Bankrot izbegnut, stanica ne menja lokaciju

Novosadski Privredni sud usvojio je plan reorganizacije ATP "Vojvodina", što znači da je to preduzeće izbeglo bankrot, ali ne i da će sigurno doći do izmeštanja Međumesne autobuske stanice.
Novosadski Privredni sud usvojio je plan reorganizacije ATP "Vojvodina", što znači da je to preduzeće izbeglo bankrot, ali ne i da će sigurno doći do izmeštanja Međumesne autobuske stanice. To bi trebalo da bude poznato po okončanju spora koji se vodi protiv Grada, objašnjava za Radio 021 bivši stečajni upravnik "Vojvodine", Nikola Pavlović.

"Mi smatramo da ugovor, koji je još na snazi, obavezuje Grad da preusmeri međumesni saobraćaj na novu stanicu. Pošto Grad to nije hteo da uradi, spor je pokrenut, vrše se procene štete, s jedne strane, a s druge strane računamo da će sud, ako dosudi u korist "Vojvodine", utvrditi štetu i obavezati Grad da preusmeri saobraćaj", kaže Pavlović.

Procenjuje se da bi izmeštanjem sadašnje na stanicu "Vojvodine", nakon određenog vremena, bila namirena sva potraživanja poverilaca, koja su veća od dve milijarde dinara. Među njima, najveća potraživanja, od oko 800 miliona dinara, ima "Kredi agrikol" banka.

Bivša gradonačelnica, Maja Gojković, ranije je izjavila da je Grad u potpunosti ispunio obaveze prema "Vojvodini", te da ugovorom nije predviđeno zatvaranje sadašnje autobuske stanice. Ugovor su 2006. godine potpisali tadašnja gradonačelnica, Maja Gojković, i tadašnji vlasnik ATP "Vojvodina", Ilija Dević. (D.S.)

  • Lala1

    07.09.2011 11:55
    @Poređenje
    Ovo nije ZG, ovo je nas vojvodjanski Novi Sad, to se nemoze porediti. Osim toga, ukoliko odete u ZG samo nekoliko dana, primetice te da je tamo sada jos veci urbanisticki haos.
  • Pop

    07.09.2011 09:18
    @ Tiberius
    I ja sam Novosadjanin i nisam protiv nove stanice. Lepsa je za 7 klasa od postojece i nije skoro u centru Novog Sada. MAS je ruglo Novog Sada.
  • toma

    07.09.2011 07:16
    ATP Vojvodinu treba podržati
    Mislim da sama delatnost ATP Vojvodine treba da opredeli Grad da joj omogući rad, jer je to preduzeće imalo besprekoran prevoz 50-60 godina u nazad, dok GSP Novi Sad i nije registrovan da pruža usluge medjumesnog i medjunarodnog saobraćaja, već pre svega zato je i dotiran od Grada N.Sada, da vrši gradski prevoz. Ali 15.000.000.00 din. na mesečnom nivou nije ni malo mala cifra koji GSP ubira od stanične usluge i to je razlog ne dozvoljavanja rada pa i te vrste usluge g.Deviću. A svi gradjani Novog Sada moraju i do stare stanice da se dovezu nekom od linija GSP, pa tako treba otvoriti redovnu liniju do stanice ATP Vojvodina. Stanica je divna, svetskog standarda, dok je stara stanica jedno ruglo i beda u odnosu na ovu novu.
    Želim Vam uspeh i izborite se g,Deviću da svako radi za šta je registrovan u delatnosti!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.