Autor: Srna

Info
07.11.2016.
07:02
Deca u Evropi bombardovana su skrivenim digitalnim reklamama i marketingom koji promoviše masnu, preslatku i preslanu hranu koja loše utiče na njihovo zdravlje i pojačava problem gojaznosti u ovom delu sveta, saopštili su stručnjaci Svetske zdravstvene organizacije.
  • Trendovi

    07.11.2016 09:57
    Nekada smo na reklamama imali simbol porodice, prikriven ili ne.
    Sada imamo par sa psom. Vrti se ta reklama.
    Tužno, bar matorom pioniru.
    Sledeći korak je par gde se pol ne raspoznaje, pa zatim individua sa psom, pa na kraju sama individua - rob.
    A seksualnih konotacija koliko hoćeš.
    Misle da ne primetimo, a mi ih i primetimo i etiketiramo.
    Pa da vidimo ko će na kraju dobiti šta.
    Marketing, najveće zlo čovečanstva.
    Pronalazači marketinga - zna se.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna