Mali trikovi koji čine čudo u komunikaciji mejlovima

Ne morate da imate diplomu fakulteta da biste znali da napišete mejl. To je očigledno za one koji dnevno prolaze kroz desetine pa i stotine mejlova, od kojih mnogi sadrže nepotrebne informacije.

Sajt Inc.com može da vam pomogne da raščistite ovu gužvu uz pomoć nekoliko saveta. Mogli biste da se i iznenadite kada vam ljudi zahvale.

1. Potvrdite prijem.

Ovo se može činiti kao gubljenje energije, i nije uvek potrebno. Ipak, ako neko organizuje sastanak ili vas poziva na posao, testiranje za posao i slično, pošaljite brzu potvrdu. U suprotnom, druga strana može da pomisli da je ostalo nešto nerešeno.

2. Izbacite makar jednu reč.

Pre nego što kliknete dugme "Send", prođite još jednom kroz mejl i izbacite makar jednu reč. Tražite rečce, poštapalice, uvek ih možete izbaciti. Rešite se suvišnih reči koje deluju prilično rogobatno (kao što se u ovoj rečenici može izbaciti reč "prilično").

3. Uprostite svoj potpis.

Dugi potpis nije neophodan osim ako niste akademik i morate da potvrdite svoju stručnost. Neka bude kratak i jednostavan, tako da primalac može brzo da nađe vaš broj telefona i adresu.

4. Pređite na stvar.

Ako pravite dug uvod, slobodno ga izbacite. Nemojte reći "Znam da ste zauzeti, ali..", umesto toga samo pređite na stvar i pomozite zauzetoj osobi da razume poruku. Često se dešava da mejlovi imaju predugačak uvod, i to "razvodnjava" celu priču. Kratki, koncizni mejlovi lakši su i "svarljiviji" i što je najbitnije, daju dobre rezultate.

5. Isključite žargon.Mali trikovi koji čine čudo u komunikaciji mejlovima

Stručnjaci savetuju da žargon treba izbegavati, bilo u pisanoj bilo u usmenoj formi. Cilj je da nas svi razumeju, da na jednostavan način izrazimo ono što mislimo. Držite se jednostavnosti.

6. Ne dužite.

Ne zaboravite kako ljudi čitaju mejlove – skeniraju i nestrpljivo idu mišem gore – dole. Ako stavljate previše informacija na kraju, samo ćete otežati to skeniranje i oduzećete nekome vreme. Dakle, skratite, pogotovo na kraju, potpišite se i pošaljite.

Teme

imejl

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija