Ukupna dužina ovog železničkog dvokolosečnog mosta u Srbiji, koji se sastoji od šest delova, je tri kilometra. Projektom je predviđena ukupna ugradnja 59 stubova, od kojih će se tri nalaziti u centralnim delovima najdužih raspona mosta koji iznose 600 metara, precizira se u saopštenju RŽD-a.
	 
	Visina pojedinih stubova dostiže 24 metra, što je visina sedmospratne zgrade. Deo vijadukta se nalazi na kosini i iz tog razloga predviđeno je da se ugradi 20 zaštitnih konstrukcija.
	 
	Radovi na objektu započeti su u novembru prošle godine, a u decembru su izrađeni prvi bušeni šipovi koji će postati temelj za čitavu konstrukciju. Do sada je već ugrađeno 1.115 od 1.450 šipova, potrebnih za temelj mosta i zaštitne konstrukcije. Svaki šip prečnika od 1,2 do 1,5 metara ulazi u tlo na dubinu do 30 metara i formira temelj za čitavu građevinu.
	 
	Projektovanje, kao i istraživanja sproveo je Saobraćajni institut CIP. Kontrolu kvaliteta građevinskih konstrukcija na osnovu više od 10 parametara redovno obavljaju nezavisni stručnjaci, nadzorni organi i akreditovane laboratorije, kako u uslovima proizvodnje, tako i neposredno na gradilištu. Kontrolna ispitivanja vrše se i uz direktno učešće predstavnika projektanta. Osim toga, kompanija "RŽD Internesesnel" je zajedno sa investitorom - preduzećem "Infrastruktura železnice Srbije" a.d, organizovala dodatna inženjersko-geološka istraživanja.
	 
	Nakon završetka radova koji je predviđen za 2021. godinu, novi vijadukt, omogućiće povećanje brzina kretanja vozova na deonici od 80 do 200 km/h, prvenstveno zbog poravnanja trase.
	 
	"RŽD Internešenel" izvodi velike radove na izgradnji vijadukta u 59. kilometru deonice Stara Pazova - Novi Sad i tunela Čortanovci u okviru Aneksa 3.1 uz osnovni Ugovor za izgradnju i modernizaciju železničke infrastrukture Srbije.
	 
	Detaljnije o radovima možete pročitati 
OVDE, a o tunelu koji je najteža deonica za izgradnju - 
OVDE.
 
                            OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
                                Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
                            
							
							
Komentari 7
Zikina sarenica
Samo da se ne oduzi kao sa zezeljem.
i da se toliko puta iznova ne otvara kao zezelj .
Marinko
gari
tesko mi je da razlucim sta je u pitanju kod tvog komentara, zloba, glupost ili sendvic, jer da se iole, u ovo o cem se pise razumes, znao bi da ruje i kinezi na prugama, mostovima koje su radili rokove nisu probijali, jedino je za zaljenje sto se pre 10 ili vise godina nije krenulo u ovo jer bi jedna ogromna firma kao sto je zeljeznica bila u dobranom plusu i bila razvojni faktor a ne teret
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar