Bulevarom Evrope se u ovoj godini neće moći izaći na autoput.
Bulevarom Evrope se u ovoj godini neće moći izaći na autoput.
Početak izgradnje ove saobraćajnice od Rumenačkog puta ka autoputu, počeće u drugoj polovini godine, ali bi spajanje trebalo da bude završeno polovinom naredne godine, kaže za Radio 021 pomoćnica direktora Zavoda za izgradnju grada, Zorica Ninić Stupar.
"Planiramo da projektnu dokumentaciju završimo u prvoj polovini godine. Paralelno s izradom projektne dokumentacije radi se na rešavanju imovinsko-pravnih odnosa. Nakon toga pristupamo pribavljanju građevinske dozvole, formiranju tenderske dokumentacije i izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno izvođača radova", objašnjava pomoćnica direktora ZIG-a.
Zorica Ninić Stupar dodaje da povezivanje bulevara i autoputa ne može biti ranije završeno, jer treba izgraditi dva složena objekta: "To su most preko Kanala Dunav - Tisa - Dunav i nadvožnjak iznad pruge". Planirano je da četvrta deonica Bulevara Evrope, koja od Rumenačkog puta preko kanala vodi do autoputa, bude duža od tri kilometra. (D.S.)
pa šta da kažem...
ja juče vozio autoputem ns-su, koji je eto, gotov do kraja 2010 godine i to sasvim sigurno, sem možda mosta na beš(i)ci...
A KOJI VRAG SADA NEMA NIJEDNOG NOVINARA ILI ZVANIČNIKA KOJI BI DA OBAVESTITI JAVNOST ŠTA JE ISTINA, KAKO RADOVI STOJE - DA JE SVE TO BILA LAŽ, DA JE PUT BEZ VEZE, DA PROPADA DRUGA STRANA OD FEKETIĆA NAGORE, DA NADVOŽNJAK KOD NOVOG SADA ZATVOREN SA SEMAFOROM, DA U MRAKU NEMA ŠANSE DA NEKO NAĐE SILAZ ZA NS JER NIŠTA NIJE OSVETLJENO ETO VEĆ 2 GODINE, DA SE TAJ "AUTPOUT" GRADI VEĆ 30 GODINA I "ZAVRŠAVA" SE SVAKE GODINE - KO JE ODGOVORAN? KO SNOSI POSLEDICE? KO ĆE U ZATVOR?
(izgleda samo mi... a političarima sledi veći deo kolača iz budžeta, jer eto - oni su zaslužni za dobrobit čovečanstva...)
Već viđen scenario (ko će da se kladi?):
Završetak radova pred izbore, a onda vozila od JKP da voze novinare sa mesta na mesto gde se otvaraju objekti sa tablom. Tablom pored koje će se slikati oni koji su navedeni kao zaslužni za izvođenje radova…
A imaćemo velike i uspele poduhvate, kao ovaj u Kisaču. Sada, posle Rodnija i Ivana, može ko oće da novonasutim makadamskim putem ide u obilazak znamenitosti tipa izlivenih septičkih jama.
Bitno je da su napravili kružni tok prema putu koji nikud ne vodi, a da na drugom kraju krkljanac i dalje ostaje kod C.Layara i H.Pinkija
@milojko: Nije Mrka toliko kriv koliko usijani Sociolog koji je uporno hteo most kroz Tvrđavu i tako propustio priliku da na vreme Grad počne sa izgradnjom Žeželjevog..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Akcija progresivne Vojvodine osudila je danas nasilni upad na Filozofski fakultet u Novom Sadu "predstavnika desničara, pod rukovodstvom Srpske napredne stranke".
Organizacija PEN International upozorila je danas, povodom učestalih pretnji smrću novinaru Dinku Gruhonjiću, da je sloboda izražavanja u Srbiji "na kritičnoj tački".
Subotica je već tri godine prvi grad u Vojvodini po broju prodatih kuća, gde ih je od 2021. do 2023. prodato 3.152, a cene su bile od 1.000 do 245.000 evra.
Novi Sad će platiti više od 16,3 miliona dinara za uklanjanje objekata "Mostogradnje", kod Mosta slobode, kako bi se očistio teren za Memorijalni centar posvećen žrtvama Racije 1942. godine.
Fizička aktivnost i vežbanje pozitivno utiču na zdravlje dece i svih populacija, jedan je od zaključaka stručne radionice o savremenim pristupima sportskog razvoja.
Javna nabavka kojom se traže izvođači radova na uređenju bloka oko nove zgrade suda u Stražilovskoj zvanično je okončana, nakon rešenja Republičke komisije za zaštitu prava.
Komentari 7
alxxl
ja juče vozio autoputem ns-su, koji je eto, gotov do kraja 2010 godine i to sasvim sigurno, sem možda mosta na beš(i)ci...
A KOJI VRAG SADA NEMA NIJEDNOG NOVINARA ILI ZVANIČNIKA KOJI BI DA OBAVESTITI JAVNOST ŠTA JE ISTINA, KAKO RADOVI STOJE - DA JE SVE TO BILA LAŽ, DA JE PUT BEZ VEZE, DA PROPADA DRUGA STRANA OD FEKETIĆA NAGORE, DA NADVOŽNJAK KOD NOVOG SADA ZATVOREN SA SEMAFOROM, DA U MRAKU NEMA ŠANSE DA NEKO NAĐE SILAZ ZA NS JER NIŠTA NIJE OSVETLJENO ETO VEĆ 2 GODINE, DA SE TAJ "AUTPOUT" GRADI VEĆ 30 GODINA I "ZAVRŠAVA" SE SVAKE GODINE - KO JE ODGOVORAN? KO SNOSI POSLEDICE? KO ĆE U ZATVOR?
(izgleda samo mi... a političarima sledi veći deo kolača iz budžeta, jer eto - oni su zaslužni za dobrobit čovečanstva...)
dada
Završetak radova pred izbore, a onda vozila od JKP da voze novinare sa mesta na mesto gde se otvaraju objekti sa tablom. Tablom pored koje će se slikati oni koji su navedeni kao zaslužni za izvođenje radova…
A imaćemo velike i uspele poduhvate, kao ovaj u Kisaču. Sada, posle Rodnija i Ivana, može ko oće da novonasutim makadamskim putem ide u obilazak znamenitosti tipa izlivenih septičkih jama.
@milojko: Nije Mrka toliko kriv koliko usijani Sociolog koji je uporno hteo most kroz Tvrđavu i tako propustio priliku da na vreme Grad počne sa izgradnjom Žeželjevog..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar