Povećavaju spratnost, a ne prave garaže

Iako mnogi vozači u Novom Sadu imaju problema s pronalaženjem mesta za parkiranje, u gradu do kraja godine neće biti napravljena nijedna javna garaža.
Iako mnogi vozači u Novom Sadu imaju problema s pronalaženjem mesta za parkiranje, u gradu do kraja godine neće biti napravljena nijedna javna garaža.

To što izgradnja javnih garaža nije odmakla dalje od papira, znači da aktuelna gradska vlast u toku svog četvorogodišnjeg mandata najverovatnije neće uspeti da izgradi nijednu, iako je kroz urbanističke planove dozvolila izgradnju višespratnih stambenih objekata, čak i u delovima grada u kojma ih nikad nije bilo. Zato i ne čudi što građani s kojima smo razgovarali, kažu da uglavnom imaju problema s parkiranjem.

"Trebalo bi da postoji više garaža. Ovo s porukama nije praktično, jer se treba cimati svaki sat. Znači, više garaža, parkiramo se i platimo kad krenemo".

"Danas nisam imao problema s parkiranjem, ali ih bude. Trebalo bi da naprave nova parking mesta".

"Radim u Apolu i svaki dan 250-300 dinara platim parking. Ako dođem malo kasnije, onda je katastrofa. Idem u krug 10-15 minuta i čekam da neko izađe".

"Nema dovoljno parking mesta, nije dobro osmišljena cela ta stvar, a veoma su rigorozni kod nepropisnog parkiranja".

Biće parkirališta, ali ne i garaža

U cilju rešavanja problema u vezi sa nedostatkom mesta za vozila, portparolka "Parking servisa", Jasna Kovčin, kaže za Radio 021 da u tom preduzeću planiraju da urede više privremenih, ali i trajnih parkirališta u gradu i potvrđuje da od javnih garaža za sada nema ništa. "Do kraja ove godine neće biti ulaganja u javne garaže, iz razloga što nam projekti još nisu gotovi. Kada će ih tačno biti, mi nemamo informaciju, a to zavisi od gradskih vlasti", kaže Kovčin.

Izgradnja garaža međutim, nije juče isplanirana, baš kao što se ni broj stanovnika Novog Sada, naglo ne povećava od juče, pa da nedostatak projekata može biti opravdanje. Zato se nameće pitanje - zašto se deo novca, koji Novosađani preko "Parking servisa" ubacuju u gradsku kasu, ne iskoristi za rešavanje ove vrste problema.

"Ono što mogu da vam kažem jeste da su procedure dobijanja svih dozvola komplikovane. Što se finansijskih razloga tiče, nije moje da to komentarišem", kaže portparolka "Parking servisa". A komentar iz Gradske kuće, ovim povodom, još nismo dobili.

Probleme s nedostatkom parking mesta, ali i gužvama u saobraćaju uopšte, ne bi trebalo rešavati samo izgradnjom javnih garaža, već i konkretnim podsticanjem građana, da u većoj meri koriste javni prevoz i bicikle. Ipak, one su neophodne, s obzirom na dozvoljenu spratnost objekata, odnosno koncentraciju vozila u širem centru grada. (Dejan Stojičić)

  • LALA

    25.11.2011 16:20
    PREDIZBORNI SNOVI !!!
  • G

    05.08.2011 21:31
    @Petar - živeo sam na Menhetnu skoro 5 godina, pa bih te iskreno zamolio da prekineš da lupetaš.
  • @ Petar

    05.08.2011 10:57
    Ne *eri
    Porediti NS i NY! Pa, gde ti živš!? Da li znaš kako je organizovan prevoz i parking u normalnim zemljama!? Pa, u Nemačkoj SVAKA SELENDRA ima podzemnu garažu u centru sa displejima koliko je slobodnih mesta! Ajde, nije tema, da ne zalazimo u detalje, poenta komentara je da je ovo JP za nekoliko godina svog postojanja uzelo ogromne pare, a nije napravilo ništa u ovom gradu. Potrošilo se malo bele farbe, i to je sav učinak. Od takvih zamena teza mi nije dobro.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti