Građani Srbije ne veruju bankama
Predsednik ovog udruženja, Dejan Gavrilović, kaže da je u istraživanju, koje je sprovelo ovo udruženje, 98 odsto ispitanika odgovorilo da nema poverenje u bankarski sektor u Srbiji. On je dodao da 88 odsto anketiranih smatra da štednja u banci nije sigurna, 17 odsto odgovorilo je da bi potpisalo ugovor na sugestiju službenika banke bez čitanja, 96 odsto ispitanika smatra da službenici banaka nisu dovoljno obučeni i voljni da precizno i jasno odgovore na svako pitanje klijenta, a 95 odsto kaže da su strane banke donele više lošeg nego dobrog u Srbiju.
Gavrilović je naveo da je 98 odsto ispitanika, koji su se obratili Narodnoj banci Srbije sa zahtevom da im pomogne posredovanjem u rešavanju problema, reklo da im ova institucija nije pomogla. Takođe, skoro 99 odsto ispitanika reklo je da nisu u dovoljnoj meri zaštićeni kao korisnici neke bankarske usluge ili osiguranja, istakao je Gavrilović.
""Efektiva" je, kada je u pitanju bankarski sektor, do sada podnela više od 2.000 tužbi, doneto je oko 50 pravosnažnih presuda, a nekim građanima je vraćen novac ili su im smanjene rate. U prethodnih godinu dana primili smo oko 5.000 prigovora potrošača, podneli smo 15 pojedinačnih potrošačkih sporova i dve kolektivne tužbe, preko Ministarstva trgovine koje je nadležno za ovu oblast, i to protiv komunalnih preduzeća "Eko Grocka" i JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija", objasnio je Gavrilović.
Podsetimo, nov način poslovanja omogućio je bankama da od klijenata na mesečnom nivou uzmu čak 2.000 dinara. Više o skrivenim troškovima o kojima banke ćute možete pročitati OVDE.
Takođe, oni koji planiraju putovanje preko neke turističke agencije, pre odabira aranžmana bi trebalo da provere u kojoj banci turistička agencija ima račun, jer od toga na kraju zavisi i koliko će letovanje, zimovanje ili neki drugi aranžman koštati. Opširnije o ovoj temi pročitajte OVDE.
Komentari 5
Ljuba Kragujevac
Члан 13.
Пружалац платних услуга је дужан да обезбеди да лица која је ангажовао на пословима пружања информација корисницима платних услуга поседују одговарајуће квалификације, знање и искуство, професионалне и личне квалитете, да поступају у складу с добрим пословним обичајима и пословном етиком, као и да поштују личност и интегритет корисника платних услуга.
Kvazimodo
Prirodno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar