Novi Sad
01.12.2021.
08:51 > 08:06
Taksi u Novom Sadu od danas je skuplji za oko 10 odsto.
  • Vlada

    02.12.2021 09:21
    @ZarJe Bitno

    Da, pismenost je veoma bitna. Da si je savladao, možda ne bi morao da taksiraš - mada opet, imaš ti mnogo većih problema zbog kojih si to što jesi. A za Uber ne brini, nije ovaj zakon večan, uljudićete se kao što ste se uljudili i u drugim bivšim republikama.
  • ZarJe Bitno

    01.12.2021 20:40
    @Vlada
    ....nisam te baš čitao jer me se ne dotičeš Bog zna koliko....Da ne lajem ovde...Pismenost, pismenost Vlado, to je osnov za bilo kakvu raspravu.De, pročitaj svoj tekst ponovo, pa se zamisli! Vlado, opet sudiš o meni, ali...valjda ti je to zanimljivo.Neka, za dobrim konjem se prašina diže.
    Elem, na tvoju žalost, Uber nikada neće doći ovde, pazi nikada.Dok je ovog Zakona o javnom prevozu, Uber možeš da želiš kao nevaljali dečak koji piše Deda Mrazu.I da se nadaš.Ona umire poslednja.
    Za razliku od tebe, neću napisati da lupetaš, to je očigledno, ne treba naglašavati. Na moje "gluposti" ti stalno imaš nešto da kažeš. Ne vređam te Vlado, a trebao bih, jer si pročitao nešto u novinama, gledao neki naučnofantastični film i gle, kako pamet curi iz tebe! Ne možeš zapušiti, to grdilo curenja.
    Uzgred Yandex je u Novom Sadu.Ali da bi radio, ušao je preko jednog taksi udruženja.Obrni, okreni opet taksi.
  • Novosađanka

    01.12.2021 11:25
    Ta nemojte kasti
    Koristim usluge dva udruženja preko 30 godina. Naravno da u svakom žitu ima kukolja ali to bi se moglo reći za bilo koju delatnost. Kad god sam imala problem, a to se dešavalo zaista retko, obratila sam se udruženju i moj problem bi bio rešen. To se desilo dva puta ukupno, što zaista nije mnogo. Možda je to i zato što ja ne zakeram i što sam zadovoljna nekom osnovnom uslugom. U poslednje vreme mi se nekoliko puta dešavalo da se osetim nebezbedno u vozilu zbog vozača, a nije u pitanju bezbednost u saobraćaju. Znam da ništa nije kao pre ali malo treba obratiti pažnju i na to koga zapošljavate, a ne da ja strepim u toku cele vožnje do te mere da nekoga molim da izađe ispred zgrade da me sačeka. Na ostalo nemam naročite primedbe, čak bih pohvalila taksiste udruženja čije usluge koristim(MN, RT). Svako dobro.
  • Liman NS

    01.12.2021 10:58
    Neka poskupi
    ...koliko god zele. Samo moraju izdavati fiskalne racune! Da vrate novac koji im drzava poklanja od naseg novca za vozila. Svi mi zelimo fino vozilo, a novac je nas! I da ih se pocne kaznjavati za bahatu i nasilnicku voznju! I da se dozvoli taxistima samostalan rad bez mafijaskih taxi udruzenja. Neka svako radi kako zeli, sa svojim vozilom od svog novca i neka drzi cenu kakvu god hoce ako za nju izdaje fisklani racun. Sve ovo je zakomplikovala drzava i napravila losu situaciju i za taxiste i za gradjane.
  • Lalans

    01.12.2021 09:37
    Mora se jesti
    Teško sam pokretan i koristim usluge često,do sada ljudi fini,korektni,ljubazni,vazda bilo i bice,njima malo nama puno,al i njihove familije leba moraju jesti... eto
  • Y

    01.12.2021 09:14
    Y
    A fiskalni racun....?
  • igor_t

    01.12.2021 09:13
    Nezadovoljni naravno najglasniji i na osnovu jednog ili 2 losa iskustva odmah pisu eseje i pljuju sve taqksiste generalno.
    Ja taksi jako retko koristim, ali nikada nisam imao neprijatnosti i sto se tice izbora rute za voznju, ja sam je uvek diktirao a taksista uvek pitao kuda cemo i kako, tako da te price vozio me okolo a ja znam kuda idem, pa sto mu lepo ne kazete odmah.

    Ono sto meni smeta iz teksta je sto je poskupljenje odobreno od strane grada/drzave jer je gorivo posupelo, umesto da se recimo omoguci jeftinije gorivo taksistima na ustrb drzavnih akciza, a ne povecanje cene gradjanima.
  • :/

    01.12.2021 09:09
    -
    @nemac

    Nadimak ti se potpuno poklapa sa onim sto si napisao.
  • /

    01.12.2021 09:00
    /
    aj ne preterujte.
    posebno taxisti koji ne poznaju ulice.
    da ne pricamo da su i oni dosli
    ili to sto se zaustavljaju na samoj raskrsnici
    ili se zaustavljaju naspram vozila u drugoj traci u ulici sa dve trake pa zaustave saobracaj
  • Taksista

    01.12.2021 08:36
    IStina -
    Taksimar ceo svoj život.

    Danas cepam samo dnevne smene, špic jutarnji i popodne, ne plašim se kiše, odradim i praznike.

    Bez ikakvih problema izlazim čisto sa 80.000-90.000dinara mesečno, da radim noćnu bilo bi duplo, ali jednostavno više ne želim da slušam decu koja su iz generacije u generaciju sve bahatija i gluplja.

    Posao taksiste - vožnja kao vožnja, nekada imaš sagovornika nekada nemaš, tokom dana 3-4x kafica na 15-20min u kafiću, vikendom se popuni neki tiket i prati, sve u svemu dnevna varijanta stvarno nije problem.

    Taksista nema dovoljno, konkretno svaka kiša i ja bih mogao da odradim 30vožnji kada bi bilo izvodljivo, bukvalno pozivi se nižu u sekundi.

    Uzeo sam i subvenciju od države za nov auto, tako da danas vozim i auto koji nikada ne bih kupio.

    Sve u svemu posao kao i svaki drugi, teži od nekog kancelariskog moljca, ali isto tako i neuporedivo lakši od rudara ili đubretara.

    Ništa epohalno.
  • Alooo

    01.12.2021 08:35
    Yaxi
    Hocu da platim nije da necu ali neeemam
    Taxisti neidu sa vremenom hocu da budu kao u filmu Taxi
  • Nemac

    01.12.2021 08:26
    I treba da poskupi jer je jako jeftin i svakome je dozvoljeno da se vozi.
  • Vlada

    27.11.2021 18:29
    @ZarJe Bitno
    Ajd da te pitam, onako direktno... Jel tebe kao odraslog čoveka nije baš nimalo sramota da tako lupetaš? Mogu da zamislim šta si sve radio u životu, a ako si vodio firmu koja je radila samo kad se tebi hoće sigurno se neslavno završilo. Na tvoje gluposti stvarno nemam šta da kažem, sem da me se taksi ne dotiče sem kada se prave ludi da prevezu teško pokretnu osobu, ali znam da je svuda u zemljama oko nas među taksistima bilo bahatih tezgaroša koji su rezonovali kao ti. Gde god je stigao Uber više ih nema, tako će biti i ovde.
  • ZarJe Bitno

    27.11.2021 17:39
    @Vlada
    Vlado, baš si nestaško..... Pišeš o meni, o onome čime sam se bavio, u najmanju ruku kao da si moj biograf, a ne znaš ni ko sam ni čime se bavim ni bilo šta drugo....Ne bitno je kojim sam se sve poslovima bavio, a svašta sam u životu radio, ne bitno je čime se sada bavim, a nisam taksista.....U pitanju je tvoje kabadahijsko i neo kapitalističko razmišljanje, tipa: taksistima pelene, nema napuštanja vozila, nema pauze, nema slobodnih dana, nema godišnjih odmora i bolovanja, nema Slava itd...jer, Bože moj tako je u čitavom svetu, naravno kapitalističkom i komunističkom. Vlado, toga u Srbiji nema, ljudi postaju taksisti, jer završe škole, prikupe sve potrebne potvrde (a ima ih), polože grad, urade lekarski, nabave vozilo i postanu preduzetnici, da bi sami sebi određivali radno vreme. To je tako i možeš naglavačke da se okreneš, nećeš za života to promeniti, a to što se tebi to ne sviđa....vidi nije moj problem, a ni taksista, tvoj je...Imaš svoj auto, autobus, bicikl, cipele, pa udri do destinacije na koju si namerio. P.S. postoji jedno udruženje u kojem se radi po smenama, a ti čik pogodi koje je, jer veliki si poznavalac ove delatnosti u Novom Sadu.
  • Slobodan

    27.11.2021 15:58
    Taxi
    E,kakvi sve idioti komentarisu taxi...
  • Vlada

    27.11.2021 09:49
    @ZarJe Bitno

    Reakcija osobe koja nikada nije imala posao na kojem mora da se ponaša civilizovano, ali hvala ti što si me ispravio da ipak vi jeste problem. Jedino vreme kada radite 12 sati dnevno je Exit, pa posle nedelju dana spavate i nema vozila u gradu, a udruženja vam komotno to dozvoljavaju. A slave su posebna priča, vi ste ti neki poseban soj vernika kojima je svaka slava neradni dan. Sve će se to promeniti kada dođe Uber i slične firme, uživajte dok možete.
  • ZarJe Bitno

    26.11.2021 20:59
    @Vlada
    Vlado jado....Zašto se petljaš u ono u šta se ne razumeš.
    Da, tačno je da su taksisti zaglavljeni u saobraćaju, jer danas vozi i Kurta i Murta, to što neki imaju vozačku dozvolu ne znači da su vozači.Da naravno da je to izražajnije po kiši. Udruženja, nisu nadležna da određuju kada će ko raditi, radi se kako kome odgovara, ali veruj da je to svaki dan između 10 i 12 sati! Malo li je?
    Nadalje Vlado, naravno da taksisti slave Slave, rođendane, zadušnice, male mature itd. A ti bi da oni to ne slave? Da ti budu na raspolaganju kao na čiviluku? Ne može to Vlado, jok.
  • Pmila ns

    26.11.2021 18:40
    Taxi
    Potpuno je u redu za ljude koji ne mogu peske, bajsom...koliko je benzin poskupeo i niko nije ostavio auto kod kuce. Znam da mnogi nemaju potrebe. Dolazi zima i losiji uslovi za voznju, nije to mnogo za ovaj grad.
  • Švabo

    26.11.2021 17:59
    Kišobran
    I dalje će vožnja taksijem biti jeftinija nego kupovina kišobrana kada krenu padavine.
  • Bahati direktor

    26.11.2021 17:20
    Zar vi nemate sluzbeno vozilo i vozaca?
  • Šapkr

    26.11.2021 16:41
    @gox
    Meni nije jasno, zašto nepismeni ljudi pišu o pismenosti? Jel i to lečenje neke manjkavosti iz predela glave?
  • Šta

    26.11.2021 16:31
    mislite
    Gas, naravno da je poklon za Vučićeve izbore, ali koji % stanovništva se greje na gas?
    Takođe šta će ovim pokriti nenormalne cene gde ćemo u radnju opet kao i 90-tih po hleb i mleko, benzin će uskoro na crno da se prodaje.......koga oni zajebavaju.
    Ako mu je ovo uspeh a jeste za 10 godina vladavine, SRAMOTNO.
    EU će nam okrenuti leđa, ostaćemo usamljeni kao rupa na karti Evrope, gde je tu uspeh.
    Benzin uskoro nećemo moći da sipamo, sve je poskupelo za minimum 20%, a čekajte od 1.12.2021. hleb............UŽAS
  • ja

    26.11.2021 16:00
    @Gox

    Svi koji se bave nekom delatnošću ili rade kod nekog imaju ove ili one probleme isto kao i taksisti. Ne moraš ti da budeš taksista, budi direktor banke, budi gradonačelnik, građevinski inspektor, biraj brate šta ti volja samo ne ne kukaj kako je taksistima najgore ili šta si več hteo da kažeš.

    Ako ne pališ klimu leti jer štediš koju litru dnevno, ako ne nosiš masku jer si kreten, ako ne primaš novčanicu od 5000 jer si volina, ako ciljaš crveno na semaforu, ako ideš zaobilaznim putem, ti si neko ko svoj posao ne radi kako treba.

    Ovo što kažeš da bahate masne guzice hoće da im staneš baš tamo gde oni hoće, pa gde bi ti hteo da im staneš? Baš tamo gde oni neće? Šta? Ti pametanjakoviću dobijaš novac za to, onoliko koliko si tražio toliko si i dobio. Ne dobijaš novac da varaš ljude. Taj čin kojim krećeš zaobilaznim putem, to je dostojno samo vrhunskoj budali i ljudi to toleriši do neke mere samo da nemaju posla sa kretenom.

    Ja inače idem taksijem samo u situaciji kada znam da tamo gde idem neću naći parking mesto a poznato je koliki su problemi s parkingom u ovom gradu pa sam se tako svega nagledao.

  • mrcke

    26.11.2021 15:30
    Što se mene tiče mogu slobodno da poskupe i 500%.
  • Gox

    26.11.2021 15:29
    Nisu mi jasni ovi pljuvači,mislim da su to jako nesrecne osobe koje pljuvanjem svega i svačega pokusavaju da izleče neku svoju manjkavost(pretezno je to u predelu glave) time sto ce lupati gluposti,prosipati neproverene informacije kao npr.:@ ja,Vlada i pronaci ce se ostali!!!!Prvo morate da shvatite da taksi nike socijalna ustanova,da su vozači ljudi od krvi i mesa koji se umaraju,imaju svoje portrebe,porodice,drugare,ljudi koji ne staju"bahato gde hoce"vec gde vase bahate masne guzice zahtevaju a po mogucnosti ispred ulaznih vrata,da im nije drzava kupila auta vec dala subvenciju kao i svim preduzetnicima sto daje,da nijedan taksista ne moze da ne placa porez,da za pismene postoji u cenovniku tacka:čekanje i zato taksimetar kuca dok stojis(da ne bi gospodu cekali dzabe dok trkne do apoteke pa je nema 25 min),da taksimetar radi na predjeni kilometar,da ni u zemljama u okolini ne dobijas fiskalni racun u taksiju(negde da),da taksista ne moze da bude svako i da su kriterijumi veci od recimo 20 clanova za stranku za gsp!!Tako draga pokondirena novosadska gospodo ne pljujte taksiste jer uvek imate bolju opciju a to je plavi volvo koji stize po redu voznjr pa za 65 din uzivajte u svemu suprotnom od komfora taksi prevoza!!!!
  • Aleksandar ex taxist

    26.11.2021 15:27
    Mene čudi da jos ima ljudi da hoce da voze taxi..radio 3.5 god.sa svojim autom..drao se od posla min 12h do 15h.mostao duzan za porez..5 god placao reprogram...sad sam preko..svanulo mi
  • korisnik

    26.11.2021 15:07
    ovo i nije poskupljenje
    Opet se više isplati ići taksijem nego 'drndati" svoj automobil po ovim gužvama, tražiti i plaćati parking, sa ovim cenama goriva i održavanja automobila, taksi je mnogo isplativiji koristiti nego voziti i odrzavati svoj automobil. Realno.

    Naravno da taksi nije socijalna kategorija, ali sa ovim cenama ga skoro svi koriste, pa po kiši ne mogu da dobijem vozilo, to mi jedino smeta.
  • Voldi

    26.11.2021 13:29
    Vozaćemo se biciklom.
  • I ja

    26.11.2021 13:26
    @ja
    "Navike i običaji taksi vozača, pa na primer, leti neće da upale klimu pa otvore prozore što je vrlo neprijatno za podnositi. Dva puta mi se dogodilo da nisu nosili masku, primetio sam to tek na pola puta inače ne bih ni ušao. Neka sirovina od 140 kg neto težine mi je rekla da ne prima novčanice od 5000 RSD pa je stao pored prodavnice da rasitnim, tu sam bio u dilemu da mu zveknem ciglu od glavu. ali prostom računicom, ne isplati se. Vrlo često odmah kreću dužim, zaobilaznim, putem kao da smo svi pali s marsa. Prilikom prilaska semaforu odmah usporavaju nadajući se crvenom, izračunali mudraci da im je najsplativije da stoje dok je putnik u vozilu. Onaj put koji ja pređem kada idem svojim vozilom a koji pređem za cca 10min njima treba 20min čim treba preći malo veče rastojanje. Sve u svemu, skloni su prevarama i zapravo sve vreme skloni da rade baš u tom režimu."

    Ovo sve i ja mogu da potpišem jer sam tome lično bio svedok. Pre par dana mi je taksista naplatio 550 dinara za vožnju od Flying Dutchmana do Mišeluka, i još je pametnjaković krenuo preko Pezosa, a kada sam ga opomenuo da me ne vozi preko Male Krsne nego najkraćim putem preko mosta Slobode vadio se kako nije znao da je tuda bliže!? Jeste, a ja sam veslo sisao, je li?! A što je namerno gledao da uhvati crveno na svakom semaforu, to da i ne spominjem!
  • Miloš

    26.11.2021 13:24
    Poskupljenje ovog reda veličina je sasvim realno. Koliko je gorivo koštalo kada su formirane ove cene? Kolika je gužva u gradu bila?
    Sa druge strane, Novi Sad ima samo jedno taxi udruženje koje pruža profesionalnu uslugu (čist automobil, kulturnog vozača koji uliva poverenje i izlazi u susret strankama). Znaju dobro korisnici taxi usluga o kom udruženju je reč.
    Van te svetle tačke, prljavi automobili, držanje govora vozača o nekim njegovim političkim/životnim stavovima, bez klime na 50 stepeni, divljanje u saobraćaju... itd.
    Kao što je neko pre mene lepo rekao, time treba da se pozabavi grad i udruženja.
  • Biciklista

    26.11.2021 13:14
    Jeste pa šta
    Pošto su benzin, dizel i autogas značajno poskupeli više puta u proteklih par meseci bilo bi zaista čudno da su cene taksi prevoza ostale iste, zar ne?
  • mimi

    26.11.2021 13:09
    Ne znam zašto je toliko ljudi nezadovoljno taksistima u Novom Sadu. Mislim da su veoma dobro organizovani. Preko telefona vam uvek kažu za koliko tačno minuta dolaze, što je sjajno. Nisam primetila da ta praksa postoji u ostalim gradovima (osim ako koristite aplikacije). I te procene su uglavnom veoma tačne. Nekada se čudim kako im to uspeva. Naravno da je nekad teško naći taksi, ali to se svugde dešava. Taksisti su uglavnom ljubazni. Vozila su ponekad malo zapuštena, ali i to se popravlja i sve više udruženja uvodi određene standarde higijene. Naravno, treba i dalje raditi na tome, ali ne može se sve odjednom srediti. U poređenju s ostalim delatnostima i opštim stanjem u društvu, kvalitet taksi usluge je dosta napredovao u poslednjih petnaestak godina. Ako će im ovo povećanje cena omogućiti da zadrža kvalitet usluge i da taksisti ne moraju da rade prekovremeno i da voze umorni, u potpunosti ga podržavam.
    Trenutno mi smeta što mnogi taksisti nisu vakcinisani ili testirani, ali rekli su mi da mogu to da zahtevam kada zovem taksi. Pre neki dan mi je jedan taksista rekao da ni lekari ne moraju da imaju covid potvrde pa zašto bi morali taksisti. I moram da priznam da je u pravu. To je problem neodgovorne politike države, a ne taksista.
    Moja jedina zamerka se odnosi na divlje taksije koji se parkiraju gde stignu. To bi trebalo rešiti. Ali ni to nije problem taksi službi, već vlasti u gradu.
  • Liman NS

    26.11.2021 13:04
    pogresna tema
    Ljudi nije bitno koliko kosta taxi. Bitno je sto nam javni prevoz nije jeftin ili bar besplatan. To sto je javni prevoz katastrofalan u svakom pogledu! A i to sto taxisti divljaju dok voze. Kada resimo pitanje javnog prevoza i postovanja propisa u saobracaju, necemo se baviti cenama taxi usluga.
  • Zivorad

    26.11.2021 13:02
    Bezobrazluk!
    Gorivo je toliko poskupelo, a oni jos podizu cene!
  • ja

    26.11.2021 13:00
    @Neko Taksi u bg je jeftini nego u NS.

    Taksisti danas u NS koriste vozila koja i nisu za taksi ni u ludilu predviđena, vrlo čest slučaj je da im luparda vešanje i slično. Radi se o vozilima vrednosti od 2,3...5 do 6 hiljada evra (retka su vrednija) dakle amortizacija je vrlo mala ili je već odavno vrednost auto u celosti otpisana. Po današnjoj ceni goricva ako auto troši 10l na 100 km cena po kilometru za gorivo je 17.5 RSD do cene najmanje tarife ima dosta prostora.

    Navike i običaji taksi vozača, pa na primer, leti neće da upale klimu pa otvore prozore što je vrlo neprijatno za podnositi. Dva puta mi se dogodilo da nisu nosili masku, primetio sam to tek na pola puta inače ne bih ni ušao. Neka sirovina od 140 kg neto težine mi je rekla da ne prima novčanice od 5000 RSD pa je stao pored prodavnice da rasitnim, tu sam bio u dilemu da mu zveknem ciglu od glavu. ali prostom računicom, ne isplati se. Vrlo često odmah kreću dužim, zaobilaznim, putem kao da smo svi pali s marsa. Prilikom prilaska semaforu odmah usporavaju nadajući se crvenom, izračunali mudraci da im je najsplativije da stoje dok je putnik u vozilu. Onaj put koji ja pređem kada idem svojim vozilom a koji pređem za cca 10min njima treba 20min čim treba preći malo veče rastojanje. Sve u svemu, skloni su prevarama i zapravo sve vreme skloni da rade baš u tom režimu.
  • pajo patak

    26.11.2021 12:59
    kome se ne sviđa
    neka uđe u plavu JGSP kantu na točkovima.
  • Bajs

    26.11.2021 12:57
    Bajs bajs i samo bajs!
    Kazete kisa je? Obuci bajs kabanicu!
    Kazete zima je? Obuci se toplo pa preko toga bajs kabanica!
    Nisam seo u taksi ne pamtim vec koliko dugo! Nema potrebe! Auto samo za van grada i to je to
  • Korisnik

    26.11.2021 12:55
    Pitam taksiste
    Ajmo već jednom da dobijemo od vas taksista istinit odgovor na koji način funkcioniše taksimetar.Po vremenu trajanja vožnje,po pređenom kilometru ili kombinovano.Ali ako je kombinovano onda da kažu koliko otkucava taksimetar kad stoji na semaforu.Dosta više različitih cena vožnje za istu relaciju.Samo nemojte reći da ne znate i da je to taksimetar odredio.Dosta nas muvate godinama.
  • Prevoz

    26.11.2021 12:54
    Palanka
    Ja mislim da je taxi usluga ovde poprilicno sigurna i na zadovoljavajucem nivou. Zalazem se za to da vozaci vise zaradjuju, jer su cene u odnosu na Bg jako niske. Jedino ko se bahati su korisnici taksija, koji misle da je to njihov licni prevoz pa su skloni da zameraju jer nije sve po njihovom ukusu.
  • Novosadjanka

    26.11.2021 12:36
    Bravo
    Ionako se svuda vozim svojim kolima ili jgsp-om, ne vidim nista pametno u placanju taxija, jos ih i to sto udjem moram moliti da zbog bebe stave masku..
  • Klik

    26.11.2021 12:23
    Moze
    I duplo da poskupi, ali da uredno nose maske i preko nosa, da ne puse u kolima, da im vozilo bude cisto unutra, da ne smrdi, da ne moram da slusam preglasnu muziku, da budu pristojni i kulturni! Cesto se vozim i kad treba prigovorim ili im zovem udruzenje pa reklamiram! Ipak su to moje pare.
  • Taksijem

    26.11.2021 12:21
    Ne mora
    Taksijem ne može svako da se vozi. Za hitne slučajeve uvek su dobra opcija i svako može ponekad i taksijem. I treba da bude skup, jer je vožnja taksija luksuz. Kada bude postojala srednja klasa, tada će biti još skuplji, ali će postojati i oni koji će redovnije koristiti njihove usluge i time izbaciti one koji imaju prljava vozila, ne zaklapaju i kad vi ćutite itd. itd.
    Sve je uzročno-posledično, pa tako i vožnja taksijem.
  • Nimbus

    26.11.2021 12:19
    Treba da poskupi, ali zbog zakona ponude i potraznje, iako ne volim to ekonomsko pravilo. Retko uzimam taksi, 2-3 puta godisnje, ali kad mi treba, jedva nadjem slobodan. Pa sta je to? Svako se vozi taksijem. Znam pojedine ljude koji idu na posao, u gradu, taksijem, a znam da nemaju previse para. Sta ste morali da zakinete u zivotu da biste se vozili taksijem? Drustvo potpuno pomerenih vrednosti. Nemam za hleb, ali se vozim taksijem i nosim firmiranu odecu.
  • dobrivoje

    26.11.2021 12:03
    @Александра 26.11.2021 • 11:36
    Kako to da TAXI bude luksuz? onda nek bude i mobilna telefinija.što da ljudi pričaju gde žele,nek stanu kraj aparata u hodniku kao pre 35 godina_
  • Gramzi - Bagins

    26.11.2021 12:02
    Da znas da si u pravu 100%. Evo, moje prve komsije levo od mene imaju dva taxija u dvoristukoje koriste iskljucivo za privatne potrebe. Ja ih ne vido' da taxiraju.
  • Stefan

    26.11.2021 11:51
    jooooj
    Pa nek zarade , nije mi žao , jedino im fali malo ljubaznosti i šlifa, svako se vata za taj hleb.
  • Vlada

    26.11.2021 11:47
    @ZarJe Bitno
    Nije tačno da su taksisti samo zaglavljeni u saobraćaju, jednostavno imamo situaciju da su slobodni da rade kad god žele, a udruženja nemaju obavezu da isporuče određeni minimum usluge - tj. da rasporede svoje "zaposlene" tako da uvek bude vozila na ulici.
    Zato imamo situaciju da svi slave svaku slavu i da recimo tim danima ne možeš da dobiješ vozilo ni za koje vreme, čak ni kada naglasiš da naručuješ za nekoga ko ne može sam da se kreće.
    Još jednom, to nije odgovornost taksista nego prvenstveno udruženja, ali je razumljivo zašto mnogi ljudi taksiranje ne shvataju kao ozbiljan posao.
  • Steva

    26.11.2021 11:45
    Preduzetnik
    I ja cu svoje usluge poskupeti min. 10 posto, a verujem I drugi. pa se necete ovajditi.
  • Aleksej

    26.11.2021 11:43
    Pa sta!
    Taksi preskup, autobus dugo vozi, zato svuda idem autom.
  • Александра

    26.11.2021 11:36
    И треба
    Такси услуга треба да буде луксуз да би се смањио број вожњи и самим тим и гужве. Ово је било стварно јефтино, 300дин са Новог Насеља до Српског народног позоришта. Да је 500,више би се ишло бусом и бајсом. А господа таксисти да прочисте своје редове од ових који су посвађани са хигијеном и елементарном културом.
  • Y

    26.11.2021 11:24
    Stvarno se ne secam kada sam zadnji put seo u taxi.
    Vidim samo da im je drzava kupila nove automobile kao da su oni najvazniji.
    Porez verovatno i dalje ne placaju.
  • MonteDushano

    26.11.2021 11:21
    Ej, a kad to ujutru počinje dan, a uveče noć?!?
  • NS boy

    26.11.2021 11:20
    Smem..
    ..u bilo šta da se kladim, da 99% ovih "komentatora" se itekako vozi taksijem..to su oni što im je najdalje odredište jedno 700 metara od tačke ulaska..a, da, uz neibežno i glupavo: "Ima li posla"?
  • 002211

    26.11.2021 11:20
    Hahahahahaahahahaha!
  • ZarJe Bitno

    26.11.2021 11:18
    Da li ste pomislili...
    ...VI, kritičari taxi prevoza, šta se sve promenilo u ovom gradu...eto samo u poslednjih 5 godina?
    - saobraćaj je toliko dobio na obimu, da vožnju koja se nekada završavala za deset minuta, sada se vozi 20 i više, taxi je slobodan, ali zaglavljen u nekoj gužvi u Temerinskoj, kruđnom toku na kraju Kornelija Stankovića ili Cara Lazara itd
    - postoje uslovi kada bi Vam neko ponudio vožnju za deset minuta, ali neeee Vi nećete da čekate, sada i odmah taksi pred vratima
    - odgovorno tvrdim, 90% taksista je uredno i ljubazno i vozila su im čista, ostale koji nisu, prijavite njihovim udruženjima, biće kažnjeni
    - da taxi otkucava (vreme čekanja) na semaforu, jer Vi sedite u njemu
    - za kraj, i taxisti imaju svoje radno vreme, i ne očekujte da svi oni, budu Vama na raspolaganju svih 24h
    -poskupeo giros 10%, roštilj10%, beli hleb 10% i da ne nabrajam, da li se bunite javno zbog toga?
  • Puniša

    26.11.2021 11:14
    ...
    Ništa, guraćemo se po troje u taksiju
  • Kakav taxi

    26.11.2021 11:03
    Ne bih usao u taxi da krvarim i da trebam hitno do bolnice, pre bih iskrvario..
  • Bajsikl

    26.11.2021 10:59
    Samo bajsikl
    Za 20 prosecnih taksi voznji moze se uzeti ok polovni bajs na cikloberzi ili kp. ;)
  • Taksista

    26.11.2021 10:59
    Eeeeee
    Dezurni pljuvaci za tastaturama... Nemate pojma kako je biti taksista u ovom gradu. Uzivajte u svojoj mrznji prema svima a posebno prema taksistima. Takvi kao Vi ni ne moraju da sedaju u vozilo... Zali boze i citati Vase komentare...
  • Pera

    26.11.2021 10:55
    Sad kad budemo svi presli na bajs, uvesce nam registraciju za bicikle..
  • Knut de Frk

    26.11.2021 10:41
    Skupoća
    E pa što sam se vozio, vozio. A stvarno jesam. Taman dobro došlo da me izleči od lenjosti i komfora. Ćao i zdravo. Od Naselja do Kamenice cena kao da idem busom do Bg?!
  • Piško

    26.11.2021 10:37
    ...
    Ništa ja nikome neću plaćati.
  • biciklista

    26.11.2021 10:31
    ko ih šiša
  • AV

    26.11.2021 10:29
    Kada je lepo vreme onda bajs, ako bas moram onda auto ili bus, taxi jako, jako retko..
  • Neko

    26.11.2021 10:23
    I dalje i sa tim cenama su jeftiniji od Beograda, da ne govorim o regionu i zemljama EU. Cena goriva diktira cenu, tako i treba da bude.
    Prema tome ne krivite taksi udruzenja nego drzavu koja formira cenu goriva. Ne voze oni na sapurike nego na gorivo.
    Ne daj Boze nikome od vas komentatora da morate da radite kao taksista, izvodili bi i vi racunicu jos kako.
    Na kraju nije samo gorivo poskupelo, sve je poskupelo, ali sve, svaki dan se dizu cene u marketima, pa i oni su ljudi i oni treba da jedu i izdzavaju svoje porodice isto kao vi.
  • Rade

    26.11.2021 10:14
    Moze ,za te pare ocu da taksi bude ,čist vozac okupan i kulturan i da prica samo kad mu se musterija obrati ,da mi izda fiskalni racun gde pise predjena kilometraza i cena po kilometru kao i svuda u svetu .
  • miki

    26.11.2021 10:10
    pa svašta
    A šta uopšte nije poskupelo??
  • Marta

    26.11.2021 10:08
    Pitanje?
    Zasto i kada stojimo na semaforu (ne prelazimo kilometre) tarifa otkucava kao da se krecemo?



  • Omg

    26.11.2021 09:54
    Ekonomski tigar jos jedno pokazuje snagu!
  • Petar

    26.11.2021 09:46
    A da se uvede fiskalni račun gde piše koliko je kilometara pređeno, a ne svaki put drugačija cena na istoj rutu i istoj tarifi
  • Kolko kosta

    26.11.2021 09:40
    da unutra plačem?
    Jesu to ovi, sto su izuzeti od davanja fiskalnih racuna?
  • Banda

    26.11.2021 09:36
    Nostra
    Hahahhahaha
    Svake godine po 10%, jos malo pa ce taci biti prevozno sredstvo svih članova partije i njihovih clanova familije.
    Sva sreca, nisam seo u taxi vozilo, ima jedno 4-5 godina. Ne pristajem vise na tu pljacku, jok.
  • Vlada

    26.11.2021 09:17
    U Novom Sadu više ne postoji taxi usluga. Dobro, postoje grupica likova koji ponekad voze, ali to je u suštini razbijena banda likova koje ne možeš naći kad pada kiša, kad je crveno slovo, kad je gužva vikendom, kad je gužva radnim danom i u nedelji posle Exita kad se leče od 4 dana nespavanja. Znači možda te neko nekad poveze, ali to nije taxi služba.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna