Prvo je trebao biti autoput do Loznice, ali Loznicu su Odsekli (Odsekli su brzu vezu sa Zvornikom, Ljubovijom, Bajinom Baštom, Granicom sa Republikom Srpskom), pa je ostalo samo do Šapca.
Pa su odsekli Šabac, i Sada je samo do Rumske Petlje.
Pa su odsekli dve trake, i više nije Autoput već Motorni put...
Ima snimak na Youtube gde je gostovao neki pokrajinski funkcioner, i objašnjavao projekat(taj skraćeni do Rume), i procenjena vrednost radova je 390 Miliona eura (Sa mostom preko Petrovaradinskog rita i probijanjem tunela kroz Frušku Goru).
SAMO MOST NA ADI u BG JE KOŠTAO TOLIKO!!! i još će koštati, jer nisu završene sve petlje.
Sada čujemo da Beogradu TREBA JOŠ JEDAN MOST, a naš put je ponovo na čekanju...
Ja bih samo zamolio Ministarku da proba sledeće: Da sedne u svoj auto, bez rotacije, bez pratnje, u automobil koji je ipod 2000 kubika, i da pokuša da živa stigne do ...Loznice ili Šapca recimo..
Trebaće joj čelični živci, da se nateže sa kamiončinama, autobusima, ludacima, trkačima, smaračima, poljoprivrednim i građevinskim pokretnim mašinama, gde je non-stop gužva na putu. Nikako da ne pokušava da krene na put PETKOM ili NEDELJOM, jer bi ovaj moj poziv mogao da se protumači kao poziv da se samoubije....
Mene samo interesuje kako su Crnogorci probili tunel kod Šavnika na Durmitoru, slične dužine kao ovaj što nam obećavaju? Predpostavaljam da je lakše raditi na 1500-2000 metara nadomrske visine, u onom kršu?
Jednostavno političare kod nas zaboleše donji ektremiteti za nas. A ti narode ćuti, trpi, odobravaj sve njihove postupke. Neodgovorni smo pre sebi i našoj deci i zato nam je tako.
Ако нема зауставну онда може да буде дежавни пут другог реда тј мотопут са брзинама до 100кмх. Ал ко зна кад ће то да почне. Битнији је аутопут до Косова. А нас у Војводини ко шиша...
Rad na državnom poslu očigledno razmahuje sumanute ideje i "lebdenje" van realnosti!
Ovako nešto osmišljavati u "državi" koja svakim danom ostaje bez najpametnijih mladih obrazovanih ljudi, sa siromaštvom i radnom snagom u pelenama, je više nego fikcija.
Te "planere" treba zatvoriti u "mračnu sobu" da se igraju i skinuti ih sa platnog spiska poreskih obveznika.
Kada se u urbanizmu pogledaju planovi detalje regulacije i "širenja" Novog Sada, izgleda kao da se razvijamo brže nego Kina i po privrednom rastu i po natalitetu???
opet ja
koji bre kortidor venac je bio dobar za PRIVREDU JUGOSLAVIJE a sad za privredunepostojecu Srbije nije dobar. To Hravati hoce da im mi za pare ove sirotinje izgradimo koridor da mogu lakse da dodju u Backu. Kupuju placeve na izlazsku iz tunela.Kome treba neka i gradi.
onda pravimo autostradu za osijek...šta će nam auto put za čačak, šabac i ostalo... samo zabraniti kamionima preko fruške gore... kola nisu problem, nova traka za spuštanje ka irigu, dovoljna je tu magistrala sa stalnim proširenjima i to je to...
O tom putu i mostu ispod Iriškog Venca prvo put sam čuo pre više od pola veka. Stalna je tema, političari vole da obečavaju njegovu izgradnju, a zapravo je ekonomska kalkulacija uvek ta koja osvesti ljude da odustanu od nakane...
jao koja fora :D
ahaha nista od ovoga do izbora, koji ce sledeci put biti tek za 3 4 godine, prema recima najmegagiga sjajnog nam gospodara... Nema svrhe sada ni zapocinjati tu temu :D
pa rekla je Zoka da cim izglasamo SNS ima da se gradi fruskogorski koridor i sredjuje radnicki univerzitet. eto, svedoci smo da ne lazu, zato i sledeci put glasamo za njih. laku noc
Starija sam osoba,ovaka blamaza oko ove rabote neide ni kod onih malih na cuclu,lazi,lazi dokle,ono ruglo od mosta gradite 16 godina,sada odjedanput ima da bude gotov i tacka,sto sts obecali i tresla se Fruska gora ene, sve mozemo samo jezikom.Kazu NS 2015 imao 1400 bogatasa sada 3000,nema podataka koliko je siromasno siromasnih neinteresuje Vas price o inostranim ulaganjima med med i meed...nema firme iz koje ce po zavrsenoj smeni izaci 200 radnika najvise uvoznih nazovi likova puni kafici radnika na kavici u svako doba,sela pusta neobradjene njive sukob sa paorima to je,nasa stvarnost,i kome onda koridor kada imas osobe koje nece njim nikada proci da nekazem voziti auto.20000 din ko radi ,sa time samo se stvara nezadovoljstvo i unutrasnji revolt koji mora da izbije samo je pitanje kog momenta .I jos nije bas autoput nema tri trake,kada gazde budu rekle necete u evropu zato, sta cete onda,stalno se vadimo na zakone evrope a nepostujemo sami sebe.Uveravamo se kako smo glavni,velike trenutno neinteresujemo bogzna kako pa nas pustaju malo u dvoriste i samo gledaju.Posle ce biti drzi se gedzo,srbine.Nikoga nisam zeleo da povredim ali moje glediste je tako jos od 1991.Oprostite.
Samo da dodam, autoput A5, trasa do Osijeka postoji od 2009.godine. Hrvati su isto imali rat i razaranja (daleko gore nego mi, za sta smo mi krivi, da se ne lazemo) i tajkune i lopine svih fela ali su premrezili svoju drzavu autoputevima jer je to osnovni preduslov za razvoj. A mi? Vojvodina je imala planove. Danasnje trkaliste na Miseluku je svedocanstvo o tome. Krak je trebalo da se nastavi preko Bukovca i da se spoji sa autoputem NS-BG kod Kovilja. Ali sve je palo u zaborav 1988. Razvoj je stao, postali smo spajz za drpanje, uz blagoslov vecine. Pa ako vecini ne smeta da se klacka preko Venca i Iriga do Rume jos 100 godina, onda OK. "Ako vam je dobro - onda nista"
A za to vreme, pardon odavno, Osijek povezan punim autoputskim profilom sa autoputem Zagreb - Beograd. Da li vam je sada jasno zasto bih voleo da je Vojvodina samostalna?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradnja "Fruškogorskog koridora" i dalje na čekanju
Autor: Večernje novosti
Info
•12.09.2016.
•17:47 > 09:45
Komentari 18
Zdravko
Pa su odsekli Šabac, i Sada je samo do Rumske Petlje.
Pa su odsekli dve trake, i više nije Autoput već Motorni put...
Ima snimak na Youtube gde je gostovao neki pokrajinski funkcioner, i objašnjavao projekat(taj skraćeni do Rume), i procenjena vrednost radova je 390 Miliona eura (Sa mostom preko Petrovaradinskog rita i probijanjem tunela kroz Frušku Goru).
SAMO MOST NA ADI u BG JE KOŠTAO TOLIKO!!! i još će koštati, jer nisu završene sve petlje.
Sada čujemo da Beogradu TREBA JOŠ JEDAN MOST, a naš put je ponovo na čekanju...
Ja bih samo zamolio Ministarku da proba sledeće: Da sedne u svoj auto, bez rotacije, bez pratnje, u automobil koji je ipod 2000 kubika, i da pokuša da živa stigne do ...Loznice ili Šapca recimo..
Trebaće joj čelični živci, da se nateže sa kamiončinama, autobusima, ludacima, trkačima, smaračima, poljoprivrednim i građevinskim pokretnim mašinama, gde je non-stop gužva na putu. Nikako da ne pokušava da krene na put PETKOM ili NEDELJOM, jer bi ovaj moj poziv mogao da se protumači kao poziv da se samoubije....
Ali Beogradu izgleda treba još jedan most...
Nomad
Jednostavno političare kod nas zaboleše donji ektremiteti za nas. A ti narode ćuti, trpi, odobravaj sve njihove postupke. Neodgovorni smo pre sebi i našoj deci i zato nam je tako.
Икица
Gerga
Ovako nešto osmišljavati u "državi" koja svakim danom ostaje bez najpametnijih mladih obrazovanih ljudi, sa siromaštvom i radnom snagom u pelenama, je više nego fikcija.
Te "planere" treba zatvoriti u "mračnu sobu" da se igraju i skinuti ih sa platnog spiska poreskih obveznika.
Kada se u urbanizmu pogledaju planovi detalje regulacije i "širenja" Novog Sada, izgleda kao da se razvijamo brže nego Kina i po privrednom rastu i po natalitetu???
@B
ana
koji bre kortidor venac je bio dobar za PRIVREDU JUGOSLAVIJE a sad za privredunepostojecu Srbije nije dobar. To Hravati hoce da im mi za pare ove sirotinje izgradimo koridor da mogu lakse da dodju u Backu. Kupuju placeve na izlazsku iz tunela.Kome treba neka i gradi.
aero casper
B
Zivan
haha
ahaha nista od ovoga do izbora, koji ce sledeci put biti tek za 3 4 godine, prema recima najmegagiga sjajnog nam gospodara... Nema svrhe sada ni zapocinjati tu temu :D
Jovan
Najzad.
pera
Klifton
Sale NS
DekacNS
Dan nezavisnosti
Dan nezavisnosti
ok_ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H