Mitrovačka Hitna pomoć konstatovala je rano jutros smrt jednog starijeg muškarca na pružnom prelazu kod Laćarka, Sremska Mitrovica, potvrđeno je za 021 u zdravstvenoj ustanovi.
Slažem se s tobom, 100%.
Prugu uvek prelazim oprezno, sa ili bez rampe, uvek pogledam levo desno, otkuda znam, možda rampa nije ispravna pa se nije spustila.
Srećom nikada nisam naišao na pružni prelaz, a da rampa ne fukncioniše.
A čak i kada bi naišao na neispravnu rampu, koja se spustila i ne diže, ne bih pokušavao da se provučem. Ako imam internet preko telefona naći broj železnica ili ako ne to, onda bar policiju, AMS ili već ko mi padne na pamet.
Sećam se jedne prilike, ja još nisam bio vozač, ima tome više od 10 godina. Ćale vozio, naiđemo na spuštenu rampu, čekamo dugo, 15-20 minuta, nema voza. Ljudi koji su takođe čekali izašli i raspravljaju da li da se provuku, jer je rampa možda pokvarena.
Dok oni raspravljaju, teretni voz prolazi, ne znam koja brzina, ali da je neko bio tu s autom, rasturio bi ga na deliće!
I ono što mi je ostalo u sećanju, što mi je ćale rekao, prugu uvek prelazi u prvoj brizini (ako je prelaz razrovan, tj. razvaljen) i ne dozvoli nikako da ti se ugasi auto. Ako se ugasi postoji mogućnost da se zaglaviš.
Mislim da nije teško otvoriti red vožnje (http://www.srbvoz.rs/redvoznje.html) i ukucati Šid – Beograd pa videti da je u pitanju regio ekspres (RE), a ne brzi voz (B). Od Šida do Beograda putuje sat i 36 minuta, a usput staje na 9 stanica (Martinci, Sr. Mitrovica. Ruma, Putinci, Stara Pazova, Nova Pazova, Batajnica, Zemun, Novi Beograd). Maksimalna brzina je 120 km/h, a prosečna (sa svim zaustavljanjima) 71 km/h. Google Maps kaže da je automobilom potrebno 1 sat i 17 minuta ako se ide direktno autoputem, a 2 sata i 22 minuta ako se prolazi kroz sva mesta u kojima voz staje. Tako da voz i nije tako spor.
Šinsko vozilo uvek ima prednost jer ima zaustavni put skoro 1000 m i suludo je zaustavljati toliku grdosiju. Dakle, ne nailazi pruga na put već put na prugu pa zato uvek treba biti obazriv. I kad je rampa podignuta, ne treba juriti preko šina već biti pažljiv kao da je uopšte nema.
@Alek, kada je rampa spuštena, a ipak neko pokuša da pređe prugu, puna odgovornost je na tome koji je pokušao, ovde nema nikakve odgovornosti železnice.
"do nesreće je došlo kada je Ostoja P, vozač Pekare "Simić" iz Sremske Mitrovice, vozeći dostavno vozilo pokušao da zaobiđe spuštenu rampu na pružnom prelazu kod Laćarka."
Ako je stvarno ovako bilo onda je to što je dobio lik sam tražio i tako mu i treba.
A kad je prelaz otvoren tj kad je rampa dignuta, šta onda, naidje voz vrlo često na tom prelazu a rampa dignuta, tad ništa... Uvek su drugi krivi, nikad železnica i putari tj putevi...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Brzi voz usmrtio vozača dostave na pruzi kod Mitrovice
Autor: 021, Blic
Info
•04.12.2016.
•10:53 > 12:05
Komentari 11
Drum
Prugu uvek prelazim oprezno, sa ili bez rampe, uvek pogledam levo desno, otkuda znam, možda rampa nije ispravna pa se nije spustila.
Srećom nikada nisam naišao na pružni prelaz, a da rampa ne fukncioniše.
A čak i kada bi naišao na neispravnu rampu, koja se spustila i ne diže, ne bih pokušavao da se provučem. Ako imam internet preko telefona naći broj železnica ili ako ne to, onda bar policiju, AMS ili već ko mi padne na pamet.
Sećam se jedne prilike, ja još nisam bio vozač, ima tome više od 10 godina. Ćale vozio, naiđemo na spuštenu rampu, čekamo dugo, 15-20 minuta, nema voza. Ljudi koji su takođe čekali izašli i raspravljaju da li da se provuku, jer je rampa možda pokvarena.
Dok oni raspravljaju, teretni voz prolazi, ne znam koja brzina, ali da je neko bio tu s autom, rasturio bi ga na deliće!
I ono što mi je ostalo u sećanju, što mi je ćale rekao, prugu uvek prelazi u prvoj brizini (ako je prelaz razrovan, tj. razvaljen) i ne dozvoli nikako da ti se ugasi auto. Ako se ugasi postoji mogućnost da se zaglaviš.
Ja
Putnik
Nikola
Bolje izgubiti minut života nego život.
Jogi Letač
Yashamaru
Ako je stvarno ovako bilo onda je to što je dobio lik sam tražio i tako mu i treba.
seljober
Zar takav postoji kod nas ?
Petar
Scotch_bonnet
Alek
Zoki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H