Autor: 021.rs

Novi Sad
22.09.2021.
12:14
Na trobojkama na Limanu osvanule su i poruke onima koji su ih pod okriljem noći oslikavali.
  • Odgovor

    29.09.2021 10:26
    Stevanu
    Stevane nije to samo oko nacionalizma, nego uništavate privatnu imovinu, da ja dođem do tvoje kuće u toku noći i ofarbam ti kuću sa legalnom i legitimnom Vojvođanskom ili Srpskom zastavom. Ili da odemo da ofarbamo Gradsku kuću sa bojom za betom u trobojku, na šta to liči, Vi ljudima uništavate privatno vlasništvo.
  • Genijalna

    28.09.2021 00:37
    Mladost
    Odlicno, prava mera. I meni je palo ma pamet doduse na bulevaru oslobodjenja. Dosta sa ispiranjem mozga nekim trulim nacionalizmom, pogledajte oko sebe, gde nas je to dovelo. Ovo treba da je grad a ne poligon za propagandu. Zna se mesto za drzavna obelezja.
  • Liman ps

    27.09.2021 07:32
    I nemojte žvrljati po tim zastavama i spuštati se na njihov nivo! Sprejevi su skupi.
  • Liman

    27.09.2021 07:31
    Patriotizam bi bio da su prefarbali grafite, i to javno, s dozvolom i svako bi ih pohvalio, umesto da krišom šaraju zastave na tuđoj imovini i tako devalviraju nacionalni simbol i još misle da su patijote!
  • Kohoutek II

    27.09.2021 03:33
    ko drugome farba
    Budi se isflekan
  • Kohoutek II

    27.09.2021 03:21
    Vostani Vojvodino
    Protiv svakog nacionalizma pa i srpskog
  • Stevan

    26.09.2021 06:45
    Kakav je to nacionalizam , ako staviš zastavu svoje zemlje?? Možda je to nacionalizam za nekog Hrvata ili slično ali za nas Srbe to je super. Inače da ne buda zabune ja sam Srbin iz Vojvodine, rođenjem.
  • Zare

    25.09.2021 14:09
    Svetinja
    Zastava je svetinja za naciju zbog koje se u ratu gubi glava a sada su se nasli neki balavanderi da je za jedno pivo skrnava i moluju gde stignu. Sramota!
  • Novi Sad u srcu

    23.09.2021 18:54
    Neko ko se rodio ovde i kome su se roditelji i babe i dede ovde rodile, nikada ne bi ovako skrnavio svoj grad, jer bi ga osećao zaista kao svoj. Ovo može da radi samo neko kome ovaj grad znači samo mesto u kome ima šansu da bolje živi i zaradi, nego u mestu iz kog potiče. Ti ljudi nikada ne bi otišli ovo da rade u svoj rodni grad ili rodni grad svojih predaka. Čast VEĆINI koji imaju kućnog vaspitanja pa grad u koji su došli čuvaju kao svoj rodni grad. Nažalost nevaspitana manjina je uvek glasnija.
  • Г

    23.09.2021 17:49
    Издаја!
    ...на тробојкама српским треба да пише ИЗДАЈА! ...и онда би то било право стање ствари
  • @Anica

    23.09.2021 12:36
    Sta zna debil sta je zid a sta zastava...
    Probajte u drugim zemljama da skrabate fasade.
    Sve najgore vama
  • Novosadjanin

    23.09.2021 09:21
    Saranje zastava po tudjoj imovini nije nikakav patriotizam,to je primitivizam. To samo glup čovek ne razume. Patriotizam bi bio da su od tog novca,kojim su kupili farbu,npr. kupili neki rekvizit za sportski teren ili skolsko dvoriste,postavili neku novu klupu u tom kvartu,donirali decjem selu itd. Ali kako primitivcu to da objasniš?! Nikako,zato i jeste primitivac.
  • MonteDushano

    23.09.2021 08:58
    Bravo! Treba razlikovati patriotizam od nacionalizma. Ovo drugo je mnogo gore.
  • Siki

    23.09.2021 08:57
    Zabole me ona stvar i za zastavu i za himnu i za ovu, nazovi državu. Poštujem šta i koga ja hoću da poštujem, a ne ono i onog što mi neko kaže da moram.
  • Anica

    23.09.2021 07:44
    Dragi ljudi, onima kojima smeta zastave zemlje u kojoj žive, ne znam šta rade ovde? Sada se bar može svuda otići, tamo gde će nas sačekati raširenih ruku... Ili nam je ipak lagodnije da živimo ovde?
    Probajte u drugim zemljama da škrabate, pljujete zastavu...
    Sve najbolje svima
  • palamudin

    22.09.2021 20:46
    bravo limanci, kratko i jasno, pozdrav sa limana 1
  • Mina

    22.09.2021 20:38
    Dan zastave
    ... a ja u Uzicu (Republika Srbija)...prolazim ulicama i trazim nasu zastavu prelepo nanesenu po fasadama uzickih zgrada, ali nigde nijedne... Potrazim ih po terasama, krovovima... i dalje NISTA. Tek u daljini na tankim kanapcicima razapetim na pet tacaka u glavnoj ulici stidljivo se njisu zastavice, rekla bih od papira. Pokusam ovako slabovida da utvrdim cije su i onda zdravorazumski zakljucim da su nase. Sa olaksanjem pomislim...dobro je...patriote su Uzicani, ali nisu kao Novosadjani. Mi nasu ljubav prema otadzbini ne krijemo, vec paradiramo njome bez zadrske. Blago zemlji koja nas ima! A sad, svi istali koji nisu Novosadjani i Beogradjani...neka vam je prosto na ovaj sveti dan - Dan zastave. Uzmite si u pamet, pa sledeci put, cetke u ruke, jer zemlja se brani "lepotom".
  • @Bns

    22.09.2021 20:05
    oprezno u igri s vatrom
    Napredni izdajnici se u sred Srbije smeju Srbima. Em Srbuju na Limanu (a na Kosovu ne smeju da pisnu, ko sto nisu smeli ni u BiH, Hrvatskoj, itd.) em unistavaju tesko stecenu srpsku imovinu em ponizavaju i kaljaju zastavu (strogo je ZABRANJENO da zastava dodiruje zemlju).
    A Srbi su poznati da dugo cute i trpe ali kad tad pukne film pa bude svasta
  • Odgovor

    22.09.2021 20:00
    za Bns
    @Bns
    U pravu si. Tamo su tako terali Srbe, a ovde Srbi pored ostalih teraju i Srbe
    Malo ludo zar ne ? No to nam je u krvi pa to ti je
  • Patriota bez j

    22.09.2021 19:57
    Patriota kupuje patike Gepard iz Novog Sada, cipele iz Beograda, odelo iz Pazara, veš iz Arilja, košulje iz Ivanjice, čokoladu iz Subotice, klima uređaj iz Vranja... a ne škraba po tuđim zgradama.
  • lol

    22.09.2021 19:17
    @Ana
    Koji tvoj Novi Sad bre, te tvoje mesto je Brcko a ni tamo se ne farbaju kuce kao da su svadbene satre. Naucite se da je upravo to skrnavljenje, a te vase mentolske "moj novi sad" komentare u centrali stranke ostavite...
  • Bns

    22.09.2021 18:47
    Ova poruka bi značila da kad neko istakne trobojku je nacionalista?
    Polako ljudi, ovako se zakuvavo po gradovima u Hrvatskoj 1990-91. Oprezno u igri sa vatrom. Neko se usred Srbije smeje Srbima. Sramota!
  • Иван Марковић

    22.09.2021 18:46
    О, како сви промашују поенту!
    Једни овде нападају Напредњаке. Смета им национализам? Да ли Чанку, Чеди, мањинама (Мађарима, Албанцима, Бошњацима), невладиним организацијама (Бисерко, Кандић) смета њихов национализам? Наравно да не, јер СНС-СПС су највећи аутошовинисти и издајници. Ова игра са заставама је због њиховог наивног бирачког тела. Бирачко тело у Србији ће идућих 1500 година бити патриотско (и националистичко, ако хоћете). Такви су бирачи и у Мађарској, Хрватској, Немачкој
    Француској, САД, Британији. Они су чак и нацисти у односу на нас. С друге стране ботови раде за себе, никакве они идеологије ни љубави немају. Боре се за голи живот. Жао ми вас је једних и других! Србија и њена култура су вам баласт и најрадије би да је се решите. Ускоро ће доћи праве патриоте на власт, оне које не мрзе никог, а воле своје. А довешће их управо клинци који су цртали трбојке. Припремите се.
  • haha

    22.09.2021 18:41
    ko bi rek'o da tolko četnika botuje za sns :D :D
  • Joca

    22.09.2021 18:28
    Tako i treba! Dodavanje grafita na postojeće grafite (trobojke) je sasvim OK.

    + latinicom, da se osete još ugroženije!
  • Nikola

    22.09.2021 17:45
    За све су криви Шолак и Ђилас!
  • Dragan

    22.09.2021 17:18
    Ah
    Imate na you tube sve srpske zastave sa gidinama.Naj starije zastave nit su bile trobojke,nit su imali orlove niti četiri ocila Prve srpsje zastave su bile jednobojne i imale su lava na zastavi,pa se posle pojavio neki orao sličan nemačkom ,pa onda neka loša slika orla.
  • Preduzetmik

    22.09.2021 16:38
    Crtam srpske zastave i štedim u evrima.
  • Trt

    22.09.2021 16:14
    @Лиманац

    Da si znao koliko te noćnog krečenja čeka za sendvič, verovatno bi otišao u molere - tu bi barem mogao da se naspavaš.
  • Goranđel

    22.09.2021 16:11
    "Zastavobraniteljima"
    Ono na stubovima nije zastava koju svi poštujemo već šarena škrabotina na tuđoj fasadi, vandalizam u svrhu političkog zastrašivanja. A ovima koji to ne mogu ili ne žele da shvate predlog da se za početak prvo vrate u osnovnu školu, može i neka večernja, trebaće im... to je neophodan preduslov za kakvo-takvo razumevanje sveta oko sebe i komunikaciju sa okolinom i sa samim sobom.

    Pa kad to uspešno polože (ali bez puškica), onda u potragu za nekim dobrim psihologom da vide kako će dalje kroz život. U međuvremenu najbolje da zamole ljude oko sebe koji njima (i sebi) žele dobro, da im zabrane da idu na glasanje sve dok psiholog ne proceni da mogu samostalno da razmišljaju i da im više ne treba staratelj. Neka učine to za dobro svih nas. U suprotnom i Srbija će nestati pre nego što ova farba stigne da izbledi.
  • Podbarac Original

    22.09.2021 15:59
    Podrska
    Slazem se u potpunosti.
  • /

    22.09.2021 15:59
    /
    @Zmaj-evo
    na telepu je uveliko promenjena demografija.
    vec sam kucao da su 90-ih radikali krstarili razglasom tokom onih restrikcija struje kada su celim krajem bili muk i tisina.

    tesko da ce bilo sta liberalno moci da se uradi u tom kraju. vi'te kol'ka je crkva bas u kraju gde je nekada bilo madjarsko stanovnistvo
  • HK

    22.09.2021 15:29
    Vidim puno ih se kao trenirani papagaji pozivaju na Ameriku gde dosta ljudi u nekim krajevima pogotovo republikanaca postavljaju zastave SVOJE kuće. To pišu ovi koji nisu A od Amerike niti će u životu videti. Jedno je sigurno, niko ne kreči kuće i zgrade u bilo kakvu zastavu a pogotovo ne tuđe i bez dozvole što je sasvim jasno ozbiljno krivično delo i kod nas u USA za razliku od tamo u Vucic plemenu policija i pravosuđe rade svoj posao a kazne zatvorske su drakonske i treba da su
  • Pa-Pa-Paranoja

    22.09.2021 15:27
    Zapišavanje teritorije
    Eto njihov glavni šef zakucava još jedan ekser u kovčeg Kosmeta i to radi na isti način, kao poslednjih 30 godina, praveći predstavu dok zavađa i žrtvuje raju istovremeno prebacujući stotine miliona na svoje račune.
    Da u Americi nekome farbaš kuću zakonski opravdano bi popio metak dok vlasnik štiti privatnu svojinu.
    Ne znam da li ste stvarno toliko glupavi pa se i dalje ložite na takve priče- ili ste samo jako dobro plaćeni lakim novcem od droge i korupcije i nećete prezati ni od čega da ovako ostane.
  • Ana

    22.09.2021 15:15
    Strasno u sta se pretvara moj Novi Sad, skrnaviti po zastavi, pa makar ona bila kao mural na zidu..
  • @Ns68

    22.09.2021 15:11
    Mi se i nadamo da vam je Vojvodina daleko, kad vam je noćno molerisanje trobojki po tuđoj imovini blisko.
    Neka ostane tako, hvala unapred.
  • NSAboriginal

    22.09.2021 15:08
    Samo kažem i ja
    @MiRa i slični
    Cigla je nešto od čega se gradi. Pa sad da budem sličan i da samo i ja kažem, grade se škole, vrtići, bolnice, ... ako treba navešću i još lepše stvari. Kome smeta cigla, njemu nije mesto na planeti Zemlji.
    E sad, što neko uzme ciglu pa sagradi bunker, koncentracioni logor, gasnu komoru, ili recimo uzme pa te tuče s njom u glavu je nešto drugo.
    Jel ja sad ne treba da se bunim protiv cigle koja radi loše stvari?
    Zastava ne može da ima i lošu konotaciju? Ne može s njom da se pošalje i neka loša poruka?
    Svima vama koji se čudite reakcijama (a niste deo SNS-a), što mi je neverovatno da postojite ali ajde ..., prosvetlite me i objasnite koja je svrha farbanje ovih zastava baš na Limanima? Koja je svrha onog protesta sa Vučićevom slikom i transparentom "Predaja nije opcija" baš na Limanima?
    Koja je svrha ako nije pokušaj zastrašivanja? Etiketiranje onih kojima je namenjeno ovo farbanje zastava sa: "Vaši preci su bili neki drugi"???? Ljudi koji vam rade poslove su sve fini momci. Jel ima i nekih crnih uniformi za njih? Ili tek stižu?
    Probajte da date neki smisleni odgovor i videćete da ne možete. A ako možete da date odgovor koji je vama smislen, a niste deo SNS-a, ne bih voleo da ste mi komšije. Ne u mom gradu. Ne u mom Novom Sadu. Ne u mojoj Vojvodini. Ne u našoj Vojvodini.
    Nacionalna netolerantnost vas je svuda koštala vaših ciljeva. Ljudska netolerantnost je način da živiš u oboru.
    Liči?
    Toliko.
    Samo kažem.
  • Čvarkov i Baba

    22.09.2021 15:05
    E oovom deranu se treba "načestitati " dana zastave
  • Caslav

    22.09.2021 14:49
    @Лиманац

    Da si imao srece da odes negde u zivotu, video bi da nisi u pravu, da je nacionalizam los kao i bajati parizer koji ti je kupljen za drzavne pare. Ali, nema veze.
    Deca ce ti ispastati zbog toga, jer nece imati mnogo lepih stvari koje mnoga omladina u normalnim drzavama ima. I morace da se savijaju isto kao i ti sto moras za margarin i parizer da se savijas, ali za tebe to nije nista lose, jer za bolje ni ne znas, na zalost.

    I nocni vandalcic nije nista sto nisu ovi tvoji koji su krecili zastavu. Cak je i simpatican, jer nije usilan, kao oni koji su krecili, tukli, dilovali, itd.

    Pritom, ja u ovome ne uzivam, nego sazaljevam. Ali, ni to ne razumes.
  • Patriota

    22.09.2021 14:48
    Al pravi
    Nije ovde pitanje ko vise voli Srbiju, vec ko je za, a ko protiv Vucica. E sad sto je Vucic izabrao da se preko zastave ljudi prepucavaju, to vec njemu sluzi na cast, tj necast, ali on je necasan ceo, te mu ovo nece smetati. Sto pre razumete, pre ce vam biti jasnije. Tako da je zadatak normalnih ljudi da na ovim zastavama iskazu stav protiv ovog bezumlja u kojem zivimo, a da jednog dana, kada ovo prodje, zastavu vratimo gde joj je mesto, a mesto joj nije na fasadama. Hvala.
  • pajo patak

    22.09.2021 14:45
    @лиманац - првосрбијанцу
    pazi da ti ne dođe prva Vojvođanska, pa ćeš progutati nešto mnogo veće od suza.
  • Vojvodina

    22.09.2021 14:26
    Četnici na aparatima.
  • Mile

    22.09.2021 14:19
    @SrđaNS
    U Americi kad na privatnoj kući visi zastava, oprezno sa kucanjem na ta vrata. Pogotovo ako nisi belac. A po ustanovama je sasvim u redu, ne bitno u kojoj si zemlji. Ali ovde se ne radi ni o zastavi ni o ustanovi. Jel misliš da su tom trobojkom hteli da motivišu Slovake ili Mađare?
  • Nimbus

    22.09.2021 14:19
    @SrđaNS
    Da, teoretski je tako. Samo sto je kod nas zastava izvucena iz konteksta. Umesto da predstavlja drzavu Srbiju, ona predstavlja srpski narod. Zato je manjine ni dozivljavaju kao svoju. A takvo, pogresno, tumacenje ova vlast zeli jos vise da produbi i uspeva u tome. Apsolutni dokaz za to je pozivanje da svi Srbi u svetu istaknu srpsku zastavu. Nema nista lose u tome da se istice srpska zastava u Srbiji, ali ima mnogo toga lose da se istice u recimo Hrvatskoj. Otuda i reakcija hrvatskog predsednika. Ovim crtanjima, pored toga sto je ilegalno saranje zgrada, namerno podizu nacionalizam i sire lazni patriotizam. Dakle, zastava treba da bude drzavna, a to kod nas nije, a u Americi jeste.
  • Tja

    22.09.2021 14:15
    @MiRa

    Znaš li šta je još normalno u državama? Da se ne uništava noću privatna svojina, da se odgovara za rako nešto. E kome to smeta neka ide iz države. Te fore ukućanima prodajte, slepci, s....te po Ustavu svaki dan 30 godina. S...m se u takvu državu i kad mogu da tako ruže njenu zastavu jel ti jasno? Uostalom, j...š državu a i te građane koji podržavaju bezakonje u cilju jeftinog šovinizma. Prostačine.
  • SrđaNS 2

    22.09.2021 14:05
    Da li smo mi normalni?!!
    Tvrditi da je iscrtavanje srpske trobojke nacionalizam, je ne samo autošovinizam već i čist fašizam!!!
  • /

    22.09.2021 14:05
    /
    marina pa mira.
    gde li je g?
  • @MiRa

    22.09.2021 14:02
    @MiRa
    granica izmedju patriotizma i nacionalizma je bas tanka.. na cemu su zasnovane drzave? na cemu je zasnovan nacionalizam? (hint: savremene drzave se inace zovu "nacionalne drzave").. ajd malo lepo na casove istorije.. :D
  • Zmaj-evo

    22.09.2021 13:59
    SrđaNS
    Večita ta zamena teza o patriotizmu..! Ovo na Limanu, gde zlouptrebljavaju zastavu, ne da je nacionalizam, nego je i pomalo šovinizam i fašizam!
    P.S: Pitanje od milion dolara:‚‚ Zašto zastave ne boje, npr. na Telepu, Klisi, Detelinari, nego na Limanu..?"
  • Vesko

    22.09.2021 13:47
    Zašto je zastava svoje zemlje nacionalizam, treba da je ponos, u svojoj zemlji nesmeš da nacrta svoju zastavu, čudan narod smo mi!
  • Limanoid

    22.09.2021 13:46
    Kural takođe vratiti hitno u upotrebu.
  • ne zna

    22.09.2021 13:45
    lice
    kako mogu nacionalizam i patriotizam biti isto?
  • M

    22.09.2021 13:45
    @SrđaNS
    Moje viđenje svega ovoga - ovo je toliko seljački, primitivno da je uvredljivo. Živimo u Srbiji i ne vidim potrebu da zgrade budu okrečene u bojama zastave. To je kao oni parovi što moraju na društvenim mrežama da pokažu baš svakome koliko se vole, one devojke koje šetaju gole po gradu očajnički privlačeći pažnju, kao oni što moraju da se obuku tako da se vidi da je na njima sve preskupo. Preterivanje koje prelazi dobar ukus i koje obično prikriva komplekse i probleme. Takođe, NIKO nije pitao stanare da li se oni slažu. Pišu ljudi tako Amerikanci. Ja ne želim da Srbija liči na primitivne delove Amerike gde žive najzadrtiji ljudi na ovom svetu koji toliko vole svoju državu i zastavu da ne vide šta njihova država radi drugima. Na njih neću sigurno da se ugledamo. Verujem da u SAD ne bi mogao dr krečiš tuđu imovinu bez dozvole, nebitno šta je u pitanju!!! Zastava se poštuje tako što se koristi gde joj je vreme i mesto. Ovo je banalna zloupotreba državnih simbola koja služi nečem drugom dok se pojedini lože kako smo mnogo jaki.
  • Ns68

    22.09.2021 13:44
    @odlično
    Veoma kulturno, pravo Vojvođanski. Daleko bilo takve kulture
  • НН

    22.09.2021 13:41
    Територија
    ... покушавају џукци да "запишају" "своју" територију,тако је и Адолф тридесетих година прошлог века пустио неке младе наде Немачке, сви знамо како се завршило и како су они завршили, да има памети, не би жврљали по туђој имовини ...
  • Melhior Erdujhelji

    22.09.2021 13:40
    Gle sto je ovim podgrejanim radikalima postalo prihvatljivo da se porede sa Amerima odjednom
  • Лиманац

    22.09.2021 13:38
    Пијемо сузе друге Србије
    Могу да се кладим да ноћни вандалчић не зна дефиницију национализма. Још увек живи у заблуди да је национализам = лоше, сиротан. Но, нема везе, ускоро ће његове жврљотине бити прекречене.
  • Horrible

    22.09.2021 13:28
    @MiRa
    Meni smeta ta zastava. Ali ja ni ne živim u Srbiji. Ja živim u Vojvodini. A u Srbiju se ne guram. Neinteresuje me. Samo kažem.
  • Ciga

    22.09.2021 13:27
    Sviraš q..
    @Srđa NS
    Tako je, imaš zastave a ne iscrtane zidove. Niko tebi ne brani da staviš zastavu na svoju kuću, kola, ženu, decu. Stvar je u tome što crtaš po mom zidu bez pitanja. Tužno je što ti i tebi slični ne vidite ili niste u stanju da vidite razliku.
  • Nemanja

    22.09.2021 13:23
    MiRa

    Ali ovo nije normalna država, a mi smo u Vojvodini i može nam se da ostanemo tu i nakon što smrdija nestane.
  • FSGE

    22.09.2021 13:20
    J***s nacionalizam, sve dok nas neko ne napadne pa krenu da ubijaju tebe i tvoju porudicu zbog toga koje si nacije, kao sto smo imali prilike da vidimo bezbroj puta u proslosti, i to najvise od "najprosvecenijih" nacija. I onda skontas da je zapravo jedina sansa da se zastitits od takvish stvari bila da je bio jos jaci nacionalizam kod tebe, ali tad je vec kasno. Patriotizma nikad dosta, i treba da ga bude mnogo vise jer je jedan od vaznih sastojka ispunjenog zivota. Ne treba da bude mrznje prema drugima ali nacionalizma itekako treba. Svako ko malo promisli svojom glavom shvatice ovo, ali nazalost vecini je mozak ispran levicarskim idejama i ne umeju da razmisljaju i donose ispravne zakljucke.
  • Арсен Лупен

    22.09.2021 13:18
    ...
    Јујују... другосрбијанци, јако сте глупи.
  • Mastodont

    22.09.2021 13:16
    Kvalitetno, usrali su im i onaj odvratni mural pored prostorija SNS-a, ponovo su ga crtali ali šteta se vidi. Samo šaraj po srboidnim kreacijama, nek popravljaju majmuni svake noći.
  • Fikus

    22.09.2021 13:15
    Bravo!
  • komunista

    22.09.2021 13:15
    srbija je pakao
    Ljudi, mi "stari novosađani" samo želimo da iziđemo na šor i divanimo kako naš grad uništavaju dođoši. Bokte čo'eče ne mož' izići u špacir da te ne spopadne na stotine odvratnih srpskih zastava. Ako se digod nađete na Limanu bićete ošajdareni zastavama sa svih strana. Šta bi naš sveti Đole rekao da vidi sad na šta izgleda njegov Liman. Drugovi moji ovo je prekrdašilo sve mere. Novi Sad je postao raj za pohlepne, alave, samožive dođoše koje ne zanimamo mi pravi novosađani, njih zanimaju pare, zgrade, dobra kola, srpske zastave i turbo folk muzika. Drugovi moji bud'te se dok nije prekasno. Ovo je okupacija.
  • mia

    22.09.2021 13:11
    SrdjaNs i ostali ...
    ... koji zamenjuete teze. Nije naconalizam, još manje je patriotizam, već pre svega vandalizam , a ako nekom nije jasno , i unižavanje trobojke. Mene je kao patriotu u srcu, stramota ovih koji svoj lažni patriotizam iskazuju pod okriljem mraka , čineći prekršaj koji izabrane molerske boje nikaiko ne mogu da opravdaju. Još jednom, ne obrćite priču .
  • pape

    22.09.2021 13:10
    Samo cepaj
    Samo vošti! Pod ovom vlašću, ništa ne priznajem, pa ni zastavu nacrtanu na zidu!
  • USA

    22.09.2021 13:10
    Pošto se neki ovde redovno pozivaju na Ameriku i kako je tamo američka zastava na svakom uglu...
    Kao prvo, nije, kao drugo, tamo su na svakom uglu i mnoge druge zastave...
    Kao treće, u Americi je sloboda govora iznad zastave i spaliti američku zastavu, iako skandal na koji će se mnogi brecnuti, ipak predstavlja slobodu govora. Npr. kada su nezadovoljni veterani to radili.

    Zastava jeste simbol države, ali mi nismo obespravljeni robovi i imamo pravo tu zastavu voleti ili čak ne voleti i niko nas ne može iseliti zbog toga.

    U ovom slučaju, zastave su obično zastrašivanje i obeležavanje teritorije od strane Režima, a ne izraz patriotizma, pa je svaka reakcija totalno opravdana.
  • @SrđaNS

    22.09.2021 13:05
    Kao prvo - daj sliku americkih fasada ofarbanih u boje zastave? Aj bas da vidimo.

    Kao drugo - amerima se ceo svet smeje zbog retardiranog mahanja zastavicama, kao i isticanja da su Amerikanci gde god odu kao turisti (zbog cega su i batine dobijali po Evropi, Juznoj Americi i Bliskom istoku pa su malo smanjili dozivljaj u poslednje vreme)
  • Koja

    22.09.2021 13:05
    Liman ponovo izdominirao sektu! Bravo!
  • Liman

    22.09.2021 13:01
    S(n)S moleri
    A u medjuvremenu, moleri nastavljaju sa 'ulepsavanjem' Bulevara Despota Stefana.....
  • Miša

    22.09.2021 12:57
    „Patriotizam je poslednje utočište hulja“ - Semjuel Džonson
  • Sabahudin

    22.09.2021 12:56
    Omerović
    Биćе изboяи
    Раstуяičемо ми ту bагry
    ,што чvrља по заставu
  • Cale

    22.09.2021 12:55
    Bravo! Cekamo i kuralcinu preko nekih!
  • Luk

    22.09.2021 12:48
    Umesto državnih jasli gde plata često i nije baš nešto za neke nekvalifikovane poslove, plus postoje sindikati i ostali faktori koji mogu da smetaju, SNS je napravila drugačiju šemu. Imaju privatne firme koje dobijaju dobre poslove od države, odnosno državnih firmi. Plata za nekvalifikovane radnike je 50-80 hiljada mesečno, plus bonusi u kešu, a iako fizički, posao nije previše težak. Kad te zapošljavaju, odma' ti kažu uslove - ne ser* po društvenim mrežama protiv vlasti i kad trebaš stranci, moraš da se odazoveš. Te stvari se rade van radnog vremena. Momci su uglavnom od 20-30 godina, neki članovi stranke, neki ne, ali uglavnom iz nižih slojeva društva koji imaju osećaj da su "ušli u keš". Oni farbaju, neki možda i žele, ali svakako moraju. Oni su bili zaduženi i za razglase na zgradama za vreme policijskog časa, a oprema se čuva u firmi.
  • SrđaNS

    22.09.2021 12:47
    Nacionalizam?!!
    A samo da mi neko objasni zašto je nacionalizam kada crtaš srpsku zastavu?!!Ljudi jeste li vi normalni?!!Pa u Americi njihovu zastavu imaš na svakom koraku ali bukvalno i.....?Drugo je da li se vi slažete sa tim načinom obeležavanja,ali kakve to veze ima sa nacionalizmom?!!
  • xx

    22.09.2021 12:44
    Stoka , kural masa .
  • pera nevera

    22.09.2021 12:42
    stanard
    Nacionalizam je za one sa platom od 300 Eura.čim plata pređe 1000 Eura prestaju sve rasprave i prazne priče i priča se samo o godišnjem odmoru,ljubavi i vremenu.
  • Odlično

    22.09.2021 12:40
    "Je..š nacionalizam" i jeste odlična poruka, primerena Vojvodini i njenom glavnom gradu.
    Bravo.
  • Rasa sa salasa

    22.09.2021 12:40
    Sviđa mi se.
  • bravo

    22.09.2021 12:39
    Konačno da krenu reakcije na ono nacionalističko divljanje i zapišavanje teritorije.

    Prefarbaće naravno neki propalitet po nalogu ovo opet pod okriljem noći, ali samo nastaviti sa normalnim reakcijama i normalnim porukama!
  • Limanac

    22.09.2021 12:38
    Sjajno, kad prekrece sve opet nanovo pa ko duze izdrzi.
  • Iznogud

    22.09.2021 12:34
    Bravo majstori! Ovo treba isterati do kraja, da se zapitaju da li će da ruže naš grad...
  • MiRa

    22.09.2021 12:32
    Samo kazem
    Zastava je u svakoj normalnoj drzavi simbol patriotizma, ne nacionalizma (ko ne zna, to nije isto). Kome srpska zastava smeta, nije mu mesto u Srbiji. E, sad...to sto se zloupotrebljava od strane vladajuceg rezima..ili bilo koje politicke partije je nesto drugo, ali zastava je simbol drzave, ne partije i iznad je i AV i svih ostalih, bila pre, bice i posle njih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna