Zakerberg objasnio zašto su uvedeni novi emotikoni na Facebooku
"Nije svaki trenutak koji želite da podelite srećan. Ponekad želite da podelite i nešto tužno ili frustrirajuće. Naša zajednica već godinama traži dislike dugme, ali ne zato da bi ljudima rekli kako im se ne sviđaju njihovi postovi. Ljudi žele da izraze saosećanje i veći broj emocija", napisao je "tata" Facebook-a, priznavši da je i sam dugo razmišljao o ovoj promeni.
"Moj tim i ja smo dugo razmišljali o pravom načinu na koji je ovo trebalo uraditi. Jedan od mojih ciljeva je bio da to bude jednostavno poput stiskanja i držanja lajka", dodao je Zakerberg i predstavio emotikone "ljubav", "haha", "wow", "tugu" i "ljutnju".
"Ljubav je za sada najpopularnija reakcija, a čini mi se da bi tako i trebalo da bude", zaključio je Zakerberg.
Autor: Fokus
Komentari 1
marija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar