Odlaganje dugo najavljivanog potpisivanja ugovora o izgradnji pruge Beograd - Budimpešta vidljiv je signal koji aktuelna vlast šalje o budućoj saobraćajnoj politici.
Prvo resite problem vode u Zrenjaninu! Od vise osoba sam cuo da je najlosija u Vojvodini i da je zuta cak... Industrijski grad a nema osnovni resurs za zivot resen. Zasto ste podizali grad ako nema vode, nemate zdravog razuma! Tehnicki fakultet tamo a tako budalasto ponasanje...neverovatno
I zanimljivo da se o tome nigde javno ne prica... A slicno i Novi Sad nema skroz dobru vodu a sa cime se sve hvali, ali dobro je dok nije u boji jel...za sada...
Vazno je da exit i razni festivali budu redovno, jer je to lakse nego resiti prave probleme.
Pa ne mogu da odustanu od izgradnje drumskog saobracaja...zato sto grade vec koliko 10-20 godina koridor 10 i ko zna koje jos nazovi projekte a ustvari nisu nista uradili... i onda ako se predomisle posle toliko godina ispada da vuku za nos kao majmune gradjane?
Zasto niste mislili glavom svi pre 10 godina i vise, sad je kasno srednjovekovno umni regionu...
Cene prevoza robe od najjeftinijeg vida ka najskupljem: vodni, železnički, (cevni), drumski i avio.
Nema tu puno filozofije.
Mi smu u svemu uz onu stvar!
Svet se uveliko vraća železnici kod nas kradu pragove i šine...
Valjda zato što nam je svuda stručnjak do stručnjaka...
a ne tako davno Vojvodina je bila pokrivena dvokolosečnom mrežom pruga
došli, povadili, odneli za druge delove
damo odnose i uništavaju
dosta
što bi rekao Viktor: MARŠ!
Odlično...ispredoste za čas putnu mrežu...sviđa mi se ali ja bih dodala i jednu bolju prugu prema jugu...može Atina-Dortmund...kao nekada. I da se sredi Subotica-Bar!
Pruge su neobicno znacajne za Vojvodinu, u prilogu se objasnjava koliko je potrebno revitalizovati pruznu mrezu. U Zrenjaninu isticu neophodnost izgradnje 17 kilometara pruge do Zablja, kako bi se za Novi Sad sinobusom stizalo za 50 minuta, a ne kao sada da trasa ide zaobilazno i putovanje traje ccak tri sata. Naravno, da je takva sinobuska linijia ukinuta.
Cestitke Zivanu i redakciju sajta 021.rs sto kontinuiranu otvaraju prave teme...
Iz Novog Sada se može stići vozom na svaki deo sveta osim do Zrenjanina... Može i tamo ali preko Beograda ili Subotice. Kao da je neko namerno želeo da uguši taj bivši industrijski grad i razdvoji istočni deo Vojvodine od svog centra.
Namerno se guši, gasi, suši, ubija razvoj Vojvodine.
Građani Vojvodine, ponavlja, GRAĐANI Vojvodine, a to se odnosi i na ljude koji ne žive u gradu, neće naći sreću i razvoj ua zajednici sa Beogradom.
I to je ne samo bolna već i večna istina sa ovih prostora.
Ko god vodio politiku.
Treba razvijati železnički saobraćaj u Vojvodini a ne gasiti ga. O potrebi modernizacija pruga Novi Sad - Budimpešta i Subotica - Segedin da ne govorimo ali bi bilo bitno i povezati južnu Bačku sa Bajom izgradnjom pruge Novi Sad-Bačka Topola-Bajmok-Baja. Naročito je bitno ponovo povezati Bačku i Banat železnicom ponovnom izgradnjom ugašene pruge Novi Sad-Zrenjanin i dalje do Rumunije - Arada i Temišvara. Treba hitno ponovo osposobiti prugu Subotica-Osijek i uvesti železničku liniju Subotica-Rijeka koja bi funkcionisala makar i uz subvenciju dve zemlje. Takođe železnički preko Bačke povezati Novi Sad sa Vukovarom. Žalosno je što pokrajinska vlast nikada o razvoju naše železnice nije marila. Uz razvoj železnice jedan od prioriteta razvoja vojvođanskog saobraćaja treba da bude i izgradnja aerodroma u Novom Sadu.
Nekako kapiram da to ima veze sa pranjem para za stranke i činjenicom da ima daleko više građevinskih firmi rođaka i kumova koji se bave putarskim poslovima nego železničkom infrastrukturom...
Nekada davno, u 19.veku, Vojvodinom je tutnjao Ojijent-ekspres. Danas, u 21., veku ukidaju pruge. Vratite nas, molim vas, u istoriju-bilo je naprednije.
pomenutim nadležnima Vojvodina služi samo za uzimanje. Pošto sada imaju neograničenu vlast, ostvariće svoj davni san da zatru svaku pomisao na pojam Vojvodine. Umesto jedne od najbogatijih regija u SFRJ, postaće opustela ledina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zašto je važna vojvođanska pružna mreža
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•30.06.2016.
•09:44 > 11:23
Komentari 12
nepoznat
I zanimljivo da se o tome nigde javno ne prica... A slicno i Novi Sad nema skroz dobru vodu a sa cime se sve hvali, ali dobro je dok nije u boji jel...za sada...
Vazno je da exit i razni festivali budu redovno, jer je to lakse nego resiti prave probleme.
nepoznat
Zasto niste mislili glavom svi pre 10 godina i vise, sad je kasno srednjovekovno umni regionu...
Saobraćajac
Nema tu puno filozofije.
Mi smu u svemu uz onu stvar!
Svet se uveliko vraća železnici kod nas kradu pragove i šine...
Valjda zato što nam je svuda stručnjak do stručnjaka...
ns
došli, povadili, odneli za druge delove
damo odnose i uništavaju
dosta
što bi rekao Viktor: MARŠ!
Terješkova
Ema
Cestitke Zivanu i redakciju sajta 021.rs sto kontinuiranu otvaraju prave teme...
Peđa
ZA autonomiju
Građani Vojvodine, ponavlja, GRAĐANI Vojvodine, a to se odnosi i na ljude koji ne žive u gradu, neće naći sreću i razvoj ua zajednici sa Beogradom.
I to je ne samo bolna već i večna istina sa ovih prostora.
Ko god vodio politiku.
Denis
Eh
Z.....
judge dredd
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H