U funkciji više nije robot u obliku lutke pod nazivom Čuri, a koji je bio asistent u svakoj hotelskoj sobi. Siri, Google asistent i Alexa mogu da odgovore na pitanja o npr. radnom vremenu mesta koje ljudi žele da posete, ali Čuri to ne može. To je značajan problem jer je zadatak robota bio da nadoknadi nedostatak ljudskog osoblja u hotelu.
Roboti na recepciji su takođe zamenjeni jer su ljudi morali da fotokopiraju pasoše gostiju umesto njih. Robotski nosači prtljaga su mogli da dođu samo do 24 sobe, a hotel ih ima više od 100. Takođe, u uslovima kiše i snega nisu bili funkcionalni, a često bi se i zaglavljivali dok su prolazili jedan pored drugog. Glavni hotelski robot nije mogao da odgovori na pitanja o rasporedu letova, kao ni o obližnjim turističkim atrakcijama.
Mnogi roboti koji su povučeni iz upotrebe su bili u službi godinama, zbog čega su prevaziđeni. Hotel je odlučio da ih ne zameni novim, nego da njihove poslove poveri ljudima, posebno zbog kompleksnih pitanja koje gosti imaju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar