Evo dokaza da ljude žele da se voze železnicom (isto kao i na pravcu Novi Sad – Beograd i Novi Sad – Bogojevo – Sombor), ali da država ne ulaže u održavanje pruga pa ih onda ukida jer nisu profitabilne. Naravno da nisu profitabilne kad se u njih godinama ne ulaže. Onda je najlakše zavoriti ih. A putnički saobraćaj ni u drugim državama nije profitabilan na svim prugama,uglavnom je zarada na teretnom saobraćaju, ali druge države shvataju značaj i pogodnosti koje donosi železnica njihovim građanima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vršac: Poslovni voz Vršac-Beograd od decembra
Autor: Novosti
Info
•02.09.2016.
•12:16 > 13:19
Komentari 4
Nikola
Vojvodina Republika
Yioll
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H