Bušenjem prvog šipa simbolično su otpočeli radovi na izgradnji Fruškogorskog koridora - autoputa od Novog Sada do Rume dugog 47,7 kilometara. Planirano je da radovi budu završeni za tri godine.
Vratite nam autonomiju i političku i finansijsku, pa ćemo mi sami, svojim parama, koje zaradimo izgraditi svoju Vojvodinu i biti zamajac ostaloj Srbiji, a ne ići u dužničko ropstvo!
Ovako, AVAV se zadužuje i rade stranci bez tendera, a deca naše dece će da vraćaju dugove!
Ovo je prava proslava praznika rada. 150 godina se čeka realizacije ovakve ideje. Dok je Vojvodina imala autonomiju nije uspela da ovo započne.
Svaka čast onima koji je realizuju.
Svi koji ste protiv stvarno vas ne razumem. Pravi ste Internet ratnici.
Mislim da je logično da se posle ove jedne reči lapsusa radovi na koridoru momentalno zaustave i kompletan projekat preuzmu stručni 021 komentatori koji su bili toliko dobri pa stupili privremeno sa pozicije vrhunskih epidemiologa i virusologa i prešaltali se na stručnjake za infrastrukturne projekte.
PROCITAJTE PA SHVATITE PREVARU. Pa ovo je necuveno, 606 miliona evra za Fruskogorski koridor i to da nije u profilu autoputa nego brzog puta, pa mu to dodje 20 miliona evra kilometar.
Elem, nemojte dalje od portala 021 da idete, sve cene koridora imate kroz izjave od 2012 godine, bas na ovom mestu i tekstovima.
Krenulo se od 36.5 miliona, pa na 150, pa na 200, pa na 400, da bi evo stiglo na 606 miliona, ali avaj TRECINA MANJE, jer nedostaju 2 trake.
Sta reci a ne zaplakati.
Neverovatno je da je odjednom put povecan za 10 km na 47,7 ato je OBILAZNICAkoja se placa dodatno 120 miliona evra.
Moravski koridor je TACNO 3 puta duzi od fruskogorskog i plus izmesta se korito Morave, dizu odbrammbeni zidovi i nasipi, poplocava. I umesto za 500 ugovoren s Turcima za 800 miliona. Ok. E, sadaako je Fruskogorski 1/3, to znaci da je cena 1,8 MILIJARDI EVRA. ALI AVAJ, UZI JE ZA 1/3 pa dodajmo i to. Prema tome da seradio pravi autoput cena bi bila 2,4 milijarde evra. E, U TOME JE PROBLEM, NE U GRADNJI, NEGO JE PROBLEM U UGRADNJI. OGROMNOJ UGRADNJI.
Stvarno nisu normalni, jer italijanska mafija je radila put kroz Alpe prema Austriji i ili je bio tunel ili vijadukt i ta mafija je zaradjivala i naplacivala do 5 miliona evra kilometar autoputa. A sta reci za ovih skoro 20 miliona evra po kilometru brzog a ne autoputa?
A duzina svih tunela na Moravskom je skoto pa ista kao Fruskogorskog i ovde nema izmestanja toka REKE jer ne postoji i teska je ravnicasem tunela od 3,5 km. Pljacka je blaga reč.
Prvi put je rekao istinu. "... strmoglaviti se, strmoglav, strmoglavce, strmoglavice, strmeknuti se, sunovratiti se, sunovrat, sunovratice, glavačke, tresnuti, ljosnuti, prućiti se ..."
Kakav propust Suzi, nije stigla da prekontroliše govor AV, mora da je bila zaokupljena pripremom mariniranih lignji za današnji bogat roštilj kada se kamere ugase.
Ljudi Prvi Maj je, svi na ulicu za bolja prava radnika a ne u parku na rostiljanju sto se pre osvestimo i ustanemo to ce nama biti bolje, inace ovi samo dobijaju na vremenu..
Dobar primer strmoglavog grabljenja su Pera Kojot Supergenije (oblak prašine) i Šilja (uzvik koji postepeno postaje tiši) u crtanima.
Evo konačno dokaza da nam je i predsednik nepismen.
Samo su nam Sremci falili u Novome Sadu , pre je išla lakat krivina pa nisu znali kako da dodju...sad imaju pravac pa kad nagrnu sa bricama...mati moja mila
Dao je dragi Bog! Hvala nasem velicanstvenom Predsedniku Vucicu, kojeg, nama je poslao sam Dragi Bog, koji se srcano bori za nas Srbe, kako u Srbiji, tako i u celom svetu.
Zivela Srbija, Zivela Rusija, i Zivela Kina, sve nase drage brace!
Nacisti i njihovi poletarci vracaju se u Srbiju. Mi im zahvalno peremo ruke, zamrljane nasom krvlju.
Nemacka kompanija "Brose" koja otvara proizvodni pogon u Pancevu, poslala je zahtev AP Vojvodini da se Ratarska ulica u Pancevu preimenuje i nazove po imenu osnivaca te kompanije.
Osnivac naseg dobrotvora Maks Brose, bio je clan Nacional-socijalisticke partije Adolfa Hitlera, finansijer i ekonomski vodja partije u periodu 1938 - 1945. Ovaj covek je finansirao i kontrolisao sistem logora nacisticke Nemacke.
Savest peremo podizuci spomenike precima, ali tom se vodom ovakvo blato ne pere.
Stefan Nemanja pod nebom uzviseno stoji, dok pod zemljom nesmireno trunu ponizene kosti svih nasih ljudi, poginulih za slobodu otadzbine i stradalih u nacistickim logorima.
Hvala 021 na objavljenom komentaru i molim novinare da se posvete ovoj temi da ne bi pljuvali i gazili sve nase zrtve nacistickog rezima.
Kad krediti dodju na naplatu budućim generacijama,vozovi i automobili će leteti a pruge i putevi se neće koristiti već će smetati.Mogao sam i ja praunuka zadužiti izgradnjom dvorca sa bazenom...Srbija se zadužuje još 7.5 milijardi a vi samo zadužujte buduće generacije..
pa postujete li ista bando crvena?! 1. maj medjunarodni praznik, borba za 8 8 8 osam sati rada ali ne kod nas sirotinja uziva uz udbaski poklic!!!da ne spominjem sad i nase "velike vernike" veliki peta i velika subota dani posta..djubrad jedna neopevana!nije ni cudo ovo je podanicki narod i dusevna beda i sirotinja
47,7km puta 606 miliona €, jer smo sve ostalo u zemlji sredili pa tih 606 miliona € mozemo baciti na jednu kratku deonicu. Inace ako nema zaustavnih traka to nije autoput, vec brza saobracajnica. Svuda u svetu brzi vozovi idu 300+ kmh, a kod nas do 200kmh. Tako i ovo, mi jedini imamo autoput bez zaustavnih traka. Hoce li se zvati "djole veliki" ili tako nesto iz glave velikog poglavice.
Тунел је скуп и логично је да има по две траке у свакој цеви. Али зашто се остатак пута не гради у пуном профилу? Интензитет саобраћаја је већи него нпр. на моравском коридору.
Šta ima da čestita 1. maj, kad ga očigledno ne poštuje kao praznik (kao uostalom ni Uskrs). Ganja ljude da od ranog jutra mašu nekakvim lopatama, kao da sve to nije moglo kad prođu praznici. Ionako će ta dva, tri dana biti ništa u poređenju sa višemesečnim (a bogami i višegodišnjim) prebacivanjem krajnjih rokova.
Crnjanski je to rekao ali ovaj nije razumeo. Gde god idete strmoglavo stradacete, upasti u problem, nagrabusiti...
Ovakva politika je bas dobro opisana, STRMOGLAVO JURIMO.
Bio bih srecniji da jurimo ubrzano, raketno, brzo, ali STRMOGLAVO NIKADA.
Ovaj put je trebao da bude AUTOPUT a ne put sa 2 trake bez zaustavne trake.
I njegova cena je nenormalno visoka pa ako bi seuporedio s Moravskim onda je tih 606 miliona jednako 2,4 milijarde evra da bi cena bila ista kao Moravskog, a Moravski je preplacen 300 miliona evra. STRMOGLAVO ZAR NE, STRMOGLAVO U DUZNICKO ROPSTVO NENORMALNO NADUVANIM CENAMA KILOMETRA AUTOPUTEVA.
Šumski bunga-bunga, dakle. Ti radnici nemaju zakonom zagarantovan neradni dan? Sve za rejting? Psihički bolesna osoba vodi državu i radi šta joj se prohte. Svi treba da idemo u ludnicu jer to trpimo. To ne može normalan narod biti.
Koje je ovo vredjanje i ismevanje, za praznik rada kada se u normalnim drzavama protestuje za prava radnika i kad bi svi trebalo da odmore , i jos je vikend u kojem je uskrs, oni doteruju radnike i masine i novinare i delegaciie da pocinju gradjevinske radove, ali mozda za bolje i nismo
O Vučiću, činjenica jeste da se gradi za vreme njegove vladavine.
E sad, vreme će pokazati kvalitet i cenu radova.
Koliko shvatih ovaj projekat je cca 37 km autoputa (ne pravog, jer neće imati zaustavi traku) i koštaće preko 600 milki.
Najduži skandinavski železnički tunel je preko 20 km dužine, duple cevi. Sa pristupnim i tajnim tunelima i radnom snagom koja je mnoooogo skuplja, nego li u SRB, košta o blizu milijarde evra. Tamo je ukupno 70 do 90 km tunela. Znači, da je po kilometru jeftiniji, nego li naš ne pravi autoput.
Lepo je što se gradi, ali kao što rekoh, videćemo cenu i kvalitet.
bravo pesnice Mirovicu izgurao si svoj projekat !!! sada posto je cena kilometra puta 3 puta veca od prosecne imaces procenat da kupis jos lokala i da ih rentiras..mozes svim operaterima po jedan zbog ravnopravnosti i uravnotezenosti.... a mogao bi i par knjizara da pustis u svoje kvadrate pa da drzis pesnicke veceri kada te se rese ovi iz stranke sto su metle vec spremili za tebe...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radno za Prvi maj: Počela izgradnja Fruškogorskog koridora; Vučić: Strmoglavo grabimo u budućnost
Autor: Beta, 021
Novi Sad
•01.05.2021.
•08:44 > 12:09
Komentari 85
seljak iz srema
Vojvođan
Ovako, AVAV se zadužuje i rade stranci bez tendera, a deca naše dece će da vraćaju dugove!
NS49
Svaka čast onima koji je realizuju.
Svi koji ste protiv stvarno vas ne razumem. Pravi ste Internet ratnici.
Evo i ovde predlog
Suncica
2012
Imre
Botor
U stvari botova nema
Srba Smučić
,,SAMO STRMOGLAVO''
Dr Šećeroski
sandu
NS_BOB
Nebojša
Elem, nemojte dalje od portala 021 da idete, sve cene koridora imate kroz izjave od 2012 godine, bas na ovom mestu i tekstovima.
Krenulo se od 36.5 miliona, pa na 150, pa na 200, pa na 400, da bi evo stiglo na 606 miliona, ali avaj TRECINA MANJE, jer nedostaju 2 trake.
Sta reci a ne zaplakati.
Neverovatno je da je odjednom put povecan za 10 km na 47,7 ato je OBILAZNICAkoja se placa dodatno 120 miliona evra.
Moravski koridor je TACNO 3 puta duzi od fruskogorskog i plus izmesta se korito Morave, dizu odbrammbeni zidovi i nasipi, poplocava. I umesto za 500 ugovoren s Turcima za 800 miliona. Ok. E, sadaako je Fruskogorski 1/3, to znaci da je cena 1,8 MILIJARDI EVRA. ALI AVAJ, UZI JE ZA 1/3 pa dodajmo i to. Prema tome da seradio pravi autoput cena bi bila 2,4 milijarde evra. E, U TOME JE PROBLEM, NE U GRADNJI, NEGO JE PROBLEM U UGRADNJI. OGROMNOJ UGRADNJI.
Stvarno nisu normalni, jer italijanska mafija je radila put kroz Alpe prema Austriji i ili je bio tunel ili vijadukt i ta mafija je zaradjivala i naplacivala do 5 miliona evra kilometar autoputa. A sta reci za ovih skoro 20 miliona evra po kilometru brzog a ne autoputa?
A duzina svih tunela na Moravskom je skoto pa ista kao Fruskogorskog i ovde nema izmestanja toka REKE jer ne postoji i teska je ravnicasem tunela od 3,5 km. Pljacka je blaga reč.
313
Lala
Pićuka
Sojine ljuspice
@Asimptota ludila
Brana
Nick
Vasan
Atanasije
Evo konačno dokaza da nam je i predsednik nepismen.
Dete rock'n rola
V5
Zato često upotrebljava ovakve nebulozne konstrukcije.
Sonja
Asimptota ludila
Zokins
Toma
C
„Ljude je lakše prevariti, nego im objasniti da su prevareni“, Mark Tven
Pera iz bivseg DDR-a
Ozvalavljen
drug Maljkovic
Koska pfc
Vaskrsije
Zivela Srbija, Zivela Rusija, i Zivela Kina, sve nase drage brace!
Misa
Nemacka kompanija "Brose" koja otvara proizvodni pogon u Pancevu, poslala je zahtev AP Vojvodini da se Ratarska ulica u Pancevu preimenuje i nazove po imenu osnivaca te kompanije.
Osnivac naseg dobrotvora Maks Brose, bio je clan Nacional-socijalisticke partije Adolfa Hitlera, finansijer i ekonomski vodja partije u periodu 1938 - 1945. Ovaj covek je finansirao i kontrolisao sistem logora nacisticke Nemacke.
Savest peremo podizuci spomenike precima, ali tom se vodom ovakvo blato ne pere.
Stefan Nemanja pod nebom uzviseno stoji, dok pod zemljom nesmireno trunu ponizene kosti svih nasih ljudi, poginulih za slobodu otadzbine i stradalih u nacistickim logorima.
Hvala 021 na objavljenom komentaru i molim novinare da se posvete ovoj temi da ne bi pljuvali i gazili sve nase zrtve nacistickog rezima.
Dje ge vara
Đura
Дон
kukkuruza
Ucim svedski
"Najveći neprijatelj slobode je srećan rob."
-Jack London
Nick Nejmovic
Sone
@Stevan Jovanović
@Nebojša
Nile
AV
Alane Oprosti
Куп је битан
Ljilja
Sremac
Nebojša
Ovakva politika je bas dobro opisana, STRMOGLAVO JURIMO.
Bio bih srecniji da jurimo ubrzano, raketno, brzo, ali STRMOGLAVO NIKADA.
Ovaj put je trebao da bude AUTOPUT a ne put sa 2 trake bez zaustavne trake.
I njegova cena je nenormalno visoka pa ako bi seuporedio s Moravskim onda je tih 606 miliona jednako 2,4 milijarde evra da bi cena bila ista kao Moravskog, a Moravski je preplacen 300 miliona evra. STRMOGLAVO ZAR NE, STRMOGLAVO U DUZNICKO ROPSTVO NENORMALNO NADUVANIM CENAMA KILOMETRA AUTOPUTEVA.
Strmoglav rast
Hahahohohuhu
Reči...
U buducnost se stremi :)
Fredi Kruger
pera pisar
Tatjana
Stefan
Branislav
Mili
A čemu služe ugovori?
Inspektor Višekruna
no future for me
No future
no future for you
Nsnn
Ilo
Bivši član sns
ringišpil apsurda
Mile
saobracajnih za pocetak
Joca
Rade
/
Kaja
Sonja
Dembos
strmoglavo
Cocco
Strmoglavo (značenje izvedeno preko sinonima): pasti, padati, stropoštati se...
Toliko o budućnosti!
Stevan Jovanović
nebesky
Ljuba
EvoOvako
E sad, vreme će pokazati kvalitet i cenu radova.
Koliko shvatih ovaj projekat je cca 37 km autoputa (ne pravog, jer neće imati zaustavi traku) i koštaće preko 600 milki.
Najduži skandinavski železnički tunel je preko 20 km dužine, duple cevi. Sa pristupnim i tajnim tunelima i radnom snagom koja je mnoooogo skuplja, nego li u SRB, košta o blizu milijarde evra. Tamo je ukupno 70 do 90 km tunela. Znači, da je po kilometru jeftiniji, nego li naš ne pravi autoput.
Lepo je što se gradi, ali kao što rekoh, videćemo cenu i kvalitet.
Osoba M
Jelena
mikele
brka
DTD
boger
Lala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H