U otvaranje nove linije, kako kaže Rendulić, planira se ulaganje 30 miliona evra, a sam proces pregovaranja sa drzavom i bankama kojima Ikarbus duguje 14 miliona evra, trebao bi da traje narednih šest meseci. Plan je, kako je rekao, da se prozvodnja sa sadašnjih 50 autobusa poveća na 200 u jednoj godini, te da se ne menja broj radnika.
"Želimo da iz Srbije izvozimo nove električne autobuse u istočnu i zapadnu Evropu", naveo je Rendulić. Namera je da se u pogonu Ikarbusa proizvode i električna taksi vozila, mini autobusi i motori na struju.
Prema njegovim rečima, kineski investitori su obišli i Sombor kako bi procenili da li je mogučhe revitalizovati propalu fabriku Zastava, koja je godinama predmet interesovanja različitih investitora, a gde je eventualno moguće organizovati deo proizvodnje autobusa.
"U narednih 30 dana biće urađena procena i o mogućnostima da se u Ikarbusu poveća broj radnika, te koliko bi takvo povećanje koštalo kineskog ulagača", rekli su iz kinesko-srpske asocijacije. Dugovi Ikarbusa, kažu oni, u osnovi iznose 14 miliona evra, a slede pregovori sa bankama o eventualnom smanjenju, odnosno načinu kako bi se dugovi mogli vraćati u narednom periodu, ukoliko dođe do preuzimanja Ikarbusa.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar