Ništa od izmeštanja stare pruge i ranžirne stanice

Ova, kao ni prethodne gradske vlasti, za vreme svog četvorogodišnjeg mandata neće uspeti da asfaltira Ulicu Oblačića Rada na Detelinari, izmesti staru ranžirnu stanicu i prugu koja vodi do nje.
Ova, kao ni prethodne gradske vlasti, za vreme svog četvorogodišnjeg mandata neće uspeti da asfaltira Ulicu Oblačića Rada na Detelinari, izmesti staru ranžirnu stanicu i prugu koja vodi do nje.

Pomoćnica direktorice Zavoda za izgradnju grada (ZIG), Zorica Ninić Stupar, kaže za Radio 021 da je asfaltiranje Ulice Oblačića Rada uslovljeno izmeštanjem pruge koja prolazi tom ulicom: "Izmestiti prugu možemo tek nakon preseljenja objekata stare teretne stanice s prostora pored Bulevara Evrope na novi lokalitet".

Ona dodaje da je to gradsko preduzeće tokom pretprošle godine uradilo idejni projekat sa studijom opravdanosti nedostajućih objekata na novoj ranžirnoj stanici. "Kada programom uređivanja građevinskog zemljišta budu opredeljena sredstva za izgradnju nedostajućih objekata na novom loklaitetu ranžirne stanice stvoriće se uslovi za ukidanje ovog koloseka, samim tim i za uređenje Ulice Oblačića Rada", objašnjava Zorica Ninić Stupar.

Gradonačelnik Igor Pavličić tvrdi da sve zavisi od "Železnice Srbije". "Mi smo platili projekat izmeštanja stare ranžirne stanice, a on zavisi od izgradnje nove. Izgradnjom bulevara nama se tu otvara dosta poslovnog prostora. Požurujemo Železnicu, ali to je velik i trom sistem", kažePavličić.

S obzirom na to da je neophodno uraditi glavne projekte i ishodovati građevinske dozvole, realizaciju ovog posla ne treba očekivati u ovoj godini. Plan je da se rekonstruisana ložionica koristi kao umetnički prostor, okolina bi trebalo da bude uređena kao park od 1,3 hekatara, a svoje mesto imali bi i trgovinski, turistički i ugostiteljski objekti. Takođe, planira se da se deo ka Futoškoj ulici iskoristi za potrebe komunalnih službi, odnosno Gradskog saobraćajnog preduzeća i buduće tramvajske stanice.

Podsetimo da je ložionica s okretnicom i sistemom šina izgrađena 1911. godine. (D.S.)

Gradonačelnik Igor Pavličić tvrdi da sve prvenstveno zavisi od „Železnice Srbije“. „Mi smo platili projekat izmeštanja stare ranžirne stanice, a on zavisi od izgradnje nove. Izgradnjom bulevara nama se tu otvara dosta poslovnog prostora. Požurujemo Železnicu, ali to je velik i trom sistem“, smatra Pavličić.

  • sale novosadjanin

    23.01.2012 22:03
    e da imamo,
    nasu vojvodjansku zeljeznicu....
  • WTF?

    23.01.2012 21:59
    @Strucno lice
    Izgrađen je servisni deo odavno i u funkciji je. Kad prođeš podvožnjak u zoni pa odmah sa desne strane, tu su hale za servis sa kanalima i dizalicama.
  • Strucno lice

    23.01.2012 20:25
    Naravno
    Naravno da su date pare i CIP-u da se napravi projekat tog servisnog dela ranzirne stanice da bi ista bila izgradjena nekad...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti