Autor: 021.rs

Novi Sad
24.11.2022.
15:00
Pedesetčetvorogodišnji državljanin Srbije M. J, koji živi u Novom Sadu, optužen je za genocid u Srebrenici, saopštio je Tužilac Posebnog odeljenja za ratne zločine BiH.
  • Vladan

    29.11.2022 13:43
    @B

    Jeste svi greše samo ste vi nedužni. Pa jbt nema ko vas od komšija nije izbacio, zapitajte se zašto...
  • G pen

    28.11.2022 16:52
    STEVA, potpisujem sve sto si rekao.
  • B

    28.11.2022 14:15
    V
    Da mrznja je dosla s "nama"jer vam smetamo ko i onima u NDH i Kosove* Nemojte mrziti i biti ce vam lakše
  • STEVA

    27.11.2022 13:31
    @Sremac
    Tu "Srpsku" mrznju nosi nazad odakle si je doneo.
    Ovde nikad nije bio problem ko je odakle. Zato i ovde nije bilo sukoba i zato se danas stvara taj autosovinizam.

    Ovde nikad nije postojala mrznja prema Srbima, Madjarima, Slovacima, Rusinima, Hrvatima, Bosancima, nikad.

    Kako je doslo gomila "Srba", odjednom postoji mrznja.

    Sa vama je dosla. J....a vas velika Srbija.

  • samo kažem

    25.11.2022 23:43
    logika
    pored toliko optuženih i osudjenih trebalo je rat da se završi za mesec dana u srpsku koristi da nijedan ne ostane na drugim stranama.
  • Slavica Nesic

    25.11.2022 17:22
    Covece zasto se Svadjate pa nije lepo da se prepucavate i da bacate krivicu jedni na druge. (Rat je bio) svi su ubijali Hrvati,Muslimani i Srbi. Ja sam srpkinja imala sam mesovit brak. Ziveli smo u Puli izbegli smo u Austriju bez icega samo glave na ramenima nam je ostalo mom muzu, mrni i nasim 2 sina sve nam je uzeto i spaljeno cak nepostoji ni da sam vencana u puli a ni da su mi dece isla u vrti a posle u skolu svi smo osteceni mi mali sirotinja a to je sve kriva Amerika i Nato uveli mrznju medju raje a raja polupismena borila se jer mora da bi velikani uzivali. Brat je mojo ma koje je vere bio samo ako je covek i ima srce iskreno i veruje u Boga pred bogom smo svi iste i bogati i sirotinja
  • Miksilo

    25.11.2022 14:39
    Važno da su svi u NS
  • w

    25.11.2022 12:12
    @Bojan

    Ako tebi nisu braca,ne znaci da nekome drugom nisu. A posto vidim da ogromna vecina tako misli,steta sto im to sa svojim Milosevicem niste porucili 90ih,da ne ratuju za vase gu*ice,vec da ratuju za Nato sa svojim komsijama i Hrvatima,i tako dalje kroz istoriju su trebali ionako sada vise postujete one koji su vas ubijali i pljuvali.
    Ko je na tvojoj grbaci?
    Ko si ti? Ko ste vi?
    Placaju porez,unose novac u Srbiju,zive u siromastvu zbog Srbije i zbog Srbije trpe sankcije u sred rata,trpe vase uvrede i glupa egoisticna zapazanja,trpe siromastvo zbog vlade koja Srbiji daje za dz energente,sikter ti sa energenata koje Srbija dobija za dz !
  • Mile

    25.11.2022 11:28
    @Сремац
    Ne interesuje me ni jedna druga nacija šta je radila. Zašto se stalno pravdamo tuđim nedelima ili zločinima? Jer nismo bolji eto zato. I ta priča o kvazi nacionalizmu je samo skrivanje iza zlodela. Ako si već nacionalista, guraj naciju u pravom smeru a ne na dno.
  • ZLObodan m.

    25.11.2022 11:20
    Uzasavajuce je da i posle toliko godina jos uvek u glavama mnogih tinja ZLObodanov duh.
  • Anti Putin

    25.11.2022 11:16
    Jedina smo drzava koja je bombardovana posle drugog svetskog rata.
    Dovoljno receno.
  • Bojan

    25.11.2022 08:43
    @Сремац

    Niste braća ovde nikom, sikter s naše grbače!
  • Miloš

    25.11.2022 06:40
    Komentar
    Nema tu mesta kako ova ili bilo koja vlast izručuje ili ne izručuje sugrađane.Kukavički se kriti iza nekog lažnog patriotizma i iza celog nedužnog naroda., bilo da je on božnjački, srpski, nemački, italijanski...
  • pjohbv

    25.11.2022 00:45
    Jel to isto tuzilastvo koje je oslobodilo N.Orica i proglasilo ga herojem?
    Jel to tuzilastvo koje nije otvorilo ni jedan predmet ubistva srpske dece u BIH ni posle 30 godina?
    Sta Srbija radi da se kazne pocinioci zlocina nad Srbima u BIH,ne radi nista jer vlast ima dobru mafijasku vezu sa Izetbegovicem?
    Ko ce da kazni zlocince sa druge strane,vidimo da sud BIH nece da otvori ni jedan predmet,da diskriminise zrtve i zlocince po nacionalnosti,Srbija nece,ko ce?
    Kako da verujemo sudu BIH kada nije osudio nikoga od pripadnika bosnjackog naroda? Naravno da treba da se kazni ovaj MJ ako je kriv,ali kako verovati takvom sudu koji ignorise predmete zlocina nad Srbima?
    Takav sud cini stetu i Srbima i muslimanima u BIH a pogotovo buducim generacijama. Sud mora da bude objektivan.
  • tib

    25.11.2022 00:33
    Svako ko god je radio zlodela treba da odgovara bez obzira na nacionalnost.
    Ovo je normalna recenica kojom se meri moralna zrelost jednog gradjanina.
    Medjutim,zasto je nikad ne cujemo od nekog Bosnjaka,a oni vrlo dobro znaju sta se radilo sa mudzahedinima u BiH.
    Stradali su obicni ljudi tamo, bili oni Srbi ili Muslimani,meni je jednako zao nevinih,ali je cinjenica da su tamo isli Isilovci ubaceni od strane Klintona,pa i nase paravojne jedinice i vrlo moguce da je naredjenje za Srebrenicu doslo od Milosevica, koji je to uradio u dogovoru za zapadom. Skorpioni su ucestvovali u streljanju.
    Uglavnom,ne krivite sve ljude koji su ucestvovali u ratu,mnogi su bili primorani,nisu imali gde da pobegnu,a u ratu uvek zveri dolaze na vrh vlasti. Takvih zveri ima u svakoj grupaciji ljudi.
  • Сремац

    24.11.2022 23:15
    СВАКА ЧАСТ
    Свака част за коментаре.Толико мржње према сопственом народу нико осим Срба не може изразити.Како може онај Србин са Кордуна,из Баније и Лике,Далматинац и Славонац бити агресор сам на себе?Како може бити геноцидан Србин чији је део породице заклан за време Другог светског рата,а он протеран са своје земље у другом налету муџахедина и балија?Ало бре Срби,а Косово и Метохија?Дали ви читате и гледате нешто друго осим оних медија који вам испирају мозак?
  • JA

    24.11.2022 21:02
    pocecu da osudjujem i nashe, ali samo onda kada SVI koji su radili zlocine budu osudjeni, a ne da ispada da su samo Srbi ubijali jer nisu. Osim toga, Srbija je dalovala tada kao SFRJ vojska tako da svak akrivica pada u vodu. Pogotovo sto su bosnjacke paravojne formacije bile nelegalne. Osudite Nasera i njemu slicne, xrvate i sve to , pa onda mozemo da govorimo o pravdi. Dakle, NE osudjujem samo Srbe i nije kriv.
  • hemodroid

    24.11.2022 20:48
    Joki

    Kako to mislis da niko nemce nije optuzio za genocid, da li si ti normalan?Osamdeset godina posle i dalje nose to breme, i da da u Nemackoj negirate genocid isli bi u zatvor.
  • dijasporac

    24.11.2022 20:39
    @Gordana
    Po cemu se ova vlast razlikuje od prethodne i onih pre njih u vezi zlocina u ratovima '90-tih? Svaka, ama bas svaka vlast se isto ponasala, naravno iz unutar politickih razloga jer je nepopularno izrucivati sugradjane koji su optuzeni za ratne zlocine. Vucic moze da se busa o prsa kako je super Srbin ali ako mu iz EU/USA izricito traze izrucice svakoga, ako neko misli da je drugacije u strasnoj je zabludi.
  • Ce

    24.11.2022 20:01
    Srbi nisu genocidan naroda, izbite to iz vasih mozgova!!!
  • Slavoljub

    24.11.2022 19:34
    Istina
    Žao mi je svakog čoveka , i svakog onog nastradalog i ovog optuženog . Žao mi je najviše nas , degenerika koji sve još gledaju kao "naše i njihove".
    I ti "njihovi" su nekad bili "naši , a i ovaj nesretnik je " njihov". Samo nema više nama nas ....
  • zztop

    24.11.2022 19:15
    Kad se ono nastavlja suđenje hrvatskim pilotima ... nema tu šale , pravednoj srbiji još nitko nije umakao...
  • Gordana

    24.11.2022 19:00
    @Dijasporac
    Sve je tacno sto ste rekli. Oni su tu. Medju nama. Vratili su se. Oni sebe pravdaju i traze opravdanja u recima da su branili vekovna ognjista i nejacad! Pritom su klali decu i starce, silovali devojcice i zene po koncentracionim logorima, otimali, pljackali i u nase ime prljali nase ime!
    Ova vlast je njih rehabilitovala. Oni su heroji. Docekivani su iz Haga sa pocastima. Oni su pocasni gosti na televizijskim ekranima. "Za nasu decu" stvorena je takva klima da ona izgovaraju sa ponosom - noz, zica, Srebrenica!
    Vas su lajkovali ljudi srednjih godina! Mladi su na - drugoj strani i to je najstrasnija posledica paklenog plana "Srbija je vecna dok su joj deca verna"!
  • Vox populi

    24.11.2022 18:42
    Manite se rasprave da li je genocid ili nije, ako je čovek počinio zločin treba da odgovara, i to važi za sve nacije. Svako prepucavanje i pametovanje služi samo zaštiti zločinaca.
  • Nivosadjanin

    24.11.2022 18:04
    Zlocinac!
    Nije zlocinac nego heroj, koji je branio Srbe! Podrska!
  • Ime

    24.11.2022 17:47
    A lepo se javljao komsijama...
  • Mark

    24.11.2022 17:43
    ..
    Ja sam za to da se svaki zlocin osudi. Ucesnik sam ratova i bilo je zlocina sa svih zatacenih strana. Genocid u Srebrenici nije bio. Koja joj vojska svoje zene i decu prepusta na milost i nemilost kao sto su muslimani uradili u Srebrenici? I svi su zivi transportovani na teritoriju koju su drzali muslimani. A 7-8 hiljada pretežno nauruzanih je pokusao proboj. Pa normalno da je bilo mrtvih u proboju ali to se ne pominje. Bilo je i streljanja. To se nije smelo desiti. Ali to je radila manja grupacija po ciljem naredjenju, nece se saznati. Po Mladicevom nije. A probajte vi zaustaviti nekoga srbina kome su pobijeni clanovi porodice prije pada Srebrenice pa ima i vas da ubije. Ne znate vi sta se tada desava u glavama tih ljudi. Sad je lako pametovati iz toplih soba..
  • MarkoNS

    24.11.2022 17:40
    @Joki
    Masovnim ubistvima u Šumaricama nemački okupator nije imao za cilj da istrebi Srbe kao narod nego da načini odmazdu po šemi 100 za jednog ubijenog i 50 za jednog ranjenog (imate na netu i u knjigama - to nisu nikakve tajne) radi zastrašivanja i pacifikacije stanovništva.

    Isto tako strašno o tragično kao i Srebrenica, čovek je čovek, no krivično pravo pravi razliku. Da sam kojom nesrećom rođak nekog od stradalih u Srebrenici, meni bi bilo svejedno da li je ubistvo učinjeno sa ovom ili onom namerom, no drugačije su posledice sa stanovišta krivičnog prava - genocid je teži zločin i zato se o ovom toliko diskutuje i spori. Srpska strana bi da to (ako već mora) prikaže kao ratni zločin pojedinaca a druga strana kao genocid nad njima.
  • МилеНС

    24.11.2022 17:37
    чињенице
    Погибија више од 3500 припадника 28. дивизије армије БиХ током покушаја пробоја ка Тузли 2, 3 године након покоља које су чинили над Србима у Подрињу не може ни по једном параметру бити геноцид.
    Доказано уписани живи људи у Поточарима не могу бити геноид.
    Донети Бога питај одакле у Поточаре не могу бити геноцид. Чак је и сам УПРАВНИК мем. центра Поточари Емир Суљагић 2005. покопао остатке свог оца страдалог '92. на ратишту као припадник арБиХ, наравно као "невину цивилну жртву„ тако да...
  • Баја

    24.11.2022 17:22
    Ратни злочин- да, геноцид- не. Молимо реципроцитет у тражењу одговорних.
  • dijasporac

    24.11.2022 17:20
    Ako je radio to zasta se tereti onda i jeste zlocinac i nije mi jasno kako ga neko moze braniti. Ubijanje zarobljenih vojnika, ubijanje civila (sto i jesu decaci koji nisu stasali za pusku) u svakom ratu jeste/bio je ratni zlocin i pocinioci treba da odgovaraju bez obzira na "olaksavajuce" okolnosti koje carsija pokusava da iznadje. Srebrenica je velika mrlja na savesti i casti srpskog naroda ma kako je nacionalisti pokusavali opravdati no olakasavajuca okolnost je sto su to nedelo uradili pojedinci a ne svi mi. Pojedinci koji trebaju da odgovaraju za to a ne da opdgovara ceo narod.

    Prst na celo, medju nama/vama 27 godina zive, setaju, rade, stvaraju porodice ljudi koji su bili u stanju da oduzmu stotine i hiljade zivota nenaoruzanih, zarobljenih i maloletnih ljudi.

    Pustite one druge, pustite to sto su radili njihovi, pobrinimo se mi za nase koji nisu sami svoji u glavi, za nase koji su neljudi, za nase koji su zlocinci.
  • r

    24.11.2022 17:20
    r
    Samo su Srbi krivi, dosta više, najviše stradali kroz istoriju, da oslobode braću, da živimo u bratstvu i jedinstvu.Posle izvednog vremena ta braća Srbima nož uleđa.Rođena sam ispod čuvene Cer planine , od koga je stradala Mačva ,Šabac i okolina.Od Austrougara,!!!!!Moji seljaci pričaju ubijali i vešali oni koji pričaju naš jezik, nisu mogli da veruju šta ih snašlo.Dosta više ,već je degutantno Srbi krivi!!!!
  • Neko tamo

    24.11.2022 17:07
    @Gagarin, naravno da ne zastarevaju. Problem je sto se to drzi u fioci i vadi iz iste kad politicke okolnosti zahtevaju, a ne pravda. Gde su bili poslednjih 25 godina sa tom optuznicom?????
  • Pravnik

    24.11.2022 16:57
    Za Punisu & co
    Optužen i okrivljen nije isto. Zavisi od faze postupka.
  • Joki

    24.11.2022 16:22
    Ovde se veoma olako upotrebljavaju reci kao sto je genocid. Zlocin je jedno, genocid je drugo. Recimo, Nemci su u Kragujevcu postreljali 15000 ljudi u Sumaricama, niko ih ne optuzuje za genocid, o Ausvicu da ne pricam... A ovde se frljamo sa izrazima koji su veoma ozbiljni. Ne umanjujem ni jednu zrtvu. Bilo ciju. Za svaki zlocin svako treba da odgovara, nevazno je koje je nacije. Ali, pravda se veoma selektivno izvodi, u zavisnosti na kojoj je strani. Recimo, kada su Olbrajtovu pitali da li joj je zao smrti 500 000 iracke dece, rekla je da nije i da je to cena koju su morali da plate. Veoma je to velika zamena teza... i ljudi lupetaju i svasta pisu i govore bez jedne sekunde razmisljanja.
  • dogodine u Botošu

    24.11.2022 16:20
    Da, ti ljudi i dalje žive među nama. Šetaju slobodno, ponosno... Bruka za nas ali da li ima neko da je iznenađen ovom vešću?
  • ne

    24.11.2022 16:19
    Genocida nije bilo
  • Gagarin

    24.11.2022 16:06
    @Neko
    "Pa ovo nije vise normalno. Posle toliko godina oni se sete kao jos nekog da optuze. Jos malo pa ce poceti optuzivati i one rodjene 90-tih"

    Ratni zlocini i zlocini protiv covecnosti ne zastarevaju.

    Ajhman, Artukovic, Demjanjuk - svima je sudjeno decenijama nakon zlocina koje su pocinili.
  • sale

    24.11.2022 16:01
    razuma bez
    Da, pocinjen je genocid!

    Ne, genocid nije pocinio srpski narod, niti je srpski narod genocidan (kao sto to pokusavaju da nas ubede osudjeni i neosudjeni ratni zlocinci, koji su nas svojim delovanjem doveli tu gde smo danas), vec su ga pocinile grupe pojedinaca, organizovane od strane vec navedenih zlocinaca.

    I niko u svetu, sem onih koji su za genocid direktno odgovorni i pokusavaju sebe da operu, ne tvrdi da se krivica namece celom srpskom narodu...



  • A

    24.11.2022 15:59
    Kad
    Kad ce sadasnji presednik Izetbegovic, koji je tokom rata bio ratni savjetnik ocu,Aliji, odgovarati za ratna zlodjela Muslimana nad Srbima u Bosni?
  • Neko iz mase

    24.11.2022 15:44
    Nisu genocid na dve trećine bosanske teritorije izvršili marsovci, nego "naša braća" četnici. Ti i takvi samo da žive u NS, već vladaju Novim Sadom i Vojvodinom. Sam Ratko Mladić je javno, na četničkoj skupštini, pre rata u BiH, rekao da je plan stvaranja tzv. Republike Srpske GENOCIDAN.
  • Ivan

    24.11.2022 15:43
    @Detelinara
    onda kada srpska udba otvori svoje arhive i pokaze sta je i kako doticni radio dok je bio njen clan i u njeno ime. Za tvoju informaciju, Oric je bio telohranitelj Slobodana Milosevica. Mozda u tome lezi tajna sto niko od tih zlikovaca nije osudjen, nije nam u interesu da pokazemo sta smo kao drzava radili.
  • neb

    24.11.2022 15:33
    sav ološ se naselio ovde, ubice i kriminalci i ratni zlocinsci šetaju ovim lepim gradom među normalnim ljudima
  • marjan

    24.11.2022 15:29
    @Puniša

    sad dok je neosuđen je nevin jer poštujemo pravni sistem, a kad ga osude onda će nastaviti da bude nevin jer su to antisrpski sudovi, a i da ga osudi naš sud opet bi bio nevin jer srbi u ovim smutnim vremenima ne treba da se potkopavaju, a i da nema potkopavanja "nacionalnih interesa" opet bi bio nevin jer šta su oni nama radili. možda neki mural da mu naslikamo preventivno?
  • Neko

    24.11.2022 15:29
    Pa ovo nije vise normalno. Posle toliko godina oni se sete kao jos nekog da optuze. Jos malo pa ce poceti optuzivati i one rodjene 90-tih
  • Nena

    24.11.2022 15:29
    Optužen ili
    Optužen ne znači i kriv. Ali ako se dokaže da je kriv, treba mu dati doživotnu robiju, kad već nema smrtne kazne.
  • pajo patak

    24.11.2022 15:27
    ako on je građanin
    Novog Sada, onda smo svi mi iz Novog Sada jupiterijanci.
  • Детелинара

    24.11.2022 15:24
    Кад ће Насер и његови кољачи да одговарају?
  • ex chapman

    24.11.2022 15:21
    neidentifikovani
    koliko ih ima koji i danas mirno i neidentifikovano zive u NS, a za vreme rata su pljackali po Bosni i Hrvatskoj, pa posle kupovali stanove
  • Puniša

    24.11.2022 15:10
    ...
    Optužen.....
    Isto je i nevin dok se ne dokaže krivica...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna