Autor: N1

Info
20.11.2016.
21:31
Svaki radnik u kancelariji ima određen raspored stvari na radnom stolu, a istraživanja pokazuju da način na koji održavate svoj radni prostor može da utiče na produktivnost.
  • Bill

    21.11.2016 11:29
    Jbt, nisam ni znao koliko sam otvoren, kreativan i sve naj. A oni meni: brljoka, neuredan, haos...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna