Iz Železnica će morati da ide između 2.500 i 3.000 ljudi

Broj viška zaposlenih u Železnicama Srbije, prema sistematizaciji tog preduzeća, kreće se između 2.500 i 3.000 ljudi, pregovori sa sindikatima su u toku, a načelni rok koji još nije definitivan za završetak tog posla, trebalo da bude do kraja godine, izjavila je danas potpredsednica vlade i resorna ministarka Zorana Mihajlović.
"Nedeljno imamo razgovore sa sindikatima, niko neće otići dok se ne definiše socijalni program i bez dogovora niko neće napustiti to preduzeće. A model koji uspostavimo u Železnicama, koristiće se i za druga javna preduzeća", kazala je Mihajlović, nakon sastanka sa MMF-om.
 
Mihajlović je rekla da se razgovara sa pet sindikata Železnica, a vezano za socijalni program, i da su u te rezgovore uključena i ministarstva za rad i finansije.
 
"Železnice će biti model kako će se isplaćivati otpremnine. Još se razgovara, nisu donete odluke kada će to biti, a predlozi su da iznos bude u visini onoga što je predloženo Zakonom o radu, plus 50 odsto", rekla je Mihajlović i dodala da ima dosta detalja oko beneficiranog radnog staža.
 
"Naš plan je da postignemo te dogovore tokom leta", rekla je Mihajlović, dodajući da je okvirni rok da sve bude završeno do kraja godine, ali to nije i definitivni rok, jer zavisi od toka razgovora.
 
Mihajlović je pomenula i da su Železnice Srbije definisale višak imovine prvim popisom, da su ustanovili da je višak vredan 13 milijardi dinara, što to preduzeće uz asistenciju države namerava da proda, kako bi, kako je navela, isplatili istorijske dugove.
  • Grgolj

    16.06.2016 09:17
    U ovoj zemlji je sve manje dosadno. (Ako se izuzmu premijerove neumorne govorancije: osvežavaju, ali ne goje.)
  • Pera_Kabaničar

    15.06.2016 22:23
    Pruga do kolonije
    Pogledajte samo prugu koja prolazi kroz Detelinaru, 4 prelaza (Rumenačka, Bul.Evrope, Vojvode Stepe i Hadži Ruvimova), 4 kućice pored rampi, a prođe par vozova dnevno! U svakoj kućici ili ispred kada je toplo sedi po jedan železničar u smeni koji par puta dnevno podigne i spusti rampu i to je minimalno 12-16 zaposlenih. Vidi se da sede i "gluvare" po ceo dan. Vozovi idu toliko sporo i uvek se zaustave iza rampe da kolege malo "proćaskaju". U principu, koliko je to sporo, isti mašinovođa može stati ispred rampe, spustiti rampu i podići kada prođe voz? Pitanje je koliko je takvih prelaza u Srbiji, a tek koliko ih sedi po kancelarijama i ubija se od dosade. Železnice posluju sa gubitkom i to se dotira našim parama od poreza.
  • /

    15.06.2016 21:59
    /
    skupe one ruske pruge i vagoni

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija