Fejsbuk će pratiti koje prodavnice posećujete

Društvena mreža Fejsbuk od ranije na različite načine uhodi svoje korisnike, a sada će pratiti i beležiti koje prodavnice posećuju.

Cilj Fejsbuka je da praćenjem poseta prodavnicama dokažu klijentima da njihove reklame zaista podstiču korisnike da ih posećuju i kupuju proizvode. Praćenje je neizbežno svima onima koji imaju uređaje sa uključenom opcijom praćenja lokacije i instaliranu Fejsbukovu aplikaciju.

Suština je u tome da će kompanije moći da prate koliko često su ljudi izloženi njihovim aplikacijama baziranim na Fejsbuku posećivali njihove prodavnice. Ipak, treba napomenuti da individualno praćenje kretanja neće biti moguće.

Nova mogućnost je već testirana, a primeniće se u narednim mesecima.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija