Knjižara uz tabloidne naslove o knjigama povećala za 14.000 puta posetu sajta

Knjižara "The Wild Detectives“ iz Dalasa koristila je tehniku "Litbait“ da bi privukla čitaoce i skrenula pažnju na sebe.
Kako piše portal bizlife.rs, "Litbait" je mešavina literature (lit) i "clikbait" naslova – za koje je čuo skoro svako ko koristi internet. Reč je o svim onim naslovima kojima je cilj da što ljudi više klikne na njih kako bi videli o čemu se u tekstu radi. 
 
Upravo je pomenuta knjižara koristila ovu tehniku da promoviše neka od najvećih dela svetskih klasika. Ovo su neki od primera:
  • "Britanac umro kada je selfi pošao po zlu" (Slika Dorijana Greja)
  • "Tinejdžerka navela mladića da se ubije" (Romeo i Julija) 
  • "Kada je OK da se posrame (‘slut shame’) samohrane majke" (Skerletno slovo) 
  • "Nikada nećete pogoditi šta se desilo ovoj tinejdžerki nakon što je tornado uništio njen dom" (Čarobnjak iz Oza) 
  • "Nova sintetička droga pretvara Londonce i nasilne manijake" (Neobičan slučaj doktora Džekila i gospodina Hajda) 
  • "Ovaj italijanski političar čini da Tramp izgleda kao svetac" (Vladalac, Nikolo Makijaveli) 
Kampanja je lansirana 6. septembra što je Nacionalni dan čitanja knjige. Kada čitaoci kliknu na linkove, preusmeravaju se na post bloga koji uključuje tekst cele knjige. 
 
Knjižara "The Wild Detectives" kaže da je projekat "Litbait" podigao posetu 14.000 puta, a "Facebook engagement" povećao se 150 odsto. 
 
"Pali ste na naslove, sada padnite na knjigu", poruka je videa, što umnogome sumira cilj ove kampanje – da podsete ljude da postoje mnogo bolje stvari za čitanje od članaka kojima je cilj samo jedno – što više klikova. 

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti