Udruženje: Dačija prodaje automobile s neispravnim motorima

Kupci Dačije žalili su se udruženju Zaštita potrošača da tokom rada na gas 0.9 TCe motor trza, da se gasi i da se uključuje lampica koja upozorava da motor nepravilno radi.
U udruženju tvrde da je distributerima Dačije, pri tome, već više meseci poznato da 0.9 motor opremljen sa TNG uređajem često ne funkcioniše kako treba. 
 
"Uprkos tome, oni i dalje prodaju vozila sa problematičnim motorom. Vlasnici automobila su nakon više neuspešnih pokušaja popravki obavešteni od Reno Nisana, u čijem je vlasništvu Dačija, da oni intenzivno rade na pronalaženju rešenja i da će ih pozvati čim ga nađu. Nadležni iz Reno Nisana u odgovoru su u odgovoru Udruženju naveli da je uzrok problema loš TNG i da je Srbija jedina zemlja u kojoj su zabeleženi problemi sa 0.9 TCe motorom", kažu u udruženju. 
 
Nenad Bumbić iz Zaštite potrošača navodi da je apsolutno neprihvatljivo da Reno Nisan na našem tržištu prodaje Dačija automobile sa motorom za koji već mesecima dileri znaju da ima probleme pri radu na TNG. 
 
"Pozivamo Reno Nisan da obustavi prodaju vozila u kojima je ugrađen TNG na 0.9 motor, dok ne bude potpuno sigurno da su problemi otklonjeni", rekao je Bumbić i dodaje da Reno Nisan treba da objavi i rezultate analize TNG-a koje oni tvrde da su naručili.
 
U udruženju Zaštita potrošača ističu da su svi prigovori koje su primili u vezi sa navedenim motorom vezani za rad na TNG, što znači da potrošači mogu slobodno da kupuju Dačija automobile sa 0.9 motorom bez ugrađenog TNG-a. Vlasnici Dačija vozila na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega. 
 
U udruženju pozivaju sve vlasnike Dačija vozila sa 0.9 motorom na TNG koji smatraju da su oštećeni da se jave, ukoliko im je potrebna besplatna pravna pomoć. 
  • IvanZP

    20.02.2017 10:35
    Prevaranti stari
    I motori 1.4 i 1,6 mpi su imali manji problem sa gasom. Sustina je da se na gas ventili pretegnu i poremeti mape za benzin odnosno fuel trim. Problem se resava tako sto svakih 10-15 hiljada nastelujes ventile i resetujes trimove i onda kalibrises gas ponovo, to onda tako radi neko vreme pa opet Jovo nanovo, kupi dihtung, steluj ventile, kaci na dijagnostiku, teraj kod majstora za gas. Sve to kosta i novca i vremena.
  • Dragan

    14.02.2017 20:36
    Većina modela se prodaje sa TNG uređajem bez opcije da se kupi verzija bez plinskog uređaja, osim modela Stepway. Od skoro je u ponudi 0.9 tce sa novim menjačem uz koji ne ide TNG uređaj. 0.9 tce je fantastičan motor, a oni koji bi da se zadrže na većim kubikažama neka ne prodaju svoje automobile, jer će za par godina mala kubikaža biti verovatno jedini izbor. Lično sam uočio različito ponašanje motora u radu na plin u zavisnosti od pumpe ns kojoj je plin sipan. Ubeđen sam da se može pronaći rešenje problema i da se na tome radi.
  • tx bg

    14.02.2017 11:19
    dewe je upravu i ja mislim da je to budućnost u suprotnom bih se odlučio za drugi motor, ali ovde nešto ne štima i moralo bi da se reši pod hitno

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija