Mašinovođe još pre dve godine upozoravale da će se urušiti tunel na pruzi Beograd-Bar
Tunel dug 935 metara, nadomak Prijepolja, na kraju se i obrušio, a tragedija je izbegnuta samo zahvaljujući sreći, odnosno činjenici da u tom trenutku nije prolazila nijedna kompozicija.
Glavni jamski poslovođa rudnika Štavalj Nedžad Mujović, čiji su rudari uspeli da prokrče ruševine, kaže da je za dlaku izbegnuta tragedija.
"Došlo bi do tragedije velikih razmera da je tada prolazio voz. Navikli smo na sve i svašta, ali nam nije bilo svejedno. Izvukli smo preko 60 kubika zemlje i betona, pojedine gromade bile su teške čitavu tonu", kaže Mujović.
Nadležni u "Železnicama Srbije" nikako da shvate da je putnicima na pruzi od Užica do Prijepolja glava stalno u torbi, konstatuje Vidosav Radojević, najstariji mašinovođa u Srbiji.
"Još pre dve godine smo uočili da tunel visi, da sa plafona opada oplata, i raport o tome predali šefovima Sekcije za vuču vozova u Užicu. Da li je to stiglo do Beograda ne znam, ali na tunelu, kao i na celoj ovoj deonici ništa nije urađeno u poslednjih 25 godina. Zar treba da se desi tragedija da bi neko reagovao", kaže Radojević za "Blic".
Pruga je u takvom stanju, podsećaju mašinovođe, da je od Užica do Prijepolja maksimalna dozvoljena brzina 30 kilometara na sat. Na više mesta, kažu, prete klizišta koja u ambis mogu da odnesu vozove.
Na pitanja "Blica" da li će iko biti sankcionisan zbog havarije, pošto su užičke mašinovođe na vreme upozorile šta se može desiti, "Železnice Srbije" nisu odgovorile.
Komentari 8
u prolazu
Ko je tu u stvari kriv???
Ona i zadržala resor jer je "dobro radila svoj posao"!?!?
Krivi smo MI, zato što trpimo!!!
Yioll
Srbija - drzava sa ogromnim ugledom u svetu .
Super
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar