Autor: 021.rs

Novi Sad
04.03.2021.
10:57 > 11:17
Investitor nikada zaživelog kompleksa ATP Vojvodina Ilija Dević saopštio je da se priprema teren da tu investiciju kupi neko kome će Grad Novi Sad dozvoliti da obavlja delatnost.
  • bljuv

    06.03.2021 14:38
    na medto daleko od olazmih stanica GSP
    tuda prolaze jedna ili dve linije gradskog
    nasilno terate ljude da umesto jednog gradskog koristi vise
    sa sadasnje buske stanice moze se peske na dosta mesta sa one ne - mora neki prevoz
    sve smesteno za maltretiranje putnika
    noje joj tu mesto
  • Stiv

    05.03.2021 20:51
    Ilija DEVIĆ-ATP VOJVODINA
    Smem da se kladim da ATP kupuje Galens. Eto nama novog stambenog bloka.
  • Dragan

    05.03.2021 07:12
    Ah
    Naša Maja to je onaj stručnjak za atomsku energiju,stiskalac tastera u skupštini,prijatelj DS i Tadića koji su je oživeli.Mogla se i železnička stanica tu montirati jel je pruga jako blizu.Postojeća se ne vidi od parkiranih autobusa GSPa a i prljava je.Kad će njima niti zabranjeno parkiranje na stanici tu se mogao proširiti parkić,srušiti postojeću autobusku,žel stanicu pretvori u šopin mol ili galeriju.
  • Новосађанин

    04.03.2021 22:00
    Ма нек узме ко хоће, само да проради!
  • Tvrtko

    04.03.2021 21:58
    Pročitah materijale na sajtu Devića i videh mišljenje grupe profesora sa Pravnog fakulteta u NS na osnovu koga su sudovi utvrdili da je ugovor ništavan. Znam da neki profesori nisu hteli da učestvuju u toj ujdurmi. Voleo bih da neka druga grupa profesora sa neutralnog fakulteta da svoje mišljenje o validnosti ugovora. Siguran sam da bi njihov stav bio suprotan. To što su ovi namontirali u svom mišljenju nijedan pravnik sa imalo morala ne bi se usudio da stavi svoj potpis.
  • Ilek

    04.03.2021 21:19
    NASA MAJA
    Nasa Maja istrajala ili dotrajala...?
    Uzas!
  • Pavle

    04.03.2021 17:04
    Ne preferiram periferiju
    Gle, nema pruge. Inače glavni faktor pri nepristrasnom ocenjivanju bila je logika - gde železnička, tu treba da je i autobuska stanica. Možda je i to razmišljanje pregazilo vreme. Ko dođe busom nastaviće busom, vozom respektivno.
    Ako je g. Dević bio u zaveri sa g. Gojković, onda je to odlična potvrda poslovice o sadnji tikava koje se obiju o glavu.
  • Brunova mama

    04.03.2021 16:37
    Ova stanica ni da je Dević poćeo da radi kako ovde u komentarime neki preporučuju sigurno ne bi opstala, iz prostog razloga što je na glupom mestu do koga nema gradskog prevoza, na šta niko normalan, a naročito Novosađani, ne pristaje. Takođe, daleko je od grada i od železničke stanice, što uopšte nije pametno. Od samog početka, kada je bila još u najavi, ova stanica je kod građana Novog sada izazivala samo otpor i bes.

    Šta su bile zakulisne političke igre oko Devićeve stanice, više nije ni moguće utvrditi. Nažalost.
  • Ns

    04.03.2021 16:23
    A zasto Devic ne prizna da ni jedna od tri tadašnjih zavoda koji su odobravali tehničku dokumentaciju i izvedeno stanje objekta NIJE IZDALO upotrebnu dozvolu zbog loše izvedenog objekta. to je pravi razlog. Potom su politički vršili pritisak na sudije da bude podeljena odgovornost da bi Devic dobio pare. Ali ni on ni naša Maja nisu nikada siti...
  • STRUČAN PO PITANJU S

    04.03.2021 13:54
    ATP Vojvodina sudski postupci
    Shvatite,Ilija je izigran da izgradi i da mu se otme.Medjutim,radi se o čoveku koga su loše procenili njegovi bivši prijatelji.
    Ilija Dević je do 90 ih godina jedan od najimućnijih ljudi na prostorima SFRJ, zaradio zna i da se bori.
    ONI SU NAMONTIRALI DA JE TO MONOPOL, A AGENCIJA ZA ZAŠTITU KONKURENCIJE KAŽE SUPROTNO.
    NISU MU DALI DA RADI!
    ŠTA ĆE SADA POSLE TOLIKO SPOROVA I TOLIKE ODŠTETE, MORAĆE DA PLATE, A KO ĆE ODGOVARATI?
  • Touareg

    04.03.2021 13:47
    Pored gradske pekare, Novosadske mlekare,Autovojvodine, novi sad je jedini grad u srbiji koji je sve uspeo da unisti i da nista od toga nema. Bruka i sramota za grad za pokrajnu i za sve vlasti od 2000 god pa na ovamo
  • ex putnik

    04.03.2021 13:14
    Autovojvodine
    Zaista ne razumem ovu priču oko nekadašnje Autovojvodine, Devića i autobuske stanice.
    Kad ju je već izgradio Dević, što nije krenuo, nastavio da radi, što se nije upustio u tržišnu utakmicu, sa gradom, odnosno GSP-om, pa da boljom uslugom, jevtinijim uslovima prevoznicima ali i putnicima ( naplata previsoke karte za ulazak na peron je krajni bezobrazluk GSP-a) ekonomskim metodama prinudi GSP da sami zatovre autobusku stanicu, već je očekivao da mu vlast ( tadašnja, sadašnja, nebitno bilo koja ) sama zatvori autobusku stanicu i praktički odrekne se sigurnih prihoda. Damping je u ekonomiji i poslovanju, legitimna metoda u tržišnim ekonomijama...medjutim, kod nas izgleda i privatnici nisu odmakli dalje od burazerske ekonomije.
  • @Deran

    04.03.2021 13:03
    Derane, ako ne bude Dević nego neko napredniji od njega, GSP opet ostaje bez prihoda i stavlja katanac, zar ne?
  • Naša

    04.03.2021 12:50
    Maja
    Je li "Naša" Maja odgovarala za ovaj promašaj i uništavanje jedne firme?

    Reklo bi se da nije, kao što ni ovi neće odgovarati za loše urađenu Promenadu i katastrofalno renoviranje bazena.
  • Iz Rusije s ljubavlj

    04.03.2021 12:35
    Gde li je sada Maja Gojkovic?
  • EU

    04.03.2021 12:28
    velika braca
    Bruka i sramota...kupci javna tajna,profit mocnicima ...otimanje u svakoj pori drzave...Kompletna drzava privatizovana u sklopu jednog coveka
  • gagi

    04.03.2021 12:23
    razvoj
    da bar moze da se u blizini centra da se napravi autobusak stanica ponovo bi zaziveo centar grada naprimer blizu kvantaske pijace
  • Deran

    04.03.2021 12:12
    ATP
    Iliji Deviću niko nije zabranio da otvori stanicu i da slobodno obavlja prevoz putnika. Umesto da je nižom cenom staničnih usluga, privukao konkurenciju da sa stanice koju drži GSP pređe kod njega, on je očekivao da to nasilno uradi grad NS. Isto tako je izgubio i putnike zbog najviših cena karata. Drugi prevoznici nisu hteli da pređu na njegovu stanicu, jer bi time rizikoval da ATP Vojvodina prvo popuni svoje autobuse putnicima, pa tek onda da prodaje njihove karte. Kod GSP-a tih problema nema, jer nisu u sukobu interesa. Inače bez prihoda od autobuske stanice, GSP bi slobodno mogao da stavi katanac na javni prevoz u gradu.
  • ILICA

    04.03.2021 12:00
    SRAMOTA
    Znali smo odavno da je to ideja,ali neće moći!
    Da ste oteli u startu niko ne bi znao,ovako što niste oteli do sada.
    OVO JE VELIKA SRAMOTA ZA GRAD NOVI SAD!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna