Sa Aerodroma "Nikola Tesla" od ove nedelje će na liniji Beograd-Antalija čarter letove obavljati turska kompanija "Atlasdžet erlajns" čiji će avioni leteti dva puta sedmično, dok će "Pegazus erlajns" od 21. juna leteti jednom sedmično, saopštavaju sa beogradskog aerodroma.
Te dve turske kompanije dozvole su dobile u okviru sporazuma koji su srpske i turske vazduhoplovne vlasti postigle početkom juna i čime je okončan spor zbog kojeg su "Jat ervejzu" bile uskraćene dozvole za čarter letove za Tursku.
Spor u vezi sa dozvolama za čarter letove "Jat ervejza" nastao je pošto je privatna turska aviokompanija "Atlasdžet" zatražila dozvole za letove od Beograda do Antalije, ali ih nije dobila jer je to bilo u suprotnosti sa stavom srpskih vazduhoplovnih vlasti da domaće putnike prevoze domaće kompanije. Treba, takođe, podsetiti da je od 5. juna i tuniska aviokompanija "Nuveler" počela da saobraća na liniji Beograd-Monastir i to dva puta sedmično - utorkom (do 22. septembra), i petkom (do 24. oktobra).
Tri aviokompanije će u saobraćaju najčešće koristiti avione tipa boing 737-800 i erbas A320, kapaciteta oko 180 sedišta. Broj aviokompanija koje saobraćaju sa beogradskog aerodroma će dostići 22 kada dve turske i jedna tuniska kompanija počnu da rade, navodi se u saopštenju Aerodroma "Nikola Tesla".
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Autoputevi su projektovani sa ciljem da omoguće brzu vožnju, u svetu postoji jedna zemlja koja vam zaista dozvoljava da bezbrižno vozite autoputem, a to je Nemačka.
Venecijanski gondolijeri ovih dana su ponovo privremeno postali ronioci kako bi iz dva kanala izvukli čak 1.500 kilograma smeća u sklopu pretposlednje sezonske akcije čišćenja otpada.
Kako se konektovati na internet dok letite avionom pri brzini većoj od 800 kilometara na sat? Kako funkcioniše avionski toalet na visini od 12.000 metara?
Digitalna platforma za iznajmljivanje smeštaja Airbnb saopštila je da će do kraja sledećeg meseca zabraniti upotrebu unutrašnjih sigurnosnih kamera u zajedničkim prostorima smeštajnih objekata.
Broj putnika koji su povređeni kada je avion čileanske avio-kompanije LATAM erlajnz grupe, zbog tehničkih problema, počeo naglo da propada na letu iz Sidneja za Okland povećao se na 50.
Kada putujete u drugu zemlju, najvažnije je da imate pasoš, i to važi za većinu ljudi. Međutim, postoje tri osobe za koje ovo pravilo ne važi, odnosno, ne treba im pasoš za putovanje.
Pilot Itan Vest koji se u nedelju nalazio u blizini aerodroma u Vankuveru uspeo je da snimi kamerom svog telefona redak i opasan incident kada je grom udario u avion.
Počevši od ovog leta, planinari koji žele na pređu najpopularniju rutu do vrha planine Fudži, plaćaće 13,35 dolara, kako lokalne vlasti teže da smanje gužve izazvane porastom postkovid turizma.
Aerodrom Šarlroa, poznata destinacija niskotarifnih avio-kompanija zbog blizine Briselu, najgori je aerodrom na svetu po broju putnika, objavio je portal Business Financing.
Sasvim je prirodno plašiti se letenja avionom, pogotovo tokom turbulencija. Međutim, turbulencije nisu problem toliki, zbog čega je dobro znati neke tajne znakove koji upućuju da postoji veći problem.
Glavni gradovi su često, mada ne uvek, najpoznatiji predstavnici svake države. Neki su poznati celom svetu, o njima se pišu knjige i snimaju filmovi, a nalaze se i na listi želja svetskih putnika.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar