Putnici licitiraju za bolje mesto u avionu

Avio-kompanija "Singapur erlajns" uvela je sistem koji omogućava manjem broju putnika da dostave onlajn ponude za sedište u višoj klasi dan uoči putovanja.
Naime, kompanija će sama odabrati putnike koji su rezervisali mesto u ekonomskoj klasi, i sedam dana pre leta će im ponuditi da na licitaciji kupe udobnija sedišta u premijum ekonomskoj klasi, a rezultati aukcije će biti poznati 40 sati pre planiranog poletanja.
 
"Pozivi će biti upućivani po vlastitom nahođenju 'Singapur erlajnsa' na osnovu određenih kriterijuma i kombinacije faktora koji su dinamični. Sistem može biti proširen i na druge razrede u kasnijoj fazi", objasnio je portparol kompanije Hari Ču.
 
"Singapur erlajns" se odlučio na ovakav korak zato što se azijski prevoznici suočavaju se jakom konkurencijom regionalnih niskotafirnih prevoznika i velikim rivalima stacioniranim na Bliskom istoku. Borba za privlačenje klijenata oborila je prihod "Singapur erlajnsa" po putniku za jedan kilometar leta, na najniži nivo u šest godina.

Teme

avion

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja