Kako ljudi širom sveta koriste emotikone
Emotikon koji je najviše tvitovan ove godine je lice sa suzama radosnicama kako ga je prozvao Unicode. Nakon njega sledi nasmejano lice sa srcem u očima i emotikon koji plače. Situacija je, međutim, promenjiva od države do države.
U Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji i Kanadi najzastupljeniji je tužni emotikon, dok Francuska i Italija slave ljubav. Kolumbija, Brazil i Argentina imaju slavljeničku reputaciju i slušanje muzike kada su u pitanju emotikoni.
Organizatori Dana emotikona imaju i svoj veb sajt i pozivaju sve da objave svoje omiljene emotikone i smajlije na Tviteru i drugim mrežama koristeći obavezno hashtag #WorldEmojiDay!
Emotikoni su deo japanske kulture i koriste se u pisanju poruka i na veb stranicama. Prvi put su se pojavili 1998. ili 1999. godine, skoro 20. godina nakon smajlija, a kreatorom se smatra radnik NTT DoCoMo-a, Šgetaka Kurita.
Emoji, kako se izgovaraju na japanskom, danas su deo internacionalne kulture pisanja poruka, a postali su popularni 2011. godine, kad ih je Apple uveo u svoje servise za razmenu poruka kao deo standardne "opreme". Preveden s japanskog Emoji bi bio piktogram, nastao od slova i znakova, koji se inače koriste.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar