Ove kompanije zarađuju na našoj lenjosti

Danas je sve oko nas prilično prilagođeno lenjivcima.

Neko vam može dostaviti hranu, odeću vam može neko drugi oprati, opeglati i doneti na kućni prag, neko drugi može da ode po stvari koje ste kupili.

Naravno, taj komfor malo i košta i ne utiče baš najbolje na novčanik, ali zato dobro utiče na kompanije koje vam takve usluge nude.

Teretane najviše zarađuju kad vas nema

Teretane uvek imaju dobar 'deal' za mesečnu članarinu, ali činjenica je da ljudi bacaju novac i u teretanu odu svega par puta mesečno. To je dobro za fitnes industriju, jer teretane zarađuju od članarina, ali ne zarađuju kad se pojavite na vežbanju, već kad se ne pojavite. Odnosno, najviše zarađuju na vašoj lenjosti.

Kablovski operateri znaju da vam "se ne da"

Kada biste samo digli slušalicu, nazvali kablovskog operatera i zatražili bolju ponudu sa kojom bismo uštedeli nešto novca svaki mesec velika je verovatnoća da ćete je i dobiti. Možda ne baš svaki put, ali isplati se biti uporan. Ako ništa drugo, nakon isteka ugovora krenite s promenom operatera i prebacite se na nekog drugog.

Ne kuvamo ni kafu

Kućni aparati za kafu u koje samo treba ubaciti kapsulu i stisnuti dugme neverovatno su lagan način da sebi spremite kafu, ali vas mnogo više košta. Jedna od firmi koja se bavim ovim poslom je od prodaje kafa u kapsulama prošle godine zaradila 4,5 milijarde dolara.

Velike banke zavise od toga da li koristite njihov bankomat iako niste njihov klijent

Samo zato jer ne možete da odete do bankomata vaše banke radije plaćate naknadu za podizanje keša na bankomatu banke u kojoj nemate račun? Prosečno, svaka osoba mesečno potroši najmanje 50 dinara zbog ove navike.

Merači koraka, potrošenih kalorija...

Možda najbolji dokaz ultimativne lenjosti su gedžeti koji prate koliko smo napravili koraka,potrošili kalorija, koliko dugo smo hodali ... Naime, da bi se uopšte pokrenuli očigledno nam treba motiv i to u vidu gedžeta čiji proizvođači znaju da nećemo dodatno hodati svaki dan radi zdravlja, već nam to mora biti igra koju moramo podeliti na društvenim mrežama. Samo Fitbit je 2014. godine zaradio 745 miliona dolara.

I Uber zna da vam se ne pešači do kuće

Uber se nije pojavio tek tako, već zbog činjenice da je sve više ljudi kojima je mrsko da koriste javni prevoz, a još manje da pešače do kuće nakon posla. Njihov poslovni model se oslanja upravo na teoriju da su ljudi dovoljno lenji da koriste skupe usluge. Samo u San Francisku Uber godišnje zarađuje 500 miliona dolara.

Nezaposleni profesori svesni su da učenici ne žele da rade domaći

Za one lenje učenike postoji sajt i aplikacija Unemployed Professors preko kojeg učenici i studenti mogu da unajme profesore i akademike da za njih napišu diplomske radove, maturske i slično. Usluga nije jeftina - rad na pet stranica košta 130 dolara.

  • ja

    21.05.2016 18:43
    "Ako ništa drugo, nakon isteka ugovora krenite s promenom operatera i prebacite se na nekog drugog."

    Kod nas bas moze da se bira kog cemo kablovskog operatera.
    Ko jos koristi kapsule za kafu npr? Verovatno mali broj ljudi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija