Od aprila vozni saobraćaj preko novog drumsko-železničkog mosta

Novim drumsko-železničkim mostom, koji se gradi na mestu nekadašnjeg Žeželjevog, vozovi će najverovatnije prelaziti početkom aprila.
Od aprila vozni saobraćaj preko novog drumsko-železničkog mosta
Foto: 021.rs
Prema tvrdnji Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koje prenosi "Novosti", do kraja marta je planirano da se završi postavljanje pruge, početkom aprila asfaltiraće se pristupne saobraćajnice, a potom sledi probno opterećenje mosta i tehnička kontrola. 
 
Kako se reporter 021.rs uverio na licu mesta, na gradilištu se može videti da je skoro gotovo i postavljanje dekorativne rasvete. Na mostu, prema informacijama sa foruma nsbuild.rs gde o radovima skoro svakodnevno piše projektant mosta Aleksandar Bojović, trenutno se radi hidroizolacija i uređuje trasa kojom će ići vozovi. Sledi nasipanje tucanika za železničke šine na mostu, kao i postavljanje maski za ograde pešačkih staza i drugi manji radovi. 
 
 
Podsetimo da je gradnja novog drumsko-železničkog mosta na mestu nakadašnjeg Žeželjevog trebalo da bude gotova krajem 2013. godine, kako je prvobitno najavljeno u januaru 2011. godine. Radovi su uz veliko kašnjenje počeli tek početkom 2012. godine. Od tada je bilo brojnih kašnjenja i prepreka, od prekidanja radova zbog štrajka radnika, do problema sa finansiranjem.  
 
Prema svemu sudeći, most će konačno biti gotov posle šest godina, i to skoro na godišnjicu rušenja nekadašnjeg mosta u NATO bombardovanju 1999. godine. 
 
Gradnju mosta su prema prvobitno ugovoru finansirali EU, Pokrajina i Grad sa oko 45 miliona evra, ali za sada nije poznato da li su troškovi porasli i treba dodati da se posebno plaćaju prilazni putevi, kao i uklanjanje postojećeg privremenog drumsko-železničkog mosta, što bi trebalo da košta 19,1 milion evra. 
 
Dodajmo i da novi drumsko-železnički most još nema ime, većina građana ga zove "Žeželjev most" ili "Novi Žeželjev most" a postoji više predloga kako bi novi most trebalo da se zove. 
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • goxu

    15.03.2018 15:44
    @ Komша 14.03.2018 • 14:11
    Isti komentar si lupio i na prošlu vest o montažnom mostu. Taj most je širok ravno 510 m. Najuža tačka Dunava od Iloka do Futoga je 1056m i to između Futoga i (polu)ostrva Ljubavi kod Beočina. Problem je što ti imaš 22+ na svoj komentar, što znači da su ljudi zombijana, samo da se pljuje, bez previše razmišljanja.

    hahha al ga ovaj nalupeta. Najuza tacka kod Nestina i Palanke je 426m. Lepo uzmes Google Earth, imas tamo opciju lenjir pa vidis sam. Kakav crni kilometar te spopao. Ovaj montazni bi lepo tu legao uz modifikacije i Komsa je u pravu!
  • NS66

    15.03.2018 11:53
    NIJE MI JASNO? TUCANIK...
    Bojović, trenutno se radi hidroizolacija i uređuje trasa kojom će ići vozovi. Sledi nasipanje tucanika za železničke šine na mostu???
  • PERICA ###

    15.03.2018 11:45
    PRVO ide NORMALNO, SPORI VOZ
    Aaa,kada se izgradi drugi nasip,a to če biti kod drugog farbanja mosta!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Atipični umetnici pred Novosađanima

Likovna publika u vojvođanskoj prestonici ima retku priliku da u tri centralne galerije vidi izložbe/dela autora snažnog senzibiliteta i osobenog izraza.