Kako pišu "Novosti", ta činjenica se našla u fokusu posle pogibije dvojice pilota u avionu "supergaleb G4" kod Šapca.
Jedan od pravaca istrage je doveo do pitanja zašto posada nije napustila letelicu koja je počela da pada, a u istrazi će biti ispitano i da li su piripatrone, koje sedišta izbacuju u visinu, bile ispravne, servisirane i napunjene.
Trenažere katapultiranja poseduje većina savremenih armija koje imaju ratno vazduhoplovstvo, mogu da se kupe kod proizvođača sedišta, ali i da se naruče u fabrikama.
Predsednik Udruženja pilota nadzvučne avijacije Boriša Mandić pojašnjava za "Novosti" da trenažer "nije svemirski brod", već metalna konstrukciuja sa avionskim sedištem i sajlama. Dodaje da bi trenažer tog tipa mogao da bude napravljen i u Srbiji i da ne bi koštao više od nekoliko hiljada evra.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar