Autor: 021.rs

Novi Sad
24.02.2021.
19:31 > 19:38
Komunalna inspekcija izašla je na teren i izolovala trakom bodljikavu žicu, koja je jutros postavljena u Šekspirovoj ulici "zbog pasa".
  • BoeserWolf

    25.02.2021 14:01
    @Milan24.02.2021 • 22:55
    Ne mogu da verujem da idioti nisu pomislili da bi na toj zici,a potom u hitnoj moglo da zavrsi neko dete.Mozda i njihovo unuce.Zbogom pameti ... Vucic,Pink i farma mozak popili

    mora da su vucic i farma ostali zedni, jer ako su njima pili mozgove, tesko da su se mnogo napili
  • Milana

    25.02.2021 09:27
    dokle?
    U nasoj zgradi zivi devojka sa velikim psom. Svakog dana nekoliko puta ga izvede ispred nase zgrade i pusti ga da obavi veliku nuzdu tik ispred, kod nekog drveta. Bukvalno pod prozorom komsijama sa prizemlja. Zaista se osetilo jako. Molili smo je, svadjali se, sazivali sastanke..zvali komunalnu, slikali u vise navrata i slali im slike..NISTA. Jedan dan dolazim kuci kad cela ulica zatvorena, par vozila sa rotacijom..meni srce u pete..kad baba iz susedne zgrade ( posto je i njima smrdelo) sipala malo praska za ves pod drvo da bi uplasila doticnu sa psom.. dosao ceo tim za otrove, policija..
    Poenta je da covek iz nemoci moze da uradi glupost, a svega toga ne bi bilo da komunalna RADI svoj posao!
  • Milan

    25.02.2021 08:54
    PITANJE
    Zar nije bilo lakse, ODMAH ukloniti ogradu? Dok se sve to oznaci i uvije zica, nekoliko poteza makazama za zicu, uz zapisnik, od strane nadleznih organa i resen problem.
  • ex chapman

    25.02.2021 08:53
    bolest
    ako dobro tumacim fotku, celu zicu su umotali u neku izolir traku, a posle sve to jos okruzili trakom na kojoj pise opasnost? koliki posao, umesto da su odmah isekli i odneli to za 10 min!
    inace niko nema prava nista da postavlja na JAVNOJ povrsini bez obzira da li su mu namere bile dobre. to vazi cak i za one bakice sto urede zapustenu ledinu ispod svog prozora, a kamoli za nekog ko postavlja bodljikavu zicu.
    a o likovima koji su ogradili i prisvojili deo JAVNE povrsine kao deo svog "produzenog dvorista" bolje da i ne govorim! da ne otvaramo pandorinu kutiju sta je ko sve nelegalno prisvojio po tom limanu - od podruma do veseraja u potkrovlju...
  • Milan

    25.02.2021 08:35
    Nesto vec vidjeno!
    Da li su to isti oni stanovnici Limana koji su devedesetih uzurpirali javnu povrsinu ispred zgrade da sebi posade paradajz i papriku ili pregradjivali hodnike u zgradama da dobiju vecu kvadraturu stana?
  • Miša

    25.02.2021 08:25
    emancipacija
    Time što držiš psa jasno si svima stavio do znanja da si se svrstao u urbane, emancipovane, "obrazovane" ("edukovane"), ljude koji vole životinje, planetu, slobodu? E pa, za emancipaciju se valja više potruditi. Nije dovoljan pas, računar koji koristiš samo za igrice i društvene mreže, naočare bez dioptrije (zubne proteze su već "prevazidjene")...Za početak ne bi bilo loše pokazati malo više obzira prema ljudima oko sebe.
  • Limun

    25.02.2021 08:10
    Teror pasa dostigao je svoj vrhunac, izmet i urin su svuda.
    Stvarno je vise dosta.
    Ipak, staviti bodljikavu zicu je ludo...
  • Vladan

    25.02.2021 07:59
    @Starosedlac Limana

    I naravno bodljikava žica.
  • Marta

    25.02.2021 07:36
    Svasta
    Sta bi bilo da se neko dete izbolo na tu zicu! Ili covek! Toliko mrzeti zivotinje da ne razmisljate o drugim posledicama koje su mogle da se dogode. Da ste zaista zeleli da "zastitite" kupili biste one drvene ogradice na razvlacenje ili cak one od tvrde plastike. Ej, bodljikavu ogradu za zelenili, pa sta je to, zatvor na Klisi?
  • Zimzelenije

    25.02.2021 06:44
    Resenje je dotadi svakog ljubimca na informatiku kao clana domacinstva. Pa oni su nam kao clanovi porodice, zar ne?
  • Starosedlac Limana

    25.02.2021 00:48
    Nemojte, molim Vas
    @“ Trulez 24.02.2021 • 21:46
    Sa planine
    Pricate o nekoj demokratiji kako vi imate pravo da ne volite pse, ali zahtevate da drugi nemaju pse. Cim neko napise demokratija vidi dodje mi da se is...i ne pokupim za sobom. Vodite decu na igralista za decu, u parkove, u igraonice. Nije zeleni prostor ispred zgrade vase dvoriste, to ste imali na selu, sad ste u gradu”

    Gospodine Trulez,

    Ne slazem se sa Vama. Rodjen sam u Novom Sadu, i odrastao u tom dvorištu, a sad imam 50 godina, i dosta iskustva iza sebe. Ovo dvorište je jedno od najlepših za decu u celom gradu, puno sadržaja, bezbedno, ogradjeno sa svih strana zgradama, bez buke i vozila. Uvek u njemu ima desetine, a nekad i stotinu dece. Svi koji imaju stanove u njemu su svesni toga da je od jutra do mraka u njemu dečija graja, i niko se ne buni protiv dece. Nemojte da se sada pravite pametni pa da zabranjuje te deci da se igraju u tom dvorištu, molim Vas... igraonice nisu prirodno okruzenje za decu, već sportski tereni kojima ovo dvorište obiluje, klackalice, ljuljaske... ovo je pravo dvorište za porodični život, a kome se ne svidja, neka bira druga... toliko...
  • Ta nemojte

    25.02.2021 00:39
    Kazti
    "plac na kom se nalazi zgrada je u vlasnistvu stanara". Hahahaha
    Vidi se da si sa sela. Vidi ovde je sve, akcenat na sve u vlasnistvu grada Novog Sada. Nema ovde tvog dvorista, mozes biti samo vlasnik stana. Ne pripada tebi osim stana apsolutno nista. Dvoriste nije tvoje, ulaz nije tvoj, trotoar nije tvoj, ulica nije tvoja. Cim pre shvatite grad i pojam Novi Sad lepse ce nam svima biti. I vama koji ste dosli i nama koji smo bili tu. Vama smetaju psi po gradu, nama smetaju zivotinje po gradu. I sta cemo sad?
  • Tata Bojan

    25.02.2021 00:19
    Tatica ucveljene ćerke
    Za Trukež:
    Nije zeleni prostor ispred zgrade dvoriste za kere, to je dvorište svih stanara u zgradi, pa ako ste vaseg kera upisali kao zvaničnog stanara u zgradi, kao što je moja ćerka upisana na spisak stanara, onda bi možda mogli da delimo taj zajednički prostor ispred zgrade. Vodi ti tvoju keru na igralište za kerove a nemoj meni spocitavati gde ću ja moju ćerku da vodim. Zamisli da ja moju ćerku pustim bez pelena da šeta i s. re redom od lifta pa redom ispred zgrade!? Imate li vi mozga? Skupljajte kereca go.na u kesu pa niko neće ograđivati zelenilo oko zgrade.
    Radio sam u Nemačkoj više godina i tamo nikom ne pada na pamet da pusti kera da se. e po javnoj površini i travi, nego skupljaju svako go.ance.. .
  • Svašta

    25.02.2021 00:15
    @@
    Kako si utvrdio da je to javna površina a ne okućnica?

    Evo ga sad, došla budala sa sela pa zamišlja da zgrade imaju okućnicu.
  • Bojan

    25.02.2021 00:08
    @Detelinarac

    Čak i da uvedete tu taksu, naplatu nećete videti - što bismo onda protestovali?
  • d

    24.02.2021 23:38
    @Lala
    Kako mene nikada pas napao nije?

    Evo kako. Danas u ulici cujem majku kako uci dete od 5 godina da psima vise "iš" i "mrš". Eto, to dete će jednog dana napasti pas.

    Pas će teško napasti ako nisi agresivan prema njemu. Isto kao i čovek. Obrati se loše čoveku, iznabadaju te na ulici. Zar vam je fokus na psima lutalicama koje su na ulici zbog ČOVEKA?!?
  • Homo

    24.02.2021 23:20
    Sapiens
    Ne podrzavam resenje bodljikavom zicom, ali ljudi imaju potpuno legitimno pravo da zastite svoj zivotni prostor od neodgovornih vlasnika! Em su toliko bahati, em ne vode ni pravilno racuna o zivotinjama. Ne moze se vise proci ulicom od pasa. A sve su humanisti i dobri ljudi! Dobri ljude ne trze zatocenim zivotinje zbog svojih hirova.
  • Sizifov posao

    24.02.2021 23:00
    Dzabe ste se mučili oko uredje
    uskoro ce svuda biti sve gola zemja kao u banstkim sokacima gde su nekad guske sve obrstile pa ni travke nije bilo.
    Svi vole da imaju lepo okruženje ali smao u priči na delu rade kao šredatori protiv toga.
    Urin i feces pasa je pn bakterija.
    Imaju ljudi besz para pravo da bar 1 put dnevno izadju neometano napolje i da im niko ne preprečava prolaz. To preprečavanje ni trebalo zakonom da se kazni kad je namerno a posebno u vreme vanrednih mera.
  • Detelinarac

    24.02.2021 22:55
    Taksu za drzanje pasa i macaka u zgradama! Ajde bre vise, dosadni ste i Bogu i narodu sa branjenjem zivotinja, jos cete jedan dan i da protestujete!
  • Milan

    24.02.2021 22:55
    Ne mogu da verujem da idioti nisu pomislili da bi na toj zici,a potom u hitnoj moglo da zavrsi neko dete.Mozda i njihovo unuce.Zbogom pameti ... Vucic,Pink i farma mozak popili
  • Nemanja

    24.02.2021 22:42
    @ Milos (i slični)
    "Park za pse" služi za istrčavanje i igru istih, ne kao WC. Živim na stotinak metara od jednog, moj pas "obavi" sve i po dva puta dok dođe do istog. Naravno, za psom skupljam, ali "minuli rad" psa nije uvek u formi da ga možeš u potpunosti ukloniti.
    Drugo i bitnije, dok šetam psa, redovno se krećem po "psećim stazama" i samim tim, imam daleko više šanse da ugazim u "minuli rad", a ta neprijatnost mi se i ne dešava tako često. Kažem "neprijatnost" a ne bilo šta drugo, jer samo to i jeste, a ne smak sveta, kao što ga dežurni dušebrižnici predstavljaju. Stari sunđer i malo Varikine i rešeno. Isto važi i za moje dete (zamisli, imam i psa i dete !?!) koje se najnormalnije igra na svim zelenim površinama (na Limanu, ako je to bitno).
    Ovo sa "poludim kad me pas onjuši" ne vredi ni kometarisati, očigledno si mrzitelj istih.

    @vest
    Snajper babe i dede ogradile ono što smatraju svojom okućnicom, jer im je tu nelegalno napravljen ulaz u nelegalno prisvojene terase. Ta žica je itekako namenjena i ljudima i deci, za pse bi drvena ogradica bila daleko efikasnija. Ukoliko su želeli da obnove travnjak i rastinje, mogli su to odraditi na upravo ovakav način - sa najlonskim trakama.
  • Telep

    24.02.2021 22:42
    Urediti zakonski
    Sve pse čipovati, a držanje istih oporezovati. Ako nam Informatika nam obračunava troškove po članu domaćinstva, onda i psi koji žive u stanu i koriste ulaz, lift i okolinu zgrade, moraju biti prijavljeni. Uvesti lepo 1000 dinara stavku u informatici za psa. Od tih novaca finansirati čipovanje, sterilizaciju, odnošenje psećeg izmeta itd.
  • Лмн

    24.02.2021 22:31
    @xyz @trt
    XYZ, ко је тебе слагао да је у питању јавна површина? Зелена површина у оквиру парцеле на којој се налази зграда је власништво станара.

    Trt, батине? Због чега, покушаја одбране уређене површине и зеленила од будала без мозга који не знају да покупе за псом? Пази се ти да не фасујеш нешто слично због уништавања туђе имовине.
  • Лиманац

    24.02.2021 22:19
    Где су те силне инспекције када се противзаконито дограђују делови зграде? Где сте сад кад се Атријум на Лиману 4 диже за два спрата и претвара у стамбену зграду од пословног простора? Ради се металном конструкцијом јер постојећа не би издржала бетон. Али зато сте ту када се људи организују да одбране површину око своје зграде, не од паса, већ од њихових неодговорних власника. Где сте да кажњавате такве, лако је склонити жицу?
  • Ja

    24.02.2021 22:14
    Prosto mi je neverovatno koliko ljudi odobrava postavljanje bodljikave zice i koliko nam je to postalo nesto normalno. Ti likovi sto su je postavili, postavili su je zbog pasa, ali ona je opasna po decu i ljude, naglasavam decu. Mala deca se na njoj mogu tesko povrediti i obogaljiti. Neko je pominjao njive i livade za ispasu i da je normalno da se ogradjuju i da ne treba dozvola. Na poljoprivrednom zemljistu mozda i ne treba dozvola, ali ova zica je postavljen u stambenoj zoni. Ako ste dobro ispratili vest javnost je alarmirao otac deteta od 3 godine navodeci da je zica u visini ociju trogodisnjeg deteta. Ovde se ljudi raspravljaju o pravima pasa i njihovih vlasnika, o pravima onih koji ne drze zivotinje u stanu, o tome kako nam je grad prljav... a ono najbitnije niko ne pominje, da ovako postavljena i na ovom mestu bodljikava zica ugrozava bezbednost male dece.
  • AV

    24.02.2021 22:07
    Mož' žica kulturica?
  • Milojko

    24.02.2021 21:54
    Danas
    Danas devojka hladno pusti svog psa na baterije da se isora na ulaz od nečije zgrade. Ja je pitam sto to radi,pa neko tu živi, ona me onako tupavo gleda i ćuti.
    Inače sam imao 3 bernardinca sve po ps boks,dresura,istrcavanje, pasoš...
    3 akvarijuma ciklida i sada imam zakoa papagaja.
    Nikad nisam nikog remetio sa svojim ljubimcima.
    Nije životinja kriva.
  • Tuta

    24.02.2021 21:52
    @Pera @Jovan
    Kao iz filma Glupan i tupan. Hahaha
  • Trulez

    24.02.2021 21:46
    Sa planine
    Pricate o nekoj demokratiji kako vi imate pravo da ne volite pse, ali zahtevate da drugi nemaju pse. Cim neko napise demokratija vidi dodje mi da se is...i ne pokupim za sobom. Vodite decu na igralista za decu, u parkove, u igraonice. Nije zeleni prostor ispred zgrade vase dvoriste, to ste imali na selu, sad ste u gradu. Pasa je oduvek bilo, oduvek. Pre su bake vodile pekinezere, sada vode maltezere, i sta tu koga zabole. Do juce ste u selima iz kojih ste dosli ziveli ko zivotinje, dokopali ste se grada pa vam sad zivotinje osim vas samih ne odgovoraju?
  • Covek

    24.02.2021 21:44
    mizantropija
    Primecujem u poslednje vreme da na izjave pojedinih kako ih je neki pas napao, ujeo ..bude najvise negativnih reakcija..tipa nije istina, lazes ( kao da mozes sam sebe ujesti) ili pas nije kriv, mora da si ga izazvao..
    To me plasi vise nego govna po gradu. Iskreno.
  • @XYZ

    24.02.2021 21:43
    Kako si utvrdio da je to javna površina a ne okućnica? Očigledno je neko usitnio zemlju, posejao travu i postavio zicu kao provizornu zaštitu. Verovatno nisu hteli ništa loše ali kada su cenjeni vlasnici pasa koji sve zasejavaju izmetom videli da je njihova seraonica preorana odmah se digla kuka i motika. Vlasnike pasa je najmanje briga za decu jer ne bi puštali ljubimce da zagadjuju parkiće i prostore za decu izmetom. Malo dete neće doći do te žice jer ga paze roditelji a veći ionako neće tamo ići jer to nije prostor za komunikaciju i jasno je odvojeno od pešačke staze. Na Popovici i drugim urbanijim delovima grada postoje ograde od bodljikave žice godinama i nikome ne smetaju.
  • Cimi

    24.02.2021 21:41
    @Pera @Jovan
    Koji od vas dvojice je .upaviji?
  • Ana

    24.02.2021 21:39
    nema institucija
    Nisu u svetu ljudi kulturniji, vec imaju institucije i velike novcane kazne. Zabranjeno je voditi psa na igralista decu i ogromna je kazna ako vas zateknu bez kese, lopatice..
    Da kod nas komunalna nesto radi ne bi bilo ni problema sa vlasnicima pasa.
  • Peki

    24.02.2021 21:36
    Posao radnika "Čistoće" i "Zelenila" je da uređuju i održavaju javne površine. Kazna za stanare koji su sadili i postavili žicu na javnoj površini.
  • komsinica sa limana

    24.02.2021 21:33
    nekulturni i agresivni
    Ne samo da ne pokupe za psom..i to velike gomile izmeta, nego su i agresivni ako im kazete da to urade. Juce sam imala incident na decijem igralistu sa vlasnikom koji nije hteo da pokupi izmet za svojim velikim psom. Ostavio ga je na sred sljunka medju bebama decom. Nakon mog insistiranja mi se uneo u lice i pretio. Svakih par dana neko od dece ugazi, razmaze po garderobi u toku igre, i zaista bude veliki problem.
  • XYZ

    24.02.2021 21:30
    @Pera
    Zabranjeno je ograđivati javnu površinu!
  • Milos

    24.02.2021 21:26
    Propisi
    Doslo je vreme da psi i macke imaju vise prava od ljudi. Kad sam odrastao na limanu, u kvartu je bilo 60ak dece i svega par pasa. Kazemo i secamo se kako su to bila dobra vremena i bolji ljudi. Danas, u kvartu 20ak dece i 100pasa i macaka. Kazemo danas gori ljudi, sebicniji. Manje razumevanja jedni za druge, manje empatije...a odakle onda kod takvih ljudi toliko kucica?! Pa pomodarstvo. Kupuju se beli kucici za fotkanje, da bude hir par meseci, a posle tata seta. Ne smeta mi da svako ima kuce, to je licna stvar, smeta mi sto velika vecina ne cisti za sobom ili ocisti samo gde ih neko vidi, a na travi, poljani, kad nikog nema ne ciste. Na mom parkingu, ne mozes preci, otici da otvoris gepek sa trave jer je ceo travnjak zasr.n od pasa. Isto one price kad je zima otvorite ulaze...alo, ulaz je kolektivno stanovanje i otkud ti pravo da pozivas nekog da pusta psa u ulaz. Vodi ga kuci. Ne ulazim u to da li neko voli kuce ili ne, to je njegovo pravo i ne moze se polemisati da li je dobar covek ili ne, to je njegovo legitimno i demokratsko pravo. Demokrate smo istinske kad postujemo tudji stav i kad nam se ne svidja i ne ide u nasu korist. Postoje uredjene povrsine za setanje pasa, ali vlasnici ih opet vode svuda. Poludim kad sam na poslui setam i dodje neki pas da me onjusi, dotakne mi svetle pantalone prljavom i mokrom njuskom...Zasto? Time povredjuje moje telo...kao da ja pipnem i onjusim neku devojku koja mi se svidja. Komunalna treba da striktno primenjuje zakon-povodac,kesa.
  • Trt

    24.02.2021 21:17
    @Jovan

    A zaboravio si da pomeneš da bi u "civilizovanom delu Evrope" za postavljanje bodljikave žice na javnoj površini verovatno fasovao zatvor - a u manje civilizovanom delu i batine, i obe kazne bi bile zaslužene.
  • Lala

    24.02.2021 21:09
    Sramota
    Danas u podne me je napao pas lutalica u sred Jevrejske ulice. Jedva sam se odbranio a prolaznici su nemo posmatrali i niko nije ni pokušao da mi pomogne. Imam 65 godina izašao sam malo da se prošetam . Pitam se šta bi bilo da nisam uspeo da se odbranim. Od sad ću u džepu da nosim neko od sredstava za odbranu od lutalica,pa neka mi neko nešto kaže. Dosta mi je ovih što štite te životinje,a ništa ne preduzimaju. Čipova ti svaku životinju pa neka ih onda puste na ulicu i drakonske kazne za napuštanje životinja.
  • Jovan

    24.02.2021 21:08
    Naopako
    Zbog čega se uklanja ograda, a ne psi lutalice? Oni koji u ovoj situaciji zaslužuju kaznu, nisu oni koji su postavili ogradu, već oni koji ne kupe za svojim psom. U civilizovanom delu Evrope, psa lutalica nema (niti jednog!), a izmet se kupi za svojim ljubimcem.
  • rale

    24.02.2021 21:02
    Masovnom pomodarstvu držanja pasa po stanovima treba naći kraj. Uvesti godišnje takse za držanje takvih životinja u urbanim zonama i stimulacije za azile za suvišne životinje. Kome je stalo do životinja neka ne drži pse u stanu, tu su papige, mačke i ostale sitne životinje.
  • Pera šofer Minhen

    24.02.2021 21:00
    Ali
    Problem ovim nije rešen. Treba kazniti počinioca i to debelo. Kakav mrak.... strašno. Ovde bi ga za to odveli na posmatranje. Jadne kuce. Valjda se ni jedna nije povredila. Jujuju....
  • +384

    24.02.2021 20:51
    Bodljikava zica u mozgovima kad tad morala je da provali i napolje. Komunalci da rade svoj posao, vlasnici pasa da su savesni, mi svi da smo normalni - ovoga ne bi bilo.
  • Za kučkare

    24.02.2021 20:42
    Vodite svoje pse koje zlostavljate po tim stanovima u parkiće koju su za pse i predviđeni. Nisu krivi psi, nego neodgovorni vlasnici istih, a niko ih ne kažnjava. Psi se ne smeju voditi bez povoca i brnjice, ne treba da rovare po baštama koje ljudi sade da bi bilo više kiseonika i više zelenila, kupite izmet za njima, da deca ne gaze po tome. Nije normalno koliko se povećao broj pasa u poslednjih par godina, jadne te životinje, držite ih zatvorene, stanovi kako se osećaju i na šta liče da ne pričam, zagađujete okolinu i ne čistite za sobom. Sasvim necivilizovano. Neodgovorno.
  • Pera

    24.02.2021 20:40
    Ukoliko komunalna inspekcija ukloni bodljikavu zicu, mozda ce morati da nadoknadi stetu. Za postavljanje bodljikave zice nije potrebno pribavljati dozvole a namenjena za najcesce za ogranicavanje kretanja krupne i sitne stoke i zastitu rezidencijalnih objekata.

    RICCIO BODLJIKAVA ŽICA ima veoma široku primenu pri postavljanju različitih tipova ograda. Namena bodljikave žice je ograničavanje prostupa objektima i imovini. Najčešću upotebu bodljikava žica ima u poljoprivredi (ograđivanje njiva, voćnjaka, pašnjaka, stočarstvu (ograničavanje kretanja sitne i krupne stoke) a takođe se koristi u kombinaciji sa drugim ogradama kao dodatni element bezbednosti u industriji i  kod rezidencijanih objekata.
  • Pera

    24.02.2021 20:34
    Ne postoji propis koji zabranjuje postavljanje bodljikave zice kao ograde. Mozda bi bilo korektnije da bude prvo simsir pa iza njega bodljikava zica, jer na takvu zicu ne moze niko da naidje slucajno osim ako je resio da unistava i izgazi simsir.
    Mi smo simsir sadili vise puta i uvek je bio izgazen i pocupan, pre nego sto je izrastao. Mozda je ovo resenje za fine vlasnike pasa, red simsira, red bodljikave zice :)
  • Pa ja ne mogu

    24.02.2021 20:33
    Samo bi želeo da vidim lice tog lika koji je mislio da je bodljikava žica sasvim solidna ideja.
  • Vlasnik dva psa

    24.02.2021 20:26
    Komunalci
    Stanari su očistili uredili devastiranu zelenu površinu što je za pohvalu i primer. Ž
    ica nije namenjena psima već njihovim ne svesnim vlasnicima, a komunalci kad je uklone neka postave dežurnog inspektora pa neka opominje ilikažnjava one koji ne kupe izmet za svojim ljubimcima.
  • B

    24.02.2021 20:24
    Zasto jednostavno
    Kad moze komplikovano?! Jer zasto da se posao od pola sata ne uradi odmah? Razvucimo ga na dva dana! Jedan dan traka, dan posle secenje. Jer smo tako u mogucnosti! ;)
  • Nikolaj

    24.02.2021 20:22
    Ima se, može se
    Čak i trake sa natpisom grada su nabavili.
  • Normalan

    24.02.2021 20:21
    Nije normalno
    Nije normalno da nam ceo grad bude u****n i u****n od kućnih ljubimaca. Deca se igraju u izmetu životinja. Volim životinje ali ne mogu da vrše nuždu po gradu. Treba uvesti porez na kućne ljubimce.
  • Dule

    24.02.2021 20:14
    Neverovatna efikasnost komunalne kada treba zastiti cuvene vlasnike kucnih ljubimaca..Treba doneti zakon da mogu i u stanovima da nam piske da smo obavezni da im otvorimo.
  • Joca

    24.02.2021 19:55
    Lokacija je izolovana, i dalje nije bezbedna i sutra će biti pokrenut postupak uklanjanja??? Više su vremena potrošili na igranje sa tim trakama nego što bi im trebalo da je skinu i ubace u prvi kontejner.

    E da su tako ekspeditivni i kada treba raditi i neke ozbiljne poslove...
  • Nikllina

    24.02.2021 19:55
    Pomodarstvo, pa ljudi umesto da gaje decu i porodicu...gaje pse i mačke...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna