sto ce da padnu za koju godinu jer su napravljeni samo zarad pranja para(kao i sve u zadnjih 12god)nek nazivaju po babi svojoj...fala
  • Mara

    21.02.2021 21:07
    Zezelj je Zezelj
    Djordje apsolutno zasluzuje nesto veliko, mozda 4 most ili kej sto je neko rekao, al nikako ovaj most jer ima svog tvorca i svoje ime, i svi ga kao takvog zovu,uz svo uvazavanje prema Djoletu
  • Boco

    21.02.2021 20:55
    Treba sačekati, utisci su još sveži i doneti pravu odluku. Po njemu se može dati ime svemu.....
  • MP

    21.02.2021 20:50
    Most
    Taj most treba nazvati po njegovom konstruktoru Aleksandru Bojoviću. Sledeći novi most
    koji će početi da se gradi za godinu ili dve treba nazvati po Đorđu Balaševiću jer je on i bio istinski most između svih ljudi dobre volje.
  • ...

    21.02.2021 20:27
    Budalastina neopevana!

    Sta je multikulturalno u tom mostu?

    Srem i Backa! Mante se gluposti. Ocete multikulturalan most? Eno vam ga u Backoj Palanci prema Iloku.
  • Mare

    21.02.2021 20:24
    Nismo na pijaci
    Sve razumem ali da sada Balasevic dobije ime mosta tunela i slično onda bi danas sutra i lepa Brena trebala sa dobije danas sutra Novak Djokovic prvi reket sveta da li je neko u Hrvatskoj dao ine mosta muzičara ili slično ili Slovenci ostavite da vreme učini svoje pa trezveno glave donositi odluke skidam kapu za muziku ali gde su lekari sestre koji su dali život protiv covida pa i njima treba odati počast davanjem.inena ulica mostova tunela itd
  • KB

    21.02.2021 20:21
    E, sad vec preterujete.
  • @ing

    21.02.2021 20:17
    "Zezeljev" most
    1) je srusen 1999.
    2) se nikad nije zvao "Zezeljev" vec "Most bratstva i jedinstva"
  • Dušan

    21.02.2021 20:11
    Most
    To nije Žeželjev most. Žeželjev most je srušen 1999. u NATO bombardovanju. Zvati ga Žeželjev je nepoštovanje prema autoru ovog mosta, kao i prema pokojnom Žeželju... Ali, kao i obično, filosofi iz palanke imaju mišljenje o svemu. A mišljenje je kao i d...: svako ga ima ali ne treba svako da ga pokazuje u javnosti...
  • ing

    21.02.2021 20:09
    @Zzx
    Ako niste upoznati, edukujte se ko je bio Žeželj, pa onda pitajte nekog ko ima znanje koliko znanja i veština treba da poseduje jedan inženjer da isprojektuje most, a tek na reci kao što je Dunav.
    Siguran sam da bi Djordje Balašević odbio ovu ideju. Žeželj je bio vrhunski inženjer a Djordje Balašević vrhunski kantautor, vrhunski imaju respekt jedni za druge.
  • Mihajlo

    21.02.2021 20:00
    Djoletov Vidikovac
    Vidikovac na Mišeluku urediti, da može da se priđe sa mosta Slobode peške, ali i sa Kameničkog Puta kolima, i tu izgraditi trg koji nosi naziv Trg Đorđa Balaševića, jer simbolike je beskonačno, npr. "Oprosti velika reko, al ja sam morao preko...", pa most se zove "Most Slobode", Balaševićev trg da motri na most Slobode, da uvek možemo "živeti slobodno", ipak je on Panonski Mornar, a koje je bolje mesto za Mornara,... Siguran sam da ima pametnijih od mene koji će videti još značajniju simboliku...
  • marko

    21.02.2021 19:55
    Kao što su već neki rekli, Žeželjev most će ljudi i dalje zvati tako, bez obzira kako će ga zvanično preimenovati.... Postojeće bulevare takođe ne bi trebao preimenovati, a neka nova ali mala ulica bila bi nedostojna za jednog takvog velikog čoveka... Ali uskoro će se graditi novi most u Novom Sadu koji će biti nastavak Bulevara Evrope ("širokim drumom izlazi na most"), a taj most će se nastaviti kroz Fruškogorski koridor koji će se kod Rume priključiti na autoput Beograd - Zagreb i nastaviće dalje i ka Šapcu i Bosni i Hercegovini... znači taj most će sa jedne strane povezati preko Bulevara Evrope i autoputem Novi sad - Horgoš sa Evropom, a sa druge strane sa ostalim delovima bivše Jugoslavije... jel treba više simbolike? Treba taj novi most nazvati da bude Balaševićev most...
  • /

    21.02.2021 19:53
    /
    treba mu napraviti spomenik na trgu umesto mileticevog
    /ionako su isfolirali restauraciju premazivanjem boje za metal/
  • @NikolaDetelinara

    21.02.2021 19:50
    A da ipak preimenujemo Bulevar "Patrijarha Pavla"? Znaš, nije on baš svetac bio, malo-malo pa je bio protiv saživota, za etničko odvajanje, pa Arkanov "komandant" i slično
  • Kej je za Đoleta

    21.02.2021 19:48
    Kej je Đoletov
    Đole 100% ne bi voleo da se postojeća imena ljudi skinu da bi se postavilo njegovo. On je Žeželjev most uvek tako i nazivao. Ne treba dirati imena koja su već dodeljena ulicama i objektima. Đole zaslužuje da ima svoj deo grada, ulicu, trg, kej,
    Žeželjev most će zauvek biti Žezeljev.

    Kej koji je Beogradski, od Marka Miljanova do Duge, mogao bi biti Kej Đorđa Balaševića. To je Đoletov kej, to je Đoletov Dunav.
  • mrva

    21.02.2021 19:48
    Da se gradi novi most imalo bi pun smisao. Ovako "otimati" jedan prihvaćen naziv, koji je takođe utkan u duh Novog Sada, nema smisla. Niti prema Balaševiću niti prema Žeželju (iako ovaj sadašnji nije "pravi" Žeželjev svejedno..)

    Takođe ne slažem se za bulevar. Bulevari su saobraćajnice sa ne baš mnogo "duše", neka od ulica bi bila daleko prikladnija. Za sada spomenik, odmeren, kulturan, je najbolji predlog. Ipak svojevrsan kuriozitet i jadnost je da ga podignu bivši radikali, i to je utisak koji ne mogu da zanemarim. Neko je negde predložio da bi to najbolje bilo uraditi kao gradjansku inicijativu kroz neki fond koji bi se oformio, ako je "tehnički" uopste izvodljivo.

    Ljudi, razmišljajte kakav je Balašević bio, za kakve se vrednosti zalagao.. Širio je toleranciju, razumevanje, pomirljiv i smiren vojvođanski duh, ismevao kič i pomodarstvo.. Nemojte da mu se pošta odaje nečim čega bi se on sam postideo.
  • ing

    21.02.2021 19:43
    Žeželjev most
    Je nazvan po vrsnom inženjeru a ne nekom tamo političaru. Inženjeri projektuju i grade mostove. Mislim da se Djordje Balašević nebi složio da se “ kiti” tudjim perjem.
  • Mile

    21.02.2021 19:39
    Glas razuma
    Samo nam hvali da se prepucavamo i oko ove teme. Ja lično ne želim da opet krstimo poturice nego da nečem novom što nikne u Novom Sadu damo njegovo ime (ulici, bulevaru, mostu ili čemu god). Lično nisam za spomenike jer je njima mesto na groblju, u dvorištu njegove kuće ili ispred nje i za to je zadužena njegova porodica i niko drugi.
  • Đura

    21.02.2021 19:37
    Naravno. I trg, spomenik, ulicu, naziv kulturne ustanove... Nesmemo ga zaboraviti. Ako ga zaboravimo zaboravili smo sebe, naše pretke i naše potimke, zaboravili smo Novi Sad i njegov duh kojem je Đole bio najbolji promoter i po čemu je poznat u regiji pa i u svetu.
  • Đoletova štrafta

    21.02.2021 19:35
    Kej Đorđa Balaševića
    Đoletova štrafta za šetnju je bio kej. Od kuće, kroz Salajku u Podbaru, kroz Marka Miljanova izađe na kej pa šeta do spomenika na Keju Zrtava racije. Taj deo keja bi mogao da nosi naziv Kej Đorđa Balaševića. Da čuva Dunav, da njegov duh živi sa stanovnicima Novog Sada. U svakom slučaju treba konsultovati porodicu. Imaju sigurno najbolje mišljenje o tome.
  • ns

    21.02.2021 19:33
    Loš predlog.. taj most će uvek biti Žeželjev. Balašević zaslužuje nešto svoje što će od početka da se zove po njemu.
  • Jelena

    21.02.2021 19:32
    Bravo! Sjajna ideja! Ceo zivot je gradio spone i mostove! Predivno!
  • Medo

    21.02.2021 19:31
    Mir
    Pustite čoveka da u miru počiva .
  • malo je most

    21.02.2021 19:30
    malo je most. daj da preimenujemo tvrdjavu u djokin mauzolej, pa recimo salajku celu u djordjevo, a možda mesto novi sad da našaramo novi balašević. neka mu je pokoj duši, verujem da bi i sam razumeo moj komentar.
  • Slucaj

    21.02.2021 19:30
    @Zvonko, izgleda da dugo niste bili u NS. Zezeljev most nije montazno-demontazni nego velelepni most koji nosi ime po projektantu (makar i ponovo izgradjen). Sramotno je oduzimati ime i slavu mu. Ako se bas insistira na mostu, jedino tzv. Varadinski most bas nema neko ime, a Varadinska duga mu se nije primila. Elem, svi su sada puni emocija pa malo preteruju.
  • Zzx

    21.02.2021 19:21
    Možda ima zaslužnijih
    Ovi što su protiv davanja Đoletovog imena mostu treba da daju svoje predloge. Majin, Piljin most?
  • /

    21.02.2021 19:19
    /
    niposto most.
    naprednjaci ce tako samo formalno imitirati da su nesto uradili.

    spomenik. jer ako ga balasevic ne dobije oni ce naci nekog neprikladnog za spomenik u nsu kao sto su vec uradili
  • Ja

    21.02.2021 19:19
    X
    Polako narode...neka se bol i tuga slegnu......Đoletovje celi NS i Vojvodina Srbija exJugoslavija.....dobice Legenda i spomenik i most i trg...
  • Laufer

    21.02.2021 19:18
    @Predlog
    Postoji: Maja Gojkovic!
  • Joca

    21.02.2021 19:14
    E pa sad... Sve sve al' da niste malkicko preterali?
  • Marijana

    21.02.2021 19:10
    Neukus
    A da malo oladite i ostavite da porodica oprosti u miru i dostojanstveno? I sa mostovima i zečevima i ostalim brlogom koji im stvarate ispred kuće? Niko ga nije voleo vise od dece i supruge, sredite se. Imajte poštovanja, nekrofilna ruljo.
  • Vladislava

    21.02.2021 19:07
    Spomenik Djordju Balasevicu
    Njegov spomenik podici bi bilo najbolje, sve se manja Ali spomenici ostaju
  • New bridge

    21.02.2021 19:02
    Novi most
    Podrzavam. Ali ne Žeželjev, već prvi novi most koji bude sagradjen preko Dunava u Novom Sadu.
  • Eh...

    21.02.2021 19:02
    Pa kad ga sledeći put budu rušili, da gledamo kako rakete padaju na Đoleta? Nije lepo!
  • Nik

    21.02.2021 19:00
    Zvuči mi kao prilično glup predlog, s obzirom na prilike u kojima se spominje most, kao što su saobraćajni problemi, te neko skočio sa mosta i slično. Uopšte je bezveze davati mostu ime osobe.
  • Đura

    21.02.2021 19:00
    Podržavam. Ali bi trebalo i jedan trg, bulevar,kulturna ustanova da budu nazvani po njemu. Spomenik na nekom lepom mestu takođe. On je duša našeg grada i zaslužio je to. Takođe da grad organizuje kulturno dešavanje svake godine dane Đorđa Balaševića. Zaslužio je i više od toga. Promovisao je naš grad u najboljem svetlu, promovisao ga kao grad tolerancije, antiratnog duha, multikulturan, multietnički, višekonfesionalan, grad dobrih ljudi.
  • &

    21.02.2021 18:58
    Dobar je Đole bio,novosađan pravi ali most predstavlja pticu u letu.To je informacija za sve novosađane(starosedeoce i novodošle)koji to ne znaju.Koja ptica je na Dunavu dominantna....galeb naravno.Ovaj most bi trebalo da se zove Galeb.Poput Gazele u BG...Drugi neki most za Đoleta,ili trg ili .....Temerinska .....
  • Huncut

    21.02.2021 18:57
    Zasluzio je
    Slazem se za most, ali i spomenik, ili bulevar.
  • Novosadjsnin

    21.02.2021 18:54
    ZEZELJ
    Ipak ne treba menjati naziv ZEZELJEV most....gradjanima ce to uvek biti Zezeljev most, a niko ga nece nazivati po.legendarnom Djordju Balasevicu...bice drugih novih mostova i objekata po.kojima bi trebali da nose njegovo ime, a o.ulici da i ne govorim.....
  • NikolaDetelinara

    21.02.2021 18:51
    Mislim da bi ga ljudi i dalje zvali Zezeljev most.

    Smatram da je bolje da se preimenuje jedan od bulevara, npr. Evrope koji ce u buducnosti biti glavna ulica u NS.
  • Idi begaj

    21.02.2021 18:51
    Slažem se
  • Marija

    21.02.2021 18:46
    E pa sad
    Preterujete ga vala.
  • Predlog

    21.02.2021 18:46
    Kao rodjeni Novosadjanin, voleo bih da se Dunavska ulica preimenuje u ulicu Djordja Balasevica. Postoje li dva coveka koja vise simbolizuju Novi Sad od Zmaja i Djoleta?
  • Limanac

    21.02.2021 18:43
    Ne znam, mozda bi taj most trebao da bude ili ostane Zezeljev. Bice u novom sadu jos mostova, bulevara, ulica. Planira se i taj novi most od Limana do Sremske kamenice. Sto se mene tice Bulevar Evrope moze da se preimenuje.
  • *

    21.02.2021 18:42
    Podržavam.
  • Rogi

    21.02.2021 18:41
    Naselje
    To je iznudjeno resenje. Taj most ce uvek biti Žeželjev most. Po meni je najbolje da se park izmedju Naselja i Detslinare nazove Balaševicev park i da se u njemu posade bagrenje, jer je taj park trenuto bez imena. A kada se bude sagradio most prema Kamenici onda se novi taj most moze nazvati po Balasevicu jer je bio covek koji je spajao ljude i regije. Tako da bi Balasevic u NS imao park i most. Sto se tice trga, Novi Sad ce tesko imati novi trg u skorijoj buducnosti. Preimenovati ulicu u centru je nezamislivo, a ulica na Sajlovu ili Jugovicevu nije opcija. To je moje vidjenje. Mozda nije najsrecnije razmisljanje ali je iskreno. Takodje, siguran sam da ce svaka opstina u Vojvodini imati ulicu sa imenom Đorđa Balasevica. Sto se tice njegovih pesama, njih treba sto pre staviti u udzbenike. Pozdrav svima
  • V5

    21.02.2021 18:36
    Zaslužio je
    Apsolutno podrżavam.
  • Ena

    21.02.2021 18:35
    Ovaj veliki covek i umetnik nesto mora dobiti, trg,most, bulevar, ulicu, nebitno....pobrinite se da se to desi!
  • Sofronije

    21.02.2021 18:35
    Mozak isključen
    Most između Srema i Bačke je "spona prema jugoslovenskom regionu"?! Izjava koja je svojom "smislenošću" i "logikom" dostojna takozvanog vojvođanskog kluba.
  • Nestor

    21.02.2021 18:29
    Katastrofa
  • Goxns

    21.02.2021 18:28
    Sta znam
    Nije los predlog
  • Zvonko

    21.02.2021 18:25
    Most ali ne koji!
    Podržavam Incijativu da naš sugrađanin dobije ime ili bulevar koji nije na marginama Grada ili nikako most koji je predložen, pošto je to "montažno demontažni", koji je centralna Vlada gradila godinama i pre svega, lepota je u mostu "Sloboda" ili "Varadinska duga" a ne neki sa kraja preko kojeg i sa strane prolazi repromaterijal, mašine, potpuno jedan, ajd da nazovem "radni" most.
    On je zaslužio eleganciju, značaj i da se svi sećaju Njega. Da ne bude sakriven kao Janikin "spomenik", i da sve što je vojvođansko bude u šiblju i skriveno.
    Otvorite širom Njegove misli nečim zaista lepim i značajnim, zaslužio je bar to.
  • Mlan

    21.02.2021 18:20
    Spusti gas
    Previse je rano, da bi se bilo sta preduzelo u znak secanja na Djoleta. Naravno da ce ti predlozi biti razmatrani ali apelujem da se smiri euforija. Pustimo porodicu da u miru tuguje.
  • Prvi pravi botfucker

    21.02.2021 18:16
    Žeželj ostaje Žeželj!
  • Vule

    21.02.2021 18:09
    A da se već malo ne preteruje?
  • Milan

    21.02.2021 18:09
    Žeželjev most ostaje Žeželjev most.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna