Dubrovnik, Pula i Split biće nove destinacije ka kojima će iz beogradske vazdušne luke ove letnje sezone saobraćati avioni srpske i hrvatske nacionalne aviokompanije, saznaju "Novosti".
Dubrovnik, Pula i Split biće nove destinacije ka kojima će iz beogradske vazdušne luke ove letnje sezone saobraćati avioni srpske i hrvatske nacionalne aviokompanije, saznaju "Novosti".
Na kojim linijama će leteti "Jat ervejz", a na kojim "Kroacija erlajns" biće obelodanjeno na sajmu turizma u Beogradu krajem februara. Naime, do tada će radni timovi dve aviokompanije dogovoriti sve detalje komercijalne saradnje. Naredne zime direktnom linijom biće povezani i glavni gradovi dveju zemalja. Ovo je ukratko rezultat prvog zvaničnog sastanka čelnika "Jata" i "Kroacije", koji je 27. januara održan u poslovnoj zgradi srpske aviokompanije.
Za sada je poznato da će tokom letnje sezone dva puta nedeljno, ponedeljkom i sredom, "Kroacija" saobraćati na liniji Dubrovnik - Beograd, pošto je Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije već izdao dozvolu.
Za intenziviranje saradnje "Jata" i "Kroacije" već postoji dobar politički ambijent, saglasili su se direktori nacionalnih avioprevoznika.
"Tokom razgovora definisani su strateški ciljevi, koji se tiču budućnosti obe kompanije. U narednih nekoliko nedelja, naši timovi će preciznije odrediti i iskristalisati modalitete po kojima ćemo raditi", kaže Vladimir Ognjenović, v.d. generalnog direktora "Jata".
Trebalo bi sve Jatove linije da preuzme CroatiaA.Oni bi to sigurno bolje radili,a Srbi da se drze svojih zaprega i blata u sta ih gura Vlada i zdusno omogucava pad standarda,znanja i povecanje negativnog prirodnog prirastaja.
Hrvatska nam daje nadu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Milano planira da zabrani sladoled i picu posle ponoći, skoro 10 godina nakon što su besni poslastičari i vlasnici picerija u tom gradu stopirali sličan potez.
U zaštićenom području Nacionalnog parka Tara počela je naplata naknade za korišćenje vozila na motorni pogon, a cene su od 300 do 1.700 dinara po danu.
Kada planiramo svoja putovanja retko ko od nas pomisli na to kako lokacija koju biramo miriše. Ipak, ako želite to da uzmete u obzir objavljena je lista 10 najmirisnijih gradova Evrope.
Uprkos poskupljenju aranžmana, građani su više nego prošle godine zainteresovani za putovanja, rekao je direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Aleksandar Seničić.
Juna 1940. godine Italija je na strani Sila osovine ušla u Drugi svetski rat, a Benito Musolini naredio je izgradnju skloništa i bunkera za sebe u Vili Torlonija, svojoj rezidenciji u Rimu.
U Amsterdamu je gej bar naturista "Free Willie", u kojem se mušterije šetaje gole, igraju bilijar i druže, jedino mesto u tom holandskom gradu gde nisu u opadanju tolerancija i zadovoljstvo.
Svi korisnici crnogorskih TAG uređaja koji se registruju nesmetano mogu da prolaze kroz sve naplatne stanice u Srbiji bez zaustavljanja i da putarinu plaćaju elektronski.
Kako se ukupan promet putnika tokom praznika, ali i letnje sezone povećava, avio-kompanije se često suočavaju sa porastom potražnje, što može dovesti do otkazivanja ili kašnjenja letova.
Autoputevi su projektovani sa ciljem da omoguće brzu vožnju, u svetu postoji jedna zemlja koja vam zaista dozvoljava da bezbrižno vozite autoputem, a to je Nemačka.
Venecijanski gondolijeri ovih dana su ponovo privremeno postali ronioci kako bi iz dva kanala izvukli čak 1.500 kilograma smeća u sklopu pretposlednje sezonske akcije čišćenja otpada.
Komentari 3
Stari Grad
Rade
Hrvatska nam daje nadu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar