Iz Novosadske toplane su naveli da su se stekli uslovi i da je grejna sezona počela nakon uspešno završenih toplih proba.
Građani reklamacije na kvalitet grejanja mogu podneti Korisničkom centru, pozivom na besplatni broj 0800-100-021 i na brojeve 423-712 i 420-853, svakog dana od 6 do 22 sata.
Takođe, mogu doći lično u prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića 1, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 8 do 13 časova.
Iz Toplane navode da, na početku grejne sezone, građani treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se ako dođe do curenja obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata, isključivo za te prijave.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 8
Centralno grejanje
Plaćamo grejanje preko cele godine i hoćemo da ga imamo kada je potrebno, a ne da pare idu takvim botovima, kao što si ti.
xoro
Milica
Gunduliceva ulica bez grejanja!
Godilo bi uvece i ujutro!
Nadam se brzom ukjlucenju
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar