Info
30.06.2016.
09:44 > 11:23
Odlaganje dugo najavljivanog potpisivanja ugovora o izgradnji pruge Beograd - Budimpešta vidljiv je signal koji aktuelna vlast šalje o budućoj saobraćajnoj politici.
  • nepoznat

    01.07.2016 20:59
    cudno ludilo Zrenjanina
    Prvo resite problem vode u Zrenjaninu! Od vise osoba sam cuo da je najlosija u Vojvodini i da je zuta cak... Industrijski grad a nema osnovni resurs za zivot resen. Zasto ste podizali grad ako nema vode, nemate zdravog razuma! Tehnicki fakultet tamo a tako budalasto ponasanje...neverovatno

    I zanimljivo da se o tome nigde javno ne prica... A slicno i Novi Sad nema skroz dobru vodu a sa cime se sve hvali, ali dobro je dok nije u boji jel...za sada...
    Vazno je da exit i razni festivali budu redovno, jer je to lakse nego resiti prave probleme.
  • nepoznat

    01.07.2016 20:45
    malo krupnija prevara
    Pa ne mogu da odustanu od izgradnje drumskog saobracaja...zato sto grade vec koliko 10-20 godina koridor 10 i ko zna koje jos nazovi projekte a ustvari nisu nista uradili... i onda ako se predomisle posle toliko godina ispada da vuku za nos kao majmune gradjane?

    Zasto niste mislili glavom svi pre 10 godina i vise, sad je kasno srednjovekovno umni regionu...
  • Saobraćajac

    01.07.2016 09:42
    Cene prevoza
    Cene prevoza robe od najjeftinijeg vida ka najskupljem: vodni, železnički, (cevni), drumski i avio.
    Nema tu puno filozofije.
    Mi smu u svemu uz onu stvar!
    Svet se uveliko vraća železnici kod nas kradu pragove i šine...
    Valjda zato što nam je svuda stručnjak do stručnjaka...
  • ns

    30.06.2016 18:24
    a ne tako davno Vojvodina je bila pokrivena dvokolosečnom mrežom pruga
    došli, povadili, odneli za druge delove
    damo odnose i uništavaju
    dosta
    što bi rekao Viktor: MARŠ!
  • Terješkova

    30.06.2016 17:19
    @Denis
    Odlično...ispredoste za čas putnu mrežu...sviđa mi se ali ja bih dodala i jednu bolju prugu prema jugu...može Atina-Dortmund...kao nekada. I da se sredi Subotica-Bar!
  • Ema

    30.06.2016 16:49
    Pruge su neobicno znacajne za Vojvodinu, u prilogu se objasnjava koliko je potrebno revitalizovati pruznu mrezu. U Zrenjaninu isticu neophodnost izgradnje 17 kilometara pruge do Zablja, kako bi se za Novi Sad sinobusom stizalo za 50 minuta, a ne kao sada da trasa ide zaobilazno i putovanje traje ccak tri sata. Naravno, da je takva sinobuska linijia ukinuta.
    Cestitke Zivanu i redakciju sajta 021.rs sto kontinuiranu otvaraju prave teme...
  • Peđa

    30.06.2016 16:41
    Iz Novog Sada se može stići vozom na svaki deo sveta osim do Zrenjanina... Može i tamo ali preko Beograda ili Subotice. Kao da je neko namerno želeo da uguši taj bivši industrijski grad i razdvoji istočni deo Vojvodine od svog centra.
  • ZA autonomiju

    30.06.2016 15:05
    Namerno se guši, gasi, suši, ubija razvoj Vojvodine.
    Građani Vojvodine, ponavlja, GRAĐANI Vojvodine, a to se odnosi i na ljude koji ne žive u gradu, neće naći sreću i razvoj ua zajednici sa Beogradom.
    I to je ne samo bolna već i večna istina sa ovih prostora.
    Ko god vodio politiku.
  • Denis

    30.06.2016 13:09
    Treba razvijati železnički saobraćaj u Vojvodini a ne gasiti ga. O potrebi modernizacija pruga Novi Sad - Budimpešta i Subotica - Segedin da ne govorimo ali bi bilo bitno i povezati južnu Bačku sa Bajom izgradnjom pruge Novi Sad-Bačka Topola-Bajmok-Baja. Naročito je bitno ponovo povezati Bačku i Banat železnicom ponovnom izgradnjom ugašene pruge Novi Sad-Zrenjanin i dalje do Rumunije - Arada i Temišvara. Treba hitno ponovo osposobiti prugu Subotica-Osijek i uvesti železničku liniju Subotica-Rijeka koja bi funkcionisala makar i uz subvenciju dve zemlje. Takođe železnički preko Bačke povezati Novi Sad sa Vukovarom. Žalosno je što pokrajinska vlast nikada o razvoju naše železnice nije marila. Uz razvoj železnice jedan od prioriteta razvoja vojvođanskog saobraćaja treba da bude i izgradnja aerodroma u Novom Sadu.
  • Eh

    30.06.2016 12:41
    Nekako kapiram da to ima veze sa pranjem para za stranke i činjenicom da ima daleko više građevinskih firmi rođaka i kumova koji se bave putarskim poslovima nego železničkom infrastrukturom...
  • Z.....

    30.06.2016 12:19
    Orijent-ekspres
    Nekada davno, u 19.veku, Vojvodinom je tutnjao Ojijent-ekspres. Danas, u 21., veku ukidaju pruge. Vratite nas, molim vas, u istoriju-bilo je naprednije.
  • judge dredd

    30.06.2016 11:50
    jer su tako u mogućnosti
    pomenutim nadležnima Vojvodina služi samo za uzimanje. Pošto sada imaju neograničenu vlast, ostvariće svoj davni san da zatru svaku pomisao na pojam Vojvodine. Umesto jedne od najbogatijih regija u SFRJ, postaće opustela ledina.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna