Ništa od modernizacije javnog prevoza

Javni prevoz u Novom Sadu do daljeg neće biti modernizovan beskontaktnim elektronskim kartama, te elektronskim tablama s informacijama o vremenu polaska, odnosno dolaska gradskih autobusa.
Javni prevoz u Novom Sadu do daljeg neće biti modernizovan beskontaktnim elektronskim kartama, te elektronskim tablama s informacijama o vremenu polaska, odnosno dolaska gradskih autobusa.

U Gradskom saobraćajnom za Radio 021 kažu da trenutno ne mogu ništa da rade na uvođenju sistema za elektronsku naplatu karata, jer se čeka odluka Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, u vezi sa žalbom na postupak koja joj je upućena. U ovom preduzeću dodaju da su u septembru pokrenuli postupak javne nabavke, a da je rok za dostavljanje ponuda istekao 13. oktobra.

Podsetimo da je Gradsko saobraćajno preduzeće, zbog žalbi ponuđača čije ponude nisu prihvaćene, već više puta poništavalo postupak nabavke sistema za elektronsku naplatu karata. Primenom ovog sistema u javnom prevozu, bile bi uvedene beskontaktne elektronske karte koje bi se kupovale na kioscima, a putnici bi u skladu sa svojim potrebama dobili mogućnost izbora velikog broja tarifnih paketa. Broj vožnji za određenu relaciju mogao bi se kombinovati sa brojem linija ili elektronskom kupovinom pojedinačnih karata.

Nakon toga, usledilo bi postavljanje elektronskih tabli, kojima bi se putnici u autobusima i na stanicama, obaveštavali o vremenu dolaska i polaska vozila gradskog prevoznika. (D.S.)

  • B

    23.11.2011 02:48
    Pravo lice LSV
    Iz stanja u GSP i Vodovodu vidimo kako će nam biti ako se LSV opet dokopa vlasti u gradu, a da ne pričam šire.
    Oni su jaki kad treba izbacivati parole, baviti se "visokom" politikom, kulturnim i verskim pitanjima (izjašnjavanje na popisu, ukidanje slave NS-a, ranije oni cirkusi zbog NIS-a i RTS-a).
    Kad treba obnoviti vozni park GSP-a gde je njihov kadar direktor - ništa. Nabavljeno je jedva deset autobusa, nijedan stari nije obnovljen.
    Kad treba obezbediti kvalitetnu vodu (znači bez blata, peska i ružnog mirisa) za sve, a posebno za prigradska naselja, gde je njihov kadar direktor, opet - ništa. Svako malo nestaje, a tamo gde je ima, teško se može piti (plaćamo je kao pijaću).
    Mogli bi komotno da promene ime u Liga mudraca i pričalica i da nas uveseljavaju novim predlozima.
  • rintintin

    22.11.2011 23:31
    jos jedna u nizu lakih prevara za nas majmune....
  • TraLala

    22.11.2011 21:34
    status kva-kva
    Nisam siguran da GSP ozbiljno razmišlja o modernizacijama, jer bi one rasturile današnji primitivni odnos gradskog prevoznika prema putnicima, a to sigurno nije ono što bi GSP iskreno želeo da se dogodi. Elektronska karta bi bi značila slobodan ulaz u vozilo (i na prednja i na zadnja vrata, kako se to čini u čitavoj Evropi) i podrazumevala bi direktnu relaciju putnik-automat, dakle bez žandarske uloge ionako preopterećenog i nervoznog vozača. (O nervozi poniženih putnika da se i ne govori.) Elektronske table s preciznim i odgovornim objavljivanjem dolazaka vozila na datu stanicu mogu da važe u Stokholmu, gde ni najgušća vejavica ne ugrožava javni prevoz, ali ne i u Novom Sadu, gde već prva zimska pahuljica redovno napravi dar-mar u gradskom prevozu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti