Konferencija o digitalnom marketingu na temu "Connected Shopper" 16. maja u Beogradu

Konferencija Digital Day 2017, na temu "Connected Shopper", održaće se 16. maja u beogradskom Domu omladine.
Konferencija o digitalnom marketingu na temu "Connected Shopper" 16. maja u Beogradu
Foto: 021.rs
Ovo je sedmi put da će se ova najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, održati u Beogradu. 
 
Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija. Oni će upoznati publiku sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima u oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.
 
Kupci u Srbiji sve češće koriste internet kako bi pronašli proizvod ili brend koji žele, uporedili cene i pronašli radnje sa određenom robom ili uslugama koje ih interesuju. Paralelno, e-commerce beleži konstantan rast u Srbiji, ali je procenat izvršenih online transakcija daleko manji od zemalja zapadne Evrope, pa čak i od onih u regionu.
 
Prema istraživanjima kompanije Gemius čak 41 odsto ispitanika planira da troši više novca na online kupovinu u narednoj godini, a sve je veća tendencija kompanija da prođu proces digitalne transformacije i povećaju nivo investicije u e-commerce. 
 
Konferencija Digital Day 2017 – "Connected Shopper" okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima "The ZOO", Hossein Houssaini iz marketinške kuće Havas i mnogi drugi.
 
Sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije, a sva aktuelna dešavanja i novosti možete pratiti putem Facebook stranice
 
Ovaj događaj organizuje Interactive Advertising Bureau Serbia - udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe. 

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija