Zorane, nije to nekultura, to je kršenje saobraćajnih propisa!!!
Dakle, ako se neko zaustavi da bi propustio pešaka na pešačkom prelazu, niti jedan vozač u paralelnim trakama NE SME da prođe, mora da se zaustavi i on (i ukoliko je hteo da ne propusti pešaka - što nije kažnjivo, ali je stočarski, ovog puta je upravo počinio i opasan saobraćajni prekršaj!)
Ali policija nam je prezauzeta duvanjem u prazan dreger i drkanjem za pojaseve i prekoračenje brzine za 2-5km/h (za brzine veće od 140km/h u sred grada ne prave problem!)
Odrastao sam na uglu nekadašnje Koruške ulice i Bulevara AVNOJ-a, današnjih Kola srpskih sestara i Bulevara cara Lazara, u blizini ovog pešačkog prelaza. On je oduvek bio problematičan, čak i dok bulevar na tom delu nije imao odvojene kolovozne trake, i dosta pre tih dođoša a i tatinih sinova u džipovima. Čak i u ta vremena su se ovde, par puta godišnje dešavale nesreće - ponekad i sa smrtnim ishodom.
Naravno danas je situacija dosta gora, a krivice ima na svim stranama.
Krivi su kako vozači tako i pešaci - jer ZOBS propisuje ponašanje i jednih i drugih, a i jedni i drugi ga podjednako krše. Ne pomaže ni to što je ukinuto saobraćajno vaspitanje u školama.
Definitivno su krivi i gradski saobraćajni stručnjaci - jer što-šta bi se moglo uraditi da se umanji ovaj problem: kontejneri i bilbordi nagurani pred pešački, neadekvatna rasveta, žbunje i drveće posađeno na pešačko ostrvo na samom prelazu, vozila parkirana u traci za skretanje ispred pekare Evropa i uopšte haos sa raskrsnici bulevara cara Lazara i cara Dušana, neusaglašen "zeleni talas" zbog kojeg vozači ovde dodaju gas umesto da usporavaju itd.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Policijska uprava u Novom Sadu je, 26. marta, na području Južnobačkog okruga, otkrila i sankcionisala ukupno 413 prekršaja iz Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.
Policijska uprava u Novom Sadu je, 21. marta, na području Južnobačkog okruga, otkrila i sankcionisala ukupno 452 prekršaja iz Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima.
Od početka godine, na putevima na teritoriji Južnobačkog oruga u saobraćajnim nezgodama teško je povređeno 49, a lakše 311 osoba, dok je 16 njih poginulo.
Komentari 10
ns ja
Dakle, ako se neko zaustavi da bi propustio pešaka na pešačkom prelazu, niti jedan vozač u paralelnim trakama NE SME da prođe, mora da se zaustavi i on (i ukoliko je hteo da ne propusti pešaka - što nije kažnjivo, ali je stočarski, ovog puta je upravo počinio i opasan saobraćajni prekršaj!)
Ali policija nam je prezauzeta duvanjem u prazan dreger i drkanjem za pojaseve i prekoračenje brzine za 2-5km/h (za brzine veće od 140km/h u sred grada ne prave problem!)
ns ja
NS_BOB
Naravno danas je situacija dosta gora, a krivice ima na svim stranama.
Krivi su kako vozači tako i pešaci - jer ZOBS propisuje ponašanje i jednih i drugih, a i jedni i drugi ga podjednako krše. Ne pomaže ni to što je ukinuto saobraćajno vaspitanje u školama.
Definitivno su krivi i gradski saobraćajni stručnjaci - jer što-šta bi se moglo uraditi da se umanji ovaj problem: kontejneri i bilbordi nagurani pred pešački, neadekvatna rasveta, žbunje i drveće posađeno na pešačko ostrvo na samom prelazu, vozila parkirana u traci za skretanje ispred pekare Evropa i uopšte haos sa raskrsnici bulevara cara Lazara i cara Dušana, neusaglašen "zeleni talas" zbog kojeg vozači ovde dodaju gas umesto da usporavaju itd.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar