Fruškogorski koridor, koji će danas početi da se gradi, pored toga što će skratiti vožnju od Novog Sada do Beograda za čitavih 20 km i omogućiti da se od centra Novog Sada pre stigne do industrijske zone u Rumi nego do centra Futoga, doneće višestruku korist za sva naseljena mesta u njegovoj okolini, izjavio je za Tanjug predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.
Odusevljen sam sto se radi konacno taj put, ali imali neko da pojasni, zasto je izgradnja tog puta 3 puta skuplja po kilometru u odnosu na slican teren slovenckog autoputa? Pa i autoput u Hrvatskoj je gradjen kroz planine pa je opet 3 puta bio jeftiniji.
Koliko je bila okupna cena zemljista...
Uroš 30.04.2021 • 15:31
Laže
Kada sa Limana krenete ka Surčinu, danas se vozite gotovo 100 kilometara, "
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
******************************************
78km starim drumom ocito ako je bez putarine? Ali onda nije 1 sat puta vec dosta vise u zavisnosti od doba dana, pogotovo kad se zakucas o saobracaj izmedju Nove Pazove i Batajnice i kroz samu Bataju. Kroz Bataju ti treba minimum 15min da prodjes, 7-8 semafora, a od raskrca novosadsko-zemunskog i banovacko-ugrinovackog druma rodis mecku dok ne dodjes do petlje za autoput za Dobanovce i aerodrom. Ako vozis propisanom brzinom od 60km/h po naseljenim mestima ( Petrovaradin, Karlovci, Banstol, Indjija, St i Nova Pazova, Batajnica - a nema teorije da vozis tom brzinom vec upola manje max) i 80km/k izmedju uz sve semafore tesko da bez 1.5-2 sata stignes na Surcin.
No sulud je razlog vaseg premijera da ce buduci koridor znaciti skracenje putovanja nekom sa Limana 4 do Surcina, to je najnebitniji razlog zasto bi taj drum trebalo izgraditi.
Mislim da je logično da se posle ove jedne reči lapsusa radovi na koridoru momentalno zaustave i kompletan projekat preuzmu stručni 021 komentatori koji su bili toliko dobri pa stupili privremeno sa pozicije vrhunskih epidemiologa i virusologa i prešaltali se na stručnjake za infrastrukturne projekte.
@lala - u ovaj projekat je ukljucen i taj most u produzetku Bulevara Evrope kao i nova saobracajnica od kruznog toka sa sremske strane Zezelja koja ce uz Dunav da "odvuce" teretnjake i auta iz Preradoviceve iza Petrovaradina i direkt na petlju na taj novi most.
Autoput krece od zone Kaca gde se ukrsta sa autoputem NS-ZR, pa se ukrsta sa NS-BG autoputem u zoni Gasprom/Lukoil pumpe kod NS, pa ide kroz Koviljski rit na novi most, pa "udara" na Miseluk pa ide na Frusku Goru u tunel pa "udara" na onu novu, nikada zavrsenu, obilaznicu oko Iriga pa pravac Ruma pa Sabac pa Loznica.
Fantastični rezultati postiže država i privreda, vođa povećava plate i penzije do nebesa, a ništa ne kaže o povraćaj otetih penzija na oko 700.000 opljačkanih penzionera. Vođo, budi dobar do kraja!
Ala ovde ima zbunjenih garija... pa nadjite na internetu ceo plan, javno je dostupno, pogledajte, proucite pa onda pisite.... Vidi, gari, izgleda da moze :)
Uroš 30.04.2021 • 15:31
Laže
Kada sa Limana krenete ka Surčinu, danas se vozite gotovo 100 kilometara, "
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
Laze on a lazes i ti. Kazes Liman, Ruma, Surcin 120km? Nema sanse brale, trenutno je 78 km a bice oko 60 sa autoputem i tunelima. Cinjenica je da ce biti 15-ak minuta brze.
650 miliona za 47.5km znači po kilometru 14 miliona evra. Najskuplji kilometar autoputa je na svetu atlanski autoput u Norveškoj plaćen je 5 miliona po kilometru. Hrvati su takođe od Zagreba do Splita platili mnogo manje preko Like i Velebita sa 56km tunela u oba pravca.
Laloš
Ala ovde neko laze. https://www.jutarnji.hr/vijesti/najskuplja-cesta-u-povijesti-hrvatske-kilometar-autoceste-kroz-turopolje-kostao-nas-je-cak-20-milijuna-eura-182989
Prvi građanin zemlje izjavio je hvalospevno da “Strmoglavo grabimo u budućnost! Danas gradimo više nego ikada!” Da se gradi, gradi se na sreću, ali realizaciju sprovode kinezi, grci, španci, azerbejđanci, amerikanci i drugih, koji koriste najsavremeniju mehanizaciju, a mi finansiramo skupim kreditima i gledamo. S obzirom da se vođa neuporedivo, bar za sada, upoređuje sa Titom. U titovo vreme takođe se gradilo i izgradilo domaćom radnom snagom- akcijašima i krampovima, lopatama i kolicama sa drvenim točkovima. Kada je Tito otišao u raj, ostavio je dugovanja SFRJ od oko deset milijardi dolara, a sadašnji vođa zemlju je zadužio za više od petnaest milijardi dolara, koje će vraćati i naši čukun unuci. Što nam je to
To je ujedno i kraj Fruške Gore kakvu poznajemo. Ne samo da će je izmeniti ovih par saobraćajnica, nego će sve to da prati i ekstremna urbanizacija cele planine. Ostaće samo mestimično "ostrva" šume i prirode na njoj.
Nije bilo dobro kad se nije gradilo. Nije dobro ni da se zaduzimo preko mere. Da li nas ceka crnogorski scenario? Crnogorci imaju luku, Kina jedva ceka da je preotme. Zna li se za koji deo srbije su zainteresovani Kinezi? Da nisu mozda rudnici litijuma? Crno nam se pise.
A šta će biti sa onim Vučevićevim mostom u produžetku Bulevara Evrope do Galensovih parcela na Fruškoj gori.
Boriša
Pocinje da se gradi krajem godine. Ide direktno na Fruskogorski koridori i kroz tunel do Rume za 30 minuta. Odatle je Surcin na 30 kilometara. Znaci na aerodromu smo za 45 minuta, 25 minuta brze nego sada.
Koliko negativnosti i negativnih komentara o nečemu što smo sanjali decenijama ? Čemu ljudi ? Vučić i SNS će proći, putevi, tuneli i mostovi ostaju nama i našoj deci !!! Urazumite se malo, stišajte emocije i pokušajte na nečemu drugom da stičete političke poene i da vodite kampanju na nekim drugim temama. Niko normalan nema ništa protiv gradnje infrastrukture.
izgradnji pruge preko Žeželja su za slikanje dovukli voz
zalepilii okupacionu zastavu ,metnuli binu i otvorili ŠTA ?
Posledice su vidljive posle slikanja su skinuli i kontaktnu mrežu
i jedan red stubova.
Šta li će ovde sve da skinu i pokradu posle slikavanja
osim šume i kamena ?
Mene interesuje, struktura cene koštanja ovog brzog puta(nije auto put)...šta košta 600mn EUR ...mislim da je exproprijacija najveći trošak..e sad, koliko je njih iz SNS, kupilo zemlju na trasi tog puta
Novosađani uvek negoduju, napravilo se dobro ili loše. Kladim se da im neće biti pravo ni onda kada Vučić izgubi izbore. Ni onda im neće nešto biti potaman.
Razlog? Ta ni oni ga ne znaju, al' ko mari..
650 miliona za 47.5km znači po kilometru 14 miliona evra. Najskuplji kilometar autoputa je na svetu atlanski autoput u Norveškoj plaćen je 5 miliona po kilometru. Hrvati su takođe od Zagreba do Splita platili mnogo manje preko Like i Velebita sa 56km tunela u oba pravca. E sad dal da se radujem il da plačem.....
Kako pocinje izgradnja kad ni jedna njiva na trasi nije otkupljena a nije ni ponudjena cena bilo kome???? Znaci samo slikanje a gradnja mozda nekad ili nikad!!!
Minimalni profil autoputa podrazumeva dve saobracajne i jednu zaustavnu za svaki smer. Ovo nije autoput, niti ce dozvoljene brzine biti na nivou jednog autoputa. A verujem da ce putarina biti kao da ima svih 6 traka.
Do BG-a se stizalo za manje od 50 minuta autoputem, dok nije bilo ovog glupog merenja po naplatnim rampama...Glupog zato sto oni sto voze 250 i nisu iz Srbije, a da to ogranicenje spasava neke zivote politicarima bi usta bila prepuna toga svaki drugi dan.
Autoban nije, al 160kmh moze opusteno (ko oce moze i 80 da vozi, ako hoce). to bi skratilo vreme putovanja za bar 20%...Guzve su na rampama, ne na putevima.
"i omogućiti da se od centra Novog Sada pre stigne do industrijske zone u Rumi nego do centra Futoga"
Ово баш и није за похвалу. Било би да се зна нешто више о том најављеном брзом путу за Паланку?
Kada sa Limana krenete ka Surčinu, danas se vozite gotovo 100 kilometara, "
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
Bravo Igore, put od ideje do realizacije jednog projekta najcesce ide preko licnog zanosa i vere da se samo graditeljstvom moze pokoljenju ostaviti nesto. Ti imas viziju, kao retko ko u SNS-u (cast Vucicu i Vesicu) i energiju graditelja - prvo projektna dokumentacija a potom guraj do cilja. Stara si ti skola, iz koga ostaju dela! Ajd sad po meni!
Da nismo izgubili novac i vreme u bezumnim ratovima 90-tih ovo sve smo mogli imati jos pre 30 godina. Bivsi ratni huskaci sada kao neverovatan uspeh predstavljaju nesto sto bi bio civilizacijski minimum drzave koju su sahranili. Izgubljene godine nam niko nece vratiti.
E jedva cekam onda ce kroz Irig proci 15 kola dnevno … i mogu kljuc u bravu mnoooge radnje uz put.
Sada kukate
tada ce te da vidite realnost izmestanja saobracaja
Dakle, da razumemo svi - prvog maja, subota, školski raspust, desetine hiljada ljudi kreću na put, izlet... ali, neće moći! Ukopana bina na usponu na Venac na kojoj će ON plesati ispred gomile blata i time dati svoj mig da počnu radovi. Za tih par sati, kolaps na Vencu, odsečen put na največa izletišta, kao i put prema Sremu, Mačvi i dalje. I sve to da bi se neko hvalio kako će za 5-6 godina, možda, završiti put koji se planira već 40 godina i koji već deset godina "počinju sutra". Sjajna ideja, dostojna "genija", kao i sve do sada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Danas počinje gradnja Fruškogorskog koridora
Autor: Tanjug
Novi Sad
•01.05.2021.
•14:46 > 07:15
Komentari 59
Ns
Koliko je bila okupna cena zemljista...
dijasporac
Laže
Kada sa Limana krenete ka Surčinu, danas se vozite gotovo 100 kilometara, "
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
******************************************
78km starim drumom ocito ako je bez putarine? Ali onda nije 1 sat puta vec dosta vise u zavisnosti od doba dana, pogotovo kad se zakucas o saobracaj izmedju Nove Pazove i Batajnice i kroz samu Bataju. Kroz Bataju ti treba minimum 15min da prodjes, 7-8 semafora, a od raskrca novosadsko-zemunskog i banovacko-ugrinovackog druma rodis mecku dok ne dodjes do petlje za autoput za Dobanovce i aerodrom. Ako vozis propisanom brzinom od 60km/h po naseljenim mestima ( Petrovaradin, Karlovci, Banstol, Indjija, St i Nova Pazova, Batajnica - a nema teorije da vozis tom brzinom vec upola manje max) i 80km/k izmedju uz sve semafore tesko da bez 1.5-2 sata stignes na Surcin.
No sulud je razlog vaseg premijera da ce buduci koridor znaciti skracenje putovanja nekom sa Limana 4 do Surcina, to je najnebitniji razlog zasto bi taj drum trebalo izgraditi.
Predlog
socko
Ja
Gariša
Za Lalu
Autoput krece od zone Kaca gde se ukrsta sa autoputem NS-ZR, pa se ukrsta sa NS-BG autoputem u zoni Gasprom/Lukoil pumpe kod NS, pa ide kroz Koviljski rit na novi most, pa "udara" na Miseluk pa ide na Frusku Goru u tunel pa "udara" na onu novu, nikada zavrsenu, obilaznicu oko Iriga pa pravac Ruma pa Sabac pa Loznica.
Bor Boranin
Samo jako
Detelinarac
Johan
Laže
Kada sa Limana krenete ka Surčinu, danas se vozite gotovo 100 kilometara, "
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
Laze on a lazes i ti. Kazes Liman, Ruma, Surcin 120km? Nema sanse brale, trenutno je 78 km a bice oko 60 sa autoputem i tunelima. Cinjenica je da ce biti 15-ak minuta brze.
Ja
Smiljka
Laloš
Ala ovde neko laze. https://www.jutarnji.hr/vijesti/najskuplja-cesta-u-povijesti-hrvatske-kilometar-autoceste-kroz-turopolje-kostao-nas-je-cak-20-milijuna-eura-182989
Mučenik
BLEK
/
Lala
Fruska Gora je nacionalni park ... sta radite vise ?!
Autoput ide velikim delom ide ispod zemlje, kamionski saobracaj se izmesta iz nacionalnog parka i iz zone manastira.
Lala
Boriša
Pocinje da se gradi krajem godine. Ide direktno na Fruskogorski koridori i kroz tunel do Rume za 30 minuta. Odatle je Surcin na 30 kilometara. Znaci na aerodromu smo za 45 minuta, 25 minuta brze nego sada.
Sanja
Sremac
I sad najavljuju još dva mosta preko Dunava u N.Sadu.
9
zalepilii okupacionu zastavu ,metnuli binu i otvorili ŠTA ?
Posledice su vidljive posle slikanja su skinuli i kontaktnu mrežu
i jedan red stubova.
Šta li će ovde sve da skinu i pokradu posle slikavanja
osim šume i kamena ?
Ivan
MP
Nale
Vasa Ladacki
Pontifex
Razlog? Ta ni oni ga ne znaju, al' ko mari..
j
Milan
Boriša
Medo
Kiklop
Jox
vsns
Laloš
Vesna
Pezos
youj
svejkraćeikraće
Z313
Никола
G pen
Zapadni Srem
Aca
Sremac
gradjaninX
Autoban nije, al 160kmh moze opusteno (ko oce moze i 80 da vozi, ako hoce). to bi skratilo vreme putovanja za bar 20%...Guzve su na rampama, ne na putevima.
Salajka
Nada
Pjv
комша
Ово баш и није за похвалу. Било би да се зна нешто више о том најављеном брзом путу за Паланку?
Uroš
Liman, aerodrom Surčin, 78 KM, bez putarine, 1 sat vožnje.
Liman, Ruma, Surčin, 120 KM, putarine od Rume, sat i 40 minuta.
Marko, Liman
Dundjerski
+384
kafana Dzep
Sada kukate
tada ce te da vidite realnost izmestanja saobracaja
Janko
Šime
Dejan
Ja
confused
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H