Počela gradnja železničkog mosta kod Beške

Počela je izgradnja dvokolosečnog železničkog mosta kod Beške, na deonici Stara Pazova - Novi Sad pruge Beograd-Budimpešta, saopštila je danas kompanija "RŽD internešnl".
Počela gradnja železničkog mosta kod Beške
Foto: 021.rs
Kako se navodi, most će biti izgrađen nedaleko od stanice Beška i trenutno se raščišćava teritorija i radi geodetsko obeležavanje.
 
Izgradnja vijadukta trajaće oko godinu i po, a po završetku svih radova na toj deonici putnički vozovi moći će da razviju brzinu do 200 kilometara, dok će teretni moći da dostignu brzinu do 130 kilometara na čas.
 
"RŽD internešnl" izvodi modernizaciju i izgradnju dvokolosečne železničke pruge na deonici Stara Pazova – Novi Sad, dužine više od 40 kilometara, uključujući i izgradnju mosta.
 
Kako piše "Dnevnik", u toku je i izgradnja tunela kod Čortanovaca i radovi teku po predviđenoj dinamici. Gradnja tunela, koji se sastoji od dve cevi povezane evakuacionim prolazom, ukupne dužine 2,2 kilometra, počela je krajem marta ove godine i do sada je iskopano više od 510 metara tunela. Takođe, gradi se i vijadukt, radovi su "izašli" iz zemlje i sada se izvode na stubovima, a uskoro bi trebalo da počne i izgradnja raspona. Istovremeno se radi i na linijskom delu pruge od Stare Pazove do Novog Sada, gde je položeno gotovo 4,25 kilometra dvokolosečne brze pruge.
 
Kako navode u "RŽD internešnl", tunel i vijadukt su najzahtevniji građevinski poduhvati na toj deonici, a vijadukt je specifičan jer je dvokolosečni. Nosiće ga 58 stubova, od kojih je najviši 26 metara. Kada ceo posao bude završen 2021. godine, vozovi će iz budućeg tunela izlaziti na vijadukt i kod kompanije "Naftahem" u Sremskim Karlovcima spuštati se na zemlju.
 
Nakon završetka radova brzina kretanja vozova na toj deonici dostići će 200 kilometara na čas.
  • Folder

    30.10.2018 17:55
    @\
    Ej, root, pazi da ih nije bilo i u drugim zemljama, pod težinom snega.
    Evo, Britanija.
    Evo, Nemačka.
    Ovako iz prve.
    Svaka hala, u svakoj zemlji, koja je projektovana 50-tih i 60-tih ima šanse da se sruši krov.
    Ali, šta je bitno?
    Bitno je popljuvati Ruse.
    A amerikanci su te bombardovali.
  • /

    30.10.2018 15:57
    /
    koliko se secam, bilo je vesti o rusenju sportskih hala bas u rusiji
  • @@Ia

    30.10.2018 15:13
    i filija i fobija su bolesti
    Ne postoji "ruski sistem" niti su Rusi izmislili predimenzionisanje niti se razlikuju od Nemaca, Amerikanaca, Francuza, Spanaca, Kineza, Srba, itd.

    Bitna je grana privrede. Dakle tehnicka roba, roba siroke potrosnje - pravi se da traje sto krace, do isteka garancije i/ili predvidjenog roka.

    Industrijska/infrastrukturna - pravi se da traje sto duze, sa velikim rezervama u specifikacijama (eno ti najsveziiji primer novi Zezeljev most, koji su gradili nasi i Spanci pa je daleko predimenzionisan u svakom pogledu).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Da li će Novosađani slušati Beograd?

Po prvi put od 2016. godine deluje da je opozicija u Novom Sadu koliko-toliko na nogama. Nije sjajno, ali je rezultat koji bi prodrmao aktuelnu vlast bio na vidiku.