Menu 021

List Dnevnik prodat Novosadskoj televiziji za 600 evra

"Novosadska televizija" postala je vlasnik većinskog udela u preduzeću "Dnevnik Vojvodina pres", koje je izdavač lista "Dnevnik", jedinog dnevnog lista na srpskom jeziku u Vojvodini.
Novi Sad 10.09.2018. | 16:27 > 17:07
List Dnevnik prodat Novosadskoj televiziji za 600 evra
Foto: 021.rs
Iz Registra Agencije za privredne registre je izbrisano poslovno ime nemačke kompanije Mediengruppe Balkan GMBH, čiji je udeo u vlasništvu bio 55 odsto, a upisano je ime "Novosadska TV" doo Novi Sad, sa istim novčanim ulogom od 151.731,73 dinara i sa istim procentom u vlasništvu.
 
Kako navodi portal Raskrikavanje, pozivajući se na podatke APR-a, prošle nedelje "Novosadska TV" kupila je 55 odsto preduzeća "Dnevnik Vojvodina Press" za 600 evra. Preostalih 45 odsto ima "Dnevnik AD" koji je u vlasništvu pet firmi - "Biljni lekar", "Galens Invest", "Contex energy", "Promist" i "SZR Rapid Jasna Bokan".
 
Kako se dodaje, podnosilac registracione prijave podneo je 3. septembra 2018. godine registracionu prijavu promene podataka i uz prijavu je dostavio dokumentaciju navedenu u potvrdi o primljenoj registracionoj prijavi. Vlasnik Novosadske televizije je preduzeće "Novosadska TV" doo, sa 94 odsto, kao i preduzeće "Srbija danas" doo Beograd, sa udelom od šest odsto vlasništva.
 
Portal Raskrinkavanje podseća i da je nekadašnju gradsku televiziju "Apolo", koja se danas zove "Novosadska TV", privatizovalo u avgustu 2015. godine preduzeće "Srbija danas" za nešto više od 170.000 evra.
 
List "Dnevnik" je prošlog novembra obeležio 75 godina postojanja, a prošle godine mu je dodeljena Oktobarska nagrada Novog Sada.
 
Podsetimo, u jeku pogroma fašističkih okupatora, grupa antifašista stvorila je 1942. godine "Slobodnu Vojvodinu", novine koje su se krišom delile po Vojvodini. Prvi glavni urednik "Slobodne Vojvodine" Svetozar Marković Toza 1943. godine je obešen, ali su njegovi saborci nastavili da pripremaju i štampaju novine. Tako je "Slobodna Vojvodina" opstala, s tim da je 1. januara 1953. promenila ime u "Dnevnik". 
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Паорка
    13.09.2018 22:24
    Искрно
    Сви су могли купити Дневник, али нису желели, као што сам то одбила да учиним и ја.
    Нико није спречио никог да плати и 5.000,00 евра.
    То је губава мачка у џаку.
  • Kiki
    13.09.2018 09:22
    Koliko samo stanova moze biti u toj zgradi... Mozda ne mora ni da se rusi?
  • garixx
    12.09.2018 21:24
    Jasno je kao dan ko to radi. Cak mu i sliku mozete videti na prozoru dnevnika. Da ne pominjem da je i delimicni vlasnik dnevnika gradjevinska firma Galens.
  • Bivši Grafičar
    12.09.2018 13:03
    Žalosno, ali istinito
    Ovde nije pitanje ko je kriv za propast Dnevnika kao novinsko-izdavačke kuće,
    već je pitanje prestiža oko kontrole medija u Vojvodini.
    Dnevnik je izdavao više od 1000 novina, časopisa, stripova, romana,...
    što za potrebe Novog Sada i Vojvodine, tako i za potreba bivše Jugoslavije.
    I sve je to nekom smetalo zadnjih 30 godina u Beogradu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest