Menu 021

Počela gradnja železničkog mosta kod Beške

Počela je izgradnja dvokolosečnog železničkog mosta kod Beške, na deonici Stara Pazova - Novi Sad pruge Beograd-Budimpešta, saopštila je danas kompanija "RŽD internešnl".
Novi Sad 30.10.2018. | 10:18 > 10:32
Počela gradnja železničkog mosta kod Beške
Foto: 021.rs
Kako se navodi, most će biti izgrađen nedaleko od stanice Beška i trenutno se raščišćava teritorija i radi geodetsko obeležavanje.
 
Izgradnja vijadukta trajaće oko godinu i po, a po završetku svih radova na toj deonici putnički vozovi moći će da razviju brzinu do 200 kilometara, dok će teretni moći da dostignu brzinu do 130 kilometara na čas.
 
"RŽD internešnl" izvodi modernizaciju i izgradnju dvokolosečne železničke pruge na deonici Stara Pazova – Novi Sad, dužine više od 40 kilometara, uključujući i izgradnju mosta.
 
Kako piše "Dnevnik", u toku je i izgradnja tunela kod Čortanovaca i radovi teku po predviđenoj dinamici. Gradnja tunela, koji se sastoji od dve cevi povezane evakuacionim prolazom, ukupne dužine 2,2 kilometra, počela je krajem marta ove godine i do sada je iskopano više od 510 metara tunela. Takođe, gradi se i vijadukt, radovi su "izašli" iz zemlje i sada se izvode na stubovima, a uskoro bi trebalo da počne i izgradnja raspona. Istovremeno se radi i na linijskom delu pruge od Stare Pazove do Novog Sada, gde je položeno gotovo 4,25 kilometra dvokolosečne brze pruge.
 
Kako navode u "RŽD internešnl", tunel i vijadukt su najzahtevniji građevinski poduhvati na toj deonici, a vijadukt je specifičan jer je dvokolosečni. Nosiće ga 58 stubova, od kojih je najviši 26 metara. Kada ceo posao bude završen 2021. godine, vozovi će iz budućeg tunela izlaziti na vijadukt i kod kompanije "Naftahem" u Sremskim Karlovcima spuštati se na zemlju.
 
Nakon završetka radova brzina kretanja vozova na toj deonici dostići će 200 kilometara na čas.
Autor: Beta, Dnevnik
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Folder
    30.10.2018 17:55
    @\
    Ej, root, pazi da ih nije bilo i u drugim zemljama, pod težinom snega.
    Evo, Britanija.
    Evo, Nemačka.
    Ovako iz prve.
    Svaka hala, u svakoj zemlji, koja je projektovana 50-tih i 60-tih ima šanse da se sruši krov.
    Ali, šta je bitno?
    Bitno je popljuvati Ruse.
    A amerikanci su te bombardovali.
  • /
    30.10.2018 15:57
    /
    koliko se secam, bilo je vesti o rusenju sportskih hala bas u rusiji
  • @@Ia
    30.10.2018 15:13
    i filija i fobija su bolesti
    Ne postoji "ruski sistem" niti su Rusi izmislili predimenzionisanje niti se razlikuju od Nemaca, Amerikanaca, Francuza, Spanaca, Kineza, Srba, itd.

    Bitna je grana privrede. Dakle tehnicka roba, roba siroke potrosnje - pravi se da traje sto krace, do isteka garancije i/ili predvidjenog roka.

    Industrijska/infrastrukturna - pravi se da traje sto duze, sa velikim rezervama u specifikacijama (eno ti najsveziiji primer novi Zezeljev most, koji su gradili nasi i Spanci pa je daleko predimenzionisan u svakom pogledu).
  • @Ia
    30.10.2018 14:18
    Evo, da ti pojasnim
    Ruski sistem je sledeći:

    Ako nešto treba da podnese naprezanje od 4 Njutna, napraviće ga za 7 ili 9 Njutna.
    Predimenzionisanje u projektovanju je njihov sistem.

    Ruja ne štedi. To ostavlja sitnim dušama, koji smanjuju pice u restoranu ako je potražnja veća.
    To znaju svi stariji.
    Vi ste mlađi, nadojeni zapadnom propagandom i verovatno imate negatovan aosećanja prema Rusima.

    No, vremenom ćete se uveriti ko je ko i šta je šta.

    Nas starije ne treba uveravati, na nama ne radi nijedna propaganda,
    Znamo ko su i kakvi su Rusi, a još više znamo ko je i kakav je zapad.

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest